- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
1dani1
csendes tag
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #222299 üzenetére
Halálfélelem megvolt. Rugózás omg. Abból minden IS ki van spórolva. Nyugdíjas papperoknak való tényleg kimenni a telekre. Többet az életbe nem. Inkább eladom egyik vesémet a karbantartásra.
Fiat Bravo 1.9 MJet 90LE ?? Ember autószerelő és váltig állítja hogy ez 90LE-s. Sehol nem találok róla infót csak 120 ill 150LE. Ezt is megnézném.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222305 üzenetére
Autokatalogus nem hozta. Van magyar oldal is ahol vannak paraméterek ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
félisten
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222307 üzenetére
Ez angol ha jól látom, mármint hogy Angliában gyártották ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
426os
őstag
válasz ph_5.5 #222300 üzenetére
"18-as gyári kerekekkel, hibátlan futóművel kanyarokban is jó"
Csak amíg nem ülsz át egy olyan autóba, amiben hátul is rendes futómű van Egyébként inkább hangulatosnak mondanám.Én bátran ajánlom a T-jet Bravo-t, mert ár/érték arányban tényleg jó (nekem is van), de azzal érdemes számolni, hogy azért nagy a minőségbeli szórás, szóval a mindig hibátlan példányok mellett vannak kicsit problémásabbak is. Illetve ilyen korban már nagyon-nagyon sokat számít az előző tulajok hozzáállása is. A 1,5 Millás autóra nagyon peches esetben simán el tudod költeni még 1x a vételárát (A T-jet is tud igen költséges lenni), bár azért a lehetséges hibák nagyrésze kiszűrhető egy típust ismerő(!) szakival.
.
-
ph_5.5
aktív tag
válasz 426os #222309 üzenetére
Fb csoport tag vagyok, a vásárláskor is tisztában voltam a hibák lehetőségével... amiből tényleg akad jópár
Úgy kezdtük hogy féltengelyek javíttatása. Jobb lett mint a gyári, bár később volt aki szidta a felújítást.. nekünk bevált.
Klíma. A csoport szerelője szétkapta, ráment fél napunk.. de jó lett. Majd 1-2 évre rá meghalt megint a terelő, kiderült hogy gyári hibás volt a motor amit beszerelt, de korrektül cserélte utána. A körlámpák sárgulnak, a kormány bőrözése kopik, a motortértető belső borítás foszlik... a hátsó féknyergek tudnak problémásak lenni... És persze a váltó.
6 év alatt (Mo-i vásárlás, hozzánk a 2. tulajtól került, garantált 159e Km-rel, most 229e van benne) sosem hagyott. Nincs hibajelzés, a motor remekül megy. A kaszni nem rohadós.
Szóval messz nem hibátlan típus, de ebben az ársávban szerintem egy élvezhető autó.
Fitómű. A kategóriájában etalonnak tekinthető Focusból céges autóként 0 km korától hajtottam olyat. Más ez tény, de az élhető és a hibátlan közzé sorolnám a 225-ös jól tapadó gumikkal. Olyan helyen élek ahol jó sok a hegy és a kanyar Az Alföldön a veszélyes útkanyarulat tábla előtt pl nem kell fékezni vele#222301ngaba Igen, a kor semminek nem válik előnyére (még a boroknak sem feltétlenül ) Mi is váltani fogunk hamarosan, friss műszaki kerül rá és utána nekiállok jobban szétnézni. Röhej ami a piacon van. Tavaly egyszer nekifutottam. A C**d tetszett. Majd jobban utánanézve kiderült hogy feltehetően az egyik legvacakabb autó amit meg tudnék venni. Hulladék motorok, rossz fényezés, széteső kormány... . És persze tuti lesz olyan aki nekiáll megvédeni, de ez addig tart amig nála elő nem jön... és elő fog. Félelmetes hogy 8-10-12 éves autó gyenge motorjára 1 millát kell költeni hogy ismét haladjon. Óriási csalódás volt amilyen infokat kaptam. (turbosok sem jobbak állítólag)
Golf nem tetszik. Astra nem tetszik. Focus nem. Alfa a páromnak nem. CH-R-t nézem.. de beleültem és a párom közölte hogy soha. 5-6 éves autóra vadászom de gőzöm sincs mi lesz a befutó. Egyszerűen nem szánunk rá 4-5 millánál többet. -
426os
őstag
válasz ph_5.5 #222310 üzenetére
oh, a digit klíma, már bánom, hogy megcsináltattam. Külső-belső terelőmotor volt rossz természetesen, de mindet kicseréltettem, ha már szét volt szedve. 2 hónap után az egyik új motor tönkrement, újabb műszerfal ki-be. Pár hónappal később most megint tönkrement egy, szerencsére nem befolyásol semmit a hibája. De na... Mondanom sem kell, egyik szereléssel sem voltam elégedett (rosszul visszarakott műszerfal, zörgések, csavarral elcsípett vezeték, stb...), pedig elismert, számlás helyen javíttattam...
Golf 7-be ültem át, hátul multilink futóművel. Ég-és föld a különbség minden tekintetben a két autó között. Persze ár tekintetében is, de most már értem, miért toltak a kanyargós osztrák utakon sokszor, miközben érzésre tök gyorsan mentem a Bravoval. A Golf sokkal stabilabb.
.
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #222311 üzenetére
tipuson belul is lehet mas a stablilizatorok es lengescsillapitok/rugok hangolasa
pl regebben a top-of-the-range modellben vastagabb keresztstabrud volt, ez az nagyobb kanyarstablitast adott eleve barmi mas okositas nelkul is egy erosebb torzios rugokent mukodve, mert a u.n. bodyroll hajlam csokken miatta
ezert is hivjak angolul antirollbar-nak (=ARB)
ma ez vmikor mar egyezik az osszes kivitelben
....meg korabban puhabb hangolasu futomuvek voltak minden autoban
anno a 185 Marea SW-be is beraktuk a 182-s Bravo HGT elso stabrudjat, ami 16 helyett 22mm-s es egy fold volt az is, csak attol is, pedig a rugok/telok maradtak es a hatso stab is a gyari 12mm-s maradt
...es akkor az Eibach meg csinalt hozza elore 25mm, hatra 20mm-st is
azzal is lehet ezen javitani, hogy a gumi szilenetek helyett PU-kat raknak be
pl ezzel a rugozasi komfort nem valtozik, de a kanyarstabilitas jelentosen tud nonitöbb drón kell ;P
-
426os
őstag
válasz hobizoli #222312 üzenetére
Mindent is lehet cserélgetni, persze, de egy átlag user pont nem fog nekiállni a szilenteket próbálgatni. Egyszerűen csak butább a Bravo futóműve, ami nem tűnik fel addig, amíg nem ülsz másik, jobb autóban.
Nem rossz, de az átlagosnál nem jobb, nem érdemes nagyon magasztalni.
Enyém EU5 T-jet 120, normál futóművel (nem sport). Biztos, hogy a gyári sport stabilabb, de valószínűleg rázósabb is..
-
hobizoli
nagyúr
válasz 426os #222313 üzenetére
mondjuk az mk7 Golf eleve 5-6 evvel ujabb konstrukcio is
VAG-n belul is voltak ilyenek, hogy az Audi TT lengokarjait raktak utolag mas testver modellekbe is, ha cseres lett, mert abban erosebb anyagu a szilent gyarilag
mindenre vannak tizenev alatt kjart osvenyek, praktikak
mi is csak azert csereltuk ki stabot a "HGT"-re, mert a regi szilent vallasra koptatta az eredetit ahol fogja a segedvazkerethez, azaz a funkciojat nem igazan toltotte volna be uj szilentekell sem, meg a masik stabrud ott volt keznel par honapja cserelt szilentekkel, csak az autot amiben volt seggbe puszilta egy melos Transit es azert nem volt meg hozza a hatso is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Lisztok
lelkes újonc
Sziasztok.
2.0 crtdiből melyik a jobb konstrukció a 140 vagy a 170 lovas? Mindkettő 2011-es évjáratú autóban van, mindkettő 6-os DSG, árkategóriában is kb ugyan ott vannak, valamint futott kilométerben is (~260e).
-
hobizoli
nagyúr
válasz Lisztok #222318 üzenetére
asszem a 170 lojjosnal voltak a CR csucsokkal gondok egy -tol -ig idoszakban, de valszeg ezt a hajdani visszahivasban mar azota kicserelhettek benne, ha bele is tartozott abba
en a 170-st vennem a ketto kozul, ha igazoltan tuti ki lettek cserelve anno
eleg nehez a bode is, kell a jedi
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz molnarpeter #222320 üzenetére
A 140 lovas CFF, a masikat nem tudom.
hobizoli, köszönöm
valamint kiderült számomra, hogy a 140 lovas 9, míg a 170es 3 tulajos.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #222320 üzenetére
A kora alapján CFGB-re tippelek a 170-es esetében. De kíváncsi vagyok én is mi kódja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz slett27 #222303 üzenetére
Ez megint a kínálat legalja nem?
Akkor már ~1,1 körül egy kommersz G Astrat az 1.7-essel... vagy ott egy 206-os Pug a HDi-vel. Haver heti 4x ingázik vele BP - Győr - BP távon és bőven nem panaszkodott soha.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
válasz Micsurin #222326 üzenetére
Nem a legalja volt. Az 650e körül van.
De megvan, megvéve, DPF nélkül, téli tappancsokkal acél felnin, kettős tömegű, két eéső legéscsillapító, porlasztók cserélve, vezérlés, 5e km ezelőtt olaj :
Fogyasztás Fehérvárról hazafelé 100-120 közötti tempóval, néha 1-2 gyorsulás."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
félisten
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #222328 üzenetére
Köszi srácok a sok segítséget, az irányt. Most már én is remélem összejön.
Nem is akartam taposni, mert az üzemanyagszint nem lájkolta már.
OMV-re járok, sokan mondták hogy xar a Shell."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
-
IreN!CuS
őstag
válasz slett27 #222332 üzenetére
Régen azt hallottam, hogy az OMV az osztrákoktól hozza - lehet változott azóta.
Régebben sokat "teszteltem" főleg a prémium vonalat, de nyilván nem releváns. Érzésre a Shell-el ment a legjobban cserébe a legrosszabb fogyasztás, értsd pár tized liter rátankolással mérve - MOL hozta a legjobb fogyit - az OMW meg kb középen volt mindenben is.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #222332 üzenetére
Mindenki a MOL-tól kell vegye, de ha jól emlékszem, akkor nem az éves mennyiség 100%-át, hanem 80%-ot, de majd valaki biztosan megírja a tutit. A drágább, különböző egyedi adalékokat tartalmazó verziók már tényleg jobbak tudnak lenni. Tehát az OMV MaxxMotion 95, 100 és D elvileg jobb a puruttya 95-nél és dízelnél. Dízelnél van hosszútávú tapasztalatom. Valóban hibamentes és kiegyensúlyozott volt a verda. Benzinnél még nincs elég tapasztalatom, mert szívóba felesleges a 100-as, és csak párszor tankoltam bele azt, viszont most elkezdtem a drágább 95-öst. Majd kiderül, hogy van-e értelme.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
slett27
addikt
válasz vzsryl #222334 üzenetére
..."Ausztriából hajóval szállítja a Dunán az OMW a benzint és a gázolajat is a schwechati finomítóból a csepeli üzemanyag-tároló telepre. Innen szállítják tartálykocsikkal a kutakra és a Csepelen található laborban ellenőrzik a kutakról visszaérkező mintákat is."
Ez valami hivatalos info volt....
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #222338 üzenetére
Szupi!
Valamennyire öncélú is volt a kérdés, apumban újra fellángolt a dízelmotor iránti vágy a mai kirándulásunk után. Tudom, járjon ő az Ypsilonnal.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #222338 üzenetére
Az lesz valószínű mert 5 sebességes + manuális klíma (tekerős ).
tboldi, molnarpeter :
Azt nem mondom hogy soha többet szívó, de nah....érezni hogy ott a csiga.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
NeoPampalini
senior tag
Sziasztok!
Kicsit bővíteném a keresendő autók körét. (Illetve közben lemértem a garázst, 5m-es hosszig nincs gond... )
A kiindulás egy 2012-2015 közti, 2M-3M ársávban tanyázó Ford Focus 1.6 Ti-VCT volt, a lényeg, hogy kombi, szívó benzines és 110+ LE legyen.
Namármost, 100 km-es körben össz-vissz 5 darab ilyen Focus van, így körülnéztem, hogy más márkából mi a kínálat hasonló paraméterekkel.
Amiből van több is:
- Opel J Astra 1.6 (2012-es)
- Kia C'eed 1.6 (2012-es)
- Chevrolet Cruze 1.6 (2013-as)
- Renault Megane Grandtour 1.6 (2012-es és '15-ös is van)Ezekről nem sokat tudok, egyedül a Chevy-ről olvastam valahol, hogy indokolatlanul sokat eszik?
A felsoroltakból tkp. bármelyik jó lenne, a legkevésbé a Megane fogott meg, igazi semmilyen a belseje, meg nem mondanám, hogy 2010 utáni (nem tudom, volt-e ráncfelvarrás belül, a 12-es és a 15-ös belseje tök ugyanaz).
Melyiket lenne érdemes meglesni a Focus-okon kívül?
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz NeoPampalini #222344 üzenetére
sztem a j nehéz mint a sár, chevy-nél én is olvastam fogyi gondokat,szóval skippelném
kia nekem nemgyerebe, meg a 7 év gari miatt sztem inkabb használták minthogy rendes tulaja legyen
megane-t megnézmémeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Qru
MODERÁTOR
válasz NeoPampalini #222344 üzenetére
Kia meg a Renault. A Chevy korszerutlen, haveromnak volt nem szeretts. J Astra ok de az meg nagyon nem megy mert nehez ahogy irtak elottem.
#nincsbennetarcsi
-
KAMELOT
titán
válasz NeoPampalini #222344 üzenetére
Ezeket ki is próbáltad, hogy neked kényelmes e benne ülni?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
slett27
addikt
Qru, cappa72 :
Igen, szerencsém volt. Nagyon más alternatíva nem is nagyon volt. Egyelőre nagyon szépen teszi a dolgát.
Tegnap került fel egy fekete 2004-es Honda Civic 5 ajtós 1.6 110LE-s. Pont amikor ezt elhoztam. De ez talán, talán ez jobb lesz.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
- Delonghi Magnifica S
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ÚJ Razer Iskur gamer szék
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest