Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz Biqci #218902 üzenetére

    Igen, ilyenem van. A motor a legjobb a palettáról, ha a megbízhatóságot és a teljesítményt helyezzük előtérbe, ha viszont a fogyasztást, akkor az egyik legrosszabb, városban 9-10 liter. :D
    Viszont a leömlő nem repedős ellentétben a 120-assal, a turbó valamivel nagyobb nyomást képes tolni, kicsit agresszívebb profilú vezműtengelyt kapott (= pörgősebb), és egy lájtos remap után kvázi egy Quadrifoglio Verde MultiAir nélkül. Ja, és az Abarth Grande Punto pontosan ugyanezt a motort kapta, ha a későbbi tuning szempont lenne, van alkatrész dögivel, de akár a gyári esseesse kit dolgai is felcsavarozhatók a MiTóra is.

    A gyengepontja - ahogy írtad is - az M32, abból is az első generációst kapta. Viszont jó hír, hogy át lehet építeni második generációsra, ezzel nagyobb és strapabíróbb csapágyak lesznek bent, illetve a váltó háza jobb kenést és hűtést biztosít. Tulajdonképp végérvényesen problémamentessé varázsolható egy egyszeri beavatkozással. Én is ezt tervezem (3-4 búg már), meg a kuplungot is megerősíteném.

    szerk.: Ugye rengeteg Opel és más egyéb gyártó/típus használta az M32-t, nálatok, Németországban is biztosan ismerik és javítják a bajait. [link]

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák