Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    Megnéztem a Ceed-et és ha már ott voltam, akkor Superb szedánt, Mondeo kombit, Megane kombit.

    Ceed: passzos, de vállalható kompromusszum a mérete. Magam mögött végülis elférek, de a Passattól kisebb. Övet be tudtam csatolni kényelmesen, kormányt, kezelőszerveket, középkonzolt kényelmesen elérem. Mankókerék van. A szélvédő laposabb, az A-oszlop talán vaskosabb is a Passatból, kérdés, hogy feleségem hogy lát ki belőle.
    A térdeim jobb és bal oldalt is találnak kemény műanyagot, a jobb oldali zavaró is lenne hosszú úton, de van tempomat.
    Ez a konkrét példány bal hátul sérült, a hátsó ajtó okés, de a sárvédőelem fújva van, 200-220 mikron közti festékvastagság. A bal hátsó ajtóval össze lett ködölve. A csomiajtó érintetlen, a pótkerék üregében semminek sincs nyoma. A bal hátsó ajtót kinyitva a falcban van 3-4 kavicsfelverődésre emlékeztető nyom kb a zárpatkó magasságában, de más nem látszik. Ez alapján akár arra is gondolhatnánk, hogy valamivel leverték, ahogy a hátsó ülésre pakoltak. A szélvédő fölött a tető szélén egyetlen picike kavicsfelverődés, a motorháztető élén talán 3, amúgy hibátlan. Cégnél volt, pályáztak vele, Lurdy-nál szervizelték, papíron vezetett szervizkönyv a kesztyűtartóban, a kocsi pillanatnyilag a kereskedés nevén van (második tulaj).
    Amúgy a kocsi szépen ki van glancolva. Műszaki 2023.09.27.-ig, elvileg jövő héten lehetne már vinni megint. Ennek az árát belealkudtam, ha emellett döntünk.

    Mondeo: a könyöklőhöz hozzáér a csípőm, köztük lent a függőlegesen elérhető övcsat. Minden egyes alkalommal ez nehézkes. Ugrott.
    Olasz import, tavaly hozták be, körbe ajtók, sárvédők fényezve.

    Megane: ugyanaz a gond, mint a Mondeoval, csak még szűkebb. Ebből egy percen belül kiszálltam.

    Superb: a Mondeonál és a Megane-nál tapasztalt helyzet itt is megvan a könyöklőnél, de a könyöklő talpa hátrább már véget ér és csak a teteje húzható előre. Akkora hodály, hogy az ülést bőven nem kell hátra tolnom, így az övcsatot már nem csak felülről, hanem a kézifék felől elölről is elérem. Ez már egy jó kompromisszum.
    Magam mögött a szedánban úgy kevés a fejtér, ha a derekam is hozzáér a háttámlához. Persze ilyenkor van vagy 10-15 centi még a térdem és a háttámla között. Tehát le lehet csúszni az ülésben, de akkor meg semmi sem támasztja a derekam. A kombira kíváncsi vagyok.
    Ez a konkrét példány repedt, kavicsnyomos szélvédővel van megáldva, pénzérményi rozsdafoltok a kavicsfelverődések helyén a tetőn, nem csak az élén, hanem vagy 40 centivel hátrébb is. Ha Superb lesz, biztosan nem ez. Az egyik értékesítő saját kocsija, ő árulja a céges erőforrásokat felhasználva. Épp lemosták, mikor besétáltam a telekre.
    Az értékesítő hölgynek megmutattam a spéci csomagtérajtót, hát az üveges rész körül tele barna, száraz volt juharmaggal, elvileg csak fél éve használja a jelenlegi tulaj.

    Superb vs Ceed: a Superb hiába van felsőbb polcon, az állapota, a minőségérzet a csupán 30%-kal nagyobb futás miatt nem érződik. Meglep, de a Ceed ezen példánya jobban tetszik, mint a Superb ezen példánya. Holnap reggel, ha még meglesz, tesztvezetünk, hogy az asszony is lássa a Ceed-et.

    CR-V-ben ültem korábban, nem fogott meg, meg az is cél, hogy a magyar átlagéletkortól fiatalabb legyen.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák