Új hozzászólás Aktív témák

  • adalbert1

    addikt

    válasz molnarpeter #214941 üzenetére

    Köszi a tippet! :R Hibrid esetében igazából ami számítana, az alacsonyabb lokális károsanyag kibocsátás (mindenki képzelje ide a Smug Alert című South Park rész vonatkozó jeleneteit :D ), illetve még azon gondolkoztam, hogy ha a következő pár évben esetleg lesz valamilyen behajtási korlátozás Budapesten, akkor talán azok lesznek a legutolsó körben korlátozva, nem?
    Viszont racionálisan gondolkozva egy 2-3 milliós árkülönbséget évi 10 ezres futásnál sok év alatt hozna csak vissza az alcsonyabb fogyasztással, tehát anyagilag nem érné meg.
    Hány naponta kellene amúgy mennyit menni vele, hogy az akkunak megfelelő legyen a felhasználás?

    rbalint88 : köszi :R , most egyelőre még nagyon az érzelmek vezérelnek, elég rossz élmény volt, mikor autópályán 130-nál elkezd megtorpanni a motor, majd utána a leállósávban 60-70-nel hajtva azon aggódni, hogy még elérjünk a következő lehajtóig, közben hátul az asszony és a gyerek már sík ideg.

    Próbálom lelkiismeretesen szervizeltetni a H Astrát, évente viszem olajcserére, akkor van éves revizió is, ami esetleg ott kibukik hiba, azt javíttatom, a kopó alkatrészeknél is tartom a csereperiódust - viszont pont ezért zavar nagyon, hogy ennek ellenére belefutok egy ilyen hibába. Persze ez valamennyire természetes, azért 16 év alatt sok minden elöregszik benne, és esetleg nem derül ki egy ilyen szervizlátogatáskor, csak ha megadja magát az alkatrész.

    Most egyelőre ül rajta a szerviz, meglátom, hogy mit mondanak majd.
    Viszont idővel azért is jó lenne cserélni, mert egy újabb autónál azért vannak kényelmi szolgáltatások, amik hiányoznak (pl. a cd-k cserélgetését rohadtul unom már, persze ez legyen a legnagyobb gond :D) jobb az aktív-passzív biztonság (ez pl. fontos lenne a család miatt), illetve úgy gondolom, hogy talán egy 5-6 éves autóban kevesebb rejtett hiba lehet, mint egy 10 évvel öregebb esetén.

    molnarpeter: na igen, ez is zavar, hogy most 5 millió nominálisan hoz 800k-t (persze reálértéken még így is veszít vele az ember), várhatóan még a következő évben is értelmes összeget hozhat - kérdés hogy mondjuk 1-2 év múlva mit lehetne kapni a piacon 5,8-6,5 millióért és az milyen viszonyban van azzal, amit ma megkaphatsz 5 millióért?
    Illetve a lakásvásárlásos topicban is többen írták, hogy sokan gondolkodhatnak olyan stratégiában, hogy 23-24-ben még kamatoztatják a pénzüket, várják a megtorpant piacon az áresést, és utána akarnak vásárolni - szóval ha sok ilyen vásárló rászabadul a hazai használtautó piacra (is), az is nyomhatja felfelé az árakat.

    vzsryl: köszi :R , most ezekre is rákerestem - Golfból elég kevés benzines kombi van, viszont Octaviából akad jócskán (a seat valahogy sose tetszett), azok között szétnézek és elkezdek többet olvasgatni róluk.

Új hozzászólás Aktív témák