-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Ez a hirdetés az idők végezetéig ott lesz a hahun. Nincs az a hülye aki azért annyi pénzt letesz az asztalra. Annyiból már autót is lehet venni.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
motoflug
őstag
válasz Elektrosokk #173351 üzenetére
Én is. Ebből viszont a 2.0 szimpi, mentem az 1.8 C-HR-el, ami kicsit bőg, ha odalépsz, valahogy nincs nagy fun, de teszi a dolgàt. Szóval most ezek a versenyzők:
- Corolla HB 1.8 Style (felni, led, optika) + Tech csomag + metàl fény
- Corolla HB 2.0 Tech alap fehér színben.
- Mini 1.5 Steptronic sok extràval.A corolla Tech csomagja tud mindent, ami kell, nem tudom kellene-e a +52 ló az 1.8 vs 2.0 esetén.
-
Elektrosokk
addikt
válasz motoflug #173353 üzenetére
ez konkrétan a 2.0, én abban ültem meg arról beszélek.
szerintem kellően dinamikus, és ismét kiemelem hogy nagyon jól tartanak az ülések. pár régi v8-at leszámítva prdig nem vagyok oda a japán autókért. Ez a formaterv is nagyon jól sikerült, a mini számomra egy inkább nőies autó, és attól tartok hogy megbízhatóságban jóval elmarad.
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
őstag
válasz motoflug #173353 üzenetére
Novemberben egy hétvége erejéig hajtottunk ilyen 1.5-ös (3 hengeres) 136 lovas Mini Coopert, szintúgy automata váltós volt, csak 3 ajtós. Van is róla egy hosszabb hozzászólásom: [link]
Ami nagyon jó volt benne, az az adaptív LED fényszóró és a külső stílusa. A motorja persze lép, mivel turbós, de valahogy "nem jött át" az egész, se a váltó, se az a hirtelen megjövő nyomaték.. olyan esetlen volt az egész és érezhető volt a turbólyuk.
A kormányzása bár kemény, de nagyon mű, mondjuk ezen elég nagy papucsok voltak, talán az is közrejátszott. Pályatempónál hangos, ami talán a keret nélküli ablaknak is köszönhető, de az biztos, hogy elmarad a 10 éves Volvo C30-amtól. Először beülve nagyon "vagány", de alapvetően gagyi a beltér minősége, minden műanyag kemény benne mondjuk a C30-hoz képest.
Én tuti, hogy az új Corolla Hatchbacket választanám 2.0 hybriddel.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
motoflug
őstag
válasz Elektrosokk #173354 üzenetére
Wow, hol sikerült kipróbálni? Az 1.8-al is mentél? Ahhoz képest sokkal jobb?
@xEon: Köszi a beszámolót. kár, hogy iszonyat menő a Mini beltere, azok a kapcsolók... De egyébként meg fogok barátkozni a fehér színnel, és marad a 2.0 Corolla. Az 1.8-nál beleférne ugye a Led, nagyobb felni, króm elemek, metál fény, de a ledet leszámítva ezek csak külsőségek a motor rovására.
[ Szerkesztve ]
-
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok!
Második autónak, városi használatra ki mit venne 500k-ból (az sem baj, ha ebbe már benne van az átírás, szokásos szerviz)? F Astra helyett lenne. Az sem baj, ha percben kell számolni a 0-100-at és jó lenne, ha nem rohadna (ennyi erővel meg lehetne tartani az astrát is). Semmi extra nem kell, megbízható legyen az a lényeg.
-
veterán
válasz lsebestyen #173365 üzenetére
500-ból városba én WagonR-t vagy Opel Agilat keresnék.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #173369 üzenetére
BMW ugyanez motort ki kell szedni azt ott nem hogy élettartam, de van hogy 150 körül már illik cserélni (N47).
-
ugforma
tag
sziasztok. milyen autót vegyek 3,000,000 ftig?
Amik szóba jöhetnek: bmw,audi,seat,vw,hyundai,volvo.
Benzin
sedan,kombi
Manuál váltó.(igazából megbékélek az automatával is de inkább manuál)
Felszereltség fontos: abs,esr,esp,nagy navi,fedélzeti computer stb..
Megjelenés számomra fontos
Évjárat: hát a lehető legújabb ami ebbe a keretbe belefér de 2008-tól
Mindenképp 100 lóerő vagy afelett,
városban, pályán használnám
egyenlőre ennyi jut eszembe. sajnos nem értek hozzá igy mikor hahut böngészem egy helyben toporgok, mert ez ezért jó, ez azért jobb a harmadik pedig amazért jobb. hozzáértőktől tippeket szivesen látok!
valamint ha külföldről:német,angliából hoznék be akkor a trélerezés sokba van?[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz lsebestyen #173365 üzenetére
Én keresnék egy jó lakatost és megtartanám az astrát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #173376 üzenetére
Másik autó birtokba vétele sincs ingyen azért, de ha összeszámoltad mindkettőt és így billen a mérleg, érthető. Ja, és Polo/Fabia kell, természetesen SDI-vel (ma még talán nem ajánlottam senkinek de az akkori VAG már nem rohad, motorja meg nem romlik el)
[ Szerkesztve ]
-
válasz lsebestyen #173365 üzenetére
Én egy pug 1007-t dobok be Az 1.4 hdi-t. Igaz 550 volt névre írva de na. Éhező bajnok de ha anyósom égve hagyja a lámpát akkor lemerül
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
válasz ugforma #173373 üzenetére
Olvasgass vissza itt a topicban is szerintem, mert a hsz.-böl az jön le, hogy nagyon nagyon az elejen tartasz az autovasarlos temanak.
Baromi fontos, hogy az auto vetelara az a költsegek kisebb resze,ezt tarsd szem elött. A fenntartas a nagyobb falat, szoval igy kalkulald a büdzséd.
Olyan valaszt meg erre a kerdesedre nem fogsz kapni, hogy szerintem vegyél bmw....bmw böl is van ezer tipus, ezer evjarat, ezer motor....Viszont a jolfelszerelt, meg tizen+ eves es olcso kategoriaval nagyon vigyazz...
Ha van böven pénz a fenntartasra es ugy lötted be a 3 milliot, hajra, lehet jo peldanyokat talalni, viszont ha fontos, hogy gazdasagos legyen a fenntartas, akkor egy bmw vel nem biztos, hogy jo iranyba jarsz.
3 millio körül amugy vannak jo opelek (astra, insignia). Fenntartasa joval kedvezöbb lesz es evjaratban is fiatalabbat fogsz kapni egy bmw nel pl. Persze nem lesz olyan menö
Jah es az automata vagy nem automata kerdes sem csak arrol szol, hogy meg tudud e szokni vagy nem, hanem, hogy van e mondjuk hirtelen fel milliod minimum, ha egy 10 eves automata valto szethullik az autopalyan (es akkor lehet nagyon ala becsültem a költsegeket)[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz molnarpeter #173377 üzenetére
Összeszámoltam, 400k lenne, ha jövőre is szeretné használni a tulaj. Szerintem egy 25 éves kocsira semmi értelme ennyit áldozni.
Tippeket köszi!
-
AMD Power
titán
válasz lsebestyen #173381 üzenetére
Ahh persze,hogy nem. En sem koltenek mar az Astrara ilyen 100e teteleket. Az egesz auto nem er tobbet 250e Ft-nal. Megy ameddig megy ...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Core2duo6600
veterán
válasz Declare #173380 üzenetére
Azért egy kuplungszerkezet és a kettős tömegű sem éppen olcsó, mult héten a családban egy focus 1,6 tdci ben 280 lett a mutatvány vége, abban egybe van építve a 2 alkatrész, nem tudom, a többi gyártónál hogy van, most van benne 300 000 körül.
(#173373) ugforma
Annyit elkéne döntened mindenképpen, hogy hol használod a kocsit leginkább ?
Milyen arányban van a pálya , város, országút ?Én mindenképpen kerülném a turbos motort benzines esetén
A kocsi méretosztályát is el kéne dönteni.
Ha már a méret és a hajtáslánc tiszta utána lehet nézegetni a hirdetéseket.
Nekem is nagy kedvencem a BMW, ellenben tiszta,
hogy a fentartása nem nekem való, Premium márka ehhez illesztet alkatrész és szervíz díjakkal.Megjelenés, kinek ez, kinek az tetszik, nincs olyan ez vagy az jó megjelenésű.
150 000 et láttam szállításra, de gondolom távolság függvénye is.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
NB2
aktív tag
válasz Declare #173380 üzenetére
Jah, használt autónál minden nem fog klappolni. Nem mondom, hogy nem lehet kifogni, de ha extra igények vannak akkor új autó...
(mondjuk ha.hu-n ezeket mind be lehet x-elni és ami kijön, abból csemegézni, 3 miska azért nem kevés pénz használt autóra, elég jó verdákat lehet kifogni, igaz azért a bmw-volvo kontra hyundai nagyon nem egy kategória ) -
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #173384 üzenetére
Irtam en hogy olcso? pont ez az, hogy egy sima kuplung is szeteshet, meg szet is esik elöbb utobb, mint minden...pont ezert, ha az automata esik szet akkor viszont nagyobb a szoporoller.
(#173385) NB2 miert ne klappolhatna minden? Csak az igenyeket, meg a raforditott összeget kell összeegyeztetni Ami nem passzol, hogy legyen fancy, meg full extra, de persze mindez olcson, mert hat hasznaltauto....szvsz ugy erdemes nezni a hasznaltautot, hogy ha raszürsz a feltetelekre akkor a talalti lista közepsö arszegmensebe lazan beleessen a raszant összeg. Ha epp a talalati lista legaljan el lehet csipni abbol a penzböl valamit, az felejtö.
Innentöl meg az hogy a 3milla keves vagy sem, az az igeny kerdese....3 millio sajna rohadtul nem sok penz, ha autovasarlas a téma
-
Core2duo6600
veterán
válasz Declare #173386 üzenetére
Hát igen, ráadásul az utobbi időben mintha elkezdtek volna drágulni még az alsó-közép kategória friss modellje is
Tavaly a hugom vett egy fiesta-t 2 éves nem egész 30 000 Km el, na most ez esélytelen, automatát.Lehet, hogy majdnem mindenre a Prius a megoldás mégha a bekerülés költsége nagyobb is, csak szerezni kell
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Declare
őstag
válasz Core2duo6600 #173387 üzenetére
AZt is nezd hozza, hogy mennyit fejlödtek ezek a modellek. Multkor amikor szervizbe vittem az autot pont a kis vw polot nezegettem meg a szalonban. Egy tök komoly kis auto lett. Igaz, 4-5 milliot siman ki kell fizetni erte ha felszereled, de igazabol belül egy csomo mindenben olyan mint mondjuk a passat. Alapbol is benne van egy csomo vezetestamogato eszköz, az extrak között meg szinte minden elerhetö bele, mint a passatba....sokkal közelebb kerültek minösegben meg tudasban a kis autok is a nagyobb testverekhez. Igy persze meg is dragultak.
(BMW, Audi ugyan ez...vagy a mazda)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Declare #173388 üzenetére
azert tizenpar ev alatt egy Swift kategoriaju auto lassan 3x annyiba kerul mar, de 2x-be tuti
2005-bern az 1.3-s "vasalo" Swift 2.1M volt 93lovas motorral, de a fullos 1.5GS modell sem volt 3M
OK, hogy nem volt benne ennyi bizbasz, de a bőőő 2x arat kb semmi nem magyarazza, mert azt sem veszteseggel arultak annyiert
es kozben a keresetek sem lettek a bőőő 2x-e az akkorinak, itt sem, meg nyugatabbra sem[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Declare
őstag
válasz footy #173389 üzenetére
Miert vicc? ugyan ez a felszereltseg egy passatban meg 15 millio, golfbol meg 10-11. Az ok? 16-20k euro között 1-2 evesen pont ez a felszereltseg megszerezhetö. Baratnönek tökeletes. Nem nagy, de nem is mini, biztonsagos, stabil auto, egy csomo vezetestamogato rendszerrel.
Ha igy nezzük, akkor az összes auto ara vicc....de az összes ujepitesü lakas ara Bp-n is egy vicc...
(#173394) LuckyL se navigacio, se dsg nincs benne. Azonnal nem ennyi lenne az ara Amit linkeltel 4,6M es 4,3 ert elhozhatod....ennyit megkap az ember a listaarbol gond nelkül.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz LuckyL #173394 üzenetére
Ebben a motoron kivul semmi kozos nincs a fenti peldaval. Ha a 300e foritos kulonbseget leszamolod a fenti listaarbol akkor is 21e euronal jarsz, de ha meg a duplajat is, akkor is 20e euronal, ami boven 6M+ forint folott van.
(#173396) Declare
Azert vicc, mert annyiert mar egy kategoriaval is feljebb is vannak ajanlatok.
Pl.: Kia Ceed , ami egy jobb auto. (A Polo 18.000 eurotol indul automata es navi nelkul)
Ha pedig csak szaladgalos kell, akkor van Stift "szinte" feleert. -
őstag
válasz footy #173397 üzenetére
az én passatom majdnem 11 volt listaáron és 8.5 ért hoztam el
a linkelt poloban ugyanaz a motor és a felszereltésg amit írtál, egy dsg a különbség, a navi ott figyel benne
ki ne találd mrá hogy egy dsg 3 millió ftitt az autód
szerinted 18 ezer euró az alapár, de láthatod hogy 18 ezer euróért nagyon jól felszereltet hozol el dsg vel és navival
és gyanús nekem hogy ebben az árban még van tartalék[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
footy
addikt
válasz LuckyL #173398 üzenetére
Nezd mar meg bitte hogy mit irtam feljebb:
Van az siman 6-7 is ha elkezded konfiguralni. Probakeppen osszedobtam magamnak egyet, comfortline+ 1.0TSI(95PS)+ DSG-vel + Navi = 22.246,43 € . Ennyiert viszont egy vicc az auto.
Erre linkelsz egyet 5,8ert amiben nincs navi[ Szerkesztve ]
-
OPiiPO
addikt
válasz footy #173397 üzenetére
No offense, de ezzel mindig problémám van ha valaki csak úgy ex katedra betolja, hogy "mert X az jobb autó", anélkül hogy legalább támpontot adna hogy szerinte miért jobb az X autó. Nagyon jól el tudom képzelni azt a szituációt, amikor valakinek pont a VW Polo felel meg, és számára az a jobb autó.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen