-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz hobizoli #156449 üzenetére
Emellé illik odaírni, hogy
1- VAGok a mutattott km-ek többszörösét menték.
2- igen jellemzően a nácivágeneket igáslónak és részingkárnak használták, mert jóvanazannak
3- (most csak alfát és fiatot említek mert ezekkel van bármilyen tapasztalatom) az olasz autót ha meghajtják ahogy kívánja, olyan nincs h nem kell hozzányúlnihttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #156446 üzenetére
Hát nem szar, újonnan biztos jó volt, csak ugye amiket most is írtál, azok rányomják a bélyeget. Nagyon finom lenne egy 3.0 tdi A6 is nekem, de ahogy látom hogyan használják az emberek az autóikat, egyelőre köszi, de nem. Geli is szép köröket fut vele, de tanulni jó.
Az is vicz, ahogy az új dízeleket vezetik, kuplunggal csúsztatva tartják lámpánál emelkedőn az autót, parkolóból kiállva is, míg lesz hely kijönni, a taxis 1100-on vereti a kettőstömegűnek, aztán megy a csodálkozás, hogy beszarik az autó 150e km után.
Jó a társaság, nekem nincs vele bajom. Jó az 1.9 ptdi is, elég jó infókat találni ott, hogy hogyan lehet gatyába rázni, milyen olaj a jó, stb. Csak rossz nézni, hogy hogyan kell összekapirgálni az autót a 3x visszatekert autó után, ami elég jellemző odahaza.
A másik meg, oké, most van ráátásunk a crtdi-re meg a pd-re Mágus által, de más márkáknál is előjöhetnek ezek a körök, csak ott nincs meg a mindentudó varázsgömb. Nem hiszem, hogy egy hdi veztengely vagy magasnyomású örökéletű, de úgy általában jobban bíznak az emberek benne, elég sok baki volt a vagnál mostanság.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz aero. #156452 üzenetére
És nem is mondtam mást! Szoktam itt is ajánlani a C5-t pl. Mert tudom h a BX óta elég jók és tartósak a citrony dízeljei. Re még a rönyójé is, az 1.5dCi kiruccanást a Denzóval leszámítva. Mi több, még mindig hiszem h az embernek a szívével kell autót venni, mert olyan mint az asszony: ha szeretni lehet akkor sok mindent megbocsájt neki az ember. És ha már gond van, akkor legalább élvezze a tulaj. SZERINTEM
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
forceberg
veterán
-
-
forceberg
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #156451 üzenetére
jaj hagyjuk mar ezt, sorban dolnek meg a valojaban sosem volt nemet megbizhatosagi meg konstrukcios legendak is
amikor a lancot kellett cserelni a masfel eves TSI-n 30k km es uj autokent vettek, akkor ez az elmelet egybol megdolt
egy motor forgattyus-mechanikajanak valodi erejet ott lehet tetten erni, hogy melyiknel kell elobb az uprated, racing cuccokhoz nyulni
egyebkent részerkedve mindenhoz hozza kell nyulni, a japanhoz is, meg a némethez isjartunk ki gyorsulasira jopar evig, eleg hondat (is) lattam leterdelni ott, amiket soha tobbet nem lattunk kint utana meg egyszer versenyen
pedig nemelyiknek csak a motorja 1.5millio felett volt arban, es nem csak ennyi volt mar beletolva a motorterebe osszesen
de a dizel tuning csoportot asszem Te is nezed a FB-n, hat ami ott megy az se normalis
total esznelkul megvesznek barmit,, mind1, csak VAG legyen, aztán majd felhuzzuk
sugarzik rola, hogy azt se tudja mit vett, csak VW jel van rajta elol a hutomaszkon, oszt az a lenyegmondod neki, hogy 350-400k-dert, amit autóra akarsz kolteni, egy AAZ 1.9-s adagolos 75lovas mk3 Golf-nal 2001-s 1.9 8v JTD Bravo GT vagy egy korai 147 1.9 8v JTD mennyivel jobb vetel lenne, jobb felszereltsegu, jobb motor, jobb ez, jobb az, jobb igazabol minden resze, meg eletkora miatt is kevesebbet futott, aaa nem, mert ez néééémet
aha, az
egy tekeros ablakos, klima nuku, leharcolt, oldschool adagolos szamovár motoros közlekedoedény, aminél imadkozni kell, hogy ne repedjen szet egyszerre 5 helyen is csillag alakban a hengerfeje meg normal hasznalat mellett is akar...
...nemhogy részerkedvemeg a jo futomu "jo"-saga se azt jelenti, hogy megvesszuk bele FK meg a TA csuccsrugokat vagy a Gewinde-t es ugy jobban fogja az utat a gyarihoz kepest, hanem a szerkezeti kialakitasa milyen rendszeru, es mennyire jól tud(!) kanyardoni vele
ahol videken volt ez a 147 amit vettem, ott eppen egy mk4 Golf Variant-ba szereltek be a boruleseket a telepen dolgozo fiatal sracok, de ha meg lattal okadek modon ezer+ helyen szetrepedt es a textilvazrol itt-ott mar le is mallott fekete bor vezetoulest, na az pont olyan volt
de ra lehet mondani, hogy borbelso van benne, vkinek ugyis csak az a lenyegtöbb drón kell ;P
-
válasz hobizoli #156460 üzenetére
Nem nézek én semmilyen FB csoportot Néha egy Vekerdy Tamás cikket vagy hatalomkritikus írást megolvasok és bélájkolok , de az egyetlen vag csoportkötődésem az volt amikor el akartam adni a felnit csak nem kellett senkinek. Kár h nem mutatja a vw adok veszek csoortban mikor jártam utoljára
Ne tuningról beszélgessünk, hanem egyszerű napi használatról. Benne van a köztudatban - hogy miért és hogy , teljesen más történet - h náczi vágen akkor jó és bírja. Erre gyk minden márka rácáfolt már az ilyen megítélésekre. Felesleges és értelmetlen sztereotípiák ellen hadakozni, különösen keresztes hadjáratot folytatni - ahogy te teszed.
Senki soha egy szóval nem mondta hogy nem volt hibás a lánc. Ahogy a mazdánál sem hogy nincs model amit alulterveztek olajilag pl. Most kiderült h a japánok hazudtak az acél minőségét tekintve. De lehet folytatni minden nációval és gyártmánnyal.
Az meg hogy ki mit mókol a kocsival ne legyen már alapja semmi általánosításnak. Mindenki csináljon azt amit akar, a kocsijával
Összehasonlítod a golf III-t meg a 147-t? Ízlésről Úriember nem vitázik (nekem spec a golf jobban tetszik, pedig vezettem 1.6 ts 147-st is) de nehogy az legyen már az alapja bármilyen előítéletnek, hogy jaj kurblis! Nem gondolom én sem h összeegyeztethető egy bármilyen high level brand-del a kurblis ablak , de na: ízlések és pofonok.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #156438 üzenetére
Kb. 60-80 ezer km-re tervezem, ami nálam 4-5 évet jelent. Ahogy nézegettem, kb. 100-130 ezer km állás között szóródnak ezek a típusok ebben az árkategóriában, ami nem kevés (főleg, ha hozzáadunk egy átlagos tekerést), de a mostani Mazda 6-ot is 160 ezerrel vettük és 240-nel fogom eladni.
footy: a Laguna csak azért esik ki, mert nagyon nem tetszik. Az általam listázottak közül talán a C5 emelkedik ki nálam olyan szempontból, hogy mindehol azt olvasom, elképesztően kényelmes, ami nálam kb. fő szempont. De sajnos még nem volt alkalmam próbálni, hogy a valóságban milyen a hidrós futómű.
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #156462 üzenetére
Nem hasonlította össze, csak leírt egy napi szintű történetet, amikor (ismerősi körömben is van ilyen) vesz egy 95-ös G3-at 6-700e Ft-ért, mert az VW, és csak ez számított, semmi, de semmi más.
Ennyi pénzért, fiatalabbat, jobban felszereltet kap más gyártóktól, amik körül kisebb a hype.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #156464 üzenetére
Sakkor most essünk egymásnak mert valaki szereti a japánt, náci v digó vágen helyett? Tegye fel a kézét aki még nem tapasztalt bármilyen (digó, náczi v rizs) oldali elfogultságot? Na nem látom az erdőt. Kb olyan mint 99'999'999 alkalommal megkérdezni hogy melyik autóba milyen olaj való
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Alg
veterán
Nem vagyok oda a C30-asokért, de azért ha most akarnék autót venni (akarni akarnék, lenne is éppen rá, csak élethelyzetből adódóan feleslegesnek tartom) ezen erősen elgondolkodnék... baromi jó ez a fekete-fehér belső
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
veterán
válasz molnarpeter #156450 üzenetére
Illetve van alkatrész dögivel. Ellenben a márkaszervizek árazása pofátlan - mondjuk egy Opellel összehasonlítva.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #156464 üzenetére
ja
nem ment at a lenyegmeg milyen "jo" az is, amikor rokkan a bode, ami nem sajat hibabol is siman lehet, hanem mert vki nekimegy figyelmetlensegbol, es csori gyerek azert serul meg vagy hal meg benne, mert a hypewagen sokkal butabban torik, mert annyi penzert abbol csak olyan torestesztu autóra futotta
egy 2000 utani "3F"-s autóból, amit ugyanannyiert megvehetne helyette, meg akar siman kiszallna par kisebb izuleti fajdalommal meg rándulással, mert megvedte a NCAP-s bode, meg a 4-6 legyzsak meg az oldalmerevites az ajtoban
ez pl egy ilyen kettesgolfban hol varhato el?több drón kell ;P
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Prius II-ről mi a véleményetek?
Pro, kontra?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #156462 üzenetére
kb, mint amikor a dizeltuning csoportban azert menobb a mecha dizel, mert abban nincs elektronika, ami elromolhatna
de erted, van egy diszkrét báj abban, hogy pont a nacziwagenes ervel az elektronika ellen, akiknek elvileg azzal sosincs gondja vele ( ), es pont a digovagenes meg mellette, akik az elobbiek szerint meg allandoan azzal sz.pnak
de ennek ellenere megis az utobbi ervel mellette es az elobbi ellenehe? azert fura dolgok ezek, nem?
en a ket dízelt hasonlitom ossze, a 1.9TD kamras, adagolos motoros auto, ami 98%-ban full fapad CL kivitel, mert az volt a legolcsobb ezekbol, es annyit elkernek erte -meg ugylatszik még mindig van eleg olyan agyhalott birka, aki ki is fizeti erte...-, amiert egy 2 generacioval ujabb es jóval modernebb, precizebben es teljesen elektronikusan szabalyozott dizeltechnikaju, sokkal jobban felszerelt, jóval fiatalabb 182-s BravoGT JTD-t is vehetne, amiben egy kesz urtechnika van hozza kepest, meg a felszereltsege is egy masik dimenzio
80-100k-t sem adnék egy olyan Golf-ert, pont azert, mert egy reg muzeumba valo elavult szar rendszeru a motorja, meg mert egy tok fapados retek
kb az a szint, mint amikor egy szinten tok fapad szinten halal elavult karbis motoros zsiguliert is elkernek 500k-t
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz hobizoli #156460 üzenetére
"a dizel tuning csoportot asszem Te is nezed a FB-n, hat ami ott megy az se normalis"
Roppant jól szoktam szórakozni esténként amikor átfutom a napi termést.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz Integrale #156467 üzenetére
és (#156469) hobizoli : már hogyne jött volna át. Viszont biztosan ismeritek a mondást, hogy nem lehet azon segíteni aki nem akarja hogy segítsenek rajta. Ha vkinek a butább autó kell (mindegy milyen okból) akkor azt tiszteletben kell tartani és nem kioktatni. Pláne nem leszólni miért a nem ilyen-olyan lett.
(#156474) hobizoli értem, ne hidd h nem értem. De -és itt meg kell emlékeznem arról, hogy tuning ügyben minden tiszteletemet megérdemled annak ellenére, h az alásírásodban lévő MegaSquirt-ről nekem mindig más jut az eszembe - néha nem tudsz felülemelkedni azon h ízlés alapon nem kellene leállni vitázni. Mindenki meg szokott engedni néha rájszer, vagy vw emissön viccet - ami teljesen okés. De komolyan venni buta gyerekeket akik neten pörögnek a hátukon.... szerintem hasznosabban is el tudod tölteni az időt mint hogy magadat idegesíted ezen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #156478 üzenetére
segiteni azon aki mar eldontotte mert mar megvette?
csak nem birom, amikor a tudatlan huszonegy-ket eves kis hulyegyerek akar kioktatni, hogy ez néééémet, es hogy mekkora uberfasza verdát is vett 500k-ert, amikor azt se tudja mi a diffi valojaban TD es TDI motor kozott, azt hiszi ugyanaz a ketto csak az egyikben van intercooler a masikban meg nincs, de majd ok raknak es akkor TDI lesz
de az az elso neki: hogyan lehet felhuzni egy kicsit jobbramegkerdeznem minek vetted meg ezt, ha mar most is keves? szerinted mi lenne valasz
ennyi penzem volt
hat, nyusziful, akkor ennyiert kaptal volna ennel jobbat is, ha nem az lenne a lenyeg, hogy VW jel legyen az elejen, mert kulonben még megszolnak a "haverok"több drón kell ;P
-
-
-
userxy
őstag
Halihó!
Alfa brera 2.4JTD-RŐL mi a vélemény? -
válasz szőröscica #156481 üzenetére
Én meg csak mondom h butaságot írsz: soha nem tagadtam a VAG hibáit. Lehet bele kellene olvasnod a VAG topikba amikor betegségeket kérdeznek és válaszolok
Azt viszont nem állom, hogy alap nélkül van szarozva (bármi). (Rá kell mutassak, hogy én ajánlottam már itt Citronyt, rönyót meg minden fittyfülét a kiáig.) A már leírtak miatt. Ha már feltétlenül le kell szóNi mer' szar, akkor legalább legyen az ember tárgyszerű.A dízel meg nem rossz, csak mert most hiszti van körülötte A villanyos legalább annyira az, csak a szennyezés helyét teszi odébb. Teljesen legit megoldás- ja , nem.
A benzin meg külön RLZ, hogy más jellegű rákkeltő anyagokat okád, akkor máris jobb lesz nekünk LOLhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
Voltam a hetekben több autókereskedésben, 1-2 infó hátha valakit érdekel:
Nem reklámozhatják, de 50 darab erejéig elég nagy kedvezmény van 1.4 TSI Seat Leonokra (listaár -25%), felszereltségre nem emlékszem (Xcellence vagy FR), de az automata váltón és bőrülésen kívül kb. full (navi, napfénytető, full LED lámpák, 17-es alufelni, stb.). Az értékesítő erre mondott 5,5-öt, de lehet, hogy 6,5-re gondolt ahogy itthon jobban utánanéztem a dolgoknak. Mivel nem ezért mentem, meg csak a DSG verzió érdekes, ezért nem mentem jobban bele a dologba.
Megnéztem az új Seat Aronát.. hagyjuk.. DSG váltóval egyelőre csak a három hengeres 1.0 TSI-vel lehet kapni, a kézi váltós verziót tudtam kipróbálni, de nagyon illúzióromboló a motor hangja kihúzatva, belül bár jól néz ki, de minden kipogós műanyag, deréktámasz nincs (de a Seatnál még az Atecába sem lehet kérni az értékesítő szerint!). Szállítási idő amúgy az Aronára 16-20 hét.
Opel Astrát a legnagyobb felszereltséggel, automata váltóval, 1.4 T motorral 6,7-ért lehet még idén elhozni, a navin és bőrülésen kívül ebben is minden benne van (full LED lámpa, Apple Carplay, Android Auto 7", kihúzható combtámaszos ülés, stb.).
Ha meg valaki Audi A4-et szeretne, akkor a netes akciós kalkulációból maximum az üzembehelyezés költségét ~200k engeik el, esetleg a konkrét szerződéskötéskor az importőltől további ~3%-ot ki lehet harcolni, de ez nem fix.
Mindezek magánszemélyek esetén értendők, az Astránál mondjuk be kell lépni valami egyesületbe egyszeri 5k forintért, hogy megkapjátok a flotta kedvezményt.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Bocs a dupláért.
Nagyon jó áron van ez a C30 ahhoz képest, hogy kb. új autó és nem is a leggyengébb motorral. Kár, hogy csak Kinetic, se ülésfűtés, se bluetooth, se tempomat. Ha ezek benne lennének egy automata váltóval megspékelve, le is cserélném rá a sajátomat.
"Less but better" - Dieter Rams
-
szilchi
őstag
Üdv.Jövő tavasszal szeretném lecserélni a jelenlegi (első) autómat,egy benzines 1.6-os I-es Focus-t.A legfőbb ok az,hogy a Ford ferdehátu és 3 utazótáskával már tele is van a csomagtartó.Valamint az 1,90-es testmagasságommal nem férek el benne kényelmesen.Ha a kormány megfelelő távolságban van,akkor mindkét térdemet beverem valahova és a pedálokat sem tudom normálisan kezelni,ami miatt hosszabb utakon az alsó lábizmok fájni szoktak.És bár 100 lovas a motor,de megpakolva 3-4 plusz emberrel azért sűrűbben kell váltani,főleg nyáron klímával.Eléggé rendszeresen használom az autót,hetente többször ezzel megyek dolgozni (oda-vissza 40 km),vásárolni (oda-vissza 50 km),vagy moziba (oda-vissza 90 km).Ebből látszik,hogy falun élek,így városban azért ritkán járok.A keret rá olyan 2 millió lenne,plusz-mínusz 200.000.A maradék maradna átírásra,szervizre stb.A Ford-al elégedett voltam,13 éves kora ellenére egyszer állt meg alattam,mikor szétment a kuplung.Azon kívül soha.Következő autónak is benzinest gondoltam,de esetleg lehet dízel is.Bár sztem akkora távokat nem megyek,hogy mindenképp diesel-es kellene.Szóval amit elgondoltam,az valami olyan 1.8-as benzines szedán vagy kombi,minimum 2006-2007 az évjárata de lehet fiatalabb is.Vagy ugyan ez,csak dízelesbe.Maradnék akár a Ford vonalon is,de tetszenek a Skoda Octaviak is.De a Passat se rossz.Egy Octavia 2.0 RS kombi jól néz ki,hatalmas csomagtér meg erős motor,de tartok tőle hogy azokat már kicsit széthajtották.És olvastam egy-két jó tesztet a VAG CR-TDI motorokról,hogy egész jók és használhatóak.Esetleg külföldről behozatni kocsit?Vagy az már nem érné meg?
Tehát összefoglalva:
-méretre/csomagtartóra nagyobb,mint egy hatchback Focus I-es
-legalább 1.8-as motor
-lehet benzin vagy dízel
-olyan 2-2,2 m lenne a keret
-rendszeresen lenne használva,főleg közúton,ritkábban városban
-fenntartásra ne legyen több,mint a mostani Ford-m.Erre 1 év alatt 500.000-t költöttem szervizben,ami sztem nem vészes egy 13 éves autónál.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz hülyegyerek #156490 üzenetére
Azok melyik évjáratúak?Néztem Hondát is,de abból is az Accord-t.De a Civic-ek se néznek ki rosszul,munkatársamnak is van egy.Igaz kicsit furának találom,de ő is, a váltókar elhelyezését.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Bár most dolgozok,de ránéztem a Bravora. Jó lenne,de mivel ez is ferdehátú és külső méretben kb. Focus-méretű,majdnem ugyan ott lennék vele. Szerintem. A csomagtartó is csak 50-el több. Persze mondom úgy,hogy még nem ültem benne. De sztem szedán/kombi jobb lenne. De azért felírva. Találtam Hahu-n 1,9-ért 2009-espéldányt 100.000 km alatti futárral. Ha valós az azért nem rossz. Persze ha.....
A delta az a Lancia Delta akar lenni?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Mágus2 #156496 üzenetére
Azért is jó . A Focusba pl. csak úgy fért bele a mountain-bikeom,hogy előre döntöttem a hátsó üléseket meg kivettem az első kereket. És persze így már nem tudtam mit belepakolni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
hobizoli
nagyúr
delelott beraktam egy 147 1.9 16v JTDm Dyno-s videos mereset a FB-s csoportba
340lo meg 572Nm a kereken mervehallod, olyan massziv kussolas van egesznap, hogy ihaj... van rajta mar 6 like meg 2 komment, a 17200 fos csoportban, maskor meg egy perc alatt van ennyi vmire, ami VAG-s tema
remelem azert nem mentek meg a Duna-nak paran, vagy vagtak fel hosszaban az utoereiket
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs