- Linux kezdőknek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Disney+
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Rendszergazda topic
- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Fiat Croma.
Ismeri valaki ezt a típust? Vannak valami komolyabb nyűgjei vagy amire figyelni kéne az alapokon kívül? Ismerős ilyet akar venni teljesen rákattant, de én még nem is láttam ilyet élőben.
-
htomi85
tag
válasz Tothgera30 #141695 üzenetére
Ilyen bontószökevényt találsz itthon is bőven, felesleges kockáztatni.
-
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #141695 üzenetére
de van külön regadó kalkulátor is
-
Tothgera30
Ármester
Egy ilyen B5-ös Passat Variant behozatala és papírozása milyen összeget von maga után? Jártas ebben valaki?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
feco6512
tag
Sziaztok erről az autóról kérhetném a véleményeteket?:http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/citroen/xsara_picasso/citroen_xsara_picasso_1_6_hdi_comfort_magyar-sz_konyv-klima-10765068. mennyire elég ez a 90 Le főleg autópályára használnám mennyire jó ez az autó?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mrbig25 #141690 üzenetére
60k km volt benne most jár kb 80k-nál. Olajat, szűrőket, gyertyát meg akksit cserélt benne és kész. Pöcc röff a gép.
Komáromból ingázik melóba pályán, olyan 6 liter körül el van. Az tök oké sztem.
Háát nem egy erőgép de polgári közlekedéshez elég. Viszont a Mazda szeret rohadni arra nagyon figyelj!
#nincsbennetarcsi
-
rii
nagyúr
az mitől lehet hogy akitől vennénk az autót, baromi nehezen képes odaadni az 5010-es irat fénymásolatát? .-(((
tegnap mentem volna átiratni, és ott mondták, hogy még az is kell
névről ismerték a Kft-t, de 5010-es lapuk sajnos nem volt tőlük ...ma is még visszahívásra várok, hogy mikor lesz már meg az a lap .-((((
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
mrbig25
őstag
Amit néztem az Dynamique Plus felszereltség, ahol állítólag igényesebb a belső műanyag.
Francia autó mivolta miatt egy kicsit én is szkeptikus vagyok, de holnap körbenézegetem, kipróbálom...aztán majd kiderül. A forma, felszereltség tetszik és 1,6os motorral valószínűleg elég normálisan is megy.Colt lenne a másik versenyző, de az belülről még puritánabb...és a váltó szerintem még rosszabb, mint faterom 160e km-es Peugeot-jáé. És ez igaz mind a 3 Colt-ra, amiben eddig ültem.
---------------
Más kérdés hozzád és / vagy a többiekhez: Mazda 3-ba mennyire vérszegény az alap 1,4-es benzines?
1,4es, mk1-es fókát több évig használtam...pályát leszámítva élhető volt.[ Szerkesztve ]
...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mrbig25 #141685 üzenetére
Havernak nyáron hoztunk be lábon egy Clio mk3-at Olaszországból (1,2i). Erősen szkepitkus voltam de kellemes csalódás. A belseje tök igénytelen de műszakilag teljesen oké a gép. Nem rohad, nincs elektronikai nyűgje, nem eszik sokat és egész virgonc a motorja.
#nincsbennetarcsi
-
rwin5
őstag
válasz mrbig25 #141687 üzenetére
Azt értem a fogalmazásban volt max hiba, az országúton is mehet 110-zel amit írtam, hogy én már a clioban megéreztem, ha még rátolsz* egy kicsit 10-20-szal akkor már ott van, mint egy autópályán és akkor még az út minősége is szarabb lesz valsz; ami nem pozitívumként fog hatni az autó menetére Én kipróbálnék a helyedben* egy cliot ekkora sebességnél és utána vásárolnék max, én szinte csak városra használom a clio-t így amikor országúton közlekedek úgy vagyok vele, hogy kibírom, de nem vezetnék le a Horvát tengerpartig az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz mrbig25 #141685 üzenetére
Bár nekem 2002-es cliom van de csak pályázásra nem vennék Clio-t. Nem tudom a 4 évvel későbbi széria fejlődött-e annyit, enyém is 1.6-os. 110-120-nál már hogy is mondjam érzem a sebességet az autóban, néha olyan mintha 140-50el mennék. Sógoromnak compact bmw-je van ő felszokta taposni általában 140-50-re az autót és alig érződik belőle valami..
-
mrbig25
őstag
Üdv Mindenkinek!
Harmadik generációs Renault Clio-ról mi a vélemény?
(2006-os, 1.6 benzin, ~80e km, ~1,4M...tételezzük fel, hogy a futásteljesítmény nagyjából valós )Amennyit tudtam próbáltam utána olvasgatni és nem igazán találtam gyakori, durva típushibát.
Megbízhatóság szempontjából ezek már rendben vannak? Érdemes lehet beleugrani?A másik versenyző pedig egy Colt CZ3 (2007-es, 1.3 benzin, 130e km, szintén 1,4M környéke).
Leendő felhasználás: kevés város, sok országút, esetleg évi 1-2x autópálya, max. 10-15e km/év.
...
-
westcoastog
veterán
válasz Kakaduku #141658 üzenetére
Voltam itt kb 1,5 éve megnézni egy escortot.
Képeken nagyon szép volt, de mikor megláttuk a kocsit, kb a bontóból volt kirángatva, minden ablak karcos, összes kárpit leszakadva, zárhíd gány módon visszahegesztve, kipufogó/kocsi alja porlott, Alig indult be, köszönés nélkül otthagytuk a fazont aki megmutatta.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #141678 üzenetére
Lakatossal a tartó csővázból ki kell vágatni 5cm és már jó.
-
SzlobiG
félisten
Nem elég hogy már németben megtekerik, de amikor behozzák még itthon is tekernek rajtuk?
-
molnarpeter
nagyúr
Mondanám ehhez, hogy a Ducato rozsdásodik, de sajna az a kategória en bloc jobban érintett látszólag. Persze anyag- és felületvédelem-függő, meg persze konkrét autó állapota is lehet menthető. Linkelthez: hasonló szériában (Jumper '96) nekem sem mindig kényelmes a bal térdemnek, hogy nem tudom kinyújtani, de ha a váltókonzol nincs túl közel, valóban tágas.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Szerintem is ezek kis autók de nem azért mert nem férek bele, lépd át ezt a szuper mini kategóriát és nézd meg Fiat Ducato vonalat meg a hasonlókat..
Ha van felétek cng amúgy is benzinest akartál, mondjuk a hátsó ülések körüli fa dekor nekem nem jön be de mind1 -
Qru
MODERÁTOR
-
-
-
paavoo
aktív tag
válasz szaki1986 #141647 üzenetére
Ma voltam megnézni, nagyon patika állapot kívül belül.
Hétfőn viszem VW márkaszervízbe állapotfelmérésre, mire kell itt figyelni? Minden infot kiadhatnak nekem? 11e Ft lesz amúgy.
Elvileg ott minden hiba kiderül róla nem? Előélet nyilván nem, ha nem VW szervízbe hordták olaszban.[ Szerkesztve ]
-
Kakaduku
senior tag
válasz rbalint88 #141660 üzenetére
Remélem nem hoztatok el egy KIA-t mert azt én néztem ki magamnak. Tudtok esetleg megbízható kereskedőt/kereskedőket?
Szombaton ki fogok hozzájuk nézni, de akkor nem indulok túl nagy reménnyel neki. Elég elszomorító a helyzet a magyar használt autó piacon, legalábbis ez az én tapasztalatom. Lassan már nem tudom, hogy honnan vegyek autót. Egyre jobban belemerülök a keresésbe, annál jobban kezdek az egészből kiábrándulni. -
Kakaduku
senior tag
A következő kérdésem az lenne, hogy Német importból származó autóval érdemes foglalkozni, vagy el se menjek megnézni? Kereskedésben lennének ilyen autók ennél a cégnél.
-
akom
őstag
válasz molnarpeter #141410 üzenetére
Igazad volt. 290.000 km van a kocsiban.
Magyarországi első tulajtól. Rendszámot nem voltak hajlandók megadni. -
nesa
veterán
Nem tudom EV 1 be az ajtó belső kárpit és a sebváltó távolsága 70cm ez egy átlag autóhoz mérve akkora mintha az anyós ülés közepén lenne, a vezető oldali lábtér 50-65cm ez 20-30cm el több mint a mai kapszula kocsikba, a legszűkebb része talán nálam középállasba a kormány alsó része és az ülőlap az 22cm tehát ha 80-90cm-es combod van valóban beleér.
-
Emu
őstag
Tudod a szükség nagy úr, így került szóba a Toyota. Nem véletlenül írtam, hogy sok szódával elmenne, de hosszú távon kényelmetlen. Méretekkel az a gondom, hogy relatíve magas vagyok (2m+) átlagos testalkattal (110kg) viszont nagyon hosszúak a lábaim, ami ha nem lenne elég, még hozzájön egy 50-es cipőméret is. Szüleim autóját pl. csak cipő nélkül tudom vezetni, különben egyszerre nyomok két pedált.
@roberto211: megtaláltam a magasságállítást, sőt képzeld teljesen hátra is toltam a vezető ülést...anélkül beülni se tudtam volna. Úgy nézek ki, hogy a térdem a sebességváltó és a kormány között van, a kormányt csak akkor tudom eltekerni, hogyha nekifeszítem a lábam az ajtónak illetve a középső konzolnak, de akkor a térdemtől nem tudok se 1. se 2. sebességfokozatot kapcsolni...és akkor a kényelemről még szó sem esett.
Nem egyszerű autót venni, ha nem átlagos testalkatod van, de ezt úgyis csak azok tudják akik ilyen méretekkel rendelkeznek, pl. Diegho is küzd a pedálokkal...
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #141634 üzenetére
Ültem már ilyenbe, nem mondom, hogy a legjobb, de nem is rossz.
Egyébként meg lehet mondani igen nagyjából. Néhány gyártó a vállnál is kikerekíti az ülést, előrenyomva a vállat, amibe felveszel egy görnyedt tartást, félóra után minden bajom van azokba, de ez is alkat függő stb.
Ami nekem jó az neked lehet nem lesz.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
kelly416
veterán
válasz rbalint88 #141596 üzenetére
Nekem azt mondták a Mazdára (és szerintem a Toyota csak jobb lehet, de elő fordulhat, hogy tévedek) ami állítólag 240000-et futott (valójában legalább 400-at tekertek vissza rajta szerelő szerint is), hogy hajtsam nyugodtan, hamarabb rohad le a kasztni, minthogy baja legyen a motornak, futóműnek, úgyhogy én ebből kiindulva azt mondanám, állapotot vegyen, ne futott kilométert. Főleg, hogy ennyit városban lehetetlen belehajtani, bőven ment ez hosszút is.
De még egyszer mondom, simán lehet, hogy nincs igazam. -
Land
veterán
válasz rbalint88 #141636 üzenetére
Szép a Megane, no de megbízható is? Minden évben fogadkoznak a franciák, hogy na majd most már tényleg jó lesz a verda megbízhatóság téren és eddig elmaradt a nagy bumm.
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
aero.
veterán
A B207E nem rossz motor, nincsenek már olyan nyűgjei, mint a B205-nek. Amúgy 326e kmnél járok, 14 ezerrel már túlugrottuk a tavalyi olajnyomás mizériát, most lesz olajcsere megint.
1500km-en kikormoltam a technikát, debrecen-tokaj-bükkszentkereszt-mátra-bp-celldömölk-badacsony-sopron-bp útvonalon. Padlóra tol egy füstpamacsot, de annyi olajat nem küld le, mint régen. Sajna senki nem próbálkozott be, egy 170 lovas E220 cdi kezdett el tolni egyszer, de lemaradt, mint a borravaló.
Viszont belsőre gagyi a 9-3 SS. Gumis műanyag bevonat van a műszerfalon, kapaszkodókon és hámlik már ennyi idő után, ez a példány meg jó drága is a felszereltségéhez képest, szerintem.
Bocsi a késői válaszért, szabin voltam múlthéten, most zárkózom fel.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Uj meganet is nezd meg szerintem. Focus helyett is be mernem rakni a listaba, az tenyleg nagyon kicsi belul. Esetleg uj tipo 5d? Listaaron 5,8 a megafull 1.4t-jet lounge. Egy karikat meger. Duna autohoz elmennek, arulnak mindent. Vegigulnem az osszes kompaktjukat. Ha masra nem is, referencianak jo lesz.
-
Land
veterán
válasz diegho #141626 üzenetére
Elbattyogok az Opelba (K Astra)is, illetve a Fordba (Focus), Kiaba (Ceed), Hyundaiba (i30), esetleg a Mazdába +-as) is ha nincsenek elszállva árban. mindenhonnan kérek árajánlatot, minddel megyek egy karikát és döntök. De 5 millió fölé nem szabadna mennem.
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
paavoo
aktív tag
Sziasztok!
Vélemény? Most rakták fel, fel is hívtam a csávót, olaszból hozta be a kocsit, 100k-nál lánc csere volt. Holnap megyek megnézni, helyben van, de elég zsákbamacskának tartom. Nepper. Próbálok valami szerelőt elcipelni, nem tudom hogy tudnám még magam megnyugtatni.
Pedig nagyon tetszik, meg pont ilyet keresek már régóta.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #141620 üzenetére
Csak az volt 900 kg, ez meg mondjuk 1,4 tonna, ha a K, 1,6 ha a J-t nézzük.
Inkább egy 1.4 F, mint egy ilyen euro6-os megfojtott 1.4 olomnehez kaszniban.
Te is tudod, hogy még egy euro4-es 1.8-as is agyon van fojtva -
hacki87
senior tag
válasz BigBlackDog #141620 üzenetére
De mennyivel könnyebb is volt Papíron az 1.4turbo s cross se tépi le a fejed de a vitara se szerintem. 10.2vel a bravo gyorsulásin a 100as tempót 10.7 alatt érte el.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Ádám16 #141613 üzenetére
Ha ez 98 utáni lenne 200évjárat közeli még el is vinnék meg ha felszereltebb lenne de így sajna nem hiszem.. Embereket nem érdekli az hogy kötségmentes autót vesz. Inkább vásárol egy 150ezres romot és megy amíg megy de nem kell neki rákölteni és ettől Ő nyugodt. Tartsd meg hidd el jobban jársz ha már valóban hibátlan.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Ádám16
addikt
válasz rbalint88 #141608 üzenetére
Az hasonlokepp jartam egy 94es swifttel 3 éve. Elso auto, egyetemre jarni vettem 180ert, beleugrottam a szarba makacsul fejjel, ám megis nagyon beleszerettem, kitartottam mellette, pedig az osszes suli mellett keresett penzem benyelte. Kb ott jarok vele, hogy mindent kicsereltem, megcsinaltattam, elkezdtem kiadni plusz dolgokra (pl.: felnikre) telibefujattam, kb kesz is az autó, de mégis ugy erzem, hogy eleg volt. Meghirdettem annyiert, amennyiert szerintem ér egy rendberakott kisautó, de van egy sejtesem, hogy ennyiert senki se fog keresni. Vegulis nem fogok sírni akkor sem, ha marad nálam, de megtanultam, hogy mit jelent a tanulopenz autovasarlasnal.
A hirdetési linket kiszedtem, szakmaiban tilos hirdetni.
[ Módosította: Qru ]
-
roberto211
őstag
válasz focvis #141611 üzenetére
Azt írta LAND h lízing mellett nem akar a kocsihoz nyúlni azaz a kötelező szervizen kívül bármit is csinálni vele.
Elhiszem h jó a vw de ez vw ről nem mondható el akárhogy is szépítjük AZ AUTÓT.
Komfortban, kényelemben, és szigetelésben lehet többet nyújt mint egy suzuki, de ha nem akar semmit költeni kb a lízing mellett akkor én is suzukit választanám... Ha van mellette még tömött zseb erre a célra akkor ellehet gondolkozni a VAGon is igen.. De addig sztem nem... És érthető is.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
w333
félisten
válasz focvis #141606 üzenetére
Az a durva hogy a Jetta (highline) vs SX4 Cross ami kb. 1 millióval olcsóbb és sokkal fullosabb a Suzuki, kötelező szerviz + fenntartása is olcsóbb !
Szóval ez szerintem elég nagy visszalépés lenne a 159 -ről !
Ha ugyan azt a komfortot keresi akkor Passat (Highline) vagy Superb de ezek nem olcsók ... szóval az aranyközépút szvsz. SX4 Cross !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
válasz rbalint88 #141551 üzenetére
Tisztelettel de ezt vitatnám, van benne vízhőfokmérő, csak nem a műszerfalon hanem a középkonzolon lévő digitális kijelzőn. A belseje szubjektív. Az 1.7 dízel valóban jó választás lenne.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
veterán
Nem akarlak rádumálni - múltkor megkért a kolléganőm, hogy kérdezzem már meg neki, hogy menyiért kapna egy új VW-t - nos a szalonban 4,5-öt mondtak a nullkilométeres Jettára. Emlékeim szerint Comfortline volt, 1,2 v. 1,4 TSI. 4 év garancia.
Mexikói gyártás; az európai VW modelleknél némileg egyszerűbb, de a távol-keleti tömegmodelleknél minőségibb belső kialakítás. A szedán forma meg vagy bejön valakinek, vagy nem. VW szalonokban ez a bestbuy.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz rbalint88 #141601 üzenetére
1, max 2 éves autót keresek sok garanciával. A 4 milliós Giullietták nem fedik le ezt az igényt. Drágák.
Törlesztő mellett nem szándékozok javítgatásra költeni. Elnyaralom, elmozizom, eliszomSamsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +