-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Tárol valaki cabriot Bp.-n az utcán? Vagy van külön cabrio topic? Amerre lakom, arra láttam párat parkolni, de elég felelőtlen dolognak tartom, így olyantól kérdeznék, akinek van tapasztalata.
Erősen gondolkozom egy vásárláson. -
LattilaX
tag
Sziasztok első autó vásárlás előtt állok és elgondolkoztam egy BMW 316i vagy 318-on szerintetek megérné?
Vagy mit ajánlanátok kb 400 ezer ft-ig? -
BigBlackDog
veterán
-
LattilaX
tag
válasz BigBlackDog #135812 üzenetére
köszönöm
-
hobizoli
nagyúr
válasz #94529552 #135793 üzenetére
ja elterjed ennek a hire, hogy fizetnek, es masnap ott all 50+ezer masik juzer is, akit ezzel eddig ugyanugy lehuztak
na az szerinted mennyi love lett volna a VAG-nak? tuti tobbe, mint a mostani csalos sw-s solog
mert ott nem csak uj sw-t kellene feltolteni, amit egyszer megirva fel lehet tolteni sok ezer autoba is igy az autokenkenti koltsege kb semmi ennek, meg max berakni egy legterelo muanyag gecit a szivocsobe, ami fruttibol megvan, hanem tobb ezer EUR-okat visszakohogni per auto
es evekig elotte a gazolajra fogtak a hiba okat, ami akkoris elojott, ha a dragabb premium dizelt tankoltad, mert koze nem volt ahhoz, es ami neked megint csak felesleges plusz kiadas volt valojaban
több drón kell ;P
-
#94529552
törölt tag
válasz Vesztor87 #135794 üzenetére
Kissé hihetetlenül hangzik az a 300k-s futómű javítás egy Thalia-nál. Annyiból lehet venni egy másikat. Amúgy szerintem nem a legjobb gyártási színvonal jellemzi, mint a testvérét a Dacia-t is. Hahu szerint: "Nem túl szép forma, összeszerelési pontatlanságok, billegős futómű, rövid ülőlapú ülések, szűkös utastér, rossz vezetői pozíció."
8th Ha betartotta a kötelezőket, (ennél a pontnál már sok autó megbukik, a szervizes sokszor kénytelen kevesebb km-t írni, hogy megmaradjon a garanciájuk) akkor szerintem lett volna rá esély, mert létezik méltányosság. Ha szerepelt a méltányossági listán, vagy benne volt a visszahívási akciókban, akkor még esélyesebb. De ezt már sose tudjuk meg, szóval nem vitatéma.
-
g4bb3r
tag
Régóta gondoltam rá, hogy leírom. Csak annyira vicces hogy mennyit szülünk itt (én is így voltam) egy autó vásárláson, utánajárás, folyamatos para atb*nak e vagy nem, többszörösen eljárt oda-vissza kanásztánc a kiszemelt tipusok között
kornélkaetc etcNa most ehhez képest most a közvetlen környezetemben 4-5 en vettek autót teljesen "vakon" és mindenki jól járt érthetetlen..
1. Ford mániás csaj, 8 éves Focust akart lecserélni. Apja szól telón van egy haverja olaszból hoz be licites autókat van egy 80k km-ert futott ujabb Focus kék 1.6 szivó kell e... megvette így látatlanba azóta is használja vezérlés csere nem volt.. (többször mondtam neki, aztán lehet h láncos de annak se nézett utána ). Napi szinten használja majd egy éve baj nélkül. Német autopályán megnéztük mit megy 5 emberrel csomagokkal meglépte a 180-at (óra szerint)
2. Ismét csaj, egyszer csak látom jön egy német rendszámú 3as Mazdával. Kérdezem hát ez, á a bátyja hozta neki németből mondta neki hozzon már autót mert kellene. Átpapirozták azóta is hajtja gond nélkül jónapot..
3. Harmadjára is csaj, 10 éves Puntót vett 45eKM van benne igazolhatóan le lett nyomozva hétvégi autó volt. A vicc hogy a csaj keresett egy ideje autót és ez 10p sétára volt a lakásától. Egy hozzáértővel nézette át minden OK énis körbejártam a gépet annyira szépen néz ki. Nem rohad, motor jó ... 1-2 parkolási sérülés. Ráadásul nyomott áron adták oda mert 1 éve hirdették és senki nem akarta megvenni (vszinű senki nem hitte el a km-ert..).
Most annak fényében pár ember min ment keresztül csak a fórumon felmerül a kérdés bennem mi vagyunk ennyire szerencsétlenek vagy ezek ennyire mákosak? Tényleg vicc
-
tboldi
nagyúr
válasz g4bb3r #135818 üzenetére
Na most ehhez képest most a közvetlen környezetemben 4-5 en vettek autót teljesen "vakon" és mindenki jól járt érthetetlen..
Nekem ilyenkor mindig az a kényszerképzetem támad, hogy valójában mégsem problémamentes az autó, csak:
a. nem veszik észre,
b. túl nagy a büszkeségük ahhoz, hogy bevallják. -
-v-
addikt
válasz tboldi #135822 üzenetére
Csodák nincsenek. Vagy csak nem most jelentkezik a probléma, hanem egyszer később, koncentráltan például amikor eladná, és kutyának nem kell a lefingott szara, vagy csak brutál szar áron, mert mondjuk kiderül a fél autó már rohad és lakatoltatni kb. gtk .. ja igen nem kellett volna elhanyagolni.
[ Szerkesztve ]
-
Gaiwer
csendes újonc
Üdv !
Szeretnék venni egy Mazada 6 sport 2.3 gt-t kombi 2003-as évjárattól néztem 2006ig. Ezzel kapcsolatba lenne a kérdése az, hogy milyen autó ? Véleményt és tapasztalatokat szeretnék kérni esetleg milyen autót nézzek még meg. Napi használatban lenne a munkába járás egy hónapban csak 1000km ezen felül megyek vele havonta legalább 250km-ert. Dízelt nem szeretnék.
-
atos19881101
senior tag
válasz Gaiwer #135825 üzenetére
A 2.3-as motor problémás. Kicsi rajta az olajkarter és ezért kevés olaj megy bele (3l) körül. Ezt ha valamelyik tulaj elhanyagoltan ellenőrizte, akkor könnyen futhatott alacsony olajszinttel. (Csapágyak, vez. tengely stb.)
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Vesztor87
senior tag
Az Almera N16 a kiszemelt, csak Szegeden nem igazán van ilyen ferdehátú (2 sedan van 1m körül), ezért Pestre kéne menni. Mennyire lehet ráköltős ha belenyúlunk valamibe? Köszönöm!
-
TaaT
nagyúr
válasz atos19881101 #135827 üzenetére
"A 2.3-as motor problémás. Kicsi rajta az olajkarter és ezért kevés olaj megy bele (3l) körül."
Give them hell Ukraine!
-
atos19881101
senior tag
válasz Gaiwer #135828 üzenetére
1.8 vagy 2.0 benzin. 1.8 nem egy versenyautó, a 2.0 jobban mozgatja a kasztnit. Kb ugyan annyit is fogyasztanak. Cserébe a 2.0 ritkán eladó. Nekem 1.8 volt, nem volt rossz. De sajna a rozsda miatt meg kellett válnom tőle.
TaaT
Nem pont 3l. 3.5 körül. A lényeg, hogy kevés abba a motorba.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
hobizoli
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz atos19881101 #135835 üzenetére
Nem pont 3l. 3.5 körül.
Valaki belinkelhetné a specifikációt, mindig hallom ezt, de megnézném
-
atos19881101
senior tag
Most telóról vagyok, sajna nem tudom megkeresni neked. De Mazda6 index fórumon keress rá. Sokat tárgyalt téma volt.
hobizoli
Nem kell aftermarket. Rá lehet rakni valamelyik másik Mazda6 motorét, de most fejből nem megy melyiket.Szerk.:
Igen ez is gond. És sajna a gyári ajánlás itt is 20 ezer.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
hobizoli
nagyúr
válasz atos19881101 #135827 üzenetére
nem csak az a baj vele
hanem a kevesebb olajban az ugyanannyi szennyezodes az tobb % hamarabb telitodik olyan szintre, ami mar nem egeszseges
meg melle a 20k-s olajcsere sem kenetöbb drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz atos19881101 #135838 üzenetére
Elhiszem amúgy, csak kíváncsi vagyok pontosan mennyi az annyi. 4 hengeres csak az a motor, pl. 4 liter körüli töltet már nem tűnik olyan vészesen kevésnek (persze fingom nincs mennyi az annyi csak ahhoz képest a többi hasonló ccm 4 hengeres szívóbenyásban mennyi van)
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
Egy gyors gugli nekem 4L+ ír a 2.3-as motorra, de majd megírja valaki a frankót.
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
Ma néztem a parkoloban egy szep metalkek 3-as mazdat, rendszambol itelve 8-10 eves lehetett, hogy az az auto hogy rohadt Ivek, B oszlop stb. szep gep, de azert ez vicc kategoria.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #135841 üzenetére
longlife is csak bizonyos dolgok teljesulese eseten volt ervenyes, hiaba volt benne olyan olaj
hosszu utak, konstans terheles, 3000rpm folett nem hasznaljuk
igy amugy eleg sok minden mas is elmegy a normal olajjal is 20k km-t, es nem kell hozza felaras olaj secsak az egysegsugaru balfaszkiralynak altalaban annyi maradt meg ebbol, hogy de o longlájfost ontetett bele, mert arc, aztan a sarki kiskozertig is azzal ment le venni egy kiflit
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #135842 üzenetére
Egyszerűen a 2,3-as is az 1,8 olajkörét kapta meg költségcsökkentési okból...
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz atos19881101 #135842 üzenetére
hat ha a 2261ccm-s L3-xx motorrol van szo, akkor nem hiszem, hogy sokat varialtak volna a olajteknovel a kisebb 1.8-s L8-xx es 2.0-s LF-xx motorokhoz kepest
az hogy a loket hosszabb az nem igenyel sokkal tobb olajat, mert csak a hengerfurat feluletre kellhet tobb, de az az olajfilm az nem vmi sok eleve, 11mm hosszabb a lokete meg 4mm-l nagyobb a furata 2.3-snak az 1.8-hoz kepest
a fotengely- es hajtokarcsapagysor meg vegkepp nem igenyelhet sokkal tobbet, meg hengerfej semszerintem a 2.3-ssal az a gond inkabb, hogy 94mm a lokete, ami eleg hosszu ahhoz mar, hogy 6000+-n porgessek
ettol ugyanis nagy lesz a FHP es AHP kozott feluton a hengerfalra hato ero, meg a surlodas a magas dugattyu sebesseg miatt es hordosra kopik a hengerfal feluton, elkezdi ott megzabalni az olajat
a kevesebb olaj meg jobban melegszik, meg elobb telitodik retekkel ispar honapja irta vki itt, hogy a Honda D motorjainal csak az 1.7-sekkel van szopo, es az is 95.5-s loketu
mondjuk a hordosra kopast a ESi-k D-s 1.6-sa is tudja mar produkalni a 90-s lokettel, hasonlo okokbolde minnel nagyobb a loket annal hajlamosabb ra
egyebkent ebbol a 4 hengeres motorbol van meg L5-xx jelzessel 2.5-s is 89-s furattal es 100mm(!!) lokettel
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
atos19881101
senior tag
válasz hobizoli #135848 üzenetére
Infó egy Mazda szerelőtől az indexes fórumról:
Benzinesből a 2.3 a neces csak mivel a kiegyenlitő tengelyek az olajtérből vesz el sajna ezért az igazán megkivánt motor olaj mennyiségnél kevesebb van benne. A sok hibás meg azért van, mert jól megy a tulajok csak hajtják sokszor magas fordulton ahol már van kics olaj csipegetés és egyszer csak elfogy mert a rendszeres ellenőrzést meg elfelejtik a tulajok. Javítani úgy lehet, hogy a 2.3 Turbós MPS motorról kell az olajteknőt és az olajpumpa pipáját átrakni és máris 2-2.5 literrel több fér bele.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest