Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz máyköl #131290 üzenetére

    Futomu kenyes, az ECO motor kevesbe. Nagy tuzet ne varj tole, cserebe a vezerlesmodosito +50e Ft-os tetelet meguszod, de viszonylag szepen megy meg igy is.
    Kuszobok vegeit nezd at, illetve belul a padlolemez es a kuszob talalkozasanal is, ha jon a rozsda, akkor ott, mashol nem jellemzo.

    En az 1.4 TS-sel, szinten 105 le, elmegyek egy tankbol 6-700km kozott, autopalyan sokat forog 130-nal 4500, de ott sem hangos, csak mar torkos, vegyes hasznalattal 6.5-8 kozott (147 nem tudom, hogy mennyit forog, de nem eszik tobbet az sem)

    A km allas akar meg valos is lehet, nagyon patent a belseje, az elso ami kikopik az uleseken, az az elen vegigfuto muanyag hurka, ami be van vonva textillel (jol korbe irtam, fingom sincs, hogy mi a neve).
    Elektromos nyugog 90%-a kontak problema, egy Alfas szaki csukott szemmel megmondja, hogy mit es hol takarits ki, fujj be. (Vagohid utca D.Z, es Tarnok (Erd) Grosz Ferenc)

    Olajra erzekeny a motor, gyakori cseret meghalalja, ahogy a figyelmes hasznalatot is, en pl megyek vele 10km-t, ugy, hogy a garazsban, kiallas elott meg jaratom fel-1 percet, utana mar lehet dundizni.
    X idonkent erdemes az olajteknoben levo szurokosarat kitakaritani, foleg ha ritkabban lett cserelve az olaj, vagy gagyi szart kapott.

    Ingadozo alapjarat szokott meg elojonni, ez az esetek tobbsegeben filleres problema, elkoszolodik a pillangoszelep, es folyton korrigalja magat, erdemes idoben foglalkozni vele ha ilyet tapasztalsz, kulonben a sok ingas miatt cseres is lehet. Ez nem Alfa specifikus jelenseg.
    Gyertyabol 8 kell, 100e km az intervalluma, 20-40e Ft-os tetel.
    Felni nem kell tole, csak ne ess abba a hibaba, hogy megveszed a legolcsobbat, mert, dejo mar ennyiert is van, mert azokra a gatyad is ra tudod kolteni.
    Amit linkeltel nem tunik ilyennek.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák