Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz lenko #124645 üzenetére

    B5.5-nél nem valóban nem első tulaj voltam, mállott belülről ahol csak hozzáértem. Amúgy még azt szerettem a legjobban az összes VAG közül, abban csak a turbó halt meg (1.8T) meg a szokásos vákuumcső durrant el. Bár 10 évesen már kb annyi olajat evett mint benzint sztrádán. :N

    A Skodánál első tulaj voltam 0 km-től nálam volt, az volt a legszarabb, nem csak anyagminőségre volt ordítóan sz@r (az üléshuzat tejfölös pohárból készült, a váltó fogása annyira kellemetlen volt hogy rosszul voltam minden egyes váltásnál, pedig 120L-es Skodán nőttem fel tehát nem voltam elkényeztetve soha).
    Az ajtóhatároló kilazult nem egész 1 éves korában (érdekes a '98-as Fiat-unkon nincs és nem is volt kilazulva soha) és a motor (1.8 TSI) érdekes hibát produkált, hidegen maxon volt a hűtővíz, üzem melegen beesett min. alá és sípolt a fed. comp. ha visszahűlt a motor megint jó volt a vízszint. Márkaszervízben is csak vakarták a fejüket, cseréltek tartályt, meg kupakot de a hiba marad. Szerencsére gyorsan elváltak a útjaink attól a géptől.

    A mostani highline B6-ban is vannak igénytelen megoldások, karcolódó műanyagbetétek, az ülés külseje 2 tenyérnyi részen nem bőrőzött... Mi ez ha nem fillér szexuálás????.
    Arról nem is beszélek, hogy alig 180k km után már döglődik a dsg benne...
    Ja igen, elmúlt 5 éves le kéne cserélni mert kb ennyire vannak tervezve. :( :D

    mod:

    8th: Igen, remekül ötvözi a kettő hátrányait. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák