Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TFSi

    őstag

    Megpróbálom leírni a legfrissebb tapasztalatom a KIS 2013-mal és a Kaspersky Supporttal kapcsolatban, bár nem valószínű, hogy másnak hasonló gondja lenne, mint nekem.

    Vettem egy új notit, meglehetősen erős vas (Dell Inspiron 7720 - i7 3630QM, 8GB RAM, Geforce 650M), amelyre egy tiszta telepítés és az általam használt progik installja után után a Win 8 Pro-ra fel kívántam telepíteni az angol (GB) KIS-t, amit a népszerű webshopban vettem.

    Az inkompatibilitás ellenőrzése közben ugrott fel egy hibaüzenet "application was not installed" kiáltással és néztem, mint a moziban. Megnéztem a külföldi fórumokat, hogy mit lehet ez ellen tenni, de egy idő után meguntam a tuti megoldásnak vélt tanácsok sikertelen próbálgatását.

    Írtam a supportnak és rögtön jött is a válasz, ami a szokásos GetSystemInfo alkalmazás használata, és utána okosabbak leszünk. Az elemzés utáni válasz az volt, hogy távolítsam el a gépről a Tune-Up Utilities 2013-at, és akkor működni fog a telepítés. Az eredmény sejthető volt.

    A support részéről következő instrukció ezután az ideiglenes telepítőfájlok (általában *.*log kiterjesztéssel) összehalászása és elküldése feléjük, amely csak réssiker volt, mert a kért 5 fájlból kettő állt rendelkezésre, akárhogy is bogarásztam.

    A végső megoldásként azt ajánlották, hogy a 2014-es Technical Preview-t telepítsem fel, és ne féljek, ez nem béta, hanem kiadás előtti, tesztelt verzió. Természetesen nem tettem fel, mert ismerve a Kaspersky eddigi ropogós kiadásait, garantált az idegtépő bugrajzás (bocs ezért az idétlen szóképért).

    Újratelepítettem az OS-t, aztán Office, majd Fx és feltettem a KIS 2013-at minden gond nélkül. :U

    [ Szerkesztve ]

    Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)

Új hozzászólás Aktív témák