Új hozzászólás Aktív témák

  • kolja58

    aktív tag

    válasz cog777 #41 üzenetére

    Értem.
    Azt mondják mindenkinek egyéni azaz különböző agya van.
    Azt is mindják, hogy agyunk körülbelül 10% százalékát ( +- nem sok) használjuk.
    Ilyen hülye lenne a véletlen, vagy még nem tudtuk megállapítani miért, de bizonyosan jó okkal van így.
    Mi van akkor ha amit úgy tűnik nem használunk, a tanár-diák közvetlen tanulási viszonyra alapozza a diák jövőjét és ez nem helyettesíthető felnőttkorban. És az előzőek alapján akár az is feltételezhető, hogy minden inkább úgy van jól, azaz jó időben a gyerek fejlődését figyelembe véve oktatódik. Egyszerűen csak hiányos a jelenlegi tudásunk és mivel nincs kapaszkodó a kezünkben elfogadjuk azt ami van.
    Ha véletlenül nem néznénk kapásból hülyének ... akkor akár lehetne ....
    Az AI 0-1, igen-nem -el eldönthető kérdésekben sokat fog segíteni, biztosan megfogja verni a legjobban játszó sakkozó embert ha ő kezd. És minden másban .....

    Nem több, nem kevesebb, csak a véleményem, nem ítélkezés.

Új hozzászólás Aktív témák