-
IT café
Magisk
root jogosultság
Android rendszereken
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janou
őstag
válasz
KurtCobain #6698 üzenetére
Nekem azt hogy Rom sign is testkey.
-
DirrtyRay
csendes tag
válasz
KurtCobain #6698 üzenetére
nekem azt írja, Rom sign normal
-
KurtCobain
őstag
Nyilván.
Van egy Redmi Note 5-öm, amin ArrowOS A13 van, azon a szokásos PIF, Shamiko, Zygisk Next modulokkal elindul..
Illetve egy most perpill meg nem mondom milyen A11 alapú RN5-ös telefonon is megy.
De mint korábban írtam, a Motorolán, custom ROM-mal nekem se ment. Lehet a ROM aláírásával van gondja. [Erre] mit ad ki? -
Janou
őstag
válasz
KurtCobain #6696 üzenetére
Csak a LineageOS nem gyári.
-
DirrtyRay
csendes tag
válasz
KurtCobain #6685 üzenetére
Szia!
Én még kezdő vagyok a témában. Van egy Xiaomi Redmi Note 9 Pro, amire felraktam a LineageOS-t, ez ment egy leírás alapján. Viszont a Revolut nekem sem működik, mert custom firmware-re hivatkozva nem akar beloginoltatni. Jól értem, hogy nektek sikerült megoldani? Ha igen, hogy? Nem nagyon világos nekem ez az original boot.img flashelés. Esetleg tudnál segíteni valami részletesebb leírással? Köszönöm szépen! -
user26
senior tag
Üdv!
Gondolom biztos tudjátok, de megosztom hátha valaki nem tud róla. Sokat olvastam itt mostanában a "Zygisk Next" ről (szavakról és ez miatt osztom meg)
-
nimmrody
tag
A Zygisk Next 1.2.6 modul frissitesre nektek nem kocolta ossze a rendszert?
Ugrott minden a banki appok karattyolnak azonnal hogy rootolt a telefon.
Visszatettem az 1.2.5-ot es ismet minden rendben nyilik gond nelkul..
[ Szerkesztve ]
-
krics
tag