-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz
Gabesz87 #166371 üzenetére
Rángatást, erőltetést, bakkecskézést,, kettesben csúsztatást, idegesítő baromságokat a duplakuplungosak szoktak, azon belül is inkább a Vag csoport DSG-je, de nem mindegyik nekik se. Chiptuninggal (váltó chippeléssel) ezek enyhíthetőek, illetve meg kell nézni S módban hogy reagál. Ha már okos és tanulja a vezetést akkor meg nem szabad sajnálni a két deci benzint és hajtani kell, hogy életre való viselkedést tanuljon be.
Én nem igazán rajongok ezekért a váltókért, az automata az mindig is az olajos bolygóműves lesz max 4-5 fokozattal (nem nyolccal), késői lockuppal, a többit a különböző gyötrelmek hozták életre. Legjobb a 3 fokozatú ős GM váltó.
Illetve akármelyik fokozatmentes is inkább kéne (Toyota féle e-cvt -és minden ilyen- kifejeztten jó, ha nem 180-nal akarsz közlekedni), mint duplakuplungos.
Talán a jövőben villanymotorral egybeépítve már finomak lesznek ezek is.Ha még sose volt automatád akkor tetszeni fog, de rendes automatából átülni duplakuplungosba azt észre fogod venni, hogy visszalépés. Ingerküszöbtől is függ igazából.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Meghozta az RTXMG és RTXNTC fejlesztőkörnyezetét az NVIDIA
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Karcsúak a Galaxy S25 Edge várható specifikációi
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Projektor topic
- Stellar Blade
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest