-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Szada85 #157047 üzenetére
Ezzel mi lehetett a tervük? Átlag tunerjóska elrejti a dolgokat, hogy ne legyen feltűnő. Erről meg ordít minden, egy becsukott szemű rendőr is meglátja a megye másik végéből. Szerencsére.
Pont ma a bolt előtt láttam egy Mazda pickupot nyári gumikkal, de az is 3mm kb. és a baziszéles 235-ös gumin... Törvényileg ugye rendben van, de hát... Élmény lehet az üres platóval, hátsókerékhajtással, mindenféle menetstabilizátor és ABS nélkül. Mustang 5.0 kategória kb.
-
Szoszo94
őstag
-
rbalint88
addikt
-
#89309696
törölt tag
válasz Szada85 #157968 üzenetére
Erről ismerősöm jut eszembe aki naonaonaon ápolgatja az autót szerinte azzal, hogy járatja meg 60-nal toszorog meg alacsony fordulaton váltogat, merthogy nem terheli hidegen. Aztán meg fél év alatt kb 5 alkalommal lökték majdnem árokba, mert a mögötte felgyülemlő autósok közül valaki megunta és elkezdte előzni húzósabb helyeken. Arról nem is beszélve, hogy egy lassan 20 éves autóról van szó, 270ezerrel meg 8 előző tulajjal...
Ez van mikor a neten terjengenek az olyan faszságok, hogy jajj a hideg motorra ránézni se lehet. Már hatmilliószor mondtam neki, de ő szarik rá a többiekre az ő autója nem lesz hidegen hajtva hát igen, a közlekedés az nem társas tevékenység, ja de akinek az agyába belevésődik a netes hülyeség azt sosem gyomlálod ki belőle. Hatalmas ereje van az internetnek, ha hülyeségről van szó. Majd valaki tényleg árokba löki, akkor megtanulja. Persze annak az anyját aki fellöki.A múltkor fellapoztam a Gyakorit olajcsere ügyben, csak úgy unalomból, hát majdnem hátast dobtam mikor a teljesen kommersz 10+ éves autókon 5-8 ezrenként, meg félévente olajat cserélnek, mert szerintük az úgy a fasza. Jó...
[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
válasz Szada85 #159333 üzenetére
Korábban a vámszakértő, regadóval is sokat foglalkozó ismerősöm említette, hogy regadó-emelés várható az öregebb autók esetében.
Az extra bevételekből tudják fedezni a nagycsaládos autóvásárlási támogatást (kimerült a keret), illetve a phev/elektromos támogatás forrásait is részben ebből akarják előteremteni. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Szada85 #162625 üzenetére
Akkor csak a javítás utánra - az ív mentén belül érdemes a ficakot végighúzni karosszériatömítővel, hogy ne legyen hol megállni a piszoknak. Ha nincs gyárilag dobbetét, esetleg azt is meg lehet nézni, nekünk a Jumperhez utólagos lett berakva, mert eredetileg semmit nem tettek oda (csak eszembe jutott, mert az is hasonló korú járgány, de ha van benne gyárilag, akkor bocsi)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Szada85 #162639 üzenetére
Értelek, én sem válnék meg a gyári dobomtól, csak kapott egy szebb véget, semmi több.
Engem még nem állítottak meg, de nincs is semmi hivalkodó az autón, igyekszem a gyárias jelleget megtartani. Ha meg mégis megállítanának, akkor sem félek, hogy repülne a forgalmi. Ültetés bejegyezve a forgalmiba, gumik gyári méretűek, felniknek csak az ET-jük kisebb, de nem lógnak ki a kasztni alól, fóliáról van műbizonylat, illetve a spoiler és a hátsó lámpák gyári alkatrészek.
......................................................Más: [link]
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Szada85 #162654 üzenetére
Itt Móváron szerencsére békesség van. Amíg ez forgalomban van, addig nekem sincs miért izgulnom.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Szada85 #163207 üzenetére
Ez egyébként helyileg merrefelé van? Mióta láttam a képet valahogy mindig fékezek az M0-n a palánk túloldalán álló melós fauvé transporterek mellett.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #164468 üzenetére
Pont ezért rajongok a Subaru-ért mert ott még megvan/volt ez a mechanikus érzés. Bár már az enyém is sokat puhult a régiekhez képest pl a kormányszervó már ebben is túl erős, a dual-range féktől itt is időként lekarmolom az arcom de az egy kalkulálható reakció. De az hogy az új Skoda össze-vissza fékez az számomra idegtépő. Itt ugye a fékpedállal csak a szándékot jelezem és össze-vissza fékez, ahogy szerinte jó de én ettől konkrétan agyf@szt kapok.
Persze nem össze-vissza hanem a frontradar adatai alapján, ha szerinte később fékezel mint kéne akkor nagyobb rásegítést alkalmaz. Ennek az a következménye, hogy a különböző forgalmi helyzetekben azonos pedállenyomásra teljesen más mértékű lassulás a válasz.
mod:
Amúgy a 30k km-es olajcsere periódust a BC már lehozta 23,6k km-re. A végén még egész értelmes intervallumot sikerül kiautóznom belőle.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen