- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Reklámblokkolók topikja
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Milyen routert?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Szada85 #223092 üzenetére
Senki, szerintem kamu az egész. Gyűlölöm a hirdetéseiket, rákeresek egy autóra és gyakran a hirdetések 80% az övék. Már azon gondolkodtam, h írok a hahunak, h milyen módon tudom letiltani őket?! Ja! És már itt van a legújabb versenyző a Prime Ride.
radi8tor:
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Szada85 #223248 üzenetére
A cikk annyit írt, hogy a legénységet kimentették és nem tudták megfékezni a lángokat. Az időbeliségre nem tértek ki.
Lehet, hogy a tűz a legénység távollétében keletkezett, így nem csoda, hogy nem sikerült megfékezniük.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
-
-
Reggie0
félisten
válasz Szada85 #224399 üzenetére
Hat, azok nem mennek orokke es nincs is beloluk sok. Viszont a szankciok miatt emelkedo tuzeloanyag/energia arak sporolasra osztonoznek.
Ha kint van 100 000 jarmu a harboruban es 10x tobbet fogyasztanak, mint egy szemelyauto, meg mindig budapesti autoforgalom szintje alatt van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Szada85 #224527 üzenetére
Köszi!
Amikor Zegről indulok (kint parkolok) országúton, hűvös időben tényleg 15-20 km kell a 100 fokhoz, közben két jelentősebb dombot-lejtőt megjárok.Azért ma is megnéztem, mi lett a vége, ma picit kevésbé volt hűvős (+3 C), emellett normális volt a forgalom.
Az út végére 98 C az olaj (tegnap 96 volt helyesen), előtte járt 99 fokon is [kép], ill. 29 perc menetidő (tegnap 32 p.) és 9,8 fogyi (tegnap 11,0) [kép].Nagyon poros a műszerfal.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Szada85 #224732 üzenetére
Én se vigéckedek a 116 pacival, de azért tempósan haladok. Figyelem a tükröt, használom a külső sávot.
Pénteken volt egy okos az M5-ösön még a 0-áson belül elkezdte az okosságát. Jó 1 km-ről már indexelt balra a belső sávban, mikor senki sem volt csak én, aki az egyetlen jármávet előztem a külsőbe. Villogtam neki jobbra-balra amolyan kaminos módjára és kihúzódtam a külsőbe mág másodpercekkel azelőtt, hogy beért volna. Észre vehette magát, mert közben visszavette az indexet.Kb Kecskemétig ment padlógázzal, padlófékkel, mindenkit tolt lefelé a nagy Volvo egyterű, én meg stabilan követtem egyenletes 150-nel. Mire beértem, addigra épp letolta az útakadályokat.
Még le sem húzódott, egy Vectra kombit engedtem előre, őt kb Szatymazig használtam drafternek.
Mindössze 2 alkalommal kellett rálépnem a fékre, ebből az egyik, amikor mindenki rácsodálkozodd az M0 környéki balesetre.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
fant0mi
addikt
válasz Szada85 #224799 üzenetére
Nem is nagyon hoztak ők be. Ők is (túlnyomó részt) Battáról vették a finomítótól majd adták el a kutaknak. A MOL csoportszinten jobban tudja ezt kezelni (kevesebb rajta a vesztesége, kvázi saját magától veszi). Az ellátási láncban most a középső szint omlott be. A MOL nagykernek fel kell kötni a nadrágot, hogy el tudja látni az eddig nem hozzá tartozó kutakat. Nem egy lehetetlen feladat, de szerződéseket kell kötni, sokat kell logisztikázni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Szada85 #224842 üzenetére
Ezek szerint jelentős különbség van a két mód között.
6030D: 699,9 OMG. Tegnap Bp-en 579,9 voltak a prémium nyálak.
Reggel munkába jövet néztem a kutakat, nem volt sor sehol (OMV BAH csomópont, OMV és MOL az Októberhuszonharmadika úton, a MOL székháznál).
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Szada85 #226265 üzenetére
Bő 20 éve én is nyafogtam az oktatómnak, hogy dehát szabálytalanul közlekedik a gyalogos... "És most elütöd?" Szóval megtanultam elengedni a más hülyeségeiből elém tárt akadályokat. Ahogy szó és megállás nélkül kerülök ki egy hülyét, úgy nem állok meg az úttesten felejtett kukát behúzni más bejárójára sem.
Persze ha balesetveszélyes a dolog, akkor megcsinálom, volt ilyen is.Persze, hogy nincs rendjén a nő viselkedése, de szerintem a fórumtársé is belefér a büntetőfékezés kategóriába. Teljesen felesleges, hasztalan, önsanyargató.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Szada85 #226273 üzenetére
Én az ilyennél rendszerint elveszem a gázt és megpöccintem a dudát. Békés megyében az ilyenek mindennaposak. Sok az idős ember gyenge mozgáskoordinációval, vagy a részeg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
válasz Szada85 #228742 üzenetére
Asszony is bár jogsi nélküli, de élne egy ilyen nagy SUV-ot, én meg mondtam, hogy egyelőre egy X5 gumizása és felnizése is durva lenne, még az 5-öshöz képest is.
DE Nem mondom, hogy én se lennék még vigyorgósabb egy X545e-ben[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Szada85 #228862 üzenetére
Nem volt GSi-jük, nem értik. Ahogy én se érzem át a Honda / japó feelinget. Tény hogy kb. a 150 lovas 1.4/ 1.5 TSI dinamikáját hozza, a mai mezőnyben nem versenyautó.
Kotta gyári GSi 16V-t szeretnék gyári 15-ös felnikkel. Múlt héten volt egy ígéretes példány a hahun, eladták pár napon belül.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Szada85 #228893 üzenetére
Én azért egy picit máshogy látom ezt. Persze tudom, hogy egy kis szegmense az autóipar a nagy egésznek. De ha az állattenyésztést nyirbálnák meg azzal sok sok farmer válna munkanélkülivé. Az autóiparban ez meg max a robotizálás korszakánál következhet be (Tesla Giga Factory).
⭐ Stella
-
veterán
válasz Szada85 #228917 üzenetére
Már hogy ne értékelném?!
Sokat nem tettem volna a Kadettre, aztán csak egy hajszál a különbség. 😍👍Oké, kicsit megreszelték, hogy 170 ló legyen, de gyári állapotban se kapna csúfosat. [link]
Szerk: A Polo a méretéhez képest túlsúlyos (de turbó, DSG, 30 év), alig könnyebb a Golfnál. [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Szada85 #229917 üzenetére
Dzsordzsa szép vidék, hmmmm. Az autó elmegy, tipik koreai, a motorerőn nem lepődök meg
#229918Peter.70: Az ilyentől örökre elvenném, járjon bzmeg biciklivel, hátha egy hasonló agyhalott haverja kivasalja...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #231080 üzenetére
Bar gondolom Tsebacsinak akartal valaszolni, az itthoni palyat annyiban megvedem, hogy M6 es M7, de meg M1-en is (nyilvan ott nagyon suru a forgalom, amiatt nem lehet haladni - rohadtul 3 savosra kellene boviteni, vegig tehersutoval elozni tilossal) eleg jol megy a jobbratartas, keves bobitaval talalkoztam es segggbe allos bunkobol se volt sok. Igazabol az agglo reszen van dzsihad, M6-on ott se.
Osztrakok meglehetosen genyok a palyan, csakazertse huzodik le, direkt szivat, hogy szaradjon ki az ilyen.
Nemeteknel is abban latom a problemat, ahol van, hogy egyszeruen tul sok az auto.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest