-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #265306 üzenetére
Ezen a ponton az egyetlen amit tehetsz, hogy kifaszázod a járgányt kívül-belül. Így ha legközelebb ránézel majd, remélhetőleg rákívánsz mert jól néz ki, nem megy el tőle az életkedved és lesz erőd megjavíttatni.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #265967 üzenetére
Amilyen fika pénzeket kérnek mostanság értük, simán kell venni egyet ha épp nagyon hiányzik.
Mi baj lehet?Erre a hétre egy Mazda 2-t kaptam. Egyik szemem sír a másik meg nem. Az egykettő rettenet nem túl fickós, de a váltó klasszisokat ver az eddig próbált GM darabokra. Érzésre/fülre rudas, nem csoda. Városi cirkálásra hibátlan, gyenge matek után ~5 literes a fogyi.
Ja és simán behajítasz hátra egy bringát, a Vectra-ba meg nem.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MC Pite
veterán
válasz Szada85 #266245 üzenetére
Jó felhozatal
Tegnapi tekerésnél találkoztam a Classic Rally mezőny egybrészével, az is izgis volt, de sajna nem tudtam fotózni, cserébe előzgettek engem, helyenként elég jó hanggaltboldi:[kép] Csak telefonról google photoval egy koppintásos, de webre talán elmegy.
G.p. vL:/dl/upc/2023-05/5786_320030_d2e51e0b-a1eb-4063-9c53-a28bfa8874e7_3.jpg]2, ill snapseed.Szerk: Itt is, meg Megane esetén is
a hölgy tulajokaz ablaktörlő+rászáradt kosszal raktak rá mikrokarcokat.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #265374 üzenetére
Eltelt némi idö, ideje egy újabb adag tragikomédiának...
Maszek szervizbe leadtam az autót szerdán, a srác jelezte, hogy pénteken, legkésöbb szombaton hív, hogy mit lát. A napok teltek, kedden délután rácsörögtem, hogy ugyan szóban nem mondta ki, hogy melyik hét péntekje/szombatja, de van-e valami infó, hebegés-habogás, másnap reggel menjek be, és elmondja.
Kb ezt:
"Tekintve, hogy minden szóba jöhetö dolgot kicseréltek a SEAT-nál, így neki sincs sok tippje, mivel mechanikailag a cserék alapján rendben kell lennie a motornak ezért vagy elektromos, vagy vezérlést érintö tippje lenne, egy vezérléscsere sem olcsó, meg egy ECU sem, legvégsö esetben szétborítaná a motort, és töviröl hegyire átnézne mindent. Ö azt javasolja (ugyanúgy, ahogy a SEAT is), hogy használjam az autót tovább, amíg nem lesz nagyobb baja/check engine/bármi kézzel fogható, és akkor újra ránéz majd..."Ugye ez a legjobb megoldás, mindkét szerviz felteszi a kezét, járjak tovább az autóval, de ha bármi baja lesz, ök mossák kezeiket... Róka-róka...
A slusszpoén, hogy a hibatárolót a SEAT visszaadás elött törölte, azóta viszont az autó ismét eltárolta a P21F700-es hibakódot, tehát kimondhatjuk, hogy a másfél hónapos szeánsz alatt egyetlen hibát nem sikerült megoldaniuk, és az új lambda&PCV szelep sem oldotta meg a kiváltó okot...dabzs-dabzs.
Azok után, hogy a szagértök csödöt vallottak úgy éreztem ideje a homeopátiás iránynak, mielött a Majnába gurítom.
Mivel az elsödleges utánaolvasás/videók alapján nekem a kokszosodás volt a gyanúsított, valamint a SEAT is elsö akciónak ezt találta a rendszerükben a hibakódra (amiröl ugye ahogy írtam, egyszercsak átugrottak az "injektorcserére"), ezért erre próbáltam keresni valami cuccot. Alapvetöen szkeptikus vagyok ezekkel az adalékokkal szemben, pár videót megnézve bár ígéretesnek tünt a cucc, jobb híján adtam neki egy esélyt.
Vettem két flaska Liqui Moly "Injector-Cleaning" szörpöt kipróbálni, hogy egyáltalán hoz-e valamilyen változást a hibajelenségben..
Tegnapra elfogyott az elsö tank benya+3dl LM, belement a második flaska LM és egy újabb telitank. A hosszú hétvégén mentünk az autóval ~700km-t.
Az eredmény pedig megdöbbentöen bíztató, meleg motornál az erös rángások/gyújtáskimaradások már nem érezhetök, az OBD pedig alapjáraton ketyegve a korábbi 20-50-15-10 és növekvö kimaradásszámok helyett ma hazaérve, és járva hagyva 2-5-3-4-et mutatott a 4 hengerben, és nem nöttek tovább, érezhetöen simábban is járt a motor...Nyilván korai lenne még pezsgöt bontani, ezt a tankot kijárom belöle, illetve lehet még kap 1-2 flakon kezelést, aztán jöhet az újabb verdikt.
Közben átgondolom valami amazonos endoszkópot berendelni, jó lenne belelesni a szívósorba/HF csatornába, mert egyre erösebb a gyanú(m), hogy a SEAT-nál az általuk elmondottakkal ellenkezöleg b*sztak a srácok megnézni/kitisztítatni a szívósort/szelepeket, és besz*rok, ha tényleg "csak" ennyi lenne/lesz a baja...
Annak már utánanéztem, hogy "diózás" idekint 500-800€ között van, lehet ez otthonra marad majd, ha addig megmarad az autó.
-
nagyúr
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Szorítok, hogy tényleg csak ez legyen!
Én holnap hívom Ezredest, nekem meg időszerű az éves olaj/szűrő és velejárók cseréje.Lassan már én se szeretnék többet márkaszerviz közelébe menni, szeptemberben lejár az akkugari is, azt szabadok leszünk, jöhet a csipsz
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Nagyon jó hírek! 👍
Pár gondolat.
1. Én hiszek, vagy inkább bízok a neves gyártóktól származó löttyökben, rendszeresen használom egyiket-másikat. Legközelebb tegyél bele egy másik gyártótól származót, hátha úgy hatásosabb , pl. Pro-Tec "Valve and injector cleaner".
2. Van ebben örvény csappantyú (swirl flap)? Azt nézték vajon?
3. Koksznak kicsi az esélye. -
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Már pont akartam kérdezni hol tart a saga, de megálltam hogy ezzel spammeljelek.
Megdöbbentő az eredmény, pedig az összes eddig hallott beszámoló pozitív volt az LM lötyiről - még ha némi placebo is volt benne, mert kétlem hogy mindenki diaggal nézne rá van-e bármi hatása.
Remélem jó lesz a technika, míg megejtődik a diózás.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
MC Pite
veterán
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Na igen... Eleve belenézhetnének, de mikor mindenki néz rám mint a f@szra, minek veszem meg a gyári üa adalékot a THP/Puretech mocikhoz, meg itt és más topikban is ufónak néznek, faxnak vergődök higy a Wynn's GDI cleanert hogy nyomjam a rendszerbe (egyelőre ott tartok, hogy hátul a fojtószelep előtt veszem le a csövet, turbó, ic kimarad így, talán check engine se fog járni érte). Márkakóklerek idáig egy se csinálja, de létezik egy tisztítási eljárás, kéne találnom olyat itthon akiben bízok (nem a Gablíninés nem Duna Autó) és megmondják mennyiért csinálják.
BLUE TORNADO: Meglepő módon a Wynn's Airco Fresh használom klímatiszzításra vagy 10 éve. Szerintem jó, legutóbb tegnap kezeltem a 208at, klíma kikapcs után kicsit büdi volt, ma mentünk vele, jó lett!
Petyyyyy: Gyárilag is vannak gdi-khez üa adalékok, valamit az is ér. De a sprés megoldás jóval hatékonyabb, mert szívó oldalt pucoja ki. Ennek az mpi változatát elég réfóta használom (nem LM, de nagy difi nem lehet).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz Szada85 #267096 üzenetére
Szia! Ha rám hallgatsz, akkor adsz neki egy Green Engine HHO motortisztítást. Szerintem ennyi cumi után már nem veszítesz vele. HA valóban koxos, akkor ez szépen letisztítja a lerakódást. Ráadásul motor bontás nélkül. Sokan nem hisznek benne, de viszont én tapasztaltam jótékony hatását. Csak ajánlani tudom!
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #267427 üzenetére
Ahhoz képest talán tényleg nem nagy gurítás, de egyébként meg elég patent fogyi.
Ugyanakkor ez a 80-110 elég chilles tud lenni, ott kellene remekeljen valóban.norbert1998 - Maradt bennem kíváncsiság meg nyitottság, mert bátyám bizton állítja, hogy Hankuki is tud überjó gumit gyártani. Valószínű még nem volt hozzá szerencsém.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
MC Pite
veterán
válasz Szada85 #267795 üzenetére
Ne már, épp eldöntöttem vérző szívvel, hogy a harmad motorházra 45, meg tükrökre a 2*10k sok.
Amúgy csominál lökösre került fólia (15k) az baromi szép lett.
Szívem szerint meg sináltarnám full géptetőt, de az bő 100k<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #267816 üzenetére
Ma kíváncsiságból kivettem a MAP-szenzort a szívósorból, megpróbáltam bemászni egy endoszkóppal, minekután ma ismét rakoncátlankodott a sas.
Sajnos a szívósor annyira “szűk”, hogy a Bosch endoszkóp csak egészen röviden fért be.
A szenzor viszont “árulkodó” a benti “helyzetről”:
Amennyire az endoszkóp befért a szívósorba, a belső fal is hasonlóan trutyis...beljebb nem láttam, de azt hiszem holnap foglalok időpontot diózásra idekint, mielőtt eszkalálódik a helyzet. -
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #268029 üzenetére
Már csak a hajónapló kedvéért:
A héten beszéltem Barcsik Lászlóval (Barcsik Garage), eléggé ismert otthoni VAG szakival, vázoltam neki részletesen a történteket, és adott két tippet is.
A diózás szerinte "ilyen használattal" még nem kellene esedékesnek lennie, a tünetek alapján ami szerinte "gyanús" az (olcsósági sorrendben):
-Vez.tengely állító mágnese, illetve mágnesszelepe is tud ilyet produkálni.
-Vezérlésre érdemes lenne ránézni, elképzelhetö, hogy kezd megnyúlni a lánc, ez szintén okozhat ilyen tünetet.Mivel a legkorábbi idöpontja augusztusra van, így elsö körben megkínáljuk a motort egy új mágnessel, szeleppel, aztán fingers crossed, ha továbbra is fosh marad, akkor augusztus végén irány a Barcsik-mühely (nekem meg valami rehab).
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen