- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Hálózati / IP kamera
- Windows Insider Program
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Linux - haladóknak
- HBO Max & OD topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #60645 üzenetére
Volt hát szakértés. Tomcsi mért profilmélységet nekem: 6,5 mm (újként 7 mm). Szóval még van mit leradírozni róla.
A tapasztalatok:
Saint a legmenőbb mert hozott nekem felnikupakot és matricát, így ejtve hogy nem az új felnin jelent meg.
Tomcsi Seatja nagyon egyben van de a nyári gumi miatt -1 pont, a mérőért +2.
Lenko VR5-jének bitang jó hangja van legközelebb tiltásig ki kell forgatnia.
Focvis Saab-ja nagyon jól néz ki és jól tart az ülés.
Bögre IS-e nagyon finoman jár és túráztatva meg sem rezdül a kipufogó.
Az enyém túráztatva bemozgatja a kasztnit (hosszmotor rulez).
Tsebacsi Kuvikja komfortos ezért a társaség idősebb szekciójánál tarolt.
Kornel Kuvikján az ültetés jól mutat igaz hátul a -30 kicsit sok viszont vesekő eltávolítást vállal
llwynog Vekije ismér régi fényében pompázik egy karcolás se esett rajta a múltkori parkolós kalandbanReaper Camaroja természetesen megint ellopta a showt mindenki elöl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
sajnos most ki kellett hagynom...
remélem Kornél továbbra is vesekő nélkül abszolválja a 2017-et! bbubby nem volt a vti-vel? rá még kíváncsi lettem volna a felsorolt kollégákon kívül! w333? Skillet? ördögi hóember? Ők nem voltak?
Persze Reaper Camaroja , de szinte bármely V8 mindig élmény... a sorhat mellett!!!!!
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz Jaffa75 #60655 üzenetére
Nekem ma sajna kimaradt a talim, mert ugyvolt, h megyek.
Vettunk egy csaladi hazat igy betoltunk ennek oromere par palinkat az asszonnyal.
Pedig segitettem volna barki vesekovesnek, mert ez a skunk2 pro futomu elegge kemeny[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
veterán
válasz tomcsi23 #60660 üzenetére
Qva hideg volt. :/ ennyi erővel a Szerémin is találkozhattunk volna, pisilni lehet a bokor tövébe.
Szintén köszönöm a részvételt Mindenkinek!Mínusz 2 fok. A minap írtam a gumis topikban, nem vagyok biztos abban, hogy működik az ESP-m. Egy lefagyott körforgóban teszteltem hazafelé; működik, de tetű, vagy elegánsan hívhatjuk engedékenynek.
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #60662 üzenetére
Nem lehet, hogy csak lassú, túl alacsony a mintavételezés frekvenciája?
Még régen a Corollámmal jártam úgy, hogy egy kereszteződésbe majdnem a béna ABS miatt csúsztam be. Új aszfaltot raktak, és a lámpa előtt néhány méterrel ért véget. Finoman lassítottam a lámpa előtt, az új aszfaltréteg végénél lehuppantam, ott ugye a levegőben megállt egy pillanatra a kerék, az ABS mindjárt be is avatkozott, de kellett neki egy másodperc, mire felfogta, hogy már gurulunk, és így már alig bírtam megállni.
Same rules apply!
-
veterán
válasz tomcsi23 #60664 üzenetére
Hó annyira sok nem volt idén; melóhelyen szoktam kézifékkel beparkolni ha havas az udvar, abba nem nagyon pofázott bele. (a technikailag rokon Vectra C ilyenkor bimmbammolna) Talán villogott, de a kipörgésgátló is ugyanúgy villog.
Ma hazafelé kanyarban ráhúztam finoman a kéziféket, semmi, de nem is csúszott - szar a kézifék...
Aztán a körforgalomban - gáz nélkül - hülye módjára alátekertem, ekkor villogott végre, ill. korrigált is. Lehet, hogy skandináv körülményekre programozták és nem lesz szívbajos egy kicsi csúszastól?
Dedikált gombja nincs, de menüből kikapcsolható.
@EQM: lehetséges, majd figyelem. Most már tudom, hogy működik, eddig gyanakodtam rá, hogy elromlott.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
Hazaértem, köszönöm a topiktalit, főleg a kollegának a Camaro-val, valami eszméletlenül megy Mielőtt elindultam volna, azért beugrottam a Tesco-ba egy kis kajáért, aztán Hungária -> M5 -> M51 -> M0 -> M6 útvonalon haza Persze végig köd.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
kalmanchris
tag
Lehet én vagyok amatőr a kérdésemmel, de miért felkapcsolt tompítottal kell autót melegíteni?
MunezXBK: pár 1000km-el délebbre költöztél mercistadt-ból?
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz kalmanchris #60669 üzenetére
szerintem nem, de egyébként se járasd üresben az autót melegítés okán. indítsd be, 1percet járjon max, indulj el vele, de ne hajtsd szét, 2000rpm körül tartsd.
I humbly and respectfully decline™
-
-
Magnum_
nagyúr
Sracok! Megcsinaltam a motortterben a muanyagot, amit szijjel btatok
Na szoval viszzapattintgattam, ahogy kell, buzi VWI humbly and respectfully decline™
-
válasz kalmanchris #60671 üzenetére
van pár autó ami fényre kapcsolja a tompítottat, ha jár a motor/nappali fény
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
footy
addikt
válasz kalmanchris #60671 üzenetére
Az inkabb az automata fenyszoro miatt van
A sotet miatt automatikusa kapcsol, foleg ha meg jeg is fedi a szelvedo mogotti erzekelot.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kalmanchris #60669 üzenetére
Én sem szoktam soha letekerni, legyen akár verőfényes napsütés városon belül vagy bármi, világítson nyugodtan, az a dolga. Ha leveszem a gyújtást, akkor leveszi magától is a világítást, minek basztatni!? Pedig emelt fényerejű izzó van benne, de nem ezen fogok spórolni..
Ha pedig le kell vakarni a kocsiról a ráfagyott cuccot, akkor addig nem is szoktam beindítani. Minden éjjel kívülről a szélvédőn van az az ezüstös fólia, így reggel azonnal tudok indulni, mire az 1 kilométer hosszú utca végére érek, addigra a hátsó szélvédőfűtés is leolvasztja a ráfagyott dolgokat, szóval onnantól kilátni hátra is.
"Less but better" - Dieter Rams
-
nagyúr
A tegnapi talin felbuzdulva ma nekiindulok megnézem a volvo ivanicsot meg 1 mondeot a budaörsin. Legalább lesz fogalmam azokról is. A reálszisztémába most nem megyek be, nem az én méretemre gyártanak autót 😅
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Skillet
addikt
Skillet itthon volt. Este 8-kor fürdetés... szóval...
De a nyári gumi miatt itt is meg lehetett volna a -1 pont... az awd-re meg +2 pont és akkor királyság van
Majd meg lesznek oldva ezek a talik. Megyek én is, nem szívesen maradok ki ezekből a partikból.
Nemsokára ül a csöppség, akkor már biztosan anyja egyedül is könnyebben boldogul vele.Viszont itt jegyezném meg, hogy április 9-én red sun fest! Remélem ott sok japán autós fórumossal találkozom majd
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #60657 üzenetére
Ment a sziporkázás gondolhatod.
xcds: Annyira le voltunk foglalva a verdákkal, hogy a fotózásig már nem jutottunk el. Meg kb állandó a társaság már körbefotóztuk egymást minden irányból és szögből. De azért elég sokunk verdájáról találsz képet a nyári találkozóról készül képek között.
tomcsi: Én is jó időre készültem aztán szétfagytam kb.
focvis: Szimplán csak nem szívbajos, Kormin is cefet lassú az asr is meg az esp is.
xeon.Szabi: Én nem használom a tompítottat csak ha indokolt (DRL van), 1 lóerőt elvesz a ménesből.
K Norbi: Ő így sietteti a tavaszt.
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
Mièrt nem lehet járatni az autót helyben ? Elindítója ,kènyelmesen lekaparom , aztán indulok .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #60681 üzenetére
A gonosz hóember már jelezte, hogy jön, sztem Bögre is ott lesz és én is. Kornél is rávehető de bbubby00 100%, hogy ott lesz...
mod:
lenko: Zsír, ha jön a jó idő akkor jöhet az odapörkölés.
Olyan szépen rotyogott-röfögött. Engem meggyőzött ez a VR motor. Főleg, hogy gyárilag ilyen. Az enyém olyan steril... Kb alig várom, hogy elrohadjon a gyári kidörgő és kapjon vmi jobbat. Mondjuk a középdob 1000%, hogy repül. Van egy WRX hátsódobom, szóval már csak némi kályhacső kell és kész.
sky11: Benyó pazarlás de én lecarom (#ökoterrorista), én is állóban melegítem ha jeget kell kaparni. Jó legalább lámpát nem kapcsolok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz EQMontoya #60541 üzenetére
(#60541) EQMontoya
Ha ez az a K20, akkor azért az nem eszik annyit, mint a 2.4. Főleg, ha már nem hegyről beszélünk, de ezt már leírtam a múltkor.
Hogy mennyivel megy jobban, nem tudom, de én tökre el vagyok a 2.0-val. Nem olyan szar és kevés az, főleg, ha nem fáj visszapakolgatni.
Tény, hogy ha tehettem volna egyértelműen Type S lett volna. Szebb, jobb, gyorsabb stb... De szerintem a Type S után is az következett volna, hogy legközelebb 4WD, vagy legalább RWD.(#60561) Qru
Uh de baba! F1 váltó meg minden. Ha az anyagiak engedik, jelöltek között van az IS széria.(#60567) EQMontoya
Ezen a felszereltségen én egy percet sem gondolkoznék. Mármint Automata + 2,5-es motor. Egyedül vagyok ezzel?(#60596) Tsebacsi
Na! Csak lesz itt topicszerelem! (Vagyis aztán lett végül tegnap belőle valami? )(#60636) K Norbi
"Csend és nyugalom fórumon, ezt már szeretem.
Szóval az ültetés fos.. " Te állat!Csak elolvastam mindent.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
Gondolkodtam én is, hogy rakok rá V6 toldatot, meg gyártatok egy kultúráltabb sport végdobot, 60e-ből megúsznám, de nem akarok többnek látszani mint ami. Jó ez az 1.4 kinézet. Meg így sem szól olyan rosszul, és az ülés is jól tart.
Pályán többre értékelem már a csendet, mint mondjuk 10évvel ezelőtt.Az embereknek fáj az igazság!
-
z123456789
addikt
És akkor amiért jöttem.
Nagy biztosítós témához:
nekem is drágább lesz majd egy tizessel, a többi cég viszont ennél is drágább lenne. Ami meglepett, a jelenleg kiküldött ajánlat/levélben volt egy ilyen szöveg:"Tájékoztatjuk, hogy a 2009. évi LXII. törvény 23.§ (3a) bekezdése értelmében a biztosító régi ügyfelére
vonatkozó tarifa nem tartalmazhat hátrányos különbségtételt az új ügyfélre vonatkozó tarifához képest.
A jelen levelünkben feltüntetett biztosítási díj megegyezik a szerződés évfordulóján azonos
paraméterekkel szerződést kötő új ügyfeleink biztosítási díjával. "Tavaly fizettem 27000-et idén lesz 36000. Balesetivel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #60687 üzenetére
Nagyon baba az IS. Vezettem Bögre IS-ét és igazából a vonatkozó TC cikk címe olyan találó, hogy felesleges minden további szó: Szűk, finom, gyönyörű
mod:
K20 baba, kollégámét vezettem és megy az csak forgatni kell (Accord G7 2.0i).
lenko: Ehh, most bogarat ültettél a fülembe, lehet előrébb hozom a kipuff upgrade-et...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
A Saab ülésébe én is szerelmes vagyok; nagyon kényelmes hosszabb és rövidebb úton egyaránt, tart annyit amennyit kell - ez ugye Aero , tehát a sportos felszereltség; mégsem úgy kell felülről beleereszkedni, mint a GTI-be.
Kényes vagyok a deréktámaszra, ennél is a maximumig ki kell csavarnom. Van ülésfűtés, azt kispóroltam a GTI-ből. :/Ami nem tetszik: szinte minden 9-3-asban bőrhuzat van, tehenet nem sokat láttak. Ebből kellene nekem a bal egyes ülés, sokér' adják.
-
lenko
aktív tag
Anno a G3-ra gyártattam egy rendszert Karkuséknál. Szerintem jó ár/érték arányban dolgoznak 2év garival. Azóta eltelt 8év, és még bírja.(Ismerem akinél van az autó)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
K Norbi
addikt
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
A kipufogó klinikát ajánlotta haver, neki ők csináltak az Eclipse-re a kidörgőt.
Igazából csak egy pár méter hajlított cső kell hozzá a többi megvan már. Remélhetőleg nem mondanak horror árat rá.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- TopSpin 2K25 teszt
- Okos Otthon / Smart Home
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- PlayStation 5
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen