-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz pècsimunkás #60427 üzenetére
Ha nem is te, de miért nem kéred meg a kereskedést, hogy szerezzenek neked magyar nyelvűt? Nem szívbajoskodnék rajta. Egy magyar kereskedés lehet szívná a fogát, hogy rohadj meg nejlonzsákban, vedd meg itthon, és akkor majd kapsz magyar manualt. De ezt majd lemeccselik a friccek. Mégis csak egy új autót veszel sok pénzért.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #60450 üzenetére
Jó reggel van még...Ezt így olvastam:
"pl. piros lámpához való
gurulásnálgyorsulásnál mikor benyomom a kuplungot..."[ Szerkesztve ]
-
válasz pècsimunkás #60427 üzenetére
Melyik Auris pontosan? (évjárat, felszereltség)
Na mindegy is.
Itt van:
2015 utáni Auris, magyar nyelvű kezelési -> nem Hibridhez
2015 utáni Auris, magyar nyelvű kezelési -> Hibridhez
Letöltés gombbal letöltöd, PDF olvasó kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
VDO M6-nál van jobb ebben az árkategóriában? Pulzusmérő övvel 33k.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #60447 üzenetére
Babetta, zűrhajó, motorcsónak, mi a lópéló ez?
Kornel: De bőven van rugó út így is, gáz így? Nekem nem. De nem véletlenül adták hozzá a rövidebbet. Nagy huplikon ütni fog és szétverheti a felső toronycsapágyat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #60459 üzenetére
Diag, anélkül felesleges találgatni is. Ha gyertyák, szűrők voltak cserélve rendesen a bele valókra, akkor marad a diag.
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #60461 üzenetére
az enyém is (ha jól emlékszem Kornélé is) torpan egy pillanatra, de nem mindig adja ki... Emiatt kár aggódni, utána meglódul! A ford.szám ingadozást én nem tapasztaltam .
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #60455 üzenetére
Ha felütne akkor hallanám igaz?
Majd valaki talin segít, lenyomjuk kézzel, hogy mit mutat.
Jövő hónapban úgyis le akarom dobni az olajat, lehet berakom akkor.Mod: tomcsi, jössz a talira?
Ha igen hozd már a digitális profilmélység mérőtMod2: BBD: ne izgulj, ez ilyen.
Nálam minden cserélve van, gyertyák, ÜA szűrő, mégis van, amikor torpan. Üzemanyag takarékosság miatt folyamatosan változtatja a motor vezérlést, és egyéb trükköket is bevetnek.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #60430 üzenetére
Fél 8 körül jövök várj meg!!!!!!!
Ha rákanyarodsz az Arénára akkor a belső sávokat válaszd az megy le a P2 szintre. Ha leértél akkor pedig a kijárathoz legközelebbi felén leszünk a bal oldalon.
Színkód: kék[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #60447 üzenetére
650 rpm-nél közbeszól a lefulladás gátló azért megy vissza a fordulatszám. Gyertyára nézz rá első körben, meg egy diag kéne. Obd kütyüt elhozzam ma? Nem típus specifikus de hátha lát vmit..
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #60470 üzenetére
Gyárit, a többi kb olyan mintha kávézaccból akarnál jósolni.
Amúgy nekem a sima iobd2 van (VAG meg Bimmer/Mini specifikus is van belőle), ez főleg a japcsi verdákat ismeri de más márkákkal is boldogul. Eddig ezekkel próbáltam, minddel kommunikált: Audi, Lexus, Honda, Subaru, Volvo, Ford, Renault.
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
válasz Kornel #60438 üzenetére
Nekem annó nem adtak Eibach pro kit mellé ilyet, -30mm vettem fekete rugó volt.
Igaz lehet autó válogatja.Szép volt vele az autó, viszont a gyári gátlókkal nem volt szinkronban abszolút.
Hintázott az úton. Nekem Lenko hiába próbálta a múltkor bemagyarázni szar gátló stb.. pfff
Milyen fasza vele az autó..
Volt részem benne tudom milyen, úgy volt az egész szar ahogy volt
1 év ki is vágtam alóla.
Persze lehet ezt is autó válogatja.. Pl hondának keményebb a gátló akkor nem annyira észrevehető.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Biztos hogy rossz a gátló, ha ilyeneket tapasztaltál.
Nálam abszolút meggyőző, automatából, de 1-2 cm-en puha, sokkal jobban kirúgózza az úthibákat, mint a gyári fosch.
Saint megmondhatja, hogy kiszerelve milyen a különbség a két rugó között.Mági: szerinted kicseréljem az ütközés gátlót, vagy ha nem üt fel sosem, akkor ne bántsam?
-
válasz pècsimunkás #60395 üzenetére
Tök jó az új autó, nekem is volt 2-is, de hitelre többet nem vennék, első hitellel volt , teljes vételár 2,7M lett volna (skoda fabia kombi), a végére 4M volt mire kifizettem,
a 2. 3,1M volt (KIA proceed) és 3,1m volt mire kifizettem, mert kp-ra vettem,
mindkettőt 5 évig használtam,
első 4M-be volt 1,25M-et kaptam érte (2,7 lett volna ugye kp-ra és már nem volt garanciás)
a második 3,1M volt 2M-et kaptam érte (még volt rá 2 év garancia), ha garancia lejárt volna ~1-1,25M-et kaptam volna érte, ahogy néztem a hahus árakat
mostani 2,95M használtan (4éves, még 1 év gari), új ára 5,9M volt, de ezt nem én fizettem érte szerencsére
Szóval tök jó az új autó, de nagyon sokat buksz rajta hitelle, persze, ha egy 20 évig megtartod akkor irrevelánsEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz K Norbi #60473 üzenetére
Igaz lehet autó válogatja.
Szép volt vele az autó, viszont a gyári gátlókkal nem volt szinkronban abszolút.
Hintázott az úton.+1
Anno zsír új Astra G 2.0 Sportba, azaz gyári sportfutóműves gépbe vettem Eibach rugót - pár héten belül ment vissza a gyári, annyira rossz érzés volt vele menni, nem volt összhangban a lengéscsillapítóval.Simán elképzelhető, hogy Hondánál jó lesz.
@Qru: köszi az útbaigazítást, 9-re ígérkeztem haza.
[ Szerkesztve ]
-
válasz B-L-A-C-K #60480 üzenetére
Cégre veszed és leírod, utánna kivásárolod fillérekért, akkor jó az új autó. Meg alapból, ha pénzt keresel vele.
A KIA-val a 7 év garancia miatt, az 5év alatt 1M bukó belefért, pláne, hogy évi 35eFt volt a szervíz, kivéve a 60e km az 58eFt volt.
Meg vannak szituációk, én azért vettem új autót először, mert Ausztriában dolgoztam, ott 100 Euro egy izzó csere, 300-400 Euro, ha lerohadsz valahol, új autóra meg van aszisztansz és sanszos, hogy nem hagy ott sehol (nem is volt műszaki hibám az elmúlt 11 évben (kopkopkop), csak az éves 30-35eFt-os szervizeltetések)
Közben meg megkerestem egy ház árát, szóval bele is fért az új.
Fater meg 1999-ben vett egy új honda civic-et és most fogja lecserélni, erre is teljesen jó új autót venni.
Egyszer sem hagyta ott sehol, 1x kuplung, 2y kipuffogó, küszöböket kellett lakatolni, meg hátsó kerék ívet, 1x féktárcsák, pár éve 8ekm olaj olajszűrő, elötte, 10e km tartotta, 370e km kicsit eszi már az olajat 4-5e km 0,5-1 litert rá kell tölteni.
Most is csak újakat néz honda cr-v a terv.
Szóval elégé szituáció függő, én a HITEL-re írtam, hogy na azt ne, mert azzal együtt már nagyon durva végösszeg jön ki.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
B-L-A-C-K
titán
válasz kisza25 #60487 üzenetére
Ja igen, persze ha cégre veszed az más...Meg ha olcsó kocsit veszel, akkor kevesebbet is buksz evidens. De tegyük fel ha el kellene költenem kocsira 5-10 milliót biztos nem újat vennék, egy 10 millás kocsit már kihozol a szalonból 1 millát elbuktál.
Apósomékat hozom fel példának gyakran, 3 éve vettek zsír új Opel Mokkát, mennyit mentek vele eddig? 13 ezret... Jó befektetés...
-
Rugó témához. Ha valaha is veszek, akkor tuti szettet fogok venni nem csak rugót. Egy szettben szépen egymáshoz vannak hangolva az alkatrészek szvsz.
Ja, és japán szekérbe csakis TEIN. Lehet köpködni.
-
válasz B-L-A-C-K #60488 üzenetére
én semmi olyan extrát nem kérek a kocsiba, amit nem fogok használni, így nem veszek drága újat, klíma, tempomat, könyöklő, usb hifi kormányról, elektromos ablak, meg sok lufi, a többi az csak csicsa
Apósodéknak, lehet ez az utolsó autó amit vettek, akkor ez a dolog már letudva, ezen nem kell sokat agyalniuk, életük végéig van egy olyan autójuk, ami mindig az övüké volt, valakinek ez a fontos (csak tippelek, hogy ~60 év körül vannak)
Én pl a kia proceed-et úgy rendeltem, mert mutatóban sem volt belőle az országban, 2nap alatt adtam el, a kereskedő meg 1 héten bellül, ha szánok rá időt még ennyit sem buktam volna rajta, nem tömegautókat kell venni és amikor eladod, akkor jobb árat tudsz érte kérni.
jó ez a mostanira pont nem igaz, de mondjuk itt helyben nincs 1-sem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
Tegnap vitt ismerős az octávjával (1.4 TSI DSG). Jóvan kell egy ilyen. Csendesebb mint a civic, simán megy, a motort alig hallani, és 6.8 az átlaga városban.
Ez lesz:
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Evil Snowman #60489 üzenetére
Hozzá tartozik a témához, hogy nem mindegy, hogy új gátlókhoz megy a rugó szett, vagy valami 10 éves a vizsgán még faszán átment mert 65%-os...de szerintem már fos gátlóra.
Tsebacsi Videó, vagy ha lesz időpont felmegyek én is melegedni mellette.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz B-L-A-C-K #60488 üzenetére
Ebben csak az amortizáció 200ft/km, ha mondjuk 3M-t buktak rajta, és ugye erre jön a kötelező, súlyadó, benzin, szervizköltség, stb.
Ebből vidéken kényelmesen el lehet taxizni.Tsebacsi:
és 6.8 az átlaga városban
Ha nem taxis vagy, miért nem szarod le, mennyit eszik városban?
Mindenki orrba-szájba rugózik fél liter meg egy liter különbségen a fogyasztásban, pedig annyira aprópénz az értékvesztéshez, szervizköltséghez képest...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz focvis #60494 üzenetére
Hova?
Montoya: azert azt se mondanam, apropenz, osszeadodik a koltseg a sok tenyezobol ... ha azzal jar meloba, es belecsuszik egy ezres havonta, akkor az evente 84k kulonbseg, ha 2l a kulonbseg... abbol kijon ket kotelezo szerviz, vagy egy valami mas.. gecik ezek a koltsegek, kicsit tobbet fogyaszt, kicsit nagyobb gumi kell ra, kicsit dragabb az alkatresz es tobbszor kell bele, kicsit dragabb a biztositas .. osszeadodnak, aztan sok lesz, nem butasag minden osszetevojen fogni, ha lehet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz EQMontoya #60495 üzenetére
A benzinesem 7,5 átlagot produkált, a dizlim 5,5 litert, 2 liter/ 100km ez 760 Ft /100km 7600Ft/1000km és 76eFt/10e km,
megspórolom az éves casco/ kötelezőm, vagy az éves szervíz+ kerékcserét, 10e km-en annyira nem apópénz és akkor még csak 10e km-et számoltam, én ~15e km-et megyek
nem ezért vettem dizlit, hanem mert nem volt 1.6 benzines egy db sem sehol használtanEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #60497 üzenetére
Nem biztos hogy tökéletes lenne, de nagy lenne a különbség, az biztos.
Sokan járnak hozzám szar gátlókkal, nem is tudják, hogy szar, csere után meg kapkodják az állukat a földről, hogy hú, meg há, meg hogy tart kanyarban, meg ilyen stabil sosem volt....de vizsgán még nem szóltak érte. Kopik az rendesen, akkor is ha nincs kifolyva a szeme.
Ha lenyomod a verda elejét, és nem áll vissza azonos magasságba,miután elengedted, hanem hintázik 1-et(picit fejjebb libben majd vissza), az szar, akárhogy is fényezed.
[ Szerkesztve ]
-