- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
petata
őstag
Sziasztok!
Nem tudom jo helyre irok-e, de hatha. Nem tudja valaki mennyit erhet egy 2013-as faceliftes Dynamique felszereltsegu Renault Fluence (1.6 benzin) meg 2 ev garival es 50.000 km-rel? Hasznaltauto alapjan valahova 2,5 es 3 misi koze lonem be, de hogy pontosan hova?! MX5-ot szeretnenk helyette amugy, kicsit mas veglet.
Udv
PetiI didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
-
petata
őstag
válasz EQMontoya #36054 üzenetére
Igen, egyszer ültem benne, bár vállban a kagylóülés passzos volt, de egyébként bőven jónak tűnt. (183cm/71kg) No igen, a klímát mindenki megemlíti, és mindenképp olyat fogunk nézni, csak ez sajnos nagyon behatárolja a lehetőségeket.
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Van valami ötletetek, hogy ezt mivel tömítsem el normálisan?
Utólagos "szkenon" miatt lett így kivágva, de engem zavar, és kicserélném az okádék betömködött szivacsokat. Esetleg valami 3D nyomtatós cég? -
F_Zolee
veterán
válasz z123456789 #36065 üzenetére
Igaz pöcsölős és nem esztétikai bajok de ott az epoxy gyurma.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz z123456789 #36065 üzenetére
Az előttem említett epoxy gyurma szerintem is jó lenne, esetleg vidd el műanyaghegesztő szakihoz
-
trassher
addikt
válasz z123456789 #36065 üzenetére
Üvegszál szövet + epoxy, műanyaghegesztő. Az epoxy gyurmát nem ismerem
Redmi Note 7
-
gaborbol
őstag
válasz z123456789 #36065 üzenetére
Bontobol, ebay-rol vagy boltbol nem lehet olcson beszerezni?
-
-
Kornel
veterán
Bimmer kell.
-
McSzaby
őstag
Haajjj,
tegnap megmurdelt a generátorom. Nem tölt. Kivettem, jó szarul néz ki. Nem kaptam szét, de gondolom a kefék intettek búcsút.
Kérdés: Mennyire nehéz felújítani egy generátort, illetve mennyi idő alatt kb. milyen áron csinálja meg egy szakember? Igazából azért gondolkozom, hogy magam újítom fel, mert legalább látnék ilyet is.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Kornel
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem:
-nem az emberek orra alá pöfög a szennyezés, hanem jóval messzebb
-nap/szélenergiával nem fogjuk tudni tankolni a belsőégésű motoros autót, a villanyt meg de
Persze gumi ugyanúgy kopik, karosszéria és beltér is kell, szóval ez a közlekedés dolog valahogy eredendően környezetszennyező nagyrészt[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #36092 üzenetére
"-nem az emberek orra alá pöfög a szennyezés, hanem jóval messzebb"
Egyetlen vitathatatlan zöld előnye a villanyautónak.
"-nap/szélenergiával nem fogjuk tudni tankolni a belsőégésű motoros autót, a villanyt meg de"
Király
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz tomcsi23 #36091 üzenetére
😂😂😂
TaaT: amiket szépen zárnak be, mert túl bezoldultek, meregzoldek lettek
EQMontoya: mindig jobb lesz, mint amikor rájönnek a németek, hogy a bezárt atomerőművei helyett soha nem lesz akkora megújuló kapacitásuk, amivel azt pótolhatnak, és fokozatosan térnek vissza a gázra / szénre, mert áram akkor is kell majd.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #36093 üzenetére
The fleet of plug-in electric vehicles in Norway is the largest per capita in the world, with Oslo recognized as the EV capital of the world.[3][4][5] Norway's fleet of electric cars is one of the cleanest in the world because almost 100% of the electricity generated in the country comes from hydropower
[link][ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
molnarpeter
nagyúr
Összességében az is probléma szvsz, hogy egy nagyvállalat max profitot akar termelni, az egyéni felhasználót sokkal könnyebb rávenni a szennyezés csökkentésére ily módon. Persze mindkét véglet (és a kettő között) ugyanazzal a problémával ütközik: drágább védeni a környezetet. Kisebb ipari léptékben szintén: hiába tetszik az egyszeri mezőgazdásznak az irány, ha nincs elektromos traktor, pláne olyan, ami 0-24 tud menni pár perc szünettel. Dízel-gáz átalakítás nagyon gyerekcipőben jár, talán az engedélyezés miatt, talán a nem megnyugtató számban jelen lévő töltőállomások okán nem látom terjedni, pedig ott azért lenne néhány évtized pl. a közúti fuvarozásnak, amíg el nem fogy.
-
Motion_Blur
félisten
bimmer kell - ez bármikor...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qtya123
őstag
válasz Kornel #36084 üzenetére
Szerintem a villanyautó egészen addig nem lesz áttörő siker és teljesen általánosan elterjedt dolog, amíg másik akku technológiát nem fejlesztenek ki.
Gondoljatok csak bele, itt nem a teljesítményen, környezetszennyezésen, előállítási költségeken van a legnagyobb hangsúly. Mindent az dönt el, hogy hány km-t tudsz megtenni és mennyi idő megtankolni.
Ha azt mondom, hogy van egy villanyautó, aminek ~500 km a hatótávja, van jó kúthálózat is és eljutottunk oda, hogy 25 perc alatt teljesen fel tudod tölteni, még az is élhetetlen a hétköznapokban. Ki akar sorban állni egy ilyen kúton, ha akár 1 ember is van előtte.
Azt a verziót most hagyjuk, hogy otthon a garázsban éjjel feltölt, mert az autók nagyobb része nem a garázsban, hanem az utcán parkol + nem estére hazaérve fog lemerülés közelébe kerülni, hanem az autópályán/főúton/világvégén a semmi közepén.
Hacsak nem válik lassan megfizethetetlenné a kőolaj, illetve nem találnak ki valami forradalmi akkut (kiegészítve azzal, hogy mondjuk az autók teteje full napelem és ritkán kell a töltéssel bajlódni), addig szerintem ez széles körben nem fog elterjedni.(#36091) tomcsi23: Vannak benne vicces részek, de kicsit hosszú videóra sikeredett.
Ehhez egy érdekesség: Sok ügyféllel szoktam asztalhoz ülni és azt tapasztaltam, hogy úgy 20-ból egy embernek szokása az asztalra kipakolni az autója kulcsát. Na a kipakolt kulcsok között 2 típus volt eddig kizárólag. BMW és Merci, de az arány kb az, hogy láttam vagy millió BMW kulcsot és kb 3-4 Merci kulcsot. Más autóét sosem....[ Szerkesztve ]