-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz gaborbol #12182 üzenetére
ha "versenyautózni" akarsz, akkor ferkák vagy porsche gt3. ha medvét táncoltatni, akkor gt-r vagy bentley. gallardo átmenet a kettő között, ha az is összkerekes verzió és nem egy trofeo R8=gallardo.
én a GT3-at vinném, vagy valamelyik ferrarit. a lényeg, hogy hátul hajtson
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz gaborbol #12182 üzenetére
Német ismerős oda volt a GTR-jéért, sokkal jobban szerette mint az Aston DBS-t, bár aszem ez utóbbi is inkább egy GT.
Az 458-asát is szerette [link]
Ebbe bele olvashatsz Egy nap, amikor Lamborghini a legrosszabb autó
Give them hell Ukraine!
-
válasz gaborbol #17793 üzenetére
Ilyenkor örülök, hogy a 14 éves lányom pár hónapja önként ajánlkozott, hogy szeretne ő tankolni, azóta rendszeresen csinálja is. Mondjuk neki eléggé piszkálja a fantáziáját, hogy mikor kezdhet végre vezetni, lehet, hogy pont ez lesz majd a gond.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz gaborbol #18637 üzenetére
"Ezek utan itt a dizel kocsinak vege is lett/lesz, senki nem fog venni, maradnak a kamionok."
Kizárt. Nézted már, mennyibe fáj egy liter gázolaj és egy L benzin Francia/Olaszo-ban? Ha vki évi 30kkm-t megy, akkor ~évi 400+EUR marad a zsebében! Még ha a drágább nagyszervizeket is beleszámoljuk, akkoris 200+EUR a dízel előnye.
Az adókat nem fogják megbolygatni a benzin javára, mert azzal tönkrevágnák az amúgyis jajgató EU gazdaságot, minden marad a régiben, max kikényszerítik az adblue-t. Bár továbbra is leginkább az eur5 (=DPF+kat) tényleges kikényszerítését követelném, azaz a füstokádó "bügykölt" dízelek gazdáit nemiszervüknél fogva a kipufogóhoz kötözném.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
Melack
veterán
válasz gaborbol #18824 üzenetére
Na jó, de az usákia. Még ha DHL-lel adod is fel, már lehet olcsóbb itthon beszerezni. Egyelőre nem tudom, mi legyen. Dögöljek meg, tetszik nagyon. Ez már a vég kezdete (Az M62-es Szergej is tetszik, mégsem szereztem még be egy 1:1 arányú változazot )
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
426os
őstag
válasz gaborbol #20011 üzenetére
Az emberek igénytelenek és lusták. Nekem is van ismerősöm, aki már hónapok óta úgy jár a kocsival, hogy nem működik az ABS, illetve a műszerfali vízhőfokjelző. Mindkettő javítása pár ezer Ft-os tétel lenne és csak pár km-re kellene elgurulni, ahol 2-3 óra alatt megcsinálnák. De amíg húzza belét az autó, addig minek foglalkozzon vele...
.
-
gooool
őstag
válasz gaborbol #20011 üzenetére
Ahh inkabb nem is eroltetem, nagyon villog a veszjelzom, itt valami mas problema is van amit elsunnyog a gazdi. Ennyi vakfoltot meg nem akarok autovetelnel.
Skillet:
Ne akadj ki, mentem mar olyannal es se a hangja, se a menetteljesitmenye nem dizeles.
Es koszi az ajanlast, mondom a cimet ahova kuldheted.
A tankolasat majd megoldom.Üdv, Balázs
-
-
DonLaca@
senior tag
válasz gaborbol #20839 üzenetére
Részben igaz amit írtál. Hetek óta bújom a netet már nem tudom melyik fórumon olvastam amit írni fogok (valami US szerviz volt).
Ott azt írták hogy a Forenzában lévő váltó egy nagyon elterjedt váltó. Sok autógyártó használja pl Toyota, Chevrolet, General Motors, Ford, Mitsubishi, Nissan, Porsche, Saab, Audi, VW, Volvo, Hyundai, MINI a teljesség igénye nélkül. A szűrőről azt írták hogy 150 000 mérföldre van tervezve ami olyan 240 00km és csak az után kell cserélni. Váltóolajat viszont minden 60 000 mérföldenként. Usában nem ritka a 200 000 mérfölddel árult bontott váltó amire adnak egy év garanciát. Idehaza meg 150e km-nél halnak meg sorban. És ez nem véletlen.
Inkább hiszek egy amerikai szerviz hálózatnak ahol a gépkocsik 99% automata mint a hazai szakiknak. Több autószerelővel beszéltem és mindenki mást mondott. Sok városi legendát hallottam. Haverom S80 Volvójában akart váltóolajat cseréltetni és a szakszervizes 20 éves gyerek azt mondta hogy abba soha sem kell. 240e km van az autójában. -
jegenye77
addikt
válasz gaborbol #20845 üzenetére
Mondjuk egymilla fölötti és évi 20 ezer km.
do3om Elvileg Német előírásoknak kell megfelelnie de persze pont az olyan esetek miatt rizikós,hogy mivan ha pont én fogok ki egy silányabb minőséget.Persze defektet lehet kapni egy "normális " gumival is.
Az az érdekes,hogy néztem egy itteni nagyobb áruházat és a téli gumik mind újrafutózottak voltak!Keresetem de nem találtam ami nem az.Nyáriban persze volt.Most ezzel nem azt akartam mondani,hogy nem találok csak újrafutózottat de ott csak az volt.[ Szerkesztve ]
Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!
-
DonLaca@
senior tag
válasz gaborbol #20856 üzenetére
Ez remek. Akkor az ottani szakemberek is olyanok mint az itthoniak. Tehát idehaza világszinvonalú a szerviz . Ha 100 dollár egy váltó akkor kettőt küzdhetnél nekem hogy legyen néhány tartalékom. Előre utalok . Én ebay-en jóval drágában találtam. Aisin 81-40LE a pontos típusa, ennek variációt használják a felsorolt gyártok. Wikipédia elég jól leírja. Kb ez olyan mint opelnél a rengeteg számú váltó de az alkatrészek, fogaskerekek zöme csereszabatos.
Azt azért hozzáteszem hogy nem értek hozzá csak elhiszem amit ott írtak addig amíg valaki meg nem cáfolja.[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz gaborbol #36220 üzenetére
A magnetic ride opció sok helyen, de nem csak egy-két éve, 8 évvel ezelőtt is választható extra volt egy A3-on (is). A nagyobbakon régebb óta.
Egyébként működésében ez jelentősen eltér, mert míg a Bose rendszere elektromágnesekkel kelt ellen-erőhatást, ez a lengéscsillapítókban lévő folyadék viszkozitását változtatja elektromágnesek és a folyadékban lévő fémrészecskék segítségével. A Bose megoldásához talán az SQ7 villanymotoros stabilizátora van közelebb.
-
gzbotii
veterán
válasz gaborbol #114537 üzenetére
Attól van benne elem, nem - ergo áram alatt van - rövidzárlat esélye fennáll.
+ Ahogy írták is, oxidacio miatt bármikor beuthet a krach. Ez különösen kellemes lehet 2-4-800km otthonról.Szívtam már meg céges Golffal anno - szerencsére székhely előtt nem indult, másik autóval elmentem a potkulcsert...
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Snoop-y
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gaborbol #120768 üzenetére
Én is! Nálatok azért ilyennel nem lehet sunnyogni itt meg a német autógyártás mint ipari nagyhatalom azt tol le a torkunkon amit csak akar (lásd kigyulladó BMW-k, elszakadó vezérlésű VAG-ok, stb).
Zolyent: Családinak nekem elég lenne egy Levorg 2.0T (292 Ló és 400 Nm) de itthon csak az 1.6T van (170 ló és 250 Nm). Esetleg egy jó ATS.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- GTA VI
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óra topik
- Politika
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel