Új hozzászólás Aktív témák

  • a_tesz

    Korrektor

    válasz Roadkill #329 üzenetére

    suzuki akkoris annyit tud, amennyit egy üresen 740 kg-os autótól el lehet várni,ha nagyon úgy jön össze, akkor életet ment, de semmi több. amúgy sem azért vettük, hogy összetörjük :D
    az euro-ncap pedig tényleg csak parasztvakítás, bár elvileg az is független, de az utóbbi időben midnig azt szajkózza az összes gyártó, hogy sikerült ott a legjobb eredményt elérniük. tény, hogy az sem rossz eredmény, hogy egy eddig etalonként ismert típust lepipálnak, de azért nem ártana, ha más körülmények között is vizsgálnák az utasbiztonságot, mert egyfajta vizsgálat egy ilyen széleskötű témakörre sosem adhat kielégítő választ...
    amúgy én örülnék annak, ha angol mintára lenne nálunk is ún.track day, amikor bizonyos kis összeg fejében ki lehetne versenypályára menni, és kihajtani a gépből amit tud. komolyan mondom, 10 perc gokartozás után egyszerűen nem értettem a kocsimban ülve a gyorshajtókat...
    ja és pont ma mentem egy citroen bx ellen a jó öreg 1l-es suzuki swifttel, hát, mosolyogtam rendesen. srác erősködött előtte (merthogy ismerős), hogy az ő 1.4-es citromja lenyomja az én őskövület swiftemet, de valahogy nem így történt. 60-nál már alig bírt követni. biztos a hidralika mittudomén nem volt jó :DD
    egyébként meg szerintem, ha valaki vesz egy autót és elégedett vele, akkor csak 1-2 jobb típust ismer el az ő autójánál, úgyhogy ez a vita akkoris meddő lesz. úgyhogy részemről le is zárnám a Subaru Impreza WRX STi, mint a szerintem a világ legkellemesebb utcai autója cím méltó viselője felemlítésével :DD :DD

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Új hozzászólás Aktív témák