Új hozzászólás Aktív témák

  • TheProb

    veterán

    válasz TheProb #27280 üzenetére

    Na végre látta egy tényleges szaki is a kocsit alját, eléggé elkeserített...
    Ahogy itt is már páran tippeltétek, ők is 200k-t mondtak rá alsó hangon annyira rohadt az alja (és ebben nincs benne a küszöbök fényezése sem pl.)...
    Igazából nem tudom kire legyek pipa, magamra vagy inkább a márkaszervizre, mert átbaszottnak érzem magam. Azért vittem el állapotfelmérésre, hogy állítólagos szakértők nézzék meg a kocsit és mondjanak róla egy valós képet, mivel én totál laikus vagyok ilyen téren... Ezzel szemben azt mondták, hogy max 100 kiloért teljesen meg lehet csinálni az alját (persze nem náluk, mert nálunk nincs lakatos..). Ha ezt tudom, hogy ennyire szar a helyzet akkor ott hagyom a kocsit. Erre most, ~3 hónap után kell szembesülnöm azzal ténylegesen, hogy a kocsi árának gyakorlatilag felét csak arra el kéne költeni, hogy normális legyen és átmenjen majd az esedékes műszakin is. Az megint más kérdés, hogy utólag derült ki az is, hogy akitől vettem az neppergyerek és amire azt mondta, hogy megcsináltatta a küszöböket azt most úgy néznek ki pár hónap elteltével, ahogy az előző hsz-ben mutattam... :W

    Értem én, hogy első kocsivásárlásnál szerez az ember tapasztalatot, de azért ezt kicsit drága tanulópénznek érzem...

    Természetesen meg fogom nézetni más karosszériással is, de kétlem, hogy kevesebbet mondanának rá.

    Most tényleg egy objektív véleményt szeretnék kérni tőletek, mint nálam szakavatottabb topiclakóktól:
    Mi lenne most a helyes döntés?
    Eddig ~150et költöttem már a kocsira, ezek igazából alap dolgok (vezérlés, olaj cserék, stb.) voltak, egy-két kisebb ktg-el megspékelve.
    Az alját leszámítva belülről és motorikusan nincs gond bele, legalábbis még nem tudok róla.

    Hogy járnék jobban, akarom mondani, kevésbé szarul?

    Most ha megcsináltatom akkor legalább 5évig még nem lesz gond az autó aljával állítólag.