Új hozzászólás Aktív témák

  • Rivaul

    addikt

    Sziasztok.
    Találkozott már valaki olyannal hogy akku miatt megbolondult automata váltó?
    Egy ideje betegeskedett az akkum. Exide 100Ah. Egy hátsó hajtás felújítás miatt ráadásul 1,5 hónapig állt is a kocsi. Dízel XC90. A szervíz után kipörgésgátló szervíz hibát dobott. De ezt akku töltés után elhagyta. 90 nyűg hogy vacak akkunál eldobja. Aztán elhoztam, az akkut 2 nap alatt 3 csíkra (Lidl okos töltő 4 csík a max) feltolta. Neki indultam Pestnek Balcsiról. Úton végig rendben volt minden. Aztán napközben kimentem odébb állni és ekkor jött a gond. Váltó elvesztette a fokozatot, hatalmasakat csattant váltások alkalmával. Össze vissza mutaott mindent. Előre ment hátra es hátra előre stb. Nem nyúztam, tréler haza. 450e ment rá ezzel (felújítás+tréler). Az akkut nézve szinte nullán volt, pedig generátor jó és megtett 130km-et. Új akkura most nem futja fizuig. Itthon van hozzá gyári diagom. Az a fokozat választót érzékelte hibásnak, a leírásban feszültség miatti hibát is hozott mint lehetőéget. Még 2 nap alatt a kocsiból kiszerelve feltöltött az akku. 4 csík 12,9V. Betettem, indítok és a váltó tökéletes. Nyoma sem volt a hibának. Mentem a környéken, minden úgy működött ahogy kell. Az akkut töltőre rakva megint 3 csíkra vágta egy indítás. Szóval most arra tudok gondolni hogy a váltás közben történt egy black out. Van ebben valami ráció? Ott tartok hogy nem bízok az autóban emiatt. Hogy menjek el vele akár új akkuval is 3 utcát ha nem az volt a gond? De szervízre egy hogy most nincs több pénzem ha beledöglök sem. Kettő meg ha ők csesztek el valamit? Az egész hátulját, kardánt mindent le kellett kötniük a hajtás felújítása miatt...

    [ Szerkesztve ]

    Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

Új hozzászólás Aktív témák