-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bandus #273348 üzenetére
Köszi az élmény beszámolót. Én azt mondom, hogy nekem a 300km az elég lenne itthon mocorogni, nyaralni meg kell bérelni egy dieselt
Ha rendesen ki lenne építve a töltőhálózat, akkor egy 200-250 km hatótáv is elég lenne nekemEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #273352 üzenetére
Villog a lámpája, mint a fene, illetve ha visszafogottabban indulok el, vagyis sietősen, de nem kerékcsikorgatva, akkor nincs semmi gázelvétel.
-
veterán
válasz kisza25 #273351 üzenetére
szerintem ha mar tudna itthon tolteni az ember normalis sebesseggel az sokat segitene. nekunk pl a lenti garazsban nem tudom milyen tolto van, de az utcan a wien energie toltok 11 kW-osak, ami azert eleg gyengusz. kicsit bovul meg asupercharger halozat es jo lesz [link] csak ezeknek sajna toredeke hasznalhato mas markaval. igy ha jo lefedettseget akarsz, akkor a teslan kivul nincs mas opcio szerintem jelenleg.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kenwood
veterán
válasz Reggie0 #273354 üzenetére
En azt nem ertem, hogy egy ilyen termek hogyan tudott a B&D-nel atmenni a mernokokon es a minosegbiztositason ? A gumiszonyeggel sem tud mit kezdeni,a karpitoknal pedig tenyleg kozel 0 a hatekonysag. Ez meg egy Lidl sajatmarkas cuccnal is boven az elfogadhatatlan szint alatt van ...
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
veterán
válasz bandus #273348 üzenetére
Én is köszönöm a beszámolót! 👍
Az nem világos, hogy miért kellett 2x tölteni a 350 km-es úton?A vezetéssegédek nem érdekelnek különösebben. Mondjuk tetszik a Mazdában a holttérfigyelő, magabiztosabb vele az ember előzéskor, azt talán rendelnék ha új autót veszek.
Fejlődött volna a beltér minősége? Nekem ratyinak érződött a műbőr kormány és a gumiszerű műbőr kárpit. -
veterán
válasz focvis #273360 üzenetére
az eredeti terv szerint visszaertunk volna a toltohoz kenyelmesen, de az utlezaras miatt +60 km-t kellett megtennunk egyiranyba, igy mar nagyon necces lett volna, szoval inkabb ratoktottunk. meglepoen jol kalkulal egyebkent hatotavval. bar ahogy Qru is kerdezi: hegynek felfele zabal. ez kicsit ramijesztett: 170 km hatotavval indutunk, es a 35 km-es ut tetejere 102-ig csokkent. szoval hegynek felfele kb 30 km-en megevett 70 km-nyi hatotavot, a lejtmenetben 125-ig toltott vissza, szoval majdnem rendben volt. ha a hatotavra tombos kornyeken raszamol 10% tartalekot az ember, az szerintem realis.
a kormanyt en is jateknak erzem, masra nem volt panaszom. sosem volt jo boros autom, igy nem tudom ahhoz hasonlitani a mubort. nekem ellenallo, strapabiro anyagnak tunik. bar a szelloztetes elferne benne.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rbalint88
addikt
Ha tudsz lefele gurulni, akkor szepen visszatoltenek, kb mintha sikon mentel volna fel is es le is. Nalunk a Bp-Zsambek sztenderd utvonal 12-16kw/100km fogyasztassal szokott meglenni, forgalomtol es idojarastol fuggoen. Ezen az utvonalon szinte nem is szamit, hogy mennyire nyomod neki, 80 vagy 110 orszaguton kb 1kw diffi a vegen.
De multkor probaltam direkt sokat fogyasztani, de annyira hatekonyan tolt vissza, hogy 16 fole nem birtam vinnibandus: szerintem azert kerdezik, hogy miert kellett ratolteni, mert a leiras alapjan meg 100+ megteheto km-ek voltak az autoban tolteskor.
inkabb lehetne benne szovetules…[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz rbalint88 #273368 üzenetére
Ha nem valami kamion mogotti szelarnyekban vagy 110-re beallva hasznalja valaki akkor mi a varhato hatotav?
Pl palyan folyamatos 140 nemeteknel mondjuk 170-180 utazo?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
kenwood
veterán
válasz Tom1939 #273362 üzenetére
Nem tudom, ez a kup dolog honnan jon,mi az eredete, de elkepesztoen gaz szerintem Tudom,oreg vagyok, haladni kell a korral,es befogadni az uj kifejezeseket ....
Csakhat nekem a kuprol az ugrik be, hogy valakinek a vegbelnyilasaban turkalnak[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #273368 üzenetére
Az ott töltés még necces de lefelé jövök mondjuk 24 km-t szinte végig motorfékkel, ez esetben rekuperálással, az kb 0-ra kihozza a felmenetelt vagy csak a felmenetel energia többletét?
De elvileg meglenne egy töltéssel, mert a teljes táv bőven nem éri el a 300 km-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
norbert1998
veterán
válasz tboldi #273353 üzenetére
Gondolom a súly miatt is lehet. Nekem hibátlan, új aszfalton nem kapar el, ha egyenesben van a kormány és a kuplungot nem erőszakolom meg. A te autód könnyű, a motor is kicsi benne, szintén könnyű, nekem az első tengelyen azért van bőven súly, szerintem 7-800 kg simán az 1320-ból, az megtarthatja rendesen.
Na, elvileg csütörtökön jön a Big Turbo!
-
nagyúr
válasz bandus #273363 üzenetére
Bömbi úgyis 5+ év mire csereérett lesz, addig sok víz lemegy a
homlokomonDunán, meglátjuk. Ha lesz egy akkubumm, és a töltők is szaporodnak, akkor simán lehet a következő már full elektromos, aztán valahogy csak beépíttetek egy jobb töltőt a garázsba.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #273374 üzenetére
Plusz induláskor a hátsó tengelyre terhel az autó. Meg azért egy 4S gumi sem éppen gyorsulásra van kitalálva...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #273379 üzenetére
Nincs azzal baj nekem is az van. Ettől még igaz, hogy az nem egy UHP gumi (illeve van 4s UHP gumi csak az megint egy másik kategória).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #273367 üzenetére
Amivel sokan nem számolnak: ha a célállomáson nem tudsz tölteni (és jellemzően nem) akkor szopó, tartalékolni kell.
Mondanám hogy elég lenne nekem nettó 300km itthon, de szinte bármi is a cél, nem tudok ott tölteni! Max anyóséknál 1f10A, de az csigalassú.
Maratonok, meló, legtöbb szállásnál esélyem sincs tölteni, hiába van több óra/nap visszaindulásig. (Majdnem eUp tulajok lettünk, de aztán inkább a feléért lett a 208, részben ezek miatt.)Qru: Van itthon UHP 4S (17")? Nem láttam, de isminek Leon kb Cuprára az lenne a jó (szobor, akarom mondani hobbiautó). A005-öt javasoltam neki egyelőre.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
szőröscica
addikt
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szőröscica #273382 üzenetére
Nincs is annál jobb mint a konnektort felgyújtani a szálláson
⭐ Stella
-
veterán
válasz szőröscica #273373 üzenetére
nézett volna a csajom, hogy ha nekiállok ott fotózni
Tsebacsi: szerintem is egyre reálisabb alternatíva. másik érdekes megoldás lehet a teljes akkupakk cseréje, amit pl a nio tud.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273381 üzenetére
+1, volt szivas telen sielesen az iX-szel.
#273369 Snoop-y: 150 km/h-nal 23 koruli a fogyasztas, ha huzamosabb autopalyas hasznalatot nezunk akkor 80-20% a realis toltottseg kihasznalas (nem art a tartalek, es nem eri meg megvarni a 100-ra toltest) 50 kWh * 0.6 / 23 = 130 km kenyelmesen. 170-180 nem realis, 100 folott a performance is jelentosen visszavesz a vehemenciabol. Ez a standard range, long range 80-as akksival van.
#273360 focvis: Nem valtozott a fabetet ota jelentosen, amit tapintasz az olyan amerikaiasan nem rossz minoseg, inkabb a bugokkal (megtelik a csomagtartofedel vizzel pl), meg a leeso karpitelemekkel vannak problemak. Illetve egy csendesebb autohoz kepest a szelzaj/gumizaj van 130+-nal.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Reggel az autopalyan osszefutottam egy aktualis GT3 RS-sel. Eloben a szarny tenyleg komikusan nagy, a tejete mar-mar Duster teto magassagaban van. Viszont nem evilagi ahogy ez mozog, egy 5-ossel probaltuk egy darabig kovetni, a proban van a hangsuly. Ha el akar menni, akkor nem sok minden van, ami ezt akar csak tavolrol kovetni tudna.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MC Pite #273381 üzenetére
Nekem pár hete megindult a vezérhangya, 3 opciót látok magam előtt.
1. Megtartom a lassan 8 éves Golfomat. Törésmentes, magyar, 113 K km, kap alvázvédőt stb.; és "sose adom el".
2. Veszek egy tök ugyanilyen Golfot. Újonnan olcsóbb, mint amiért az 1-2 éveseket hirdetik, 8 éve is ezért vettem újat (bár akkor megint indulhat a túlféltés, hogy én húzom meg elsőként...) A hétvégén alaposan megnéztem BBD 8-as Golfját, annyira nem gáz. Összeszedem magam, és indulok is a Porsche Budába még ma.
3. Kicsit használt Tesla 3 long range (performance felesleges). Ratyi a belseje... Kívülről tetszik a fehér felnivel, a színe mindegy.
Ahova rendszeresen járok, ott tudom tölteni. Nyaraláskor, hosszabb utazáskor meg majd megoldom valahogy.Más opciót nem látok magam előtt. A 8 éves Golf kb. a felét éri a vatta újnak, úgy nem is olyan drága.
-
veterán
válasz brumi1024 #273385 üzenetére
Kárpit szerelésben jó vagyok. 🤗 Száguldozni egyre kevésbé lehet, traffi lesz mindenhol, nagy a forgalom*, a fiatalos lendület is kopik az idővel. Persze, még 5x átgondolom majd.
*Tegnap kora este M7 3 sávos szakasz. Belső sáv, lehetne menni azért 150-160. Miket kell kerülgetni: Yaris, Suzuki, 2db Jazz , olyan autók amik ennél többel nem is tudnának menni. Fogytán volt a gyógyszer...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #273381 üzenetére
Vredestein Qutrac Pro. EQM-nek az van a Mazda MPS-en is.
Ha télen nem autózik vele akkor az A005 is jó választás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #273392 üzenetére
Nekem meg Michelin CrossClimate 2.
-
veterán
válasz focvis #273389 üzenetére
mindhárom opció jónak tűnik szerintem az 1. az igazából pénz kérdés. akarsz-e költeni újabb kocsira, vagy sem. ha igen, akkor már komolyabb dilemma a G8 vs T3. nem tudom próbáltad-e már hosszabb távon. én igazából nem éltem meg teherként a töltést, de lehet ez már más lenne mondjuk gyerekekke. ami még zavaró volt kicsit, az a nagyon alacsony üléspozíció, emiatt jobb lenne mondjk az Y, de az meg elég drága ugyebár.
egyébként ez tetszik még baromira: [link] nio et5 touring.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #273392 üzenetére
És milyen? Nézegettem én is azt a gumit de nem láttam róla hiteles tesztet így nem mertem bevállalni.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest