-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #262198 üzenetére
user friendly
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #262198 üzenetére
Kivancsi vagyok, hogy a tipusbizonyitvanyt milyen preparalt autoval tudtak megszerezni...
#nincsbennetarcsi
-
Rav3n02
senior tag
válasz BigBlackDog #262203 üzenetére
Lehet, hogy félig off topic
Megyünk holnap romániába off road túrára és most egy tabletre telepített navigációt szeretnék használni, viszont nyilván nagyon árnyékolás függő lesz a vétel. Én úgy emlékszem régen lehetett venni ilyen usb-s GPS modulokat/antennákat. Van valakinek ilyesmi setuppal tapasztalata esetleg? -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #262203 üzenetére
Mert utot-vagod az a baj. Skoda szerencsere nem produkalt ilyesmiket igaz nem is vt benne ennyi extra.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Villa7 #262207 üzenetére
Az S-Max (2019 végi gyártás, de 2020-as modellév) esetén a start-stop állapota mindig újraindul (bekapcsolt alapételmezetten). A vezetési segédek viszont megmaradnak a korábban beállított állapoton.
A 2013-as Alfa Giulietta a start-stop-ot az utolsó állapotot megjegyzi (megvétel óta kikapcsolva , asszony rühelli.)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #262208 üzenetére
Szerencsére a 2008-as MiTóban még egyáltalán nincs start-stop.
Amit megjegyez és elfelejt, az a módválasztó, a normál és az all-weather úgy marad következő indításra is, de a dynamic-ból visszalép normálra.
Tudom, hogy neked már írtam, ez most úgy mindenkinek szól.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboldi #262212 üzenetére
Ja, és D módban nem írja ki ötvennél negyedikben, hogy válts fel.
Meg hatvannál ötödikben, hogy válts még feljebb...Mondjuk N és A módokban sem szoktam szót fogadni neki alapvetően, akkor váltok, amikor akarok. 2000 alatt nem szeretem tartani a fordulatszámot (negyedikben a 2000 az pont 51km/h, ideális városi krúzoláshoz).
Amúgy anyóka egyre jobban hozzánő a Giulietta-hoz.
Amióta megvan, azóta 1x ment az Astra-val.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
-
Peter.70
őstag
Az enyémben nincs start stop, mégis mindig leáll a benzin motor, mikor megállok
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #262208 üzenetére
Én hibrid autókban nagyon szeretem a startstopot, hisz eltud indulni elektromosan aztán bekapcsolja a motort ha kell. Nem hibridben még nem volt startstoppos autóm, de pl Volvonál rohadtul idegesített, hogy nincs benne, szal bármilyen okból AWD-ben volt az autó akkor folyamatosan járatta a dizelt, nekem kellett piros lámpánál átkapcsolni elektromosra hogy lekapcsolja, hogy aztán manuálisan inditsam újra zöldnél...
Most ugye Lexusnál tök jó érzés, hogy begurulok piroshoz és lekapcsol a motor, csöndben üldögélek ott. Amikor meg elindulok akkor alig észrevehetően beröffen a v6.Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
nagyúr
válasz focvis #262228 üzenetére
Ez szerintem azért van, mert a sávtartó egy plusz "extra" míg a start-stop része a kibocsájtási norma meglétének, azaz minden indításnál működnie "kell", és utána már egyéni felelősség, hogy kikapcsolod-e vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Vismajor01
addikt
Amúgy mi a baj a startstoppal, de most komolyan? Mindenki schumacher? Engem halálosan idegesít hogy állok egyhelybe és megy a motor, minek mégis? Nem megyek sehova.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
Indulásnál kva sokat tud késni és bizonytalan tud lenni (pl. Polo 1.0 csí DSG). Hidegen simán leállítja, szükségtelen szituációban szintén.
-
Arcképgyáros
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
C jogsin azé haraptak ha pirosnál vagy vonatnál nem állítottuk le a kaminyont.
Bár az manuál start/stop volt.
[ Szerkesztve ]
-
Villa7
tag
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
Rövidíti az akksi, az önindító, és a generátor életét is.
Nem beszélve adott esetben a turbóról, erősebb menet után hirtelen meg kell állni és nem kap elég olajozást miközben tűzforró. -
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
nyírja az autót
-
Villa7
tag
válasz BigBlackDog #262237 üzenetére
Ezért is írtam, hogy adott esetben Nyilván, ha adott típus akkor is keringet, akkor csak az állításom első fele él.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #262237 üzenetére
De kell a turbonak az olaj keringes, mert nem csak keni hanem huti is a turbot. Persze van olyan ahol kulon vizhutese van a turbonak (egyes Toyota modellekben) de a VW-nel nincs pl.
Ha forro es leallitja megeg az (allo) olaj es szepen lekokszolodik a turbo, aztan egyszer csak beall mint a szog.
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz Vismajor01 #262223 üzenetére
A hibrid az más a nironal sem zavaró, mert az mindig elektromosan indul és Ő szabályozza, hogy mikor megy a benzin, annal kb észre sem lehetne venni, csak elég hangos az 1,6 gdi benne mikor hidegen elindul
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
Az a baj a start stoppal, hogy elindulok otthonról, első kereszteződés 200 méter és -2 fokban leállítja a jéghideg motort, de olyan is volt, hogy lassan gurultam elsőbbségadás táblánál, pillanatra meg kellett állnom, és már mentem is volna, csak pont abban a pillanatban leállította a motort, nyáron klíma nem megy addig és még sorolhatnám
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szőröscica
addikt
De ezek olyan dolgok, amikre biztos nem csak a forumhuszarok gondolnak, hanem a mernokok is es ennek megfeleloen meretezik a dolgokat es irjak hozza a szoftvereket.
Viszont egyet ertek, hogy vannak rossz megoldasok, pl. duplakuplungos valtosnal mindig kinyomom, szornyu volt a Hyundai i30-ban es a Renault Clioban is. Beragad, rant, bogeti a motort. Kezivaltosnal viszont semmi bajom, mire benyomom a kuplungot, jar a motor. -
Vismajor01
addikt
válasz szőröscica #262244 üzenetére
Ezt gondolom én is. Mindenki mennyire hangos hogy a v60 phev is sz*r mert elmész 120-ig elektromosan és akkor beröffen a dizelmotor és a jéghideg dizel egyből 3 ezret forog.
És akkor ugyanezen emberek szerint ez a volvo mérnökeinek nem jutott eszébe? Hátde a volvo is má kinai xD kb ez a válasz.
És akkor itt van maga az autó, sokosk már 400+ ezer km felett és akksi van h megdöglik de én motorcseréről még nem halottam, pedig aktiv olvasója vagyok a csoportnak
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #262244 üzenetére
A gari idot kibirja igy is, hosszabb tavra meg mar nem terveznek...
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #262200 üzenetére
Tudod, kisfiam, mi még nem csak slusszkulcsot használtunk, hanem kézi szívatót is.
Komolyan, aki nem ismerte a Samaránkat, az nem bírta elindítani hidegen, de melegen se biztos. Ehhez képest az USA-ban a manuális váltó már egy elég meghatározó lopásgátló berendezés.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest