Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz aram01 #12030 üzenetére

    A miénk egy visszavett autó így kemény 5k km-errel került hozzánk '99-ben (amúgy '98-as példány). Én nagyon szeretem sokáig az 1-es rajtszámot viselte a családban (ez mindig az aktuális vezérgép privilégiuma :D). Sokszor jártunk vele külföldön de még a németországi 1200 km-es túrát (egyhuzamban!!) is simán bírta (jó a végén a váltó már kicsit akadozott a nagy dugó miatt de a visszahűlés után ok volt).

    Soha nem hagyott ott sehol önhibájából a gép. Megbízható, a kötlezőkön kívül nem kellett költeni csak a felfüggesztésre (magyar utak hurrá) de arra sem horror összegeket (kormányösszekötő, gólyaláb, ilyenek mentek el benne).

    Az aglitását nem kell dícsérnem azt tapasztaltad nyilván, a váltója is nagyon korrekt (jó nem egy Honda váltó nyilván), a fogyasztása is rendben van nagyon. Én szerettem és elégedett vagyok vele, nagyon jó vétel volt és az így ennyi év távlatából azt hiszem nagyon-nagyon jó ajánló levél. Az alkatrész nem drága hozzá és kb minden sarkon értenek hozzá. A teljesítményéhez képest egész korrektül megy mert csak 850 kg (bár kétféle váltó áttételezéssel készült, nekünk a rövidebb áttétes változat van). A felfüggesztése kicsit lehetne keményebb ilyen szempontból (is) a Jazz nekem jobban bejön/bejött nem csak a váltója okán.

    Igazából semmi egetrendető negatívumot nem tudok mondani róla. A bele is korrekt minőség szempontjából is, a 2010-es Suberb anyagminőségétől konkrétan hánytam ahhoz képest ez az "öreg" mérföldekkel jobb minőséget képvisel. A belseje is tágas, haver Insigniájában feszengtem mint kurv rosszlányok a misén, ebben kényelmesen, szellősen elvan az ember. Pedig ez a kettő autó megint nagyon nem egy kategória akár csak a Superb esetében...

    Jah és még egy érdekesség: a 3 ajtós változat magassága 5 cm-el nagyobb mint az 5 ajtósé (könnyebb legyen kimászni hátulról).

    Ha 1,2-esnek írják akkor nem tudnak rendesen kerekíteni. :D

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák