Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Mozilla Thunderbird
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Windows 11
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
-
IT café
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PioDVD
senior tag
Még 1x:
Ha olyan helyről rendelted, ahol elfogadtad, hogy csak a dobozt nézheted meg, akkor nem a futár pattog, ha többet akarsz, hanem Te. Ha nézegetni akarod (ami amúgy jogos), akkor rendeld onnan, ahol ezt kifizetik a futárcégnek. Ellenkező esetben a futár vagy vár, vagy nem.Soká:
Persze, van olyan, csak az egy külön szolgáltatás. Ki lehet fizetni, meg ki is lehet hagyni. De nem kifizetni, aztán pattogásnak minősíteni, ha valaki nem nyújtja ingyen... -
Biga123
addikt
És ha ő visszaviszi mert nem vár? Akkor rádterhelik a kiszállítást még1x.
Amúgy igazad van sajnos más út nincs.
Csak elég nehéz a szitu. Azt is kinézem h nem hagyja kinyitni adobozt amíg nem vetted át, mert onnantól neki már egy nyitott terméke van amit nem vettek át , (és ennek is lehet jogalapja)"CSAK ÁLLÍTVA SZABAD ÖSSZESZERELNI !!!!" amíg a hivatalos LG szerelő természetesen fektetve szedte szét a TV-t addig ez az állítás elég furcsának hat.
[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Soká
senior tag
válasz PioDVD #74695 üzenetére
"Ezek után a futár max. jófejségből várja meg, hogy szüttyögj."
Bár én is csak három napja vagyok ilyen okos, de létezik ez a bizonyos tételes áruátadás. Így a szállító köteles megvárni, hogy a vevő megtekintse a terméket.
A tvraktar.hu-tól én ilyen e-mailt kaptam:
A Tételes Árú átadás lépései:
1. Utánvétes fizetés esetén a vételárat átadja a futárnak.
2. A futár jelenlétében kiveszi, -ik a TV-t és kikapcsolt állapotban ellenőrzi a TV sértetlenségét.
3. Ha minden rendben van CSAK akkor írja alá az átvételt. (mert az aláírásával Ön azt igazolja hogy sértetlenül vette át a készüléket).A Tételes Árú Átadás elmulasztása esetén, vagy aláírás után a későbbiek során sérüléssel-töréssel kapcsolatos reklamációt nem fogadunk el! Ezért nagyon fontos, hogy csak az ellenőrzés után írjon alá!!!
Ha a futár nem tudja értelmezni a Tételes Árú Átadás jelentését és ellenkezne, "sietne" vagy "ilyen szolgáltatás nincs" stb... úgy kérem hívjon minket a 0620xxxxxxxxx telefonszámon, amíg ott van Önnél a futár és adja át neki a telefont, hogy segíthessünk.
És végül! Ha minden rendben zajlott és a futár is tovább állt, utána következik a talpra vagy falra szerelés. Nem szabad a készüléket elfektetni sem asztalra, sem ágyra! CSAK ÁLLÍTVA SZABAD ÖSSZESZERELNI !!!! Mert a kijelző meghibásodhat.
Hideg vagy csapadékos idő esetén hagyja nyitva a dobozt és várjon kb 1 órát amíg a készülék átveszi a helység hőmérsékletét illetve a pára kiszárad belőle. Utána dugják be a konektorba.
Köszönjük, hogy végig olvasta.További szép napot/estét!
Azért ez így elég korrekt és elég egyértelmű.
-
WiZZaRD
csendes tag
válasz Biga123 #74690 üzenetére
Az euronics-ban vettem én is a tv-t, nem bontották ki, csak hozták a bazi nagy dobozt. Ráadásul úgy vettem meg az 55-öst, hogy csak az 50-es volt kiállítva, de ugyanaz a típus, csak ugye más méret, úgyhogy tulajdonképpen látatlanban vettem a tv-t, szerencsére semmi baj nem volt. Lehet, hogy ők a raktárban kibontották, én minden esetre nem láttam a tv-t.
-
-
PioDVD
senior tag
A legtöbb helyen a megrendeléskor elfogadod, hogy a dobozt ellenőrzöd. Ezek után a futár max. jófejségből várja meg, hogy szüttyögj.
Dragon: mivel jogilag Te vagy a hunyó és valahol amúgy is, én a helyedben... inkább megírom privátban nemsoká. Nem biztos, hogy működik, 1 próbát megér.
-
Biga123
addikt
válasz Black Dragon #74691 üzenetére
Sajnos ez minden téren így megy, Maximálisan egyetértek veled.
Legutoljára könyvesboltban kérdeztem meg h megvane 1 bizonyos könyv, a válasz az volt h keressek rá a google -ban hol lehet kapni. én hülye , no komment---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Black Dragon
addikt
válasz Biga123 #74690 üzenetére
Ez mindenkinek egy szar helyzet, és csakis emberi mulasztás miatt történhet ilyen, amikor ez a feladatuk, ez a munkájuk, hogy leszállítsák az embernek A-ból B-be hibátlanul az árut, de valaki úgy érzi, hogy akkor is megilleti őt a fizetés, ha csak leszállítja az árut, de nem törődik vele.
Szeretnék az ilyen emberek szeméve nézni sokszor, és megetetni velük a saját szarukat. Ha az a dolguk, hogy berakják a kocsiba az árut, akkor rakják be, de dobálják, ha pedig ki kell szállítani, akkor ne rally vezetőnek érezzék magukat, hogy minél gyorsabban összetörjön minden.
Egyszerűen nem értem, hogy miért kell a legtöbb embernek megmondani, hogyan végezze a munkáját.
Érdektelenek az egészben, amíg velük nem történik hasonló eset, mert akkor biztos nagyon fel lennének háborodva. Tételezzük fel kiviszem nekik az ebédjüket, de az valamiért ocsmányul néz ki, a leves kifolyt, a főétel egybeolvadt, a desszert okádék. Ott kötnének fel a helyszínen, mert hát elvárják tőlem, hogy úgy szállítsam le a kaját, ahogy azt kell, ezért fizettek. Hát itt a gond, mert én is.
Mégis hihetetlenül érdektelenek az emberek, mint a cigányok az árok ásásnál, nekik az se baj, ha csak 1 ember ássa a gödröt és 5-en figyelik, csak legyen kiásva, az se baj nekik, ha 1 hét alatt, mert hát így alakult, kemény volt a föld főnök.Valamiért Magyarországon a munkamorál a béka segge alatt van, mondván ennyi pénzért miért figyeljek oda a munkámra, fizessenek többet ha azt akarják, hogy jól dolgozzak.
-
Biga123
addikt
válasz Black Dragon #74689 üzenetére
Euronics és MM is ugyanígy adja át , nekik is kötelező kibontani a TVt átadás előtt.
De a futár nem feltétlenül várja meg míg te kiszenveded a 60 colos tvdet a dobozból és átnézed . Ha meg már aláírtad mind1. Mert az hogy a doboz sértetlen nem feltétlenül jelenti h nem tötött a TV belül.
Együtérzek veled , pont tegnap jött meg az enyém is a Digitalko tól , paráztam nem kicsit.
Futár betolta a dobozt a kertbe és már nyomta is az orrom alá a papírt h írjam alá + fizessek.---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Black Dragon
addikt
Amikor vettem még november tájékán az Aqua-ban a TV-met előttem bontotta ki a srác a dobozból, megnéztük, együtt, hogy nincs-e betörve a kijelző, minden oké-e, szóval ott korrektek voltak ezt biztosra tudom. A digitalko-nál nem tudom mit csináltak vele, tehát kivették-e a zacsijából a készüléket, megnézték-e egyáltalán, vagy csak a garanciapapírt kivették, lepecsételték és dobták is vissza. Azt biztosan kizárták ők, hogy sérülten érkezett volna hozzájuk a termék, de erre bizonyítékuk nincs.
-
Soká
senior tag
válasz Black Dragon #74686 üzenetére
Amit meg személyesen veszel át arra meg azért kell odafigyelni, mert ott nem illett meg az x napos elállási jog. Szóval, ott is észnél kell lenni. A magam példájából tudom, hogy én például képtelen vagyok olyan körültekintően vásárolni, hogy ne otthon, nyugis körülmények között venném észre az esetleges hibákat. De ez nem kész termékekre vonatkozik, hanem mindenféle legyártott egyedi cuccokra, ahol tmm-ről szól a történet...
-
Konyika
senior tag
válasz Black Dragon #74686 üzenetére
Ezt pedig személyesen vettem és még ezen is van 1-2 cipőnyom. De felbontattam a boltban és átnéztem. Hibátlan volt szerencsére
Ha van valami fejlemény írd meg feltétlen akár privátban is.
-
Konyika
senior tag
válasz Black Dragon #74684 üzenetére
-
Black Dragon
addikt
válasz Konyika #74683 üzenetére
Nem tölti be a képet, de el tudom képzelni, láttam azért már szép dobozt. De ezt sem nevezném reménytelennek, volt hogy kaptam már úgy kézhez dobozt, hogy tényleg cincált volt, de ami benne volt az sértetlen állapotban volt, és amíg az sértetlen, addig a doboz nem is érdekel.
Elismerem a hibámat, hogy alaposan át kellett volna néznem, de valahogy mindig a jót feltételezem az emberekről is, meg a cégekről is, amikor egy fél millás tv-t rendeltem házhoz még 2-3 éve, akkor sem néztem át, de hábátlan volt. Ez egyszerű balszerencse, valaki szart rá, hogy vigyázni kellene rakodáskor.
Viszont mostantól nem fog ilyen előfordulni, mindenképpen átnézem akárhogy is legyen, de leginkább megpróbálom elkerülni a dolgot, és személyesen veszem át az összes lehetségek dolgot.
-
Konyika
senior tag
válasz Black Dragon #74681 üzenetére
Visszaolvastam meg már tegnap is láttam Mint írtam követem a fejleményeket.
Láttam a TV-d dobozát is. Na én már ott küldtem volna vissza. Egy sértetlen doboz így néz ki! ( Bocs a háttérért a padláson fényképeztem) Amit Te kaptál az egy megrágott és kiköpött valami
Ok én előnyben vagyok a munkám miatt de ezt nem is azért írom hanem, hogy más ne járjon így.
Természetesen én is nagyon sajnálom, hogy így jártál. De ha átveszel valamit azt tedd tételesen. Ha már aláírtad a szállító levelet akkor elismerted, hogy a terméket sértetlenül és hiánytalanul átvetted.
Én is vettem már át árút ránézésre de eddig szerencsém volt, minden stimmelt.
A lényeg az, hogy Te vagy a vásárló. Te diktálsz. Ha nem mennek bele a feltételeidbe akkor vásárolsz máshonnan! A mi pénzünkből él a futárszolgálat meg a webshop is. Hidd el bele fognak menni a tételes átadásba
Ezt nem kioktatásból írtam csak, hogy más ne járjon így!
[ Szerkesztve ]
-
Soká
senior tag
válasz Konyika #74680 üzenetére
Hát, elég elkeserítő amit írsz, elképzelni is nehezen tudom, hogy tudnak megmaradni így a piacon? legalább disztingválni tudjanak, hogy mi a törékeny és mi nem.
Amúgy én megértem Black Dragont. Az ember, amikor kap egy új holmit, akkor az átadás és első kicsomagolás lázában nem biztos, hogy észrevesz mindent.
-
Black Dragon
addikt
válasz Konyika #74680 üzenetére
Kicsit olvass vissza, ott leírtam miért szereltem össze. Azért rendeltem Debrecenből, mert szerettem volna egy kicsit spórolni a dolgon, hát látod mi lett az eredménye. Soha többet. Eddig mindig személyesne vettem át ponz ezért, gondoltam most szerencsét próbálok, bíztam benne, hogy nem lesz baja.
Nyilván nem szent egyik futárcég sem, hiába állítjak azt, hogy vigyáznak rá stb. De ember legyena talpán, aki ezen sérülések alapján megmondta volna kívülről, hogy a tetején van egy baszott nagy behorpadás.
És annyi fejlemény még van, hogy most szántam magam arra, hogy visszacsomagolom a dobozba minden szarját, és azon túl, hogy ahol a lyuk látható, ott egyébként csak kijelző volt, és annak is az alsó része, tehát a talpát "ült" a tv, és a horpadás felül keletkezett, ahol a hungarocell nem is törött meg, de még be sem horpadt, semmi. Illetve a kis védő fóliája sem sérült meg sehol sem, ebből adódóan jogosnak gondolom azt, hogy itt a bolt hibázott, hogy nem nézte át a terméket kibontáskor, vagy ha meg is nézte, nem vette észre a hibát.
-
Konyika
senior tag
válasz Black Dragon #74678 üzenetére
Írjad csak bátran, tegnap óta figyelem a fejleményeket.
Nem akarok még egyet "beléd rúgni" van így is elég gondod. De ha pesten laksz miért Debrecenből rendelsz TV-t. Ha meg látod, hogy sérült miért állsz neki összeszerelni? (na de mind1 ez csak átfutott az agyamon)
Kereskedelemben dolgozok nap mint nap találkozok szállítókkal. (hívhatjuk futár szolgálatnak is de hidd el "egykutya")
Ne tudd meg, hogy bánnak az árúval. A saját szememmel láttam mikor lerakodtak a teherautóról, 3 dobozt ledobtak a földre és abból csináltak lépcsőt a többi árú lepakolásához!Máskor meg mobil klímát rendeltem, pont a bolt előtt állt meg a futár. Látom, hogy megfogja a tetején lévő pántot majd lerántja az autóról. Kb 30 cm-t koppant az alja. Ha ez még nem lenne elég végighúzta a zúzottköves parkolón majd a lépcsőn pattogtatta fel.
Na itt meg is köszöntem a munkáját egy k@a any@-al.
És hidd el még sorolhatnám. Napi 4-8 "futár" megfordul nálam
GLS, Sprinter vagy TOF mindegy mielőtt átveszel valamit nézd meg tételesen!
[ Szerkesztve ]
-
Soká
senior tag
válasz Black Dragon #74678 üzenetére
Tényleg nagyon sajnálom, hogy így jártál!
Én nem nagyon látok más megoldást a dologra, mint kedvesen és udvariasan a méltányosságukra "bátorítani" őket. Erőből nem hiszem, hogy lehet velük tárgyalnod, mert sajnos a papírforma szerint ők fedezve vannak.
Szóval, ha netán teljes buktára áll a dolog, akkor próbálkozz az LG-nél, hátha megszánnak valamilyen formában. kapsz valamilyen kedvezményt vagy adnak egy kiállított darabot vagy akármi...
Én egyszer úgy jártam, hogy ellopták a vadiúj bringámat. Végül írtam a gyártónak, és úgymond nagykeráron kaptam tőlük egy újat. Persze, ez akkor játszik, ha van még miből további pénzt költeni tv-re...
Tényleg sajnállak... de ez sajna rajtad nem segít...
-
Black Dragon
addikt
Akit esetleg még érdekelnek a fejlemények az ügyemről, azoknak írom.
Az egész rendszer egy nagy szar, úgy egészen röviden és tömören. De hogy kifejtsem, reggel megkaptam az e-mailt a digitalko-tól, ez volt benne egészen pontosan.
"Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük a türelmét, és elnézést kérünk hogy megvárakoztattuk!
Termékeink minden esetben sérülésmentes csomagolásban kerülnek átadásra a futárszolgálat részére, az ön által mellékelt fényképek alapján vélhetően szállítási sérülés fedezhető fel a terméken.
A futárszolgálatunkkal érvényben lévő szerződésünk alapján minden kiszállítás biztosítást is foglal magában, így az esetleges szállítási sérülésekre vonatkozóan ez a biztosítás fedezi a kárt.
Azonban nagyon fontos hogy a kiszállítás során a vásárló(ill. az átvételt végző személy) gondosan járjon el, ezzel kapcsolatosan külön fel is hívjuk vásárlónk figyelmét az önnek is kiküldött tájékoztató üzenetekkel.
Sajnos amennyiben az átvételkor nem készült jegyzőkönyv a termék sérülésére vonatkozóan, utólagosan sajnos már nem áll módunkban a termék sérülésére vonatkozóan reklamációt indítani a futárszolgálat irányába, hiszen ön az átvételi elismervény aláírásával nyilatkozott hogy egy sérülésmentes, hiánytalan csomagot vett át."
Kedvesek, hogy már az elején elnézést kérnek azért, hogy a szart csak ma etették meg velem, nem tegnap délután. Várható volt egyébként ez a válasz, szinte éreztem, hogy mosni fogják kezeiket.
De itt azért nem álltam meg, beszéltem a trans o flex-el, azzal a jóarc ügyintézővel akivel tegnap is, ő azt mondta, hogy írjak a kár ügy osztálynak, és ők elbírálják a dolgot, kivizsgálják(de nem látok rá sok esélyt, hogy bármi számomra pozitív eredménye lenne).
De még itt sem álltam meg, felhívtam az LG-t is, elmondtam nekik a storyt, ők a türelmemet kérték, gondolom beszéltem a boltal, ők is megtudták azt amit elbasztam, tehát hogy átvettem "hibásan" a csomagot, egyben a dobozt, és nem szóltam erről, majd utána azt mondta a csaj, hogy akkor is jár a 72 órás cseregarancia, és verjem le a bolton, mivel nem tudjék bebizonyítani, hogy én törtem össze a tv-t, bár én meg azt nem tudom bebizonyítani, hogy a szállító cég, vagy ők, szóva szintén patt helyzet.
De még itt sem adtam fel, beszéltem a fogyasztóvédelemmel is, akik azt mondták, hogy a 72 órás cseregarancia alma a fa alatt, tehát előbb fogok az utcán pénzt találni, mint hogy a cégtől lássak ezért pénzt vagy csere tv-t. Továbbá mondták, hogy próbálkozzunk a 14 napos nem tudom milyen panasszal, írjunk elállási nyilatkozatot, hátha.
Magyarul szívás az egész, és aligha tudok majd ebből bármit is kicsikarni.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Andrej1 #74670 üzenetére
Azt a fél évet én nem hinném el. Vagy csak a szerelőnél nem volt? Voltam én is bejelentkezés nélkül, ezért a helyedben bemennék hozzájuk pl. a Váci útra,(vagy ahol neked közelebbi üfsz. van) és lebonyolítanám a cserét, mert ott voltam, és volt nekik. Ha megrendeled, akkor sűrűn kell noszogatni őket, a kiszállítás 4k-ba kerül, amúgy meg ingyenes.
-
Watt25
veterán
válasz PioDVD #74634 üzenetére
Ami miatt viszont az ilyen régi cikkek is továbbra is relevánsak: még ha egy tv/monitor képes is valós 100Hz-es forrás 100Hz-es megjelenítésére, attól még a tévéadások a mai napig csak 50Hz-et használnak. (Ráadásul ugye 50i-t.) Tehát ha 100Hz-es képet akarsz a tévéadásból (márpedig azért sokan még mindig csak tévézéshez vesznek tévét), akkor ahhoz továbbra is az évekkel ezelőtt leírt megoldások valamelyikét kell alkalmaznia a tévéknek. (Mozifilmekről nem is beszélve, amik csak 24Hz-esek. (Esetleg 48Hz.))
Valós 100Hz-es forrás kb. csak számítógépről jöhet. (Játéknál van értelme.)[ Szerkesztve ]
Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Rossi
addikt
válasz ProEvoFan #74662 üzenetére
43"-ban minek UHD? Serintem 48-49" alatt felesleges. Ennyiért inkább vegyél egy jó FullHD LED TV-t. A Samsung meg jelenleg smart TV oprendszerben van lemaradva az LG-től, illetve az LG IPS paneljei baromi jók (csak az meg nem a 100-150k-s kategória).
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
qqzs
őstag
válasz Black Dragon #74665 üzenetére
50ezer felett kicsomagolas csak folytonos videoval.
Original Lenovo 360ezer forintos laptopon 5 cm hosszu olyan karzolas min ha valaki a gyementgyurujet vegighuzza.
Masodik dobozoban a laptop alja osszekarcolva es a display pant csavar takarosapkakon benyomodas mintha mar levettek volna rola
Az elsot meg szerencsere a boltban a masodikat meg otthon vettem eszre miutan megnyugodtam hog ynincs a kepernyojen karcolas. Ezek utan persze en karcoltam ossze.Eladó: GTS450
-
qqzs
őstag
Sziasztok, van otlet arra hogy lehet atalitani a hangkereso keresojet? A bongeszo googl-re van allitva de a hangkereses bing eredmenyeket mutat
Eladó: GTS450
-
Csibor82
csendes tag
Tisztelt Urak,
A következő problémához szeretnék segítséget kérni:
Egy 55UF852-es tévét párosítottam egy JBL SB350-es soundbar-al.
Tehát a tévé távirányítójával irányítom a SB-t is.
A ki- és bekapcsolás remekül működik, de sajnos hangosítani és halkítani csak akkor tudom a SB-t, ha a tévé ki van kapcsolva(!!!)
Ha a tévé be van kapcsolva, hiába halkítok a magic controllerrel, a tévé veszi a jelet, de a SB nem.Többször is újraszettingeltem, rátanítottam, de valahogy nem akarja az igazságot.
Az előző tévémmel minden remekül működött.
Mi lehet a baj, és mi a megoldás?
Írtam már a JBL-nek is, ők azt javasolták, reseteltjem a SB-t, és tanítsam újra.
Megtörtént, és kikapcsolt tévével működik is, de nem így akarom használni.Megoldás?
Előre is köszönöm! -
#94529552
törölt tag
Van több lehetőség is. Vagy itthonról 1-2 nap alatt: [link], [link], vagy kintről: mint Banggood, vagy Ali olcsón, szállítási díj nélkül. A normál távirányítók kompatibilisek egymással, néhány esetleges speciális gombtól eltekintve.
Andrej1 Azt nem tudom, de jobb megoldás lenne, ha a Kaon helyett kérnél egy SmartCam-et a digitől, és a tévébe raknád, mivel van benne műholdvevő is.
[ Szerkesztve ]
-
Andrej1
aktív tag
Sziasztok !
Egy Lg LF652V tévéhez keresek olyan távirányítót ami set-top box-ot is vezérel . Tudtok ilyet mondani ?
A set-top box DIGI Kaon NA 1000HD .LG Magic Motion AN-MR600 tudná mindkét eszközt vezérelni ?
Köszi a válaszokat
Az tényleg igaz, hogy mi-újság van veled ? :D
-
Soká
senior tag
A Tv sérüléseivel kapcsolatban azt kell mondjam - ez persze csak az én logikám -, hogy a legkevésbé valószínűsíthető, hogy a gyártó hibázik. egyszerűen azért mert nekik van a legtöbb tapasztalatuk a témában, a dolgozók elvileg és a gyakorlatban is rutinosan dolgoznak. A kiskereskedő is rendelkezik nem kevés gyakorlattal. A legkritikusabb pont szerintem a szállítás, ahol a szereplők és a helyzetek a legkevésbé kiszámíthatóak. Ha a szállítást végző ember maga gondos, akkor is érhetik meglepetések, hiszen ő mindig új környezetben találja magát.
És a legkritikusabb pont az éppen a megrendelő, aki kézhez kap valamit, ami számára ismeretlen, az örömködés közben pedig könnyű hibázni. Megnézném én szívesen, hogy a vásárlók hány százaléka az, aki vásárlás előtt megnéz egy unboxing videót, a tv kidobozolása előtt pedig végigrágja a használati útmutatót. és betart minden utasítást... -
PioDVD
senior tag
válasz Black Dragon #74665 üzenetére
Persze, hogy nagy erő kellett, én csak azt mondom, hogy a cell ettől nem védi meg. Próbáld ki, simán hajlítható. Ahogy követte most is a tv ívét.
Az az érdekes, ha a tv doboz felső lapja (vagy az alsó, ha fejjel lefelé volt) nincs megroppanva. Akkor kb. biztos, hogy nem a dobozban sérült meg. Ha digitalko-ék videót prezentálnak, hogy sérülésmentesen dobozolták, akkor bajban vagy. (Azt nem tudom, hogy videóznak, mert ha csak annyi, hogy 1 tv-t kiszednek, bekapcsolnak, bedobozolnak, az bármelyik tv lehet.)
-
Black Dragon
addikt
válasz Beni2360 #74664 üzenetére
Igen ez valószínű, mármint hogy nem vették ki a tv-t, nem átlátszó ruhában volt, nem láthatták, a távirányítós mindenes dobozban volt a papírja belerakva, tehát ahhoz nem kellett a tv-t bolygatni, így leginkább az LG-re terelhető a gyanú, hogy alapból hibás volt.
Akárki hibázott, remélem holnapra tudok valami pozitív hsz-t bepötyögni.
PioDVD:
Azért eléggé nagy erőbehatás kellett hogy érje, hogy ilyen szinten behorpadjon. Holnap visszacsomagolom a dobozába, és megpróbálom valami képpel szimbolizálni, hogy hol van a dobozban a felső karima, tehát maga a horpadás, meg a hungarocell, illetve maga a lyuk, ami szerintem már jelentéktelen.
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
válasz Black Dragon #74660 üzenetére
Hát remélem, hogy sikerrel fogsz járni.A 2. képen nagyon feltűnő volt a sérülés.
Átmentem és megnéztem a dobozomat és igen nagyon védve van a hungarocelltől.
Ha jól emlékszem nem átlátszó huzatban volt és a gari papír meg fentről elérhető helyen van, mert az enyémet az ottlétemkor nyitották fel és nem kellett a gari papír végett kivenni a TV. Én azért kivetettem, hogy átnézzem nincs-e sérülés rajta.
Valószínű, hogy gyári sérülés a bolt nem küldi sérült állapotban. A hibát ott követték el, hogy nem vették ki ellenőrzés végett, lusták voltak.
Azért érdekes, hogy nem régen vettem egy Sencor 71cm tv és ott kívülre volt fóliában rakva a papírok.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
PioDVD
senior tag
válasz Black Dragon #74660 üzenetére
A *cell nem olyan merev, kemény anyag, hogy a hajlítástól megvédje. Lásd, a hajlított tv-n is rajta volt. A lyuk mellett úgy tűnik, meg van törve a hullámkarton, kb. ahol a tv törése is van.
(#74662) ProEvoFan: ez a tv nem értelmes.
-
ProEvoFan
nagyúr
LG 43 UF680V UHD Smart LED Mi a véleményetek erről a TVről? 4K életképes ennyi pénzért? Egyszerűen nem tudok dönteni mit vegyek, teljesen kész vagyok már.....Samsung j6200 a kiszemelt, de egyre több haver kezd elbizonytalanítani.LG?Samu?Nekem tök8, csak ezért a pénzért (100000-150000ft) kapjak valami értelmes TVt.
-
Black Dragon
addikt
válasz Beni2360 #74658 üzenetére
Azért szereltem össze, mert amikor kivettem még nem láttam rajta, hogy be lenne horpadva, amikor oldalról néztem láttam meg, hogy ilyen ferde, illetve fénytörésben elölről.
8 előtt vettem át a tv-t, negyed 8-kor hívtam a futárt, hogy szar van a biliben, utána felhívtam a trans o flex ügyfélszolgálatát nagyjából fél 8 körül, és utána 9 előtt már őróbáltam hívni a boltot, hogy mi a szitu, de nem vették még fel, mert csak 9-kor nyitottak, és 9-kor el is értem őket, 9:05-kor pedig már elküldtem képekkel együtt az e-mailt.
Továbá azért csomagoltam ki, hogy megnézzem működés közben is szar-e, vagy csak kívülről tűnik annak, nem tudhattam, de ez már nem is számított semmit sem.UPDATE a dologhoz:
Megnéztem alaposabban a dobozon a lyukat, és a tv-n a karima behorpadását, és a konklúzió az, hogy a karima védve volt a dobozban a hungarocell által, tehát a tv NEM a szállítás során sérült meg, hanem vagy ilyen volt alapból(tehát a bolt így kapta az LG-től), vagy amikor kibontották ők maguk, mert a garanciapapírt lepecsételték, és visszarakták, akkor ők huncutkodtak vele, és valahogy szépen leejtették, bár ezt nem feltételezem róluk, tehát marad az előbbi inkább.
Ebben az esetben pedig érdekes kimenetele lehet a dolognak, sajnos ma még nem érkezett válasz a digitalko-tól az ügyben, tehát még folytatják a "nyomozást", de amint megérkezik, akkor beszélek majd az LG-vel is, hogy ez most így mi a szösz.
Továbbá köszönöm mindenkinek a kedves szavakat, bízom benne, hogy sikerül pontot tenni az ügy végére, és pozitív visszajelzéssel tudok élni a digitalko felé.
[ Szerkesztve ]
-
Yenka
csendes tag
Nekem sehogy sem sikerül a firmware frissítés.
Letöltöttem (Software_File(Version_04.05.01).zip) rámásoltam penre, de semmi.
Kicsomagolt fáljt is külön (starfish-dvb-secured-m14tv-1.biscayne.m14tv-145-04.05.01-prodkey_usb_V3_SECURED.epk) rámásoltam penre, de semmi.
Mit csinálok rosszul? -
Beni2360
félisten
válasz Black Dragon #74638 üzenetére
El olvastam kálváriádat a tv-vel,sajnálatos egy eset.
Tudom, hogy nem tetszést fogok kiváltani kérdésemmel de felteszem.
Egyáltalán ilyen sérült TV-t miért szerelted össze. Azonnal jelenteni kellett volna az eladónak esetleg egy ,két fénykép kíséretében és vissza csomagolni úgy ahogy van.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
eMPet72
csendes tag
válasz Black Dragon #74638 üzenetére
Ugyan nem gyógyír a sebeidre, de nemrég én is Digitalkotól vettem a tévémet.
A T.O.F. hozta ki, egyből látszódott a dobozon egy szakadás. Még mielőtt szóhoz jutottam volna a futár maga mondta, hogy nézzük meg. Ki is bontottam, a tévé nem volt hibás, a szakadás a TV hátsó oldala felől volt.Őszintén, ennél a kis lyuknál lehet, hogy az adott pillanatban én is könnyelmű lettem volna, még ha számos hasonló esetet is olvastam.
-
Biga123
addikt
Megjött a LF652 képe szép mint az LB671 nek ..
A T-s set top boxot csak MR el lehet irányítani? Mert az erősítőt szépen viszi..
De a boxot nem MR600-al megy szépen ? Sima csatornaváltással már elégedett lennék.
LB és MR el vel ment szélen.[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
huncutka1029
addikt
válasz Black Dragon #74649 üzenetére
bocsi, duplázott
[ Szerkesztve ]
a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
huncutka1029
addikt
válasz Black Dragon #74649 üzenetére
egyik futár sem boldog, ha kibontod a csomagot, és nem fizetsz addig, míg le nem csekkoltad. A legnagyobb hiba amit el lehet követni, ha a csomag feletti örömödben egyből aláírsz neki.
Ugyanis a kis papírkájukon az áll, a csomagot sértetlenül átvettem.
Én már 4 nagyobb értékű műszaki cuccot rendeltem futárral, ebből 3 tv volt.
Megkértem, hogy segítsen behozni, majd közöltem, hogy most pedig bonunk.
Persze jött a sietek, nincs időm, stb, Erre mondtam, hogy akkor hagyjon itt egy lepecsételt biankó sérülési jegyzőkönyvet, majd ráírom, ha van baja. Egyből ráért megvárni.
Meg kell, hogy értsék, neked ez az egy kapaszkodód van. Nem kell félni egy kis vitától, konfrontációtól. Végül is te fizetsz a végén.
Jelen esetben sajna a bolt jóindulatára vagy utalva.
Mivel egy elég régi ,megbízható bolt, valószínű, hogy cserélni fogják, hiszen nekik a biztosító fizetni fog érte.
Te is jól jársz, ha kötsz egy biztosítást a tv-re, amiben van töréskár is.
Vásárlás pillanatától érvényes.[ Szerkesztve ]
a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
Soká
senior tag
válasz Black Dragon #74638 üzenetére
Én is sajnálom, hogy így jártál.
Nem neked, inkább a többieknek javaslom, akik éppen vétel előtt állnak, hogy legyenek körültekintőek (azt hiszem, elég sérülékenyek ezek a tévék) és aki tud, videózzon mindent.
A (74580) ban én már leírtam a vásárlás részleteit, most megfejelem azzal, hogy a tvrakták külön felhívta a figyelmemet arra, hogy tételes áruaátadással küldik a tv-t és nekem is a T.O.F volt a szállító. Az emberünk szó nélkül behozta a tv-t és maga kezdte el kibontani én meg már előre állványra tettem a videót és végigfilmeztem a kivételt. csak utána pénzeztünk. És utána az első bekapcsolásig végig videóztam mindent.
Maga a tvraktáros adta az ötletet, mert amikor beszéltem vele és mondtam, hogy bontatlan készüléket szeretnék, akkor elmondta, hogy ők kiküldés előtt minden tv-t kiemelnek a dobozából, bekapcsolják, ellenőrzik és erről videó is készül. Mindezt azért, hogy "bizonyítani" tudják, hogy náluk még rendben volt a készülék. -
KZP
őstag
válasz Black Dragon #74649 üzenetére
Jogos, ezen valóban nem sok látszik. Lehet, hogy nem is ütés érte, hanem tényleg meghajlott az egész doboz...
-
válasz Black Dragon #74638 üzenetére
részvétem a történtekért...
sajnos a forgalmazók el szokták követni azt a szarva hibát hogy olcsóbban használják a futárok szolgáltatásait, hogy a törékeny felárat nem fizetik meg...
a Trans O Flex elég korrekt cég, nekem is elég jó tapasztalatim van velük
pedig tévé esetében alapnak kellene lennie.
remélem jól fogsz kijönni a dologból, bízok a legjobbakban az esetedben"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Black Dragon
addikt
Mivel nem tételes átadás volt, nem kötelessége, sőt, mivel azért külön fizetni kell, tehát mint tételes házhozszállításként lehetne kérni(de itt nem volt ilyenlehetőség), ezért a futár le se szarja mit akarsz, megnézed a dobozt, ha az oké, akkor írd alá, és kész.
De hogy lássátok mekkora volt a lyuk a dobozon(mielőtt azt hinné bárki is, hogy vak vagyok).
Aki nekem erről megmondta volna, hogy meghajlott ennyire a tv, az mentalista.
Nyilván nem azt próbálom beadni, hogy nem az én hibám, mert nyilván az első lyuk után át se kellett volna vennem, de nem hittem, hogy ekkor a baj...
[ Szerkesztve ]
-
KZP
őstag
válasz Black Dragon #74644 üzenetére
Ha korrekt a cég, akkor kicserélik. Viszont, ha már a dobozon is látszott a sérülés, akkor csak meg kellett volna nézned a tartalmát is, még a futár jelenlétében...
-
#94529552
törölt tag
válasz Black Dragon #74638 üzenetére
Rossz az ilyenről olvasni, remélem azért megoldódik az ügy. Sajnálatos dolog, ha nem lett átvételkor lefotózva a doboz, sőt még a kibontást is videóra kellene venni ilyenkor, én azt tettem.
lafaty80 Nem küldheti vissza elállással, amikor már jelentette nekik. -
PioDVD
senior tag
válasz Black Dragon #74644 üzenetére
Maximum a jóindulatukban bízhatsz. Ami nehéz ügy, mert akkor valamelyiküknek állni kell a tv árát, még ha esetleg biztosításuk van erre.
-
Black Dragon
addikt
válasz lafaty80 #74642 üzenetére
Remélem nem így lesz, most kaptam egy e-mailt tőlük, hogy "kivizsgálják az ügyet", hamarosan jelentkeznek.
Nem néztem meg, hogy él-e az elállási lehetőség, de aligha vennék vissza ilyen állapotban, majd biztos rám mutogatnának, hogy én csináltam ezt, és így nem veszik vissza, kész.
Thorkos: Jóarc volt, de amikor felhívtam őt a csomaggal kapcsolatban, mert gondolta elsőre őt találom meg, miért ne, és említettem a doboz oldalán látható, tahát tényleg látható szakadást vagy lyukat, akkor azt mondta egyből, hogy ő nem látott semmi ilyet rajta....
Nyilván nem akar előkerülni a dolog miatt, nem hibáztatom ezért, de azért lehetne benne emberség, hogy a másiknak ha már így is szar, ne legyen még szarabb.
[ Szerkesztve ]
-
Thorkos
tag
válasz Black Dragon #74641 üzenetére
Úgy emléxem nekem is ez a cég hozta ki a tv-m. Az a srác nagyon korrekt volt. Felvittük a dobozt s mondta, h semmit ne írjak alá/fizessek ki csak ha megyőződtem a készülék állapotáról.
-
lafaty80
addikt
válasz Black Dragon #74641 üzenetére
Én nem akarlak elkeseríteni, rossz tapasztalattal a hátam mögött mondom, hogy simán visszapattintanak a futár céghez hogy biztos ők voltak, ők meg vissza az eladóhoz..... de ne legyen igazam.
nagyfejü: azért légyszíves azt mondd már meg hogy ezt hol tudod te mint lehetséges vásárló megtudni? Szerintem 99,9%-ban ez semmilyen ászf-ben nincs feltüntetve az eladónál.
Nekem valamiért eddig szerencsém volt, mert amikor megérzésből rákészültem hogy nem fog stimmelni valami, akkor tüzetesebben átnéztem mindent, amúgy simán át szoktam venni, vagy valamelyik hozzátartozóm.
ON: Azért ha olyan helyről rendelted, akkor él az elállás, küldd vissza, ha futár nem csekkolja le, amikor átveszi, akkor a fagyi visszanyalhat, mert akkor majd nekik kell leharcolni hogy ki hibázott...
[ Szerkesztve ]
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Black Dragon
addikt
válasz nagyfejü #74639 üzenetére
Őszintén szólva nem szoktam házhozszállítással kérni bármit is, személyesen szeretem átvenni, ez most egy kivételes eset volt, de remélem tudok bezsélni a céggel normálisan, illetve már elküldtem nekik e-mailben a "hibát", várom a válaszukat.
Kácsa: Volt, csak azt a képet nem raktam bele, mert így ránézésre meg nem mondta volna senki, hogy ez ekkora bajt okozhat. 1cm-es lyuk vagy szakadás volt azon a tájon ahol a sérülés keletkezett, de bíztam abban, hogy ekkora lyuk nem lehet akkora probléma, hát de. Nyilván ez az én naívságom, hogy így átvettem, de szükségem volt a tv-re, és feltételeztem az épségét.
[ Szerkesztve ]
-
Kácsa
aktív tag
válasz Black Dragon #74638 üzenetére
Ez nem semmi.Ha a dobozon nem volt külsérelmi nyom,akkor ez egy újracsomagolt sérült készülék.
ZoLee
-
nagyfejü
őstag
válasz Black Dragon #74638 üzenetére
Olyan helyről kell rendelni ahol megállapodás van a futárcéggel , hogy a szállitáskor kibonthatod a tv t és szemrevételezheted!!!!!Ha baj van értelemszerüen nem kell fizetni és a futár viszi is vissza!!!!
-
Black Dragon
addikt
Na emberek!
Jelentem én is beszoptam, Digitalko-tól rendeltem meg házhozszállítással(Pesten lakom, Debrecenbe nem megyek le érte) és gondolom szállítás közben sérült meg a tv, fent középen a karimánál szépen be van horpadva a tv, de tényleg horpadva, ezáltal a kijelző is ott elfehéredett, mint amikor a tv kijelzőjét erősen benyomod. Nem törött el, mármint szerintem nem sokon múlott.
Trans-O Flex -el már beszéltem, tovább irányítottak a Digitalko-hoz, ők 9-kor nyitnak, eddig pozitív a benyomás, mármint a trans-o flex részről, kedvesek voltak, nem kenték rám a dolgot, meglátjuk a Digitalko mit fog lépni.
Itt van 1-2 kép.
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
válasz PioDVD #74634 üzenetére
Látod azt nem is figyeltem, csak nekem a szürke állományomban az van elrejtve, hogy LCD képernyők csak valós 60 hz tudnak. De ez már úgymond nagyon régi megállapítás. Régi képcsöves Tv volt pana 100 hz. Lehet kijavítani az ismereteimet.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
válasz K.Tamas89 #74599 üzenetére
LCD-tévék 100 Hz-es képfrissítése
Minden, amit a tévék képfrissítéséről tudni érdemes
Valamit be kellene tenni az ismertetőbe!!!
[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
válasz Pendragon911 #74597 üzenetére
Érdekes különben, hogy bizonyos típusoknál szinte sehol nem jelzik, hogy ismeri az MKV formátumot
Erre a választ már itt leírtam, keress rá.(mivel az MKV egy konténer file. nem egy konkrét film kód megnevezése)Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Yenka
csendes tag
55LF652V
Firmware 04.00.90 van a tv-n, viszont az Lg weboldalán már elérhető a 04.05.01 ehhez a típushoz.
A tv nem akar a menüjéből frissíteni, hiába nyomom a Frissítések keresése gombot
Erre valami megoldást tudna valaki? -
senior tag
Elromlott az LG 32LK430 TV távirányítója. Honnan érdemes vásárolni újat?
[ Szerkesztve ]
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
-
MSzabee
csendes tag
Szerintgetek LG 49LH604V-re érdemes beruházni a 50LF652V-vel szemben. Melyik lenne célszerűbb? A 604V WebOS 3.0 futtatási képességeivel kapcsolatban vannak kétségeim. Válaszokat előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
-
Biga123
addikt
válasz huncutka1029 #74616 üzenetére
Nem mondod h ugyanannyi db led van a direktben és az edge ledesben.
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
embe
nagyúr
Hali!
Nem tudom volt-e:
Az Emagnál készletkisöpréses akció keretében az AN-MR600 -as magic remote 7990 Ft. ingyen szállítással.Onkyo TX-L20D, 4K Dolby Vision, streamer, HDMI, USB, phono, fehér 2.1-es erősítő eladó
-
kirk01
tag
Bocsánat 2TB akartam írni!!!
-
kirk01
tag
Sziasztok!
Egy UF852V készülékhez mekkora HDD párosítható? Egy 2GB-s vásárlásán gondolkodom... Ha valakinek van efféle tapasztalata ossza meg velem !
Lehetséges ennél a készüléknél 2 particiót is használni egy HDD-n? (pl.: 1. time-shift 2. Filmek, zenék stb.) -
-
sandró60
addikt
válasz huncutka1029 #74613 üzenetére
Köszönöm
-
huncutka1029
addikt
válasz sandró60 #74603 üzenetére
0,5A 5 volt mindegyik.
Bármelyik elbír egy 2,5" es HDD-t. 1 TB alatt nem is kell külső tápos, felette bizonyos tipusoknál, illetve 7200rpm-es vinyók esetében célszerű egy y- usb kábellel 2 portból táplálni, vagy külső tápos házba tenni.a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
huncutka1029
addikt
válasz chatran #74568 üzenetére
Szia
Persze lehet Pl itt van az eBayen is
a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
#94529552
törölt tag
válasz Pendragon911 #74585 üzenetére
Szerintem jó lenne az LF5800(vagy LF581V műholdvételhez). Vagy mihez kellene a webos? Persze van is: az LF632V
brombadeg A 630/632-nél a 40"-os direkt ledes, 43"-tól már edge led van beépítve. A nagyobb méretű a nehezebb, mert több anyag van benne, ez logikus.
Tomax89 Igen, az.
[ Szerkesztve ]
-
-
eMPet72
csendes tag
Szépnapot!
Elkövetett-e már olyat valaki, hogy sima külső DVD-olvasót kötött a TV USB portjára és onnan nézett DVD tartalmat (film, fotó) ?
Nem "igénytelenség" miatt kérdezem, csak ideiglenesen és mint lehetőség fennáll-e. -
Biga123
addikt
válasz #04441088 #74591 üzenetére
Ezek a keret melletti világosabb csikok a Dled nek a hátrányai. mind ilyen, hétvégén megnézten egy 58"-os UHD panát , annak is ugyanolyan vot 400 000 FT ért ,
+ ha jobban megnézed homogén képnél a sarkok sötétebbek.
Cserébe nincsen bevilágítás (BLB) a széleknél és felhősödés.(ezek speciel engem jobban zavarnak)---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
sandró60
addikt
Azt szeretném kérdezni,hogy az LF652 usb-i milyen 1A-0.5A áram van?Azért kérdem,mert a másik gyártó tévéin az egyik usb-hez ez van irva 1A -HDD.Ezen biztossan felismeri csatlakoztatott eszközöket
Az LG-nél,hogy van? -
-
Biga123
addikt
válasz PioDVD #74594 üzenetére
Szépen ráterítessz egy pokrócot pl a nappali dohányzóasztalra. Óvatosan arccal lefele ráfekteted a tv-t utána màr nyugottan lehez szerelni a talpat.
A kétemberes tartom a tv-t metódust nem javasolnám.
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Call of Duty: Black Ops 6
- Viccrovat
- Magisk
- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- CNC topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti játékok OFF topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest