Új hozzászólás Aktív témák
-
RobbyJr
őstag
-
RobbyJr
őstag
Na ja, ACC-ben 1-2 pályán egyszerűen berepülnek a kanyarba, és szépen beléd mennek. Ezt már kitapasztaltam, szóval nem ér meglepetés. Mindig hátulról indulok, 100/100-as nehézségen, de könnyen élre kerülök. Van 1-2 pálya ahol erős az Ai, de ha azt mondod hogy itt jobb, akkor hétvégén kipróbálom a játékot.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
RobbyJr
őstag
válasz Bandit21 #151 üzenetére
Felbontástól függ. Ha csak egy monitorral játszik pl. 1440p-be, akkor ott durván CPU limit van.
Nekem is i5 van, igaz 13. Genes, de mivel nagy felbontáson játszom, így nincs CPU limit, 99%-on pörög a kártya.
Van ilyen CPU bottleneck oldal, és ott kiszámolja az adott CPU + GPU+ felbontás alapján van-e limit.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Morad ép teszteli a játékot, azt mondja az ffb részletesebb mint az iRacing.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Én is AC-ACC-hez vagyok szokva, de mivel a trail braking már aránylag jól megy, így ez sem okoz nehézséget. AC-ben lehet gyakorolni ABS nélküli autókkal, ha ott megtanul az ember fékezni, ez a játék tetszeni fog neki nagyon.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Amúgy azt lehet tudni, hogy mikor fognak jönni új pályák / autók?
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Játszottam vele vagy egy órát, de rengeteg a hiba.
Nem menti el a beállításaimat, majd a 2. versenyem indulásakor teljes erőből jobbra rántott a kormány, jó hogy nem fogtam, mert tuti komoly sérülés lett volna... km óra meg 2 milliót írt. Hát nekem így nem jön be. Megvárom míg kiforr rendesen a játék.
FFB az jó volt, én nem csuszkáltam kigyorsításkor, féket meglehet szokni pár kör alatt.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Én akkor nyomtam alt+f4-et, amikor erőből jobbra rántotta a kormány, és a végállásnál is akart még menni, muszáj voltam kikapcsolni a bázist, mert meghülyült. Sose csinált egyetlen játék még ilyet, én meg nem akarok csuklótörést játék közben, szóval visszatérítést kértem.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Mikor játszottam a Hyper Ferrarival, akkor 100%-on lazán megvertem őket, pedig még ki sem ismertem az autót. Valami beállítási probléma volt nálam, szóval ma adok neki újabb esélyt, meg 1-2 dolgot állítok rajta, ami növeli az FPS-, aztán meglátjuk.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Alap setup volt, azokkal nagyon nem időztem.
Van az a nehézségi szint, ami már nem realisztikus, nyilván 120%-on olyan erős ami nem fedi a valóságot.
Replay funkciót is ki kell kapcsolni, meg néztem róla még ezt azt, majd elmélyülök benne jobban, mert a fizika az nagyon jó.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Bő 2 órát mentem Spa-ba a hyper / lmp2 csoportal, de 105%-on is megnyerem utolsó helyről indulva. Kicsit bugos szerintem az Ai, mert volt hogy kanyarban előztem, és gyök2-vel ment, majd mikor kielőztem úgy ment, mint ha át ment volna rendőrbe, és üldözni kezdett. Pedig az agresszió is 100%-on volt.
Nyilván bugos, majd javítják. Grafika az sajnos valami förtelem, még ultrán is...Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Nyilván kell idő hogy javítsanak rajta ezt azt, de maga az alap nagyon jó.
A fizika az top, az ott van a szeren, és maga Morad is mondta, hogy jobb mint az iRacingé, ami nagy szó tőle mert eléggé kritikus, mivel a való életben is vezet GT3/4-es autókat.
Nekem bejön, és maga a fizika az kárpótol valóban. Tetszik ahogy a hideg gumi és fék viselkedik, kell idő neki míg felmelegszik, és jön vele együtt a tapadás is.Jó lesz ez, bő fél-egy év és játszhatóbb lesz.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
válasz Bandit21 #201 üzenetére
Csak nem a motion blur-ra gondolsz?
Amúgy Michi Hoyer szerint állítottam be közel a grafikát, a Post effektet levettem low-ra, meg a speciál effektet kikapcsoltam, mert a szélvédő elég hülyén nézet ki mozgás közben, és ez sok anomáliát megszüntetett.
Nézzétek meg, nektek is hátha segít.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
válasz Bandit21 #208 üzenetére
Valóságban is minden éles, én sosem használom, és itt sem. Az elmosódás effektől én falra tudok mászni.
4x msaa van használva FXAA-val, meg 16x elsimítás. Így nekem tökéletesen néz ki. Tuti kap a játék később majd még FSR / DLSS funkciót is.Spa-ba ti milyen időt mentek? Nekem Ferrarival meg a Toyotával megy az 1:59 eleje, de 58 végét is tudnék menni, csak bele kellene mászni a beállításokba.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
válasz Bandit21 #210 üzenetére
Igen az az.
Fxaa-val sima, anélkül kicsit ráncos 4xmsaa mellett, de nem akarom 8-ra tenni, mert azzal buknék pár fps-t.
Az az idő a Hyper kocsival van? Tedd a pálya állapotát max fel gumizottra, heavyre, úgy nézd meg. Practicebe mentem ezeket az időket, 22 fokban.
Nem kellene 5 sec különbségnek lennie.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
válasz Bandit21 #212 üzenetére
Mondjuk az is igaz, itt totál más a fizika, meg az ffb, szóval lehet nagyobb a különbség.
Michi beszélt erről a motor üzemmódról, kicsit olyan mint a forma 1.
A Regen 80-as alapból, azt verseny közben le tudod nullázni, ha nézed a kormánynál az MGU csíkot, 60-al kibírja végig, bár ez pálya függő, mert fékezéssel töltöd fel.Az egyikhez én nem nyúltam, az mindig 200-on van, másikkal meg kvali alatt játszottam, 100-120 között, mikor feljebb vettem, nagyobb is volt az egyenesbeli tempóm.
Nézek róla infót mit mire érdemes tekerni, mert ezzel lehet nyerni időt.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
RobbyJr
őstag
Azt kapcsold ki szerintem, anélkül nekem nem megy a játék miután betöltött a boxba.
Remélem ezt javítják, mert a venti profil, meg a GPU beállításait mind itt vezérlem.
Most muszáj vagyok az adrenalinban ezeket beállítani.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Igen így van, valószínűleg a kigyorsítás sikerült jobban, azért néztem hogy gyorsabb.
Megnéztem közben egy 15 perces videót erről, és hát érdekes az egész, kicsit már-már túl van komplikálvaMondták, hogy nem szabad mindig hogy fullon legyen, mert a fékezést is befolyásolja rendesen. Ezért kell nagyon óvatosra fogni az első kanyart.
2:30-as időtől tuti jobbat mész, azért annyira rosszul csak nem vezetsz.
Vagy nagyon agresszívan kezeled a kigyorsítást.Green az ACC-ben a leggyengébb, aztán Fast, és Optimum. Heavy az meg a legjobban felgumizott állapotot jelöli itt.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Megnéztem az LMP2-t, 2:05 eleje, tehát 6 seccel lassabb vagyok mint a Hyper.
De ezt sokkal könnyebb vezetni, viszont teljesen máshogy kell vele fékezni. Ha a féket megszokom, lazán 1 sec benne lenne. 10 literrel mentem ezt a kört, össz volt benne 5 köröm. Nyilván neked könnyebb mert sokat mentél már veleNincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Porschet is megnézem majd. Vicces hogy az LMP2-ben csak 1 autó van.
LMU után mentem egyből egy ACC Spa-t, hát az FFB az ég és föld. Most van jobb fizikához hasonlítani az ACC-t, és értem mi a különbség. Most a GT3-as autókkal, olyan mintha lassított felvételben játszanék.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Nem minden autó jó 100%-os fékerőn. Cadillac az a hyperek közt nehezen vezethető, meg a Peugeot is aránylag. 2-3 kör kell mire normálisan bemelegszik a kerék. Meg emelni kell a gumi nyomáson ha ilyen 22 fokos időben mész.
Ferrari-Toyota az nagyon jó.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
80 alá nyilván ne menj. Ferrarit meg a Toyotát én 100%-on használtam. 54-es fékerővel, nagyobb féktávon meg hátrébb tettem.
Nagy féktávoknál meg maxra taposd a féket, és utána mehet a trailbraking. Hideg gumival nyilván nehezebb, azért kell neki 3 kor legalább hogy magabiztosan tudj menni.
Ferrarival már kivezető körön tudok úgy menni, mintha mért kört mennék. Tehát van tapadás.[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Megnézem majd azt is, mert ACC-ben is van 488-as Ferrari. Bár itt LMU-ba elég bénára sikeredett a hangja. Pár hyper kocsi is a valóságban máshogy szól. Majd remélem ezeken javítanak idővel, mert az élményhez az autók hangja sokat tesz hozzá.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Szép idők
Nekem még tegnap sikerült faragni 58.7-re, de még érzetre abban is van.
Toyotát egálba érzem a Ferrarival, de azzal még nem mentem sokat.Pár versenyt lenyomtam az AI-val, bosszantó hogy a kék zászlót figyelmen kívül hagyják. Illetve ha vezetem a versenyt, akkor tud mögöttem jönni, de ha ő áll előre, akkor a féktávokat meg nagyon óvatosan veszi, és te meg rá esel, szóval nagyon furán mozog az AI.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Az egyik nekem folyamat 200W-on van, a másikat meg állítgatom futam alatt. Főleg induláskor csavarom maxra, mert ha tele van az akksi, akkor az első féktávot tuti elrontod, szóval én igyekszem az elején rögtön égetni.
Futam alatt 60-100 között van, ha sok az üzemanyag, akkor meg maxra teszem, hogy minél több üzemanyagot égessen.
Egyébként pálya függő. Spa-ba jobban eszi az akksit, mint pl. Bahreinben.Az a lényeg, hogy sose vegyél úgy egy féktávot hogy majdnem tele van a töltöttség, mert fékezéskor felmegy maxra, és megúszik az autó.
Ami a beállításokat illeti, gumikeveréket állítok, üzemanyagot, fék nyomást maxra 1-2 autónál, fékerőt, illetve a rugókat. Kicsit tanultam már ACC-ből szóval ahhoz hasonlóan állítom, de nem olyan extrémen.
Az alap setup is jó, minden pályán más és más.
Ha kicsit csúszkálni akarsz, meg kímélni a gumikat, akkor a TOE-t állítsd pozitív irányba egy kicsit.Ne féljetek a fékezéstől, Hoyert is láttam nem egyszer megcsúszni, pedig neki több ezer órája van rf2-ben.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Le mans pálya elég élvezetes a sok egyenes ellenére, főleg az utolsó szektor a nagy tempós kanyarokkal.
"Pözsóval" mentem 3:24 elejét, kíváncsi vagyok mit mentek ott.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Ferrarit majd ma próbálom, de azzal tuti gyorsabb leszek.
Ha megcsúszik a hátulja, akkor tedd előrébb a fékerőt. Porschéval 57-43, meg 56-44 között mentem, nagyobb féktávon, meg lejtős kanyarnál tettem hátrébb.
Fék migrációt 2.0 F-re tettem, illetve a TC, TC out, meg a slipet eggyel kisebbre állítottam.
Óvatosan kell adagolni a féket, mert ha én is jobban megnyomnám amit igényel, kiszalad a hátulja.
Én igen jókat tudok fékezni, tehát nem érzem hosszúnak.
Hosszú egyenes után a sikánoknál azért sokáig lehet maxon nyomni a féket, anélkül hogy ki pördülnél. Erre rá kell érezni, aztán idővel jobb lesz.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
Ja hogy ott. Hát az egy rossz beidegződes sajnos. Túl korán lépsz a gázra és nyomod padlón. Szépen kell adagolni. Kigyorsításnál én nem szoktam megcsúszni.
Lehet túl érzékeny a pedálod. Próbáld meg a minimum gáz állást feljebb állítani. Sokszor ez megoldja a problémát.
Michinél láttam hogy Porschén állított rajta, aztán én is megcsináltam azt, Ferrarin alapon hagytam, pontosan nem tudom mi a bánat. Amúgy ő szokott setup útmutatós videót is csinálni.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
Új hozzászólás Aktív témák
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- LED világítás a lakásban
- DUNE médialejátszók topicja
- World of Tanks - MMO
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Akciókamerák
- Sorozatok
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Eladó LG (49UH610V) UHD TV 4K. Led hibás (Kék árnyalatúl a kép)
- Steelseries Arctis Nova Pro Wireless
- Gamer PC v4 , R5 5500 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- Gamer PC v3 , i7 10700 , RX 6700 XT 12GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- ITX félgép - Aorus B550i Pro AX - Ryzen 7 5700x - 32GB G.Skill 3600 - Samsung 500GB 980 Pro - ELADÓ!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest