-
IT café
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
"Teljesen más lett a vezetés. Sok minden elveszett – a hangzás egy porszívóéra hasonlít, nem pedig egy pályán lévő versenyautóéra. Persze még korai ítéletet mondani" – vélekedett a német pilóta a Speedweek hasábjain.
Hát... a hanggal kapcsolatos részben egyet kell értenem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Oliverda #1344 üzenetére
Igen, teljesen kiherélték.
Ok, hogy kell nekik a pénz, de miért nem lehet előfizetni a prémium tartalomra desktopon is? Én nem akarom kisképernyőn bogarászni a szektoridőket, a bugos mobil appban... (ezt nem neked írtam, csak úgy általános sírás bele a vakvilágba )
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #1357 üzenetére
Ecclestone szezon közben változtatna az autók hangján
Mintha ezt nem lehetett volna tudni már lassan 1 éve...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #1358 üzenetére
Ez mekkora vicc lenne.
Ennél jobban semmi nem támasztaná alá hogy az F1 piaci termék, nem pedig sport. Ezek versenyautók, ha ilyen a hangja, akkor ilyen a hangja, minden elem, így a kipufogó hajlításai is, a gázlengést, a gyorsaságot szolgálja a megadott keretek közt.
A hang semmilyen célt nem szolgál csak az úri nagyközönség kívánságát.
szégyen. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #1363 üzenetére
Nem tudom miről van szó
Ezek a hangok ilyenek, ha ezen változtatnak azt nyilván a nézők miatt teszik, és ez nekem nem tetszik.
A nézők legyenek a sportért ne fordítva. -
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #1362 üzenetére
Sport ide vagy oda, az F1 (cirkusz) a nézők miatt létezhet. Ha nem néznék ennyien, nem fizetnének ennyit a szponzorok, ha nem fizetnének ennyit a szponzorok, nem lenne ilyen szinten a sport. Ha unalmas a bohóc, és sántít a majom, senki nem megy el a cirkuszba, mert rossz az előadás. Ez is épp így működik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Malachi
addikt
válasz #70869248 #1364 üzenetére
nem akarok túlozni, de ha nem elég látványos a sport, nem lesznek nézők.
ördögi kör ez.meg aztán nehogy azt mondd, hogy a forma1-et nem a gyorsaság, meg a hangzavar miatt nézik a tömegek. ilyet máshol nem látnak, nem hallanak. azaz mondhatom múlt időben is, mert ilyet már láthatnak Indy-n, vagy akár lassan GP2-n, GP3-on is.
hidd el, nem mindenki autób*zi, aki szívesen néz forma1-et, és oda jutunk, hogy a versenyek savát-borsát ölik ki a folyamatos szabályozással. ennek így értelme szerintem nincs, és tartok tőle, hogy év végére meg is látszik majd ez a nézőszámban. ne legyen igazam.
ezzel együtt természetes, hogy év közben NEM SZABAD hozzányúlni már a technikához. kitolás lenne minden csapattal. szóval az FIA ezt főzte ki, most egye is meg.
-
IreN!CuS
őstag
De gyerekek volt már turbókorszak , akkor sem visított a motor mint az elmúlt években , még is a legtöbben az F1 aranykorának tekintik , akkor most mi is a baj vele?Ez egy olyan logikai bukfenc ,hogy csak na....
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #1367 üzenetére
Nézz/hallgass meg arról egy videót. Lényegesen jobban szóltak mint a mostaniak.
Amúgy szerintem nem is azzal van a legnagyobb gond, hogy alacsonyabb lett a hangfrekvencia, hanem a hangerő a probléma, ami szintén sokat csökkent. Mondjuk a magas frekvenciás motorhang már kb. 20 éve az F1 egyik szimbóluma. Nem nagyon van/volt ehhez hasonló hangot generáló motorsport. Ennek most annyi.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Malachi #1366 üzenetére
a legtöbben tévén nézik, a nézőszám minden pályán csökken.
Persze ettől még nem kell őket letojni, de ezt akkor kellene mondani, amikor a futamot olyan időpontokra tolják, hogy a földrajzilag célzott tévénézőknek ne kelljen nagyon korán felkelni ..és ezzel pont letojják a kintlévőket.
Nálam csöppet sem számít a hang, kijártam MotoGp futamokra, és amikor kétütemről négyütemre váltottak nagyon megváltozott a hang, féktávon meg kifejezetten röhejes volt...(fingóhang ahogy a motorfékhatást próbálták kezelni elektronikával)
Ezek meg ilyenek nyitott rendszer mellett, a kipufogó a helytakarékosság és hatékonyság miatt olyan amilyen.
Most legyen benne valami extra azért hogy a nézőknek jobban tessék?[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz #70869248 #1370 üzenetére
hát nézd, meglátjuk. nem tudom. jövőre, de talán már év közben elválik majd, mennyire is szerves része a hangzavar a forma1-nek.
más fórumon olvastam, és most nem pontosan de idézek - a srác pár éve személyesen kint van mindig az ausztrál futamokon. azt írta, eddig a pálya bármelyik pontjáról hallani lehetett, ha beindítottak egy kocsit a boxutcában. (ezt mondjuk mindenki alá tudja támasztani, aki járt már pálya közelében.) na és idén annyit hallottak a kocsikból, amennyit láttak - kanyarba be, kanyarból ki, de se több-se kevesebb. ott is viszonylag halkan. nem biztos, hogy ez jó dolog. már népszerűség szempontjából.
marha nehéz megtalálni a határt, hogy mennyire van a verseny a nézőkért és fordítva, de gondolj a kezdetekre. ostobán vakmerő emberek rendszeresen az életüket kockáztatták azért, hogy évről-évre egyre gyorsabban menjenek végig egy pályán, irtó zajos és irtó gyors, és életveszélyes dobozokban. az emberek meg özönlöttek a futamokra, mert látni akarták ezt. ezt akarták látni.
annak örülök, hogy már nincsenek közvetlen életveszélyben a pilóták. a többi változásnak soha nem örültem.
-
#70869248
törölt tag
válasz Malachi #1371 üzenetére
Akkor valahol egyről beszélünk, ezekben az időkben szó sem lehetett arról hogy a nézőknek csinálják a hangot.
Szó sem lehetett arról hogy az összes csapatot ezerkilóméterre utaztassák, mert ott többet fizetnek, és bizonyos pályák meg kiessenek mert azok nem tudnak annyit fizetni...és még Ecclestone magyaráz, meg igaza van?
Ő csinált piaci terméket az F1-ből aminek komoly hátrányai vannak, pl. a nézők szórakoztatása a gumik játékával, az előzések száma a fogyaszthatóság miatt, a biztonsági megszorítások, hogy nehogy véletlenül meghaljon valaki..
Ezek hogy fordulhattak volna elő régebben? A hőskorban is voltak ronda autók, sőt...ha azt gondolták hogy gyorsabb lesz akkor ultrarondák, a Ferrari is.
Most az esztétika is számít, az orrkúpokat is másképpen terveztetik meg jövőre, pedig ezek bár ocsmányak, röhejesek..de az adott korlátok között a hatékonyságot szolgálják.
Nem mindig volt piaci termékszaga az F1-nek, és a 'cirkusz' most egy kicsit pejoratív[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz #70869248 #1372 üzenetére
nem kellett a nézőknek csinálniuk semmit, mert eleve ment a maga útján minden. és az, amit most védesz, hogy elnémították a kocsikat a turbós hibrid motorokkal szerintem egy ártó szabályozás. mint az összes az utóbbi ki tudja hány évben.
legyen csapatonként egy max. költségkeret, legyenek szigorú biztonsági előírások, a többit meg hagyják a csapatokra és a versenyzőkre. nem értem, hogy ha a nyolcvanas évek elejéig ez így ment, mi változott meg hirtelen, hogy még egy hülye előzést sem hajthatnak végre mára, mert azonnal három bizottság hatvan tagja elemzi ki lassítva, mennyire is volt sportszerű. nevetséges, agyrém az egész. vicc. minden apró szelete a gumiszarakodástól a szárnyminimalizáláson át a hibrid motorokig. és ott van még az enciklopédiányi szabálykönyv.
nagyon gyanús ez nekem, hogy Börnivel kezdődött az egész és te is ezt írtad.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz Malachi #1369 üzenetére
Hallom én is nem arról van szó , de ez szól mindenkinek , ne hasonlítsunk már egy almát egy körtéhez , egy turbós motornak sosem lesz olyan hangja mint egy szívó benzinesnek . Most volt egy váltás és ne a tavalyihoz hanem az előző turbókorszakhoz hasonlítsátok a hangokat.Persze ahhoz mérten is van változás - az lenne a furcsa ha nem lenne - de közel sem olyan drasztikus mint ha a tavalyihoz méritek.
És igen sajnos vagy sem jelenleg a turbó motorokban van a jövő ezt kell megszokni , szerintetek visszatért volna a Honda ha maradt volna az ezer éves szívó motoros konstrukció ?Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Malachi
addikt
volt már? nem lehet elégszer!
előben nem rossz. összehasonlítva a kettőt... hát én ennyiben maradok a témával kapcsolatban, mindent elmondam már, amit gondolok.
-
Qorthral
őstag
válasz Malachi #1373 üzenetére
Vagyis nem kellenek az előzések korrektségét meghatározó szabályok? Ha biztonságosan löki ki Maldonado Vettelt, az rendben van? Szerintem nem gondoltad át ezt rendesen. Evidens, hogy pontosan meg kell vizsgálni, szabályos-e az, amit a pályán látunk. A vonalakat nehéz meghúzni, mi fér még bele és mi nem, de meg kell húzni.
A másik a hang. Elhiszem, hogy nem tetszik, de túlzás ez a hűhó ami megy. A harmadik a sebesség, ott meg végképp röhej amit egyesek művelnek az egyébként már most is csak alig lassabb autók kapcsán. A változás kell, pláne ha valahol a modernizálást és a technológiai fejlődést szimbolizálja/segíti elő. Ha megnézném az elmúlt 10 év kapcsán, hogy melyik új szabályt/változtatást hogyan fogadtátok/fogadtuk a fórumban, szerintem 90+%-ban negatív eredménye lenne. Sőt, mehetnék még visszább is, ha lenne fórum 20, 30 évvel ezelőttről. Ugyanez lenne. Ha a nézők beleegyezése kellett volna a változtatásokhoz, még ma is az 50-es évek járgányaival mennének, biztos mindenki repesne. Lehet, hogy ez az év vacak lesz (pl hang terén is), de szükséges ahhoz, hogy 2-3 év múlva egy jobb, kiforrottabb, fejlettebb F1-et nézhess. A változás sokszor jó, és unom már, hogy mindenki kézzel lábbal kampányol ellene.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
IreN!CuS
őstag
Megjelent görbetükörben Farkas Péter számítása :
A legjobb idők a 18-20. körben
1. Rosberg 1:32.478
2. Ricciardo 1:33.883
3. Magnussen 1:34.035
4. Hülkenberg 1:34.903
5. Alonso 1:34.952
6. Vergne 1:35.054
7. Button 1:35.181
8. Räikkönen 1:35.338
9. Bottas 1:35.406Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
attisx
addikt
""Az autókat túl könnyű vezetni, a pilóták helyett a mérnökök nyerik meg a versenyeket, előzni lényegében lehetetlen. Mindezek a kritikák jogosak, akárcsak a közönség sirámai arról, hogy a mai autók küzdelme unalmas látványosság, amely ultragyors körmenetté silányítja a nagydíjakat."
Ismerős? Netán pontosan ráillik a mai Forma-1-re? Ha igen, érdekes hírem van: a fenti sorok a sport legendás szakújságírójától, Nigel Roebucktól származnak, és az Autosportban jelentek meg – 1979 júliusának végén, az akkori Francia Nagydíjról írt tudósításban. Nem mellesleg az volt az a verseny, amely Gilles Villeneuve és René Arnoux körökön át tartó, kerék-kerék elleni, örökké emlékezetes csatájának köszönhetően sokak számára máig az egyik legfőbb hivatkozási alapot jelenti annak alátámasztására, hogy régen minden jobb volt. Úgy tűnik, az F1-ben is csak egyvalami változatlan: az örökké elégedetlen emberi természet..." [Görbe Tükör]
LOL! Magyarán a legnagyobb baj az úgynevezett rajongók fejében van... Már több, mint 30 éve...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Motion_Blur
félisten
Ez most egy nagyon álszent és okoskodó írás lett... ahogyan én emlékszem a V10-es érában senkinek nem volt ilyen problémája, mert folyamatos volt a fejlődés (ha a barázdált gumit és az egyéb apróbb dolgokat nem számítjuk). Személy szerint nekem 2009-ig nem volt komoly kritikám az F1-el kapcsolatban. De még el lehetett fogadni a keskeny, agyonbutított autókat mert legalább jól szóltak aki idén megy ki először élőben megnézni egy versenyt, az hatalmasat veszít mondjuk a tavalyi évhez képest élményben. Ezt kb. a jegyárban is kompenzálni kellene...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qorthral
őstag
válasz Motion_Blur #1379 üzenetére
Az elmúlt 10-15 évet ettől függetlenül végigkísérte a sírás-rívás. Most sokan példálóznak a 2000-es évek első felével azok közül, akiknek akkor tele volt a t**e azzal az unalommal és kiszámíthatósággal, ami akkor ment. Akkor az volt a baj, hogy túl tartósak a gumik, aztán volt gumiháború, akkor az volt a baj, ha lehetett tankolni, akkor az volt a gond, ha kopott a gumi, akkor az, ha volt csapatutasítás, ha nem, baj volt, ha kemények voltak a sportbírók az nem tetszett, ha lágyak, akkor az, vagyis mindig találtak valamit, ami épp megakadályozza az egyszeri nézőt az általa hajszolt, de egyébként nem létező F1 tökéletességképe létrejöttében...
A nézőnek semmi sem jó, ha egymás mögött megy A és B és A nem tud előzni, az a gond, ha tud, akkor az, hogy csak kikerülte, ha meg még ez sem, akkor az, hogy utána miért húz el és B miért nem előzi vissza kétszer olyan látványosan. Eleve abszurd az előzésmizéria is egy olyan korszakban, ahol az autók erősorrendben állnak fel a rajtrácsra... Lehetne ezen is változtatni aránylag "olcsón" izgalmat generálva: VB pontverseny alapján fordított rajtsorrend minden futamon, vagy időmérőn/versenyen/egyéb módon felhasználható "extrák" (pl extra gumiszett, extra benzin, nagyobb engedélyezett fuelflow az IM-re, extra tesztnap, extra szélcsatornahasználat, Q1, Q2, Q3 végén extra 2-3 perc további gyors kör(ök) megfutására) pontozásos jellegű (csapatonként választható) elosztása, stb., általában mégsem ezekért sírnak a rajongók.[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-Mike-
addikt
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #1383 üzenetére
Nagyon remélem hogy minden promóter így fog hozzáállni és az emberek se mennek ki a futamokra. Így lehet a leghamarabb lapátra tenni ezt az egész szarságot amit idén a nyakunkba kaptunk... még az is jobb lenne ha kimaradna egy év és a gyártók létrehoznának egy új sorozatot.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
Engem is abszolút hidegen hagy a hang téma, eddig sem azért néztem, elvégre nem hangverseny.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
FireKeeper
nagyúr
Engem meg már a halálba idegesít ez a sok rinya a hangokról... Senki sem kényszeríti az embert hogy nézze, ha nem tetszik nem nézed ilyen egyszerű. Lehet nézni Monster truckokat is, az hangos, meg ott nem spórolnak se a benzinnel, se a gumival. Ha mázlid van két redneck még egymásnak is esik a "futam" után, nesze ingyen pankráció, 2az1ben műsor.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Malachi
addikt
válasz FireKeeper #1388 üzenetére
engem meg halálba idegesít a végletes fekete-fehér hozzáállás.
engedd meg nekem, hogy 25 év után továbbra is nézzem a futamokat és lehessen már saját véleményem arról, hogy vajon jó irányba halad-e a sport, vagy nem. köszönöm.
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #1383 üzenetére
rendezzenek IndyCart,...vagy aki akarja nézheti nincs megtiltva.
A kilátogató nézők száma nem tétel, Korea pl.
Ahogy írtam, ha megváltoztatják művileg csak a nézők kedvéért,..tehát nem a sebesség, köridő kedvéért. na az nem fog igazán tetszeni. ...az is kolompszagú lesz, mint a 6 futamon 6 különböző győztes esete. -
attisx
addikt
válasz FireKeeper #1388 üzenetére
"Lehet nézni Monster truckokat is, az hangos, meg ott nem spórolnak se a benzinnel, se a gumival."
A benzinnel biztosan nem, lévén metanollal mennek...
Btw, nekem sincs bajom a hangokkal, sőt onboard-nál kifejezetten tetszik, ahogy a Merci motorok fütyülnek.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
IreN!CuS
őstag
Igazából tipikus egyszerű emberi viselkedésről szól ez az egész.
Amikor Sumi éra volt az volt a baj akkor lett gumiháború -mert ugye amikor nem volt akkor az volt a baj- akkor az lett a baj . Aztán V10-V8 az a baj , akkor van tankolás az a baj akkor nincs tankolás az a baj , akkor nem kopik gumi az a baj akkor a kopik gumi az a baj nincs előzés az a baj van drs az a baj , elavult technika az a baj "új technika" az a baj kacsacsőrös autó az a baj porszívós autó az baj......lassan megírhatjuk a belga számát kivetítve az F1-re.Nekem sem tetszik sok minden az F1-ben -meg persze másban sem- még sem toporzékolok mert úgysem miattam lesz váltás ha százszor írom le akkor sem.
Amikor bejöttek ezek az szép orrú autók, mindenki fikázta őket , mostanra meg elé sorolunk 10 másik bajt , ami elé jövőre újra elé sorolunk újabb 10 bajt...Mindenkinek mást jelent a számára tökéletes F1 ergo sosem lesz olyan ami mindenkinek tetszik . Én megértem azt ha valaki visszasírja a V8-10-12 meg V16-ot aztán szarni rá mennyire elavult technika mennyire lehet eladni a sportot vele , esetleg visszatér-e egy nagy múltú gyár ( Honda ) de ez a homokba dugom a fejem effektus ami nem visz előre semmit sem....
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
válasz IreN!CuS #1392 üzenetére
Egy biztos, a V8 kiöregedett, le kellett cserélni. Hogy kisebbre, ez is nyilvánvaló volt. Semmivel sem jobb vagy rosszabb nem lesz tőle a másfél órás verseny, hogy most 1.6 vagy 5.0 vagy akármi. Hang szubjektív. De persze mindenben mindenhol bele lehet kötni.
Vegyük pl a Tilke pályákat. Nem lehet előzni. Épp minap nézegettem Senna videókat és milyen érdekes, Tilke még csattogós lepkéket tologatott de már akkor is olyan pályák voltak, amelyeken nem lehetett előzni. [link] De erre már sokan nem emlékeznek és ezek a buták szajkózzák állandóan, a de bezzeg régen kezdődő mondatokat.. és ez is egy belga szám.[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz IreN!CuS #1392 üzenetére
erre megint csak a saját példámat tudom felhozni, de már én is marhára unom - viszont addig úgysem lesz más téma, amíg be nem indul az éved ha beindul egyáltalán - én elviseltem mindent. eddig. nem tudod, nem tudjátok, mert senki nem emlékszik egy-két éves hsz-ekre, de évek óta mondogattam, hogy nem jó a túlszabályozás, megölik a versenyt, stb... de nem éreztem azért azt, amit most. örömmel néztem a futamokat, nem nyomasztott a RB fölény, még a Sumi éra sem annyira mert akkor meg arra fogadtunk a haverokkal, egy futamon háromszor vagy ötször áll ki kerékcserére és úgy is meglesz-e neki a körelőny, heh. mindig volt olyan része egy-egy futamnak, meg összességében a sportnak, amit lehetett szeretni.
és nálam most telt be a pohár. lehet, hogy másoknál más a helyzet, lehet, hogy csak egy mesterségesen generált műbalhé az egész és mindenki csak divatból szidja az új korlátozásokat, a hangot, a látszólagos lassulást, sajnálom. sajnálom, ha valaki akármilyen finoman is, de lehülyéz mert úgy érzem, ez már tényleg nem forma1 hanem valami más.
csak azt kéne megérteni szerintem, hogy nem feltétlenül a sport ellen megy a lázadás, hanem éppen érte. én simán elképzelhetőnek tartom, hogy súlyos károkat okoz majd ez az egész, nézőszám visszaesés, csapatok kilépése, bármi lehet. teljesen rossz, ami most zajlik, teljesen. és nem, nem kell elfogadni. el lehet, de nem kell.
hétvégén végre futam, remélem végre a versenyről szól majd minden. mindenki érdekében remélem.
-
IreN!CuS
őstag
válasz Malachi #1394 üzenetére
Egy verseny után milyen nézőszám visszaesésre gondolsz ? Ha lesz is visszaesés azt hogyan fogod te vagy bárki más bizonyítani ,hogy a hang miatt volt? Ezer más oka lehet. Csapatok kilépnek , volt egyáltalán ilyenről szó?Ja az RBR benyögte mert most a kukso rossz oldalán vannak erre alapozni szerintem nem érdemes.
A sportért lázadoztok ez olyan szép mondtad ,hogy lehozza a csillagokat az égről , csak ne a múlt sportjáért lázadozzatok mert az a MÚLT , elmúlt amit a 80 években lelehetett tolni a gyártok torkán azt 2014ben nem lehet.
Én is lázadozhatnék ,hogy bezzeg régen a Tour de france-on nem nyomták a szert , meg több tíz órás különbség is kijött versenyzők között , aztán érdekel-e ez bárkit is , eladható lenne így ? Kétlem....[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Malachi
addikt
válasz IreN!CuS #1395 üzenetére
egy verseny után? ez talán több éves folyamat lesz. és talán nem is történik semmi, ki tudja. én ettől tartok, te nem. én elmondom itt a fórumon, te is. én nem fogok senkit minősítgetni azért, mert van véleménye.
mindenesetre ahogy én sem tudhatom egy verseny után, hogy mi lesz a vége, te sem. maradjunk ennyiben szerintem.
-
IreN!CuS
őstag
válasz Malachi #1396 üzenetére
Én nem minősíteni akarok senkit sem , elmondtam a véleményem azzal kapcsolatban ami jelenleg zajlik az F1 körül az összes F1 topicban , portálon.Ha sértésnek véltél bár mit is soz...
Én csak szerettem volna rá világtani arra ,hogy mindig volt egy réteg akiknek valami éppen nem volt jó ezért verték az asztalt.Amikor ennyi változás van evidens ,hogy többen ütik az asztalt , mint amikor például betiltották a tankolást.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Malachi
addikt
válasz IreN!CuS #1397 üzenetére
persze, nem is kifejezetten rád gondoltam, csak nem értem páran miért kezdenek észosztásba, ha valaki az aggodalmát fejezi ki. pontosan annyi rálátásuk van, mint bárki másnak és pontosan annyira látnak a jövőbe, mint bárki más. ha nem tetszik nézzük a verekedő redneckeket? oké...
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Malachi #1398 üzenetére
az a redneckes valóban erős túlzás volt részemről, nem akartam ezzel senkit megbántani, szóval sorry, ha magadra vetted
nekem viszont az a véleményem, hogy az F1 az F1, akkor is ha ilyen a hangja, akkor is ha taktikázás meg spórolás van, és már kissé elegem van abból hogy tényleg minden F1-hez kötődő médiumon a csapból is az állandó rinya folyik csak.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
válasz FireKeeper #1388 üzenetére
TV előtt ülve nem jön ki annyira a különbség. Egy jobb 5.1-es hangrendszerrel már eléggé lehet hallani, élőben meg valószínűleg nagyon durva a difi.
A lelátókról annyira nem látványos egy verseny, így inkább a hang dominált, ez volt a fő ok amiért a legtöbben kimentek az utóbbi években. Most majd kevesebb lesz a kilátogató, mert az emberek inkább elmennek egy ingyenes utca parádéra (lásd két éve BP-n), ahol még a V8-cal mennek. Kevesebb kilátogató, kevesebb néző, kevesebb bevétel a pályáknak, kisebb szponzorpénz, és máris megjelent az amúgy is anyagi válságban lévő sport következő koporsószöge.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...