-
IT café
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Motion_Blur
félisten
Így oldal-felülnézetből elég sután néz ki. Az oldaldoboz alja nincs alávágva rendesen, csak a két oldalsó airbox síkjában volt fogyás. Ettől nem valami szép a sziluett és talán nem is lesz olyan hatékony mint azt várják
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IreN!CuS
őstag
Szegény Marussia még mindig ék egyszerű a többi mellett.Viszont a Caterham elsőre egész pofás.
A két kis csapat használja már idén a kers-t?Mert nekem úgy rémlik a Caterham a Renault motorok mellé megkapta a kers-t is de lehet rosszul emlékszem.
Oliverda : És tényleg,teljesen abban a hittben voltam ,hogy idén kezdik el használni.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
-
Motion_Blur
félisten
Talán 2011-ben, vagy a tavalyi teszteknél volt* az hogy mindenki TOP10-en kívülre várta őket + valószínűsíthető volt egy dupla DNF-es szezonnyitás is. Erre legjobbak, vagy 2. legjobbak voltak kapásból, harmad annyi km-el.
* amikor a Coanda-val szívtak
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
-
IreN!CuS
őstag
De legalább ma nem rohadt le . Kíváncsi leszek holnap Lewis mit fog menni vele , bár tudom semmit sem jelentenek az idők .
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
Hát igen annak kéne lennie a minimunka ,de a mai 142 körös(vagy mennyi volt) edzést kellene neki is megismételnie.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #119 üzenetére
Nem értem miért jó az egy ugrás a gumikban. Szuperlágy - Közepes ,nem látom értelmét első tíz eljön SS-on aztán jön a Med és vége a cseréknek, vagy esetleg SS/SS/Med de ez is csak két kiállás(nem számít extrémnek) SS/S jobb lenne mind ahogy a S/Med Med/Hard kombináció.
Szerintem!Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #121 üzenetére
Akkor a jó kis SS tényleg quali gumi lett , ami persze nem baj
Motion_Blur Ha az első 10 SS-en fog elindulni most fogadok rá,hogy egyik páciens sem éli meg a 10. kört box nélkül Ha tényleg gyorsabban fog kopni mint tavaly.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #131 üzenetére
2007-es biztos nem volt?Akkor rosszul emlékeztem!
Hol van meg,másik topicban vagy 3-4szer kérdeztem rá senki sem adott választ rá ,úgyhogy tiéd a porond
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
tkesy
őstag
válasz Oliverda #166 üzenetére
Mert minden győzelemmel végződő futam utáni futamon kiesnek / vagy nem szereznek pontot... (és sajnos nem csak idén...)
pl
Hamilton:
Magyarország <> Belgium,
Olaszország <> Singapure
USA <> BraziliaButton:
Ausztrália <> Malajzia
Belgium <> Olaszország
Brazilia <> ..... (Melbourne jön...)[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Pá
addikt
válasz Oliverda #185 üzenetére
Attól függetlenül, hogy mennyi igazság van ebben a cikkben én sosem értettem, hogy ilyenkor a csapatok miért nem kérnek egy előzetes állásfoglalást az FIA-tól. Úgy értem még pár hónappal ezelőtt, mielőtt valami olyasmi köré építik az autójukat, amit simán betilthatnak még az első futam előtt.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #192 üzenetére
Jó öreg McLaren-Honda de szép is volt Kimondottan örülnék neki csak teljesítményben is legyen jó/jobb mint a merci.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #191 üzenetére
Egyébként szép lassan, de minden láncszem a helyére kerül. Emlékszem szinte mindenki felhúzott szemöldökkel nézte tavaly azt, köztük én is, hogy pl Hülkenberg miért megy át az Indiától a Sauberhez, hiszen teljesítményben egál volt a két csapat, de ha idén megnézzük hol tart a Force India, anyagi nehézségek, 2. számú pilótával vívódás, tulajdonos elleni perek. Ugyanez Hamilton esetében. Nyakamat rá, hogy Lowe távozása már tavaly Lewis bejelentésénél is közrejátszott. Nyárig még lesz egy-két szakember gárda bejelentés és 2013 év végén azt vesszük észre, hogy a fél Mclaren a Mercedesnél lesz, az indiaiaknál meg két fizetős pilóta.
[ Szerkesztve ]
-
tkesy
őstag
válasz Oliverda #201 üzenetére
Remélem azért a McLaren-nél megtalálják a megfelelő embert a pótlásra... Nem lenne szerencsés, ha még egy nagyobb csapat visszacsúszna a középmezőnybe...
Mondjuk arra kiváncsi leszek, ha ezek az erősítések sem válnak be a Mercedes-nek, akkor szélnek eresztenek mindenkit, és kivonulnak...?
McLaren + Honda párosítás meg jól hangzik, de hogy mégegy olyan kaliberű autót építsenek mint a '88-as, arra igen kicsi az esély.... és ha még össze is raknák, akkor is ott van a pilótakérdés, mert LH elvesztése szintén igen nagy érvágás volt a csapatnak... Button ugyan jó pilóta, de ott van az a bizonyos de... Alonso nem hiszem, hogy +1x visszamenne Woking-ba, Vettel szintén kiesik, Kimi meg köszöni jól elvan a Lotus-nál... és ezzel el is fogytak az A+++ nevek...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #221 üzenetére
Pont a tavalyi három TOP csapatnak vannak gondjai a degradációval.
A Ferrari és a McLaren nyíltan beszél(t) is erről, de Vettel is panaszkodott tegnap... Merci és a Lotus lehet a nyertese a mesterségesen kreált káosznak..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qorthral
őstag
válasz Oliverda #221 üzenetére
Nem lesz egyszerű az évkezdet, az tuti. Olyan nagyon a Red Bull sem elégedett. Kíváncsi vagyok vajon a csapatok nennyivel sejtik jobban, hogy ki lehet a legerősebb Melbourneben. A tavalyi év és az idei gumik kapcsán meglepetéseredményekre szamítok a Saubertől.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #227 üzenetére
Amíg "csak" a lassú kanyarokban szenvednek nincs olyan nagy gond.Max Monacoban nem lesznek a toppon aztán annyi.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...