-
IT café
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qorthral
őstag
válasz IreN!CuS #499 üzenetére
Az lehet, de ha nagyon óvatosan kell vezetniük az 1 kiállás miatt, akkor taktikával átugorhatja őket Alonso/Kimi/Vettel/Webber valamelyike. Szerintem Alonsonak van a legjobb esélye a győzelemre. Ha első sorból indul (ami azért nem túl sanszos), az már fél győzelem, ha 3. vagy 4. helyről indul, akkor viszont életbevágó lehet legalább az egyik Mercit lerajtolni.
Merci első sor esetén nem lepődnék meg azon, ha Ross kiadná az ukázt: aki előrébb van az első kanyar után az nyer, a másik pedig lesz kedves és kicsit visszafogja a lovakat...
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
tkesy
őstag
válasz Oliverda #500 üzenetére
GP2 után ma az F1-ben is roncsderbi volt...
MW pedig lényegében elismerte, hogy az idei év kuka... (magyar kivonat)
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
-Mike-
addikt
Fascinating Felipe Massa & Rob Smedley Interview
Not bad.
Más. Vettel szerint ott volt a pole a kocsiban és benne, csak kicsit túlerőltette.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Mercedes in secret Pirelli Formula 1 tyre test row
Brawn pont úgy trükközik mint a ferraris időkben.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
Másik topic igen vicces , mindenki a kurva pályát szidja mintha most került volna be a versenynaptárba......
A sc után beindultak a dolgot azért szépen...ahhoz képest hol mennek.
Sutil
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
FireKeeper
nagyúr
ez egy ilyen verseny, nem kell csodálkozni. szerintem elég jó futam volt. mondjuk ahogy a maldonado baleset után "felszakadt" az a műanyag fal, az kemény volt, nem is hiszem hogy láttam volna ilyet amióta forma1-et nézek. a futam embere nálam Sutil, akinek a sok (önhibáján kívüli) rossz eredmény után végre összejött egy jó futam (előzésekkel!), illetve a forrófejűsége ellenére Perez, valamint a hidegvére miatt Raikkönen (az azért elég szép hogy így sem szakadt meg a pontszerző sorozata). Na meg persze Rosberget is csak dícsérni lehet.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Malachi
addikt
válasz FireKeeper #507 üzenetére
nekem az egyik kedvenc versenyem, bár ne mondanám, hogy a mostani az élen annyira izgalmas volt, de most őszintén, másfél óráig vezetni öt centire a falaktól kétszázas tempónál... egyetlen hiba, és láthatjuk az eredményét.
valamit mondjatok meg nekem. nem balf*sz az a szabály, ami Alonsot bünteti, aki elkerült egy balesetet? miért nem Perezt vettél le a pályáról, a második után legalább egy áthajtásossal? milyen marhaság az, hogy ilyesmiért Alonsonak kell gyakorlatilag elengednie a másikat, mert előzés nem történt, nem is történhetett volna? ha ott fal van, mindkettőjüknek annyi.
-
Frenky89
őstag
Az F1 fizika első része elérhető valahol neten?
-
Malachi
addikt
válasz FireKeeper #509 üzenetére
megérdemelte, de a bíróknak kellett volna, jóval korábban.
remélem, minél hamarabb jön egy új, fiatal garnitúra és elfelejthetjük végre ezt a Whiting, Ecclestone kettőst, mert egyre kevésbé tetszik ez az egész, ami évek óta történik a szabályokkal, meg úgy egyáltalán, a sorozattal.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #514 üzenetére
Elb*szott egy kanyar az, külső íven lehetetlen védekezni, aki támad az meg kamikaze módon beeshet és kiszoríthatja a védekezőt, ezzel arra kényszerítve hogy levágja a sikánt, mivel ott nem lehet megállni és megvárni még a másik elmegy, mivel az is végig blokkol mellette és szorítja ki.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #515 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy az nem Alonso kanyarja. [link]
Ha érzi a fenyegetést, akkor húzódjon beljebb, ne hagyjon egy autónyi helyet a palánktól.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Ez egy teljesen egyértelmű eset szerintem.
Mellesleg olyan érzésem volt a futamon, mintha nem Alonso ülne abban az autóban. Azon is nagyon néztem, amikor másfél autónyi helyet hagyott Sutilnak a Lowes-ben. Ez nem Alonso versenye volt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Perez azért tudta megcsinálni, mert Alonso nyitva hagyta a kaput. Raikkonen csukta. Alonso-nak is hasonlóan kellett volna cselekednie, csak nem figyelt (vagy mittudomén mit csinált).
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #518 üzenetére
Sutilon látszott hogy mindenképpen megpróbálja az előzést, az se érdekelte volna ha törik az autó. A Loews-ben csak úgy lehet előzni tisztán, ha a másik valamilyen szintet félrehúzódik.
Alonso nyilatkozata:
"...olyan bolyba keveredtem, ahol a srácoknak nem volt vesztenivalójuk. Ha nem vágom le a sikánt, akkor nem tudtam volna elkerülni az ütközést (Sergio) Pérezzel. Ugyanez történt a Loews-ben, (Adrian) Sutillal. Sergióval kapcsolatban nincs sok mondandóm, a saját hozzáállásomra emlékeztet 2008-ból és 2009-ből, ugyanis ha az ember nem a bajnoki címért küzd, több kockázatot vállalhat..."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #518 üzenetére
Újraindítás után kicsit szétesett, szerintem fájt neki, hogy Perezt el kell engednie. De nem tudom mire számított. Restart után szépen zárta Sutil előtt a kaput a Lowe's-ben akkor épp nem de akkor előtte is nagyon közel voltak azért nem figyelt nem tudom. Mindegy is, Montrealban minden back to normal.
(Hamilton behúzza mint az állat)[ Szerkesztve ]
-
Qorthral
őstag
Itt egy cikk a Mercis gumitesztbotrány időzítéséről és annak okairól. Bár sportgéza, ez most egész jól sikerült, érdemes átfutni.
Ha megfigyeljük az évad eddigi dinamikáját, azt látjuk, hogy bizonyos pályákon a Mercedes és a Red Bull a két legjobb autó (Malajzia, Monaco), más pályákon viszont a Ferrari és a Lotus (Melbourne, Shanghai, Barcelona). Nyilván nem tökéletesen élesen különül el a karakterisztika, de azért elég látványos. A Merci nagyon rossz volt eddig a gumifogyasztós pályákon (2. csoport), de ott a Red Bull sem brillírozott, így nem maradtak le tőlük nagyon Hamiltonék. Mindez azt jelenti tehát, hogy bár a Red Bullok általában elverik a versenyen a Mercedeseket, nincs közöttük nagyon nagy különbség. Ezzel szemben a Ferrarik és a Lotusok vagy nagyon elverik a Mercit, vagy egyáltalán nem. Ez az egész okfejtés ott kezd érdekes lenni, ha megfigyeljük Marko nyilatkozatát. Azt állítja, hogy a Merci körönként 1 másodpercet gyorsult a Pirellis teszttel. Mivel a Red Bull érdekelt abban, hogy Brawnéket jól megbüntessék, ezért nyilván túloz nyilatkozataiban, felezzük el ezt a különbséget és tegyük fel, hogy a Mercedes tényleg gyorsult, de "csak" fél másodpercet körönként. Ha megnézzük az eddigi futamok végeredményét, és elképzelünk egy olyan Mercedest, mely körönként 5 tizeddel gyorsabb, érdekes képet kaphatunk. Nyilván pontatlan egy ilyen becslés, hiszen rengeteg tényezőtől függhet, hogy a gyorsabb autó mire elég, de egyszerűsítsünk, és csak az időkülönbséget vegyük figyelembe. Ez oda vezet, hogy az első 5 versenyt a jobb Mercedesekkel újrafutva Vettel 16, Alonso 5, Raikkönen 6 ponttal szerzett volna kevesebbet, míg pl Hamilton 38-cal szerzett volna többet. Ez pedig azt mutatja, hogy nem csak a nagy hármas küzdelme lenne erősebb Mercedes esetén szorosabb, de maga a Mercedes is nagyon komoly tényezővé válna a világbajnoki pontversenyben. Mivel valószínűleg még ez a fél másodperc is túlzás, könnyen előállhat az a helyzet, hogy a Mercedes erősödése nem elég ahhoz, hogy harcoljanak a címekért, viszont jobban bele fognak szólni a harcokba és ezzel, mint aazt a fenti sorok érzékeltetik, sokkal inkább a Ferrari és a Lotus, mint a Red Bull malmára hajtják majd a vizet. Nem véletlen, hogy Hornerék tiltakoznak a leghangosabban.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #521 üzenetére
Alonso pedig megelőzve a bajt, inkább lovagiasan elengedte.
Csak aztán nehogy megint ezen az 1-2 pontos ússzon el a VB.
Mike: Vagy DNF. Más eredménye még úgysem volt ott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
Amúgy amin jót röhögtem. Hamilton elment a Mekitől a Mercihez mondván jövőre ott lesz a tuti az új motorok miatt. Erre bejelentik a Mclaren-Honda szerződést 2015-re , ugye Hamilton meg nagy Ayrton Senna rajongó aki ugye a Mclaren-Hondával ment nagyokat. Too bad....
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #525 üzenetére
Hamilton szvsz elég ideje élversenyző ahhoz hogy ne Senna árnyéka legyen, ...a Mercedes-nél nagyon komoly munka folyik, szinte kizártnak tartom a kivonulás felhőjét az elkövetkezendő 3-4 évben.
Nincs más komoly projekt, s DTM gurul félgőzzel, a Le Mans pihen prototipus szinten.
Nincs kizárva, hogy a Mercedes presztizst szeretne szerezni a nemzetközi motorsportban....és az F1 az első meglépendő lépcső. Gyakorlatilag minden adott, szabályváltozások motorok terén, élversenyzők, kiemelkedő szakemberek, komoly háttér.
...csak a gyári csapatok átkát lehetne felemlegetni ellentétes oldalon...legyen az a kisebb mozgástér innovációk, vagy szabályértelmezések terén, vagy általános rugalmatlanság....vagy ködbe vesző misztikum.
..érdekes módon minden más nemzetközi autó-motorsportban a gyártó jelenléte elengedhetetlennek tűnik a sikerhez....Superbike-MotoGp-WTCC-LMS.., az F1-ben ez rossz hatásfokkal működik.
De én nem gondolnám, hogy átok, vagy rugalmatlanság az oka....ez jelentkezne a többi ágazatban is.
A 'privát' csapatoknál a nagy tapasztalat, és stabil anyagi háttér, és a kialakult szakembergárda, valamint beszállítói szálak felveszik a versenyt egy gyár teljes jelenlétével szemben, adott esetben nem nyom többet a latban a még több pénz...
Hamilton szvsz már a saját jelenlétét építi, fontos dolog a példakép, de példaképe bárkinek lehet, saját legendát már kevesebbeknek sikerül kidolgozni....Hamilton-nak megvan hozzá mindene, szvsz régen túllépet Senna-n.
...persze sztem is zavarni fogja azért kicsit De attól még az ego már bőven dolgozik.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
Az egész Pirelli-Mercedes tesztbotrány kapcsán nekem csak egy kérdésem van: Hol a p****ban voltak az FIA ellenőrök, és mi f***t csináltak?!! Három nap alatt nem tűnt fel nekik, hogy valami nem kóser a teszt körül...
@Oliverda No comment. Ha tényleg így volt, akkor az RB végképp elásta magát a szemben.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Oliverda
félisten
Niki Lauda, a csapat igazgatótanácsának elnöke kijelentette, mind Charlie Whiting, mind Bernie Ecclestone tudott tesztjükről, a Nemzetközi Automobil Szövetség pedig még szakembert is küldött a helyszínre, hogy felügyelje, minden rendben zajlik-e. „Amikor felkértek minket a tesztre, a csapatfőnökünk, Ross Brawn felhívta Charlie Whitingot, és megkérdezte, a gyakorlás megfelel-e a Sportszabályzat előírásainak. Charlie konzultált az FIA jogászaival, akik zöld utat adtak. Ezenfelül a Pirelli nemcsak minket, de a Red Bullt is megkérdezte a tesztről.”
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Szerintem ez megint az FIA töketlensége lesz. Csárliwájting sokadik alkotása.
Qorthral:
Joó Gabi újabb agymenése. Szvsz ő nagyjából egy éves csúszásban él. Ecclestone állítása szerint a Marussia-n kívül már mindenki aláírta Concorde-szerződést. [link]
Amúgy nekem úgy rémlik, hogy épp Lauda-nak sikerült megegyeznie Börnivel, és ezért cserébe(?) kapott részesedést a csapatból.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Nem tudom volt-e már, de ez elég jó cikk a Mercédes titkos tesztjéről, elég sok infoval.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #534 üzenetére
sztem is túl óvatos volt, de egyáltalán nem tudom hibáztatni...Kimi megjárta, csak Vettel hozott rajta,..ami persze nem jó, de a nullázásnál jobb.
Lesz még versenypálya ahol kijöhet a tempó, kicsit valóban szokatlan volt Alonso hozzáállása, de én betudom annak hogy tudja az általános versenypályákon, van potencia a Ferrari-ban, Monaco meg ha nem pole, akkor rizikó. -
-Mike-
addikt
Ez nem F1 de ez a 'mindenkinek meg kell néznie' videó.
-
-
IreN!CuS
őstag
Na végre a mostani görbe egész jó lett , végre érdemes volt elolvasni.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
attisx
addikt
A Pirelli gumik titka: Szereled őket az ellentétes oldalra...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tkesy
őstag
Nos, véleményem szerint:
- Vettel / RB vb ismét borítékolható,
- Alonso küzdhet, de valami még mindig hiányzik a Ferrari tempójából, és ha meg is találnák, akkor is még csak egálba lennének az RB-vel,
- Mercedes láthatóan javult gumikezelés terén, de a vb-be érdemben nem tudnak beleszolni,
- Lotus nagyon eltünt, és ha lesz még egy két ilyen versenyük, akkor KR elkezd másik csapat után nézni, de az utolsó két futam majdnem lehetetlen helyzetbe hozta őket,
- az tisztán látszik, hogy kb ez a 3 (+ a Lotus, de nem tudom meddig) csapat egy másik ligába játszik sebesség terén,
- a McLaren meg örülhet ha Force India-t képes lesz utolérni év végére, bár jelenleg úgy tünik, hogy inkább hátrafele kell figyelniük, mert a Torro lassan utoléri őket... nem voltak gyorsak se nedves, se száraz körülmények közt, valamint mindegy volt hány kiállással csinálják meg a futamot... talán Button-nak lehetett volna egy hajvány esélye, keményen indul... és ebben sem tévedtem sokat, sajnos...
- a DRS ilyen formában túl nagy segítség ezen a pályán...*ja és meglepő módon nem fogytak a gumik...
* ennek ellenére nem egy csapatnál nem érte el a max fordulatszámot 7. ben a motor, lehet a szél erősebb volt mint várták...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
IreN!CuS
őstag
Hosszú még a VB ,de eddig ez a legesélyesebb tény.(Vettel+RBR VB)
Mercinek jelenleg csak a gumival van problémája és mint írtam hosszú még a VB ha találnak még 1-2 "trükköt" (tesztet )simán beleszólhatnak a VB-be.
Meki meg menjen a sarokba ,MW meg végképp.Ez az amit nem fogok sosem megérteni ott volt a top autó(végre) 2012 végén erre jönnek az új autóval.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
62.körben a sikánból kijövet a hajtű előtti kigyorson mennyire megtorpantak, Szujó is kapkodta a levegőt, hogy miért is. Itt a válasz Hamilton okos akart lenni mert ott a fehér vonal (drs detection point), azt akarta, hogy kis gázelvétellel vagy talán bele is fékezett, Alonso előtte menjen át rajta, de a hispán észnél volt, erre mondja az angol, hogy good game
Motion: írtad a másik topicban, hogy elővette Lewis a gané énjét, de szerintem nem. Alonso ellen mindig a legkeményebben megy, de fair módon még szerintem. Elmegy vele e legvégsőkig, mert tudja, hogy vele ellehet de tisztelik egymást az ziher. Nekem tetszik a kettőjük harca mindig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Bittorrent topik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Proxmox VE
- További aktív témák...
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia