-
IT café
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkesy
őstag
"Nem lehetünk egoisták és gondolhatjuk azt, hogy csak közvetítenünk kell a versenyeket a tévében. Több adatot kéne megjeleníteni a képernyőn, mélyebben meg kell érintenünk a fiatalokat. Az F1-nek nemcsak a versenyzésről kellene szólnia, hanem mindenről. A verseny csak a trapézmutatvány a cirkuszi előadás végén. Nem végzünk elég jó munkát a többi számmal a verseny felvezetésénél. Pedig jobbá tehetnénk a nagydíjakat” – zárta gondolatát Dennis.
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
tkesy
őstag
Ezzel a felsorolással ami részletezi, hogy mi számit tiltott rádióüzenetnek és mi nem, lementünk a dedó kategóriába...
Azt gondolom a legrosszabb verziót sikerült összehozniuk... Vagy hagyni kellett volna, de sokkal inkább tájékoztatni a közönséget bejátszásokkal és feliratokkal (körszámmal együtt, hogy tudjuk mikor mondták) vagy betiltani mindent (lcd kijelzőt is), ami nem a biztonságra vonatkozik, csak a hagyományos táblázást engedélyezni (fix méretű táblákkal) aztán mindenki oldja meg ahogy tudja... És ami a legfontosabb: nem évközben bevezetni ezt a szabályozást...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
FireKeeper
nagyúr
azt jól értem, hogy akkor sem szólhatnak a versenyzőnek, hogy változtasson valami beállításon, ha az a futamát veszélyezteti? mondjuk gebasz van a hátsó fékekkel, tolja el a fékerő eloszlást...
kurvára nem látom egyébként értelmét ennek a szabályozásnak, engem nem zavart eddig sem, vagy néztem kevesebbnek egy pilótát, azért, mert a mérnöke utasításokat adott neki a kocsiról/vezetésről. nem várható el hogy a pilóta mérnök is legyen... bár akkor talán nem kerülnének be 16 éves suhancok, ha mérnöki diploma is kéne a szuperlicenszhez
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Malachi
addikt
válasz FireKeeper #1708 üzenetére
gondolom táblán azt mutatnak, amit akarnak. vagy azt már régen se lehetett, és csak az időket mutatták belógatva?
-
Oliverda
félisten
válasz FireKeeper #1708 üzenetére
Az elvileg lehet: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
[link]
Azért ahogy Dávid S. leközvetítené a rajtot az egyszerűen zseniális. Megnéztem jó párszor, felhangosítottam mindent egyszerűen nem hittem a fülemnek, hogy ezt mos tényleg komolyan gondolja, 5piros lámpánál esküvőről dumálni? Mekkora fazon. Még jó hogy Palik átvette. A kép a képben formátumról most ne essék szó. Apropó, magyarul tudtok teljes futamokat? Youtube csatornát? Thx. -
FireKeeper
nagyúr
engem hungaroring 2006 érdekelne, yt, vagy torrent, magyar kommentárral lehetőleg
illetve asszem 2005 nürburgring??? itt lehet hogy rosszat mondok, volt egy futam ami Button féltávtól egy kézzel vezetett le, mert a sisakjáról lejött a fólia vagy mi, azt megnézném újra
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
-Mike-
addikt
Ez egy nagyon régi oldal, akkoriban (56k modem) sok rallis videó volt rajta, szinte csak az, nem is tudom most honnan villant be de belenézve az első oldalba minden fel van töltve ami a tv-ben ment. (fp2 m2-ről, boxutca magazin, qual, race, porsche cup, gp3, euroformula, indycar) viszont elég nehézkes a keresés úgy nézem, de jó az oldal.
[ Szerkesztve ]
-
tkesy
őstag
-Mike- & FireKeeper
nMag-on rengeteg futam fent van, magyar / angol vegyesen a '80 évek közepétől, a '06-'11 közötti évadok teljes egészban (pack) megtalálhatóak, '11 után meg már HD-ben is fent vannak, csak nincsenek összeszedve...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
FireKeeper
nagyúr
viszonylag új feltöltés lehet mert emlékszem hogy pár hónapja kerestem, és akkor nem volt fenn. vagy csak én voltam béna. de megvan, kösz!
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
tkesy
őstag
válasz Viktor77 #1717 üzenetére
tán mert az egész lapcsaládon az a hivatalos megközelítés, hogy minden ami nem legális (= torrent) = warez = ördög műve, tilos és minden eszközzel üldőzendő....
akinek meg van egy kis sütnivalója az úgyis megérti, aki meg nem annak meg mindegy...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
tkesy
őstag
válasz FireKeeper #1719 üzenetére
hát amiben én megtaláltam a 2006-os magyar futamot az 2008-09-22. feltöltésű torrent
de a lényeg, hogy megvan...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Viktor77
titán
És ki elől rejted így írva az oldalt?
Mert a moderátorok is tudják miről van szó, ha meg akarlak büntetni, akkor is megteszem, ha így írod.És nem, ha ennyit írsz, ezért nem jár semmi, főleg nem ingyenes tartalomért. Bár abba jobban bele kéne mélyedni, hogy vajon ez az MTV tulajdona-e.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
-Mike-
addikt
Több évtizedes Palik-Czollner mendemondákat cáfolt Montezemolo:
„Azt is mondták, hogy szerződtessünk német versenyzőt, és akkor több autót adunk el Németországban. Egyedülálló sikereket értünk el Schumacherrel, ám ettől még nem adtunk el több autót Németországban.”
[link]Hány évig mondták ezt a kommentelők is és azt is, hogy Massa-t azért nem rúgják ki, mert fontos a dél-amerikai piac. Hm.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Attól függ szvsz hogy nézzük.
Ferrari és Ferrari eladások.
..
- Ferrari támogatók és azok érdekeltségei.
- Fiat érdekeltségei.Amit Schumacher-ről mond az sztem ebben a formában olyan hülyeség amit csak ő tehet meg...mivel mindenhol növekedett a Ferrari eladás így a Németeknél is több autót adtak el.
Az ő olvasatában max úgy nézhet ki, hogy nem adtak el számottevően több autót, vagy nem estek vissza az eladások Schumacher távozása után...ez oké.De az alap kijelentés ebben a formában támadható.
-
Oliverda
félisten
Szép kis szopóágon van túl LH, ami még Monacóban kezdődött:
Monaco: Rosberg hibája miatt nem volt sansza a polera, végül 2.
Montreal: elfékezés az időmérőn, a futamon technikai hiba miatt kiáll
Spielberg: megpördül az időmérőn, végül 9. rajthelyről a 2.-ra jön fel
Silverstone: a gyorsan száradó pálya miatt csak a 6. helyről rajtól, végül Rosberg kiállása után 1.
Hockenheim: fékhiba miatt a tök utolsó helyről rajtolva végül a 3.
Hungaroring: leég a cucc alatta qualin, de a boxból rajtolva 3.
Spa: fékproblémák a qualin, utána a defekt Rosberg miatt, kiáll[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #1726 üzenetére
Állítólag a kormányrúdban a kábel tört el. Tekergette, levette, nyomkodta a kormányt Rosberg a rajt előtt, küzdött, kár érte, nem így kellett volna történnie, kicsit sajnáltam amúgy. Jobb lenne a pályán dőlne el, tudom Hamiltonnak is volt pár műszaki bakija, remélem több már nem lesz egyikőjüknek sem. Bár Merciről beszélünk...
-
Oliverda
félisten
Alonso egyre közelebb a Ferraritól való távozáshoz?
A legvalószínűbb a McLaren, már csak az a kérdés, hogy kinek a helyére. Én inkább Button helyett tenném be. Magnussen szerintem nem fut annyira rossz szezont ahhoz képest hogy újonc, Button viszont már erősen a pályafutása végén jár. Esetleg Az RB-nél nem tudom elképzelni Marko és az egész programjuk miatt.
A helyére nyilván Bianchi a legnagyobb esélyes. Hülkenberg megint topcsapat ülés nélkül marad...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
FireKeeper
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #1730 üzenetére
hivatalosan cáfolta, jövőre még marad. tudtommal Bottasnak is van szerződése. persze tudjuk ezek még nem jelentenek semmit.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #1730 üzenetére
Szerintem az hülyeség. Pláne ha Alonso lelép.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tkesy
őstag
válasz Oliverda #1729 üzenetére
Hát itt már van annyi variáció, hogy az ember már követni sem tudja.... pl.: Alonso a Lotus-Mercedes-nél...
Alonso helyében, hacsak nem romlott meg nagyon a kapcsolata a Ferrari-val, max előszerződést kötnék a McLaren-el, egy olyan kitétellel, hogy ha nincsenek a top 4-ben jövőre, akkor szabadon dönthetek, hogy megyek-e hozzájuk '16-ban vagy sem... a RedBull nem igazán tűnik alternatívának számára Marko miatt, a Mercedes-nél csak akkor lenne üres hely, ha Hamilton vb-t veszítene technikai hibák miatt, de akkor sem hiszem, hogy már az idén otthagyná őket, a McLaren nagy lutri jelenleg, a Lotushoz való szerződés meg felérne egy karrier öngyilkossággal... Szerintem marad minden úgy, ahogy van...
...ami viszont azt jelenti, hogy marad a mostani felállás a McLaren-nél is, pedig valamit azért kellene ezen változtatniuk, mert bármennyire is rutinos Button, most KM csinálja azt amit Perez tavaly, azaz, hogy az évad 2. felében már jobb teljesítményt nyújt... (még ha a megszerzett pontok nem is ezt mutatják) Időmérőkön rendszerint előtte végez már egy ideje, az elmúlt futamokon meg csak a büntetések miatt került mögé... Kivéve a legutolsó versenyt, ahol mondjuk egy nagyon sok mindennel meg kellett küzdenie, és az sem segített neki, hogy pont Button miatt vesztett pozíciókat a futam elején...
Szóval úgy látszik, hogy Button valahogy "elfogy" az évad 2. felére, és nem biztos, hogy az a jó út, ha folyamatosan csak "rászabják" a kocsit, mert az látható, hogy nem igazán sikerül eltalálni azt a konfigurációt, amiben JB ki tudja hozni magából és a kocsiból a maximumot... De az is tény, hogy KM nem az új Hamilton, bármennyire is reménykedtek benne...
Mindenesetre jelenleg a fő probléma az, hogy a tervezőcsapat, főként az aero részleg,- nincs a helyzet magaslatán, és emellett általában konzervatív stratégiát választanak, viszont az ebből fakadó előnyt ellenben már nem tudják kiaknázni, szóval RD-nek van mit helyreraknia... Ha meg a Honda nem futatja már most valahol a jövő évi motort, akkor egyszerűen hülyék, és pár éven belül RD fogja őket kirúgni páros lábbal, mint anno a Peugeot... Bár még egy olyan lejtmenetet, nem tudom hogy túlélne a csapat a mostani helyzetben...amúgy meg ha vki le akarja győzni a Mercedes, akkor csak meg kell kérnie a McLaren-t, hogy küldje át az ezüstnyilakhoz Sam Michael-t...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
A Lotusos pletyka vicc kategória. Az is mennyire bejött neki, amikor 2007 után visszament oda. Még a Red Bullos verziónak is jóval nagyobb esélye van. Alonso vagy McLaren, vagy marad a Ferrarinál.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Viktor77
titán
válasz Oliverda #1734 üzenetére
Lehet, hogy eredményességileg nem jött be az a két év, viszont emberileg a legjobb évek voltak.
Ott ment össze az arca, volt pár gyönyörű futama, ha jól emlékszem akkor gyalázta meg az esőmenő Schumit a HRingen, esőben kivülről. De ez csak egy emlékezetes pillanat volt.Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Viktor77 #1735 üzenetére
2006-ban volt: [link]
Gumiból... mert ugye Schumi magasan a legjobb Bridge-s volt itt is és később Kínában is. Gyalázásról akkor lehetne beszélni ha azonos feltételek mellett kapott volna ki ennyire. Száradó pályán meg Schumi "gyalázta" be a komplett mezőnyt.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Frenky89
őstag
válasz Motion_Blur #1736 üzenetére
Ezt a hirtelen nagy kornyányszöggel való bekormányzást csak a víz miatt csinálta, vagy ilyen volt a Renault? Mintha már máskor is figyeltem volna, hogy így vezetett.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Frenky89 #1737 üzenetére
Szárazon is így vezetett, 2006 végéig, mivel az első futómű és a gumik elbírták.
2007-ben teljesen meg kellett ettől szabadulnia.Nagyon látványos volt: [link] - azért nem gyengén bevibrált neki az első tengely, ahogy ráb*szta
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #1738 üzenetére
Ezzel a renaultval verte Fisico-t rendesen ő nem tudott vele így menni, már itt is látszott, hogy szereti ha alulkormányzott a kocsi a kanyar bejáraton, és ez ma sincs másként, ezért is szív Kimi szerintem...
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Pont azt néztem a hétvégén, hogy Kimi mennyire hamar bekormányoz minden kanyarba. Mély a féktáv és nagyon későn van az apex, alig tud kigyorsítani mert nem tudja nyitni a kormányszöget. Úgy esik be szűken a kanyarokba... még nézni is rossz. Ő mindig is így vezetett, soha nem teljesen szélről kezdte meg a kanyarívet, szerintem ő ezen nem is tud/akar változtatni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #1740 üzenetére
Igen, pont így vezetett tavaly a lotussal is és ott eredményes volt. Grosjean mente a szép íveket még is... pedig szemre Kimi stílusa lassabbnak tűnt. Minden az első tengely tapadása körül keresendő, ezt ő is és a menedzsere is sőt Alisson is mondta már, hogy vannak az autónak (f14t) határai amit már az építésénél lefektettek, (szal nem lesz soha tökéletes Kiminek) de mindent kihoznak a csomagból ami már közelítene az ideálishoz... így ekkora hendikeppel indulni alonsoval szemben... esélytelen. Ha marad Alonsoval jövőre (szerintem ez a legvalószínűbb) kérdés mennyire lesz beleszólása a jövőévi konstrukcióba.
-
Oliverda
félisten
Motion kezdheti előkaparni a szekrény aljából a ferkás pólókat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Igényes cgi reklám suzukában.
Találós kérdés, kit reklámoznak a célegyenesben?
-
Oliverda
félisten
Itt az ideje, hogy csárlivájting beadja a lemondását. Ész nélkül aszfaltozzák a bukótereket, miközben kritikus helyzetekben nem küldik be az SC-t. Pusztán mázli, hogy eddig nem történt hasonló eset. Vagyis történt, csak komoly sérülés nem lett belőle. Pl.: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
„Évek óta mondjuk, a munkagépeknek nincs helyük a pályán”
A biztonság mellett kardoskodva az aszfaltozott bukóterek és az erősen butított komponensek mellett nem volt annyi eszük, hogy kötelezővé tegyék az SC-t, ha a gumifalon belülre érkezik egy munkagép. Ez az eset bizony az FIA sara. Remélem nem marad el a felelősségre vonás, bár ez sajnos már vajmi keveset fog segíteni Bianchin.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #1747 üzenetére
Nyilván azért, mert Alonsoval megegyeztek abban, hogy csak azután jelentkezik be Vettel érkezését, miután ő bejelentette, hogy hol folytatja. Szerintem az már napok óta tuti, hogy ő nem marad ott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM-68P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Szép állapotú 2020-as MacBook Air 13 - M1-es processzor, 8GB RAM, 256GB SSD