-
IT café
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
attisx
addikt
Bottas és Magnussen egyszerre futott verseny szimet.
Bottas 2. etap, 21 kör, közepes keverék: Outlap - 1:40.4 - 1:41.1 - 1:41.5 - 1:41.9 - 1:41.9 - 1:41.3 - 1:41.7 - 1:41.6 - 1:41.6 - 1:41.9 - 1:41.8 - 1:41.9 - 1:42.0 - 1:42.5 - 1:42.4 - 1:42.9 - 1:43.3 - 1:43.4 - 1:43.7 - Inlap
Magnussen 2. etap, 22 kör, közepes keverék: Outlap - 1:40.5 - 1:41.5 - 1:41.9 - 1:42.0 - 1:42.0 - 1:42.0 - 1:41.8 - 1:42.7 - 1:43.4 - 1:43.1 - 1:43.1 - 1:43.5 - 1:43.7 - 1:44.1 - 1:44.3 - 1:45.0 - 1:45.2 - 1:45.8 - 1:46.4 - 1:46.6 - Inlap
***
Rosberg múltheti verseny szim, 2. etap, lágy keveréken: - 1:38.7 - 1:39.6 - 1:39.7 - 1:39.5 - 1:39.9 - 1:39.8 - 1:40.9 - 1:40.3 - 1:40.0 - 1:40.4 - 1:40.7 - 1:41.3 - 1:41.6 - 1:41.8 -
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
attisx
addikt
Bottas 3. etap, 24 kör, közepes kevrék: Outlap - 1:38.3 - 1:39.3 - 1:40.1 - 1:40.3 - 1:40.1 - 1:40.0 - 1:40.0 - 1:40.1 - 1:40.1 - 1:40.3 - 1:40.6 - 1:40.8 - 1:40.6 - 1:41.0 - 1:40.9 - 1:41.3 - 1:41.6 - 1:41.8 - 1:42.4 - 1:43.5 - 1:43.9 - 1:45.5 - Inlap
Magnussen 3. etap, 21 kör, lágy keverék: Outlap - 1:40.0 - 1:39.8 - 1:39.8 - 1:39.9 - 1:40.4 - 1:40.8 - 1:40.8 - 1:40.8 - 1:40.9 - 1:41.1 - 1:41.7 - 1:42.0 - 1:43.0 - 1:42.7 - 1:43.3 - 1:43.7 - 1:44.2 - 1:45.0 - 1:45.8 - Inlap
Szerk.:
Bottas első etapja lágyon: Outlap - Startlap - 1:40.4 - 1:41.1 - 1:40.6 - 1:41.1 - 1:41.3 - 1:41.5 - 1:41.5 - 1:41.7 - 1:42.1 - 1:42.8 - 1:43.1 - 1:43.5 - Inlap
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Oliverda
félisten
Az istálló tanácsadója, Helmut Marko nemrég ismét egyértelművé tette, hogy a jelenlegi helyzetet a Renault erőforrásának problémái idézték elő, és a gondokat csak és kizárólag a francia gyártó mérnökei tudják megoldani. „Ezeket a problémákat nem tudjuk megoldani 10 millió euróval! A Renault felelős az erőforrásokért, szóval e bajokat nekik kell orvosolniuk. A Mercedes jelenleg egy komoly lépéssel jár előttünk, hiszem ők már hosszabb etapokat is futottak a versenyautójukkal. Aggódunk az ausztrál verseny és az azt követő időszak miatt” - mondta az osztrák szakember a Bild egyik riporterének.
13:43 A little more on Red Bull's troubles today from BEN ANDERSON.
"Apparently there's nothing wrong on the Renault side, but the RB10 is suffering overheating issues every time the driver tries to push it harder.
"Then it's back into the pits to open up the car and improve the cooling before the cycle repeats."
Ez a Marko egy politikailag korrekt gentleman.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #1257 üzenetére
Mármint melyik résszel?
Nem 100-as a Renault, de az első teszt óta aktív partnerek közül idáig az RB tette meg a legkevesebb kilométert, ha nem tévedek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
"17:14 Aus der Red Bull-Box hören wir übrigens nichts Gutes. Die Motorhaube wurde abgenommen, Qualm kommt aus der Box und von außen ist deutlich das Geräusch von Feuerlöschern in Aktion zu hören." [AMuS Live-Ticker]
17:14 Egyébként a Red Bull boxsza felől semmi jót nem hallani. Levették a motorborítást. A boxból füst száll fel, és kintről is egyértelműen tűzoltó készülékek hangját lehet hallani...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #1258 üzenetére
Igazából az mindegy hogy most a Torro Rosso 20 körrel többet tesz meg egy nap mint a RB.
A Renault motorok és az egyéb rendszereik nem megbízhatóak, illetve sokkal gyengébbek mint a Merci vagy a Ferrari megoldásai. Ezt nehéz lenne a csapatokra kenni, leginkább elszenvedői és kevésbé okozói a problémáknak. Épp ezért tenni se nagyon tudnak ellene. Ha ők meg tudnák oldani a problémákat, nem füstölögnének az autók még az utolsó tesztnapokon is.
Wéber írásában ott van hogy konstrukciós hibák okozzák a problémákat: új akksi beszállító, új szelepek, a terheléstől megrepedt forgattyúsház stb.. programozhatatlan vezérlés, méretes turbólyuk...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
attisx
addikt
Nico nem zavartatja magát...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
tkesy
őstag
Nos, hogy véget ért a 2. teszt is még árnyaltabb a kép, mint eddig...
A Mercedes úgy tűnik nagyon jó formában van, de néha kicsit mintha gond lenne a megbízhatósággal.
McLaren számomra csalódás eddig, mert valahogy "eltűntek" a középmezőnyben, az első Bahreni teszthez képest 1mp volt a lemaradásuk saját magukhoz képest a legjobb köridő tekintetében... Megbízhatóságuk picit - nagyon picit - talán jobb mint a Mercedes-é, de ennek ellenére nem autóztak annyi kört...
Hatalmas meglepetés ellenben számomra a Williams: ha csak 1 nap autóztak volna vmi űridőt, akkor betudtam volna szponzorszerzésnek, de jelenlegi (nyilvános) adatok alapján, mind gyorsaságban mind megbízhatóságban ott vannak a Mercedes környékén / nyakán... (utóbbiban lehet még előttük is egy picit)
Ferrari: a nagy kérdőjel. mintha nem lenne meg a tempó, vagy totál más programon voltak, vagy nem is tudom, de szvsz, ha a Massa rendszeresen verni fogja Alonso-t (és esetleg még bejön a vörösök elé a Williams? / McLaren? / RB / FI?? / Sauber??) akkor ott bizony el fog törni a mécses...
FI & Sauber: jónak tünnek, kérdés hogy bírják a pénzzel meg fejlesztési potenciállal... Mindenesetre figyelemreméltó, hogy a Sauber-be belepakoltak 177 kört csak a mai napon, míg a McLaren a Mercedes motor meghibásodása miatt összesen 21 kört tett meg..
RB & Renault motoros kocsik: amíg nem bír ki egy versenytávot a kocsi, addig nehéz értékelni, de az RB-t csak a bolondok írják le...
Az jól látható, hogy drasztikusan megnőttek a szerelési idők, szóval, ha valakinek vmi komolyabb problémája lesz szombat de., az nagy eséllyel a TV-ből nézheti az időmérőt...
Amúgy nem hittem volna, hogy a tavalyi McLaren "fordítva szerelünk be alkatrészt" blamázsból nem okulnak a tervezők, de ma a Mercedesnek a váltónál sikerült eljátszani hasonlót...
Hosszú lesz ez a közel 2 hét...
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Helmut Marko elárulta, nem biztos abban, hogy idén sikerül még behozniuk lemaradásukat. „Nem ott tartunk, ahol szeretnénk, számunkra legalább két hónappal korábban kezdődik a szezon, mint kellene. Nehéz lesz behozni a lemaradást, jelenleg nem tudjuk, meddig tart – és azt sem, egyáltalán sikerül-e” – fogalmazott Marko. Szavaira a stúdióban szintén jelenlévő honfitárs, a Mercedes tanácsadójaként tevékenykedő Niki Lauda persze azonnal reagált. „Aki korábban kezd, korábban is végez. Nem tudod véletlenül, ezt hogy mondják franciául? A motor a Renault-tól érkezik: valahogy el kéne juttatni hozzájuk az üzenetet” – viccelődött a háromszoros világbajnok, utalva arra, hogy csapata jóval korábban elkezdett a 2014-es projektjével foglalkozni, mint a rivális.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Wolff: A Williams és a Force India is nyerhet!
Furcsa, hogy a McLaren-t eddig nem nagyon emlegették az esélyesek között.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tkesy
őstag
válasz Oliverda #1268 üzenetére
A második teszt alapján sajnos úgy tünik, hogy nem elég gyorsak.... Meg a Williams-nél és az FI-nál megvan a wow hatás, mivel eddig nem volt jellemző, hogy az élen legyenek tempó terén, most viszont igen és Wolf picit úgy érzi, hogy a fejükre nőttek... szvsz
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
Mostakkor a csapat neve az lesz, hogy Williams-Martini, mint anno Sauber-Petronas vagy Prost-Acer? Egy szál Mercedes logót vagy feliratot sem látok az autón..
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #1270 üzenetére
Baromi szép lett a festése az autónak , már nem tudom eldönteni melyik a legszebb ez vagy a Merci gépe.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
Dennis: Hamilton visszatérhet a csapathoz…
Érik a 2016-os Alonso-Hamilton felállás.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz FireKeeper #1274 üzenetére
Nincs már benne 2 évnél több.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Szvsz jobban nézett volna ki, ha a Martini logo a csíkokkal az oldaldobozon fut végig, és a motorborításon valami más kapott volna helyet. Így olyan sivár az oldala.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Motion_Blur #1277 üzenetére
Brawn GP 2014?
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
Így lett volna a f@sza!
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
Állítólag Domi nyilatkozta egy olasz TV csatornának:
"...we have problems with rear tyre degradation - engine too aggressive and too much torque - we have problems running batteries at full power and we run during tests without full power (not cause we wanted to but cause we weren’t able to do so) - we lack in traction in slow corners and downforce in high speed corners - we must run low downforce due to fuel consumption. - Our engine has higher consumption and we are forced to run low downforce to reduce drag. In fact we recorded top speed but we are slow in cornering. - Overall rumors agree we are far behind mercedes (more than 1s) - Domenical in tv said we are behind mercedes and williams.. and not by a small margin. Focus is already on catching the competition..."
Ha ez igaz, tekintélyes adag sz*r van a palacsintában...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
IreN!CuS
őstag
Az a RB oldaldoboz félelmetes.Mondjuk a Merci nincs annyira messze tőle
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #1285 üzenetére
Itt látszik hogy mennyire karcsú a RB: [link]
Williams: [link] - bár nem azonos szögből készült a kép, látszik hogy "ducibb" a motorborítás - mondjuk idén valszeg ez fog a legkevésbé számítani, majd jövőre talán profitálhatnak belőle
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #1286 üzenetére
Majd nézzük meg azt az RB10 revíziót, ami már megfelelő hűtéssel rendelkezik az idei Renault motorhoz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #1285 üzenetére
Williams sehol nincs oldaldobozban , Merci RB TR és szerintem a Meki is keskenyebb nála.Oldaldobozban még a marussia ami szerintem mint kis csapat szépet alkotott.
(csak a minta megtartása végett )
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
-
tkesy
őstag
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
#70869248
törölt tag
hááát jóárnyék.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
-
tkesy
őstag
válasz FireKeeper #1274 üzenetére
Button: Ha a teljesítményem nem lesz megfelelő, befejezem!
Akkor '15: Magnussen - ?
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
Jalinier egyébként elárulta, hogy a Red Bull idei autójával sok problémájuk támadt, azért nem csupán ők, hanem Newey merész tervezési filozófiája is okolható. „A Red Bull autói mindig versenyképesek voltak, és mindig is jól tudtunk együttműködni. Talán a mostani projektjük kissé extrém, de szorosan együttműködünk, és igyekszünk versenyképessé tenni azt.”
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...