-
IT café
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Mármint a vízszintes erőhatástól? Hát ja, bár nekem úgy fest, hogy amennyire lehetett behúzta a fejét. Kisebb szerencse a szerencsétlenségben, hogy a gép hátulja épp azon a részen lejt. Ha ott egy élesebb törést talál el, akkor tuti nem marad volna egyben a sisak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
-
Pá
addikt
Oliverdának tavaly február 4-én 19:14-kor ment el a kedve a másik topictól.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
IreN!CuS
őstag
Nekem a kegyeleti téma is felkúrta törékeny lelkivilágom de hát evan
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
FireKeeper
nagyúr
látszott a videón hogy
ad1: mekkora pechje volt Bianchi-nak: már kifele tolatott a munkagép a pályáról, ha fél-egy perccel később csúszik ki megúszta volna... persze ettől függetlenül hogy most így jött ki, egyébként sem kéne munkagépnek nagy sebességű kanyar közelében nyomulnia. daru lenne a jó megoldás, meg persze instant SC ha ilyen szitu van, de hát nem lehet minden pálya Monaco.
ad2: mekkora mákja volt a pályamunkásoknak ha valamelyik épp az útban van az ütközésnél azt úgy elsodorta volna mint szél a falevelet.egyébként a miért?-ről van bármi információ? nyomta neki ahol nem kellett volna, vagy csak már szarrá kopott intereken megcsúszott a visszafogott tempó ellenére is?
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Oliverda
félisten
válasz FireKeeper #1760 üzenetére
Ja, a pályabíróknak nagy mákjuk volt, de ahogy már szó volt róla, Bianchi sem a lehető legszerencsétlenebben járt. Jó eséllyel ott marad volna a foga, ha egyenesen becsúszik a gép alá, vagy ha nem lenne lecsapott a cucc segge. Gondolom a bukócsővel való kontakt dobta fel az emelőt.
Simán be kell vezetni, hogyha munkagép, akkor SC. Bár ha ott nem egy daru lett volna hanem épp egy vagy két munkás, akkor azok már nem lennének az élők soraiban. Ezen szigorítani kell, nincs mese. A versenyeknek alapvetően amúgy sem tesz rosszat az SC, persze nem az esőben való felesleges körözgetésre gondolok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
Hát ,hogy milyen perverz állat máááá aki megakarta nézni a videót.
Oli : olvastam valahol szerintem annyira nem rossz ötlet , ha dupla sárga van egy szakaszra , ergo ember/munkagép van a pálya mellett akkor a pit limithez hasonlóan lassú 100-as limit aztán utána limit ki és go.
Hasonló volt most Le Mans-ban is ha jól emlékszem.
És akkor nincs SC meg ilyesmi.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
FireKeeper
nagyúr
válasz IreN!CuS #1763 üzenetére
szar körülmények között (meg úgy egyébként is) bárhol bármikor lehet hibázni, és bár limitált sebesség nyilván csökkenti a súlyos bukás esélyét, szerencsétlenül esni bármikor lehet.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
IreN!CuS
őstag
válasz FireKeeper #1765 üzenetére
De akkor a zárt kocsi sem elég sőt semmi sem elég.
Na de kérem szerinted hasonló lett volna az esés 100nál is ?
Illetve például egy F1 sosem!!! lesz hülye biztos , kockázat lesz benne amíg repkednek 280-350 között.Oliverda : ez így van , de egyszerűen nem lehet mindenre felkészülni és minden kockázatot megszüntetni.
Még egy gondolat.
Baromi szerencsés korszakban vagyunk , esetleg lehet azt mondani ,hogy baromi szerencsés korszakon vagyunk túl , 20 éve nem halt meg pilóta.
Egyszerűen elfelejtették sokan ,hogy hát igen ez benne van és most megy a felháborodás meg az okoskodás/új szabályok bevezetése.
Persze én is azt szeretném ,hogy ez a 20 év legyen sokkal több ,de veszélyes sport benne van , el kell fogadni.
És adott esetben racionális módosításokat bevezetni.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #1763 üzenetére
A 100 sem kevés, ha olyasmi tempóval csapnak el egy bírót attól az még bekrepálhat, vagy legalábbis a súlyos sérülések esélye még megvan.
Mike: Ezt egy zárt kocsival sem úszta volna meg. A bukócső is rommá tört, pedig az erősebb mint bármilyen plexi vagy üvegszerű cucc. A zárt kocsi csak a Massa-féle esetek ellen érne valamit, amúgy pedig túl radikális lenne. Remélem nem vezetik be, bár azzal lehetne verni az asztalt, hogy mennyit tesznek a biztonságért, miközben sokkal egyszerűbb és nyilvánvaló lépések elmaradnak/tak.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
"Amennyiben – és szerintem kénytelenek leszünk – három autóval fogunk versenyezni jövőre, az volt a tervünk, hogy ő vezesse a harmadikat, mert tökéletes lett volna a következő évekre"
Kíváncsi vagyok mi lesz ezzel a 3 autó/csapat dologgal.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
Oliverda
félisten
Ha jól vettem ki, akkor nem az ütközés volt a gond, hanem a lassulás mértéke. Utóbbi válthatta ki a sérülést.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #1769 üzenetére
Hát ha csak a fele igaz a sok hírnek miszerint a két kicsi és a Sauber-nek kb vége akkor lehet még igaza is lesz.
Mindenesetre ha szoros mezőny lenne akkor kimondottan jó lenne a 3 autó /csapatSmoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-Mike-
addikt
válasz IreN!CuS #1772 üzenetére
Mindenképp jó lenne a 3autós csapat, kiindulva, hogy mennyi pénz kell hozzá, csak a "nagyok" engedhetnék meg maguknak, így nem lenne akkora szakadék autók között mint ami most van. Marussiával, Kétörhemmel csak többen vannak.
Egyik legjobban várt változtatás általam. Bár gondolom ilyen felállással változna a pénzek szétosztása azért döntenek benne nehezen.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Akkor a pontrendszernek is változnia kell, mert 3 csapattal ki lehet majd tölteni a pontszerző helyeket.
Elsőre jól hangzik, de így a végére marad 5 csapat, mert a következő kihulló a Lotus lesz, utána pedig jön a Force India, és majd marad a Ferrari, McLaren, RB, Mercedes és a Toro Rosso vagy a Williams. Szép új jövő...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Volt egy kisebb trololo para, ezért inkább megváltoztattuk a topik URL-jét illetve nevét.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #1782 üzenetére
Nem akarom tudni, hogy ezekért mennyit tesz zsebre.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #1783 üzenetére
Biztos naponta vagy időnként kell írnia valamit az oldalra(pontosan nem tudom, nem szoktam őt olvasni), abból szoktak ilyen fasságok kisülni, amikor nincs miről, akkor csavarni kell a régi történeteken kettőt. Mert alapvetően jól látja + vannak jó észrevételei is, a bukótérben szoktam hallgatni őt (bírom azt a stílust ami ott megy) és azért képben van ő is. Szujót is emiatt nem értem, Morning showban Balázséknak egy szuszra letol az F1ről 10percet és nincs benne hiba, tvben meg sokszor hajlamos átesni a ló túloldalára.
Mindegy, a lényeg:
Bianchi és Sutil ezt nem tudta kivédeni, amit Kevin 2 körrel előttük. (bár ezután kezdett rá az eső, tehát ennél már csak több víz volt ott)[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Egyébként azt tudta valaki, hogy Alonso poland szindrómás? Mindig érdekelt, miért "olyan" a mellkasa, most vettem a fáradtságot és rákerestem.
Most már megnyugodhattok.
-
-Mike-
addikt
Melyik az a felvétel, amit sárga zászló esetén mindig levetítenek a versenyzőknek az eligazításokon? Wéber mindig ezt emlegeti, tegnap is. Annyit tudok róla, hogy Maldonado monacóban és elüt egy marshallt. Valakinek megvan ez?
-
Motion_Blur
félisten
2005 Monaco, de videót nem találtam
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #1788 üzenetére
Ezt ismerem (talán Zolder) csak tegnap ez a monaco megzavart. Bár tegnap azt is mondta, hogy a Toroban jobban megy a ferrari motor mint Alonoséknál.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Azért Obamának a következő GPn nagyot kellene villantania, hogy Putyint überelje PRban.
-
tkesy
őstag
ugyan már... csak Chuck Norris-al együtt kell felmennie a pódiumra....
amúgy engem picit nagyon zavart, hogy ennyire az orcánkba nyomták Putyint meg így körbeugrálták az oroszokat...
A Pirelli meg kissé mellényúlt a gumiválasztással, és elég egyhangú lett a futam, bár én személy szerint végigizgultam, hogy meg-e tudja tartani a McLaren a 4-5 helyet...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
Szerintetek Alonso megy v. marad?
-
TESCO-Zsömle
félisten
Szerintem megy. Nincsenek jóban Vettel-lel, és úgy igazán Kimi-vel se. Ellenben Kimi és Vettel puszipajtások. Ideálisabb felállás lenne. Räikkönen már úgyis csak a pénzért van ott, de ha kap egy használható autót, akkor azért bekanalazza a gépet ahova kell. Ideális másodhegedős a hatalmas rajongótáborával.
Szerintem ez a játék most arról szól, hogy Alonso megpróbálja kirúgatni magát, mert ugye a szerződés szempontjából nem mindegy, hogy melyikük lép.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-Mike-
addikt
Szerényen.
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #1799 üzenetére