-
IT café
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #1799 üzenetére
Lehetne kissé igényesebb is... Bose helyett mondjuk egy Denon, vagy AKG...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
FireKeeper
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #1801 üzenetére
örülhetünk hogy nem Beats... belőle inkább azt nézném ki. meg egy gyémántokkal kirakott arany SWAG nyakláncot.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
tkesy
őstag
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
-Mike-
addikt
Oliverda nyiss egy 3. f1-es topicot ez is gusztustalanul bulvár topic lett
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
Távozik a McLarentől Sam Michael
Akkor mostantól lassan újra elkezdhetnek versenyeket nyerni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
tkesy
őstag
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
-Mike-
addikt
Kiderült, a Globo azt elégelte meg, hogy Barrichello arra használta fel a tévés szerződését, hogy F1-es lehetőségekért puncsoljon bizonyos csapatoknál. Tavaly állítólag a Saubernél lobbizott egy versenyzői ülésért. Előző hónapban, Szingapúrban pedig a Mercedes sportigazgatójának, Toto Wolffnak mondta, hogy készen áll arra, hogy az istálló tartalékpilótája legyen. [link]
Ez vajon benne lesz az életrajzi könyvében?
-
tkesy
őstag
válasz TESCO-Zsömle #1825 üzenetére
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
-Mike-
addikt
Gérard Lopez, a Lotus társtulajdonosa
„Van valami, amit csökkenő hozadék elvének nevezünk” – kezdte a luxemburgi üzletember. „Ha veszek egy GP2-es autót, és pályára küldöm, akkor azzal nem válok teljesen nevetségessé, hiszen ez nagyjából négy, öt, avagy hat másodperccel maradna csak el a legjobbaktól. Egy GP2-es csapat üzemeltetése egy szezonban nagyjából 4 millió euróba kerül – mi tényleg ennyivel jobbak vagyunk? Úgy értem, valóban ennyivel jobbak vagyunk, hogy 300 millió eurót kell költenünk arra, hogy hat másodperccel gyorsabbak legyünk? Nem, nem vagyunk! És ezt az érvet nem is fogadom el senkitől, a legjobb csapatok sem jobbak 300 millió euróval egy GP2-es istállónál” – teszi hozzá.
„Szóval, egy kicsit nevetséges az, hogy ennyi pénzt kell elköltenünk arra, hogy ennyivel jobb legyen a teljesítményünk – mert ez a világ talán legrosszabb menedzsereivé tesz bennünket. Ha most a sport gazdasági oldalát nézzük, és ebből a szempontból hasonlítjuk össze a királykategóriát és a GP2-t, valamint a csökkenő hozadék elvét is számításba vesszük, akkor valóban mi vagyunk a világ legrosszabb menedzserei, noha büszkék vagyunk ennek az ellenkezőjére. Szóval, ha tényleg nem szeretnénk azok lenni, akkor valóban el kell gondolkoznunk néhány dolgon”
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz Frenky89 #1829 üzenetére
én nem is pontosan értem, mit akar mondani. ez a 300 millió EUR ez csak a fejlesztés költsége? ha igen, akkor oké és értem, de ha összesen ennyi a csapat költsége, akkor inkább szól ez az üzenet Börninek, és a feleslegesen rettentő drága és elüzletiesedett sportág kritikája.
-
#70869248
törölt tag
válasz Frenky89 #1829 üzenetére
De igen, mert keretek közé van szorítva a fejlesztés....azaz a határok felé közeledve 'jó' a költséghatékonyság, a határokat feszegetve borzalmasan rossz.
...ha le akarom könnyíteni az autómat is, eleinte nagyon könnyen haladok és fillérekből, de aztán jönnek a költséges megoldások az 5kilókkal..utána a még költségesebb megoldások a kilókkal....és így tovább.
persze az ember már régen abbahagyná, mert hülyeség 1 kg lefaragása miatt 1milliót elkölteni,..de ha ez versenysport, akkor muszáj.
Szóval igen, igazad van, nem jó a felvezetése a témának.
ugyanakkor még is jó amit mond, ha mind egységesen változtatni akarnak -
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
Norbi már-már Dávid Sándor magasságokban untatott. Kiss Pál Tominak sokkal jobban áll a kommentálás, kár, hogy most nem ért rá.
-
Motion_Blur
félisten
-
tkesy
őstag
Nem tudom ki csinálta a stratégiát a McLaren-nél de ma valami iszonyatos módon elszámolták magukat... Vettel még úgy is megelőzte Magnussen-t, hogy mikor átment a Button-os "texasi gyors"-on, Kevin-nek több mint 5s előnye volt... A befutónál az időeredmény alapján meg már Alonsó seggében volt, aki meg KM előtt majdnem 6s alatt ért be ... Button alatt meg az uccsó 10 körben alig volt gumi... Legalább őt behozhatták volna... Egyszerüen nem tudom mire gondoltak, mikor összehozták ezt...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
tkesy
őstag
válasz FireKeeper #1836 üzenetére
vazz, ezt én is összehozom nekik, és gyanítom kevesebb fizetést kérnék, mint aki kitalálta ezt... Mikor kijöttek cserélni, arra gondoltam, hogy a végén felraknak lágyat, és helyzeti előnyben lesznek.... de aztán valahol félúton meggondolták magukat, és csináltak egy olyan stratégiát, ahol nem használtak azt a keveréket, ami 1s-el gyorsabb... Saját magukat szívatták meg, de vmi iszonyatos módon...
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Oliverda
félisten
Úgy fest Börninek bejött a számítása a duplapontos utolsó futammal, mert így hétvégén még biztosan nem lesz meg a vb. Már várom az önigazolását éltető nyilatkozatokat, illetve azt, hogy ez jövőre is így lesz, hisz ugye idén milyen jól jött. Már csak az hiányzik, hogy a következő futamon kiessen Rosberg és nyerjen Hamilton, majd Abu Dhabiban ugyanez pepitában, mert akkor 100 évre előre leszerződik az arabokkal tripla pontokra.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A ponttáblázat jelen állása szerint a brit világbajnok a számára legkedvezőbb esetben is csak 49 egységnyi előnnyel érkezhet meg Abu-Dzabiba, ami az idén érvénybe léptetett duplapontos szabály miatt kevés lenne az interlagosi bajnokavatáshoz: a szezonzárón ugyanis egy ponttal többet lehet szerezni a győzelemmel.
A legszélsőségesebb esetben tehát még az is előfordulhatna, hogy Hamilton 11 győzelme ellenére végül elbukja a szezont: ha az utolsó futamon nullázna, csapattársa pedig nyerne, Rosberget öt győzelemmel koronáznák bajnokká.
.
.
A Mercedes sportigazgatója azt azonban elismerte, hogy a jelenlegi rendszer kissé zavarba ejtő helyzetet is eredményezhet. „Nem félek, de úgy vélem, az utolsó verseny a duplapontokkal árnyékot vethet az egész szezonra” – idézte az osztrák szakembert a Crash.net."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Qorthral
őstag
válasz Malachi #1842 üzenetére
Idióta a szabály, nagyon is. Sajnos sokat ront a helyzeten a Merci dominanciája... Ha fel tudná velük venni legalább néhol a versenyt a WIL/RBR/FER hármas, sztem simább lenne, mert Rosberg néhol a dobogóról is lecsúszott volna. Mondjuk az is tény, hogy Hamilton is nehezebben jött volna fel a 2. helyekre a végéről.
Ezzel együtt így van szvsz.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Oliverda
félisten
Hamilton Austinban nemcsak idei 10. futamgyőzelmének örülhetett, hanem annak is, hogy utolérte Fernando Alonsót (jelenleg mindketten 32. F1-es diadalnál tartanak), azaz az örökranglista ötödik helyére állt (értelemszerűen a spanyollal közösen foglalja el ezt a pozíciót). Ezen a listán egyébként csak Michael Schumacher, Alain Prost, Ayrton Senna és Sebastian Vettel előzi meg a jelenlegi listavezetőt. „Hatalmas megtiszteltetés, hogy ott lehetek a legnagyobbak között! Továbbá rendkívül büszke vagyok arra, hogy én szereztem a legtöbb futamgyőzelmet a brit versenyezők közül!”
„Ezt elsősorban az autómnak köszönhetem, ha az nincs, nem tudtam volna ilyen gyorsan elérni ezt a számot. A csapat remek munkát végzett; mindig egy ilyen autóról álmodtam, és most megkaptam! Ez életem legjobb éve és ez eddigi pályafutásom legjobb szezonja. Nagyszerű teljesítményt nyújtunk és én is következetesen versenyzem, a csapatban pedig mindenki nagyon-nagyon keményen dolgozik” – folytatja Hamilton, aki a hétvégén Nigel Mansell rekordját döntötte meg – eddig ő vezette a brit Forma-1-es versenyzők győzelmi listáját.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Nincs új a nap alatt.
Erről jutott eszembe, hogy a befújt difi sem volt teljesen új találmány, akárcsak a vonórudas felfüggesztés. Úgy rémlik hogy valamelyik régebbi Ferkán alkalmazták először.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
2009: Alonso: A Ferrari lesz az utolsó csapatom
2014: Alonso: Van élet a Ferrari után!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- DIGI Mobil
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Windows 10
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...