- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- DIGI internet
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Windows 11
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Fall-N #280668 üzenetére
találtam egy pár karbon fékkart, XTR-é volt. ha jó lehet, akkor elpostázom. a lyukak méretét, meg a távolságát kell lemérned a sajátodon, hogy kiderüljön
(ahogy nézem egyébként az S700-as féked meg a trekking XT között csak a felirat a különbség)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #280926 üzenetére
Alapvetően semmi még eddig, de kíváncsi lennék rá hogy más gyártók mit tudnak.. 20.000-t azért nem költenék 2 pár betétre azért is húztam meg a "lélektani határt" 6.000 körül..
Szlovákiából rendelem a cuccok nagyrészét itthon nincsen vagy nagyobb felárral adják. Kint még a B05S-RX is maximum 2.5000/pár itthon kb.innen indul az OEM zacsis kivitel. Ott még a KLS illetve a BBB is drágább jóval.. SM-RT64-nek is dobozos változatban 9.000-ből kijön darabja 180mm-nek vagy a 160mm-nek 8.000-t itthon 8.000-től indul kb. az OEM zacsis 140/160-sBBB BBS-53E illetve a BBB BBS-53 esetén panaszt nem olvastam csak pozitív vissza jelzések voltak
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #280972 üzenetére
Már be vannak koptatva nem is kicsit már rá érezek hogy hol és miként fog a fék mint a V-Féknél meg van az az érzet. Igen ezekről tudok azért mentem az említett Swissstop betétek irányába ami még gyantás. Eredetileg BBB-néztem ki picivel kevesebbért de ha már lúd akkor legyen kövér . Nem akarok olyat kihozni a fékekből ami csak a felső kategóriásnak az érdeme én inkább azon vagyok hogy a jelenlegi tudását kimaxoljam és szerintem az említett fejlesztésekkel meg is lesz. Ezért sem vettem más féket illetve drágább rotorokat. Volt egy lélektani határ mind a rotorok esetén mind a betétek esetén amit nem szerettem volna túl lépni bár a betétek esetén nüansznyival össze jött de ha tényleg igaz lesz a marketing rizsa amit a gyártó állít én nekem már jó lesz
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #281166 üzenetére
Van egy Topping DAC az asztalomon, és azért Topping, mert k.rva jó. Mellette egy Magni erősítő van. A kínai Topping semmivel nem olcsóbb az (asszem amcsi) Magninál, és nagyjából ugyanolyan (eléggé) jó. Biztosan jobb, mint a Bose és hasonló társai. De nem is olcsóbb nagyjából semmivel...
Én nem a kínai termékek ellen vagyok, hanem a kínai dömpinggyártott szemét ellen, és az erőszakos, kihasználós, nem piaci alapon dotált kereskedelmi gyakorlat ellen, aminek a célja a hagyományos nyugati cégek tönkretétele, majd felvásárlása. Jó a Lenovo laptop, de nem olcsóbb a konkurrenciánál, és a barmai a mai napig képesek egy-egy szériában akkora átgondolatlanságokat csinálni, hogy ihaj. Jó a Xiaomi is, ha nem félted az adataidat. A Motorolát azért ne nevezzük jónak, a céges telefonjaink azok, látom évről évre az új modelleket, annak valók, akik árérzékenyek, és itt meg is állt a tudomány. De senki nem kritizálja őket ezért. És téged sem, mert mindenki azt vesz, amit fontosnak tart.
Európa meg persze, hogy kezd elkényelmesedni, és remélem, hogy a fogyasztói társadalom elmegy a fenntarthatóság és a minőségi gyártás irányába, és akkor lehet nyugodtan drágább akármi, ha közben 5x tovább bírja. Ja de amúgy az idejövő filippínók nem annyit keresnek, mint otthon, és adó is van befizetve utánuk.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #281167 üzenetére
Koppig be bírtam hajtani a kúpos alátétek nélkül nem mozog.Ezért kérdeztem hogy van e jelentősége vág elhanyagolható.Apropó a betéteket hogy ideális cserélni a fék testben? Kereket le szerelni vagy a fék testet le csavarozni a rögzítési helyéről? Mind a kettő lehetőségre láttam már videót. Bár a fék testet szerintem nagy sz*s újra be állítani hogy középen legyen és ne súrlódjon a rotorhoz
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #281226 üzenetére
Jól kivan találva (irónia) pedig iszonyat macerás a hátsó kereket le és felszerelni állandóan a kazetta be akad a váltókanálba ott is főleg a a felső váltó görgőben de az első se panaszkodhat mivel ott új kora óta ki kell teljesen tekerni a gyors zárat hogy ki lehessen venni a kereket. KTM-n ilyen problémám nem volt
-
balintbaba
tag
válasz Fall-N #281377 üzenetére
A surlódást meg tudom erősíteni, nekem is jobban fog az első fékem, vagyis legalábbis érzésre mindenképpen, a hátsó picit nyúlósabbnak érződik - hosszabb bowden, vázon és a kormányon keresztül is megy. Mondjuk ennek fényében nem is értettem soha, miért lenne egy tárcsafék jobban adagolható.
A fékerővel szerintem, ha csak az erőátvitelt nézzük nincs probléma. Most hétvégén is kellett egyet vészfékeznem saját hibám miatt egy kikanyarodásnál - holttérből jött egy sporttárs nagy sebességel. Mondanom sem kell, hogy a hátsó kereket simán állóra fékezem ilyenkor, ilyen esetben a tárcsás fékkel sem áll meg hamarabb az ember (száraz, ideális körülmények között, mielőtt valaki megjegyezné ).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #281390 üzenetére
Szerintem a fékerőnek vajmi kevés köze van a bowden-bowdenház súrlódási viszonyához, annak nagyon-nagyon rossznak kellene lenni ahhoz, hogy ne tudd már kezed erejével sem legyőzni és így elég húzást produkálni a szálon. Ott inkább maga a féktest kialakítása, minősége, a fékkar kialakítása és a betét-felni súrlódási viszonya az ami végül igazán számít a fékerőben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #281457 üzenetére
Megégés és megégés között is van különbség. Az első esetben egy nagyon vékony réteg ég fel, ami vagy szinte azonnal lekopik, vagy leszedhető smirglivel, a második esetben viszont - és nálad valószínűleg ez volt - nem csak a felületen, hanem mélységében is megég a betét anyaga, na az tényleg kuka.
Tárcsa akkor végül melyik, csak hogy tiszta legyen, hogy mi mivel jó?
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #281472 üzenetére
SM-RT54-n fogott nem is kicsit, utána SM-RT64-t kezdtem el vele koptatni (hiszen újszerű a betét 300km van benne) míg meg nem jön azóta jött a Swissstop DISC 15 E. Érződik rajta hogy E-Bike az elsődleges felhasználási területe, megkoptatott tárcsán nem is akart elsőre fogni rendesen most hogy meg van koptatva a betét (de nincsennek még össze kopva teljesen) is körbe jártam a környék összes nagyon lejtős utcáját most már fog kicsit csikorog de hamar abba hagyja ( de erről volt vélemény hogy míg 100%-san nem kopik össze a tárcsával addig ez lesz erre számítottam is). De ezeken kívül szépen fog jobban adagolható mint a B05S-RX
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #281479 üzenetére
így látszik a B05s-RX is "felejthető...úgy-úgy, ne is vegyétek, kényszerüljön Shimi még lentebb vinni az így is béka segge alatt lévő árát és én tudjam venni számolatlanul.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #281504 üzenetére
Igaz, nekem is a "buzogány" végű kell már évek óta (BR-M512, 8100) nejemnek kell a másik a TRP-be, de végül 1 kutya a B05S-RX és a G05S-RX. A batár hűtöttből még sosem volt, nem éreztem hiányát még otthon Erdélyben sem. Majd idén Montenegróban megpróbálom elégetni végre, hátha sikerül nekem is.
#281509Szakbarbár...az igazság az, hogy a szokásos tényezőkön felül (szedentáris életmód, dohány, alkohol, stressz stb.) nálunk magyaroknál a konyhánk a fő oka rövid élettartamunknak, magas számú daganatos és egyéb betegségnek, a Covid-ban produkált és leginkább Peruéhoz hasonlítható esetszámnak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #281570 üzenetére
Speedy007 egy állat, térburkolt, sík parkolóban is féket éget.(lásd fentebb) ...kispályás vagyok én mellettetek, városi aszfaltbetyárok mellett, nektek Trickstuff fék kell, hűtött Swisstop betétekkel, legalább hetente cserélve.🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Fall-N #281574 üzenetére
vannak 5-10000 körül is, mondjuk a sor abba nem fér bele (de szerintem annál annyira nem is számít...), általában akkorák, hogy a lánc feltekerve egy rétegben belefektethető. szerintem szépen kihozza a dzsuvát, egyszer (amikor elromlott a ketyere) mostam láncot befőttesüvegben rázva, aztán amikor vettem új tisztítót, beledobtam a "tiszta" láncot, 5 perc után sűrű fekete volt benne a víz.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #281621 üzenetére
Jó hosszú és meredek lejtő kell hozzá (ezen a szakaszon szoktam a féket kínozni, bár mióta itt jövök fel és le már nem érzem kínlódosnak a 39T-s kazettát mint az elején mikor ismerkedtem vele) teleszkópon a lock out bekapcs merev villaként használva a teleszkópot és rossz minőségűnek kell lennie az út burkolatnak kvázi olyannak mintha szét bombázták volna .. De most már sokkal jobb be csiszolva és át mosva (B05S-RX is át csiszolva a sarok törés ellenére használható maradt illetve SM-RT54-ek is átmosva pihennnek a polcon), mentem egy kört a ház körül megcsináltam a 20-30 fékezést amit a gyártó elő írt és a betét tisztamarad de nagyon harap a fék... Viszont a 180-s rotort valamilyen szinten bánom hogy beruháztam rá csak abból az okból hogy a tárolóba nem bírom be tenni a kerékpárt mert a rotor egyből neki ütődik a vasnak illetve rá támaszkodik a kerékpár ha a kitámasztón hagyom a kerékpárt 160-s is neki ütődött de csak akkor ha teljesen be toltam a kerékpárt a tárolóba. Így meg játszanom kell állandóan hogy lenne jó anélkül hogy elgörbíteném vagy szét verném a rotort.
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #281853 üzenetére
fognak nagyon is mikor egyszerre a kettő kart húzom, üveges nem lehet 1-2 napja csiszoltam fel a betéteket a tárcsákat meg át mostam. Elvileg jól beálítottam őket mivel ha az állványon meghajtom a kerekeket akkor nem hallom súrlódni a betéteket a tárcsán.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz Fall-N #281975 üzenetére
Az az észrevételem, hogy a Cube mióta sok mindenben (többek közt) áttért a saját tervezési alkatrészekre mondhatni silányabb lett sok minden az előzőekhez képest.
Nem annyira precíz, vannak spórolási jelek, (vékonyabb, törékenyebb, lötyögős) és nem kellően átgondold tervezések, kivitelek. És ezek egyértelműen látszanak. Jó jók, de mára már léteznek jobbak. -
addikt
válasz Fall-N #281975 üzenetére
De a Mavic nem öntökönlövés az UST miatt? Vagy már ezt tudják a mai külsők? Én is nézegetem EZT meg EZT, mert ennyiért ajándék lenne, szemben a DT Swiss hasonló kategóriájú 400€-jával.
Mondjuk az adatainál nem világos, hogy most akkor 19 mm vagy 25 mm belső profilszélességű
chubby2o6: te mit gondolsz, megvegyem?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #281975 üzenetére
En pont ezen 'minosegi' sajat markas alkatreszek miatt nem vennek Cube -ot. Azert egy Canyont megkapsz ugyan azon az aron, de a kiegeszitok minosege hatvanyokkal jobb.
Konusszal egyebkent tovabbra sincs problema. Azert lattam en jol beallitott konuszos kereket forogni, mellette az iparissal osszehasonlitva. Es a konusz tartossaga is rendben van, csak minosegi agyat kell venni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #282011 üzenetére
Én is gondolkodom rajta hogy az agyon használt Neuzer Nelsonnak adjak e még valami esélyt esetleg ha már van négy 4 szögtengelyes mobolokk illetve hajtómű valamint 9-s váltókar.
De miért nem veszel esetleg egy Riverside 500-t? Tökéletes építési alap ha használtan ki fogsz egy jó állapotút jó áron.. Én is abban gondolkodtam mielőtt a Kellys-re esett a választásom. Csak két dolog miatt dobtam az ötlet egyik hogy nem volt akkor érdemleges felhozatal illetve nem akartam a KTM után még egy újabb költséges felújítási projektbe bele tenyerelni..
-
rétisün
veterán
-
Normi™
őstag
válasz Fall-N #282366 üzenetére
Értem,köszönöm a válaszod!Igazábol egy BR-M675 SLX van rajta,csak átkerült volna a fiam montijára és ahelyett gondoltam a Magura-ra,de akkor maradok Shimano vonalon.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #282519 üzenetére
Én látok benne szépséget, szeretem is, csak úgy érzem, hogy a monti mellett számomra értelmét veszti. Ha outiznék, vagy egyáltalán nem bringáznék, akkor tutira elkezdenék szaladni terepen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #282776 üzenetére
Sok kicsi sokra megy tartják sokan én a fékváltókar megoldást akartam cserélni mert idióta kialakítású volt az ST-EF505 meg pocsék minőségű is mert be ázott a fokozat kijelző ilyen a 25 éves LX-570 szetten sem volt. Így ment vele az MT200 is.
Bár ahogy nézegetem jóval jobb vételek lettek volna az MT-410- től de utólag könnyen okos az ember. -
Kro
tag
válasz Fall-N #282770 üzenetére
Fékerőben nem igazán tudnék különbséget tenni a 2 fék között. 6100 mellet szól viszont az i-spec ev lehetősége és a szélesebb fékbetét választék (hűtőbordás, fémes) ha esetleg a jövőben ilyenre adnám a fejem. De jelenleg teljes megvagyok elégedve vele, illetve az egész bringával. Szép lassan minden összeállt rajta. Még a kábelrendszerező spirál izé is megjött nagy nehezen a messzeségből, azt is feltettem. Már csak a sárnak kellene felszáradni kicsit (nem vagyok nagy dagonyázós) és mehet élesbe a tekerés.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #282773 üzenetére
Bárhol bármilyen nagy volumenű gyártási folyamatot megnézel, mindenütt vannak gagyiságnak tűnő dolgok, anno én a Foxconnban is meglepődtem, azt hittem majd sci-fi lesz meg ultraprecíz és valójában az is, csak nem úgy, ahogy elképzeltem. Más téren meg olyan komoly dolgokat művelnek, amiket nem tudtam volna elképzelni sem. Ez a FARSPORTS engem most picit meglepett, mert sosem néztem utána, azt hittem valami kisebb noname gyártó. Nem is olcsók, a weboldalukon jelenleg egy xc kerékszett van, de az is 1040g .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Kro
tag
válasz Fall-N #282948 üzenetére
Munkám során sokat dolgozunk nyomás adatokkal és mi is mindenhol a metrikus szabványt használjuk. Így bennem is ez rögzült elég erősen. Tizedesre kerekítve a bar-t is elég jól használható mértékegységnek tartom én is. De ha valaki a psi-t szereti én elfogadom, ha nagyon érdekel majd átszámolom.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Luck Dragon: Kenyér
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- Elden Ring
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs