Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz balintbaba #281380 üzenetére

    Hát ez jó, nem az első ilyen hsz hogy a hátsó puhábban fog, ezek szerint valahogy kicsit levegős lett az első a dugattyú ki be nyomogatástól (járatástól). Nincs vele baj, halványit később van a "pont" behúzáskor mint hátul, meg puhább kicsit, de fog mint az állat szóval nem foglalkozok vele. Csak érzésre lehet picit érezni fékezéskor hogy másabb mint a hátsó.
    Viszont brahiból fogtam egy satut csak az elsővel tegnap, bringa velem együtt előre.. (nyilván kis sebességnél). Na ennyi volt, a tárcsa meg is deformálódott, kusz kusz lett hazáig :D
    Viszont ez úgy tapasztaltam nem következik be alap esetben - első hátsó egyszerre fékezéskor - de áldjam a kedves eszét annak aki kitalálta a hézagokat a tárcsához.

    Erősebb kiállva esetekben (ergó mindig ;] ) sprintnél továbbra is beleér. De már megszoktam, nincs vele mit tenni, talán majd egy merevebb keréknél nem lesz ez. Kutakodtam agree tulajoknál - másnál is jelen van.
    Am már teljesen megszoktam kiállva is az irányítást, dropon is. Jó lehet tolni neki úgy.

    [ Szerkesztve ]

  • Speedy007

    őstag

    válasz balintbaba #281380 üzenetére

    Való igaz hogy a bowdenes fék jobban adagolható szerintem is, enyém hibátlan be van koptatva és tökéletesen működik de teljesen máshogy működik mint a felni fék és ez nekem szokatlan még .

    Fék távról szerintem itt lehetne vitatkozni .. Nekem is volt a hétvégén egy meleg helyzet részben az én hibám másik részben az autós miatt (bár asszony jóval óvatosabban jön megy elbeszélése szerint ő gyakrabban fog ki ilyen idiótákat) is lendületből mentem mély fék távval egy olyan kereszteződésbe ahol alig jön autó ki és be is. Elkezdtem lendületből fékezni az utolsó 150-200m-n hogy a végén lassan át gurulva menjek a kereszteződésen szétnézve erre nekem balról egy fehér BMW-s még nagyobb lendülettel lassítás nélkül és persze szét nézés nélkül vágodik be nekem balról kb.50m-m sem volt hogy állóra álljak meg az ő rosszaló tekintetéknek tüzében. Ezt egy jobb fajta párhuzamosítós V-Fékkel se lehetett volna igazán össze hozni ezt a mutatványt szerintem de a tárcsafékkel sikerült igaz orra állt a bringa a végén.

  • Fall-N

    veterán

    válasz balintbaba #281380 üzenetére

    Sokat úgy lehet javítani a fékerőn, hogy a súrlódást csökkentjük. Így alap a teflonos bowden és bowdenház. Nekem először Acor hosszanti szálas ház volt, ami brutál merev, teflonos bowdenszállal, így jó volt a fékerő, bár később a sima Jagwire CEX is tudta ugyanezt, bár ennek nem volt olyan brutál tartása. Ez azért volt nekem fontos, mert idegesítő hangja van ha a vázhoz csapódik a külső elvezetés miatt.

Új hozzászólás Aktív témák