- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Disney+
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- OpenWRT topic
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bitcoin topic
- Szolgáltató router után Tp-link router
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz
balintbaba #281380 üzenetére
Hát ez jó, nem az első ilyen hsz hogy a hátsó puhábban fog, ezek szerint valahogy kicsit levegős lett az első a dugattyú ki be nyomogatástól (járatástól). Nincs vele baj, halványit később van a "pont" behúzáskor mint hátul, meg puhább kicsit, de fog mint az állat szóval nem foglalkozok vele. Csak érzésre lehet picit érezni fékezéskor hogy másabb mint a hátsó.
Viszont brahiból fogtam egy satut csak az elsővel tegnap, bringa velem együtt előre.. (nyilván kis sebességnél). Na ennyi volt, a tárcsa meg is deformálódott, kusz kusz lett hazáig
Viszont ez úgy tapasztaltam nem következik be alap esetben - első hátsó egyszerre fékezéskor - de áldjam a kedves eszét annak aki kitalálta a hézagokat a tárcsához.Erősebb kiállva esetekben (ergó mindig
) sprintnél továbbra is beleér. De már megszoktam, nincs vele mit tenni, talán majd egy merevebb keréknél nem lesz ez. Kutakodtam agree tulajoknál - másnál is jelen van.
Am már teljesen megszoktam kiállva is az irányítást, dropon is. Jó lehet tolni neki úgy.[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz
balintbaba #281380 üzenetére
Való igaz hogy a bowdenes fék jobban adagolható szerintem is, enyém hibátlan be van koptatva és tökéletesen működik de teljesen máshogy működik mint a felni fék és ez nekem szokatlan még .
Fék távról szerintem itt lehetne vitatkozni .. Nekem is volt a hétvégén egy meleg helyzet részben az én hibám másik részben az autós miatt (bár asszony jóval óvatosabban jön megy elbeszélése szerint ő gyakrabban fog ki ilyen idiótákat) is lendületből mentem mély fék távval egy olyan kereszteződésbe ahol alig jön autó ki és be is. Elkezdtem lendületből fékezni az utolsó 150-200m-n hogy a végén lassan át gurulva menjek a kereszteződésen szétnézve erre nekem balról egy fehér BMW-s még nagyobb lendülettel lassítás nélkül és persze szét nézés nélkül vágodik be nekem balról kb.50m-m sem volt hogy állóra álljak meg az ő rosszaló tekintetéknek tüzében. Ezt egy jobb fajta párhuzamosítós V-Fékkel se lehetett volna igazán össze hozni ezt a mutatványt szerintem de a tárcsafékkel sikerült igaz orra állt a bringa a végén.
-
Fall-N
veterán
válasz
balintbaba #281380 üzenetére
Sokat úgy lehet javítani a fékerőn, hogy a súrlódást csökkentjük. Így alap a teflonos bowden és bowdenház. Nekem először Acor hosszanti szálas ház volt, ami brutál merev, teflonos bowdenszállal, így jó volt a fékerő, bár később a sima Jagwire CEX is tudta ugyanezt, bár ennek nem volt olyan brutál tartása. Ez azért volt nekem fontos, mert idegesítő hangja van ha a vázhoz csapódik a külső elvezetés miatt.