Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz Speedy007 #280965 üzenetére

    Hasaggymeggel értek egyet. Először be kellett volna koptatni a betétet a tárcsával és utána venni esetleg másik fékbetétet. De egy másik betéttel sem lesz XT/XTR fék a Deore-ból. Szerintem semmi gond nincs átlagos felhasználó segge alatt az organikus gyári (azaz Shimano) betétekkel. Félfémes vagy fémes betét meg holt fölösleges ha nem a hegyekben mész állandóan. Már csak azért sem, mert azért hátránya is van ezeknek a fajta betéteknek. Ha nem fékezel sokat és hosszan akkor ki sem jön az előnye a félfémes betétnek (nem éri el az üzemi hőmérsékletet), hanem csak a hátránya (hangos, jobban eszi a tárcsát, hidegen rosszabb fékerő).

    A két dugattyúnak semmi köze a fék erejéhez általánosságban (annyi, hogy a legerősebb fékek általában négy dugattyúsak), mert példának a két dugattyús XT/XTR erősebb a 4 dugattyús MT420-nál. Ha végképp nem vagy megelégedve a fékerővel, akkor nincs mese venni kell egy XT M8100-at (vagy Magura MT5/MT7). ;] Azzal ne félj kimaxolnád a két dugattyút.

    Sajnos ahogy többször felmerült, a sok fórumozás negatív hatással van a pénztárcára, megágyaz a fejlesztéseknek. ;] Nekem sem volt indokolt az Alfine, de fog mint az állat, így nem hagyhattam ki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák