- Hálózati / IP kamera
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Synology NAS
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- DIGI kábel TV
- Zyxel NAS326
- PHP programozás
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
válasz trialboj #130159 üzenetére
pedig többen mondják, hogy a hátsó tag teljes kizárása nehezebbé teszi a mászást főleg köves terepen, pont mint egy hardtail bringával, mert elpattog a hátulja a köveken. Én speciel 1000 mászáshoz sem zárom elejét sem, nemhogy a hátulját. Elejét előfordul, reménykedve, hogy nem felejtem el nyitni a tetőn, és de .... elfelejtem.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
zoli03
őstag
válasz trialboj #130159 üzenetére
Ezzel én is egyetértek. Nekem Monarch RT3 van hátul, hiába zárod le, akkor is mozog kicsit, és ezt aszfalton eléggé érezni. Plusz trail biciklire azért agresszívebb mintázatú külsőt rak az ember, mint XC-re, amit megint csak nehezebb lesz tekerni.
Terepen persze végig nyitva van a tag, emelkedőn is, de sokszor 20-30-40 km-eket is menni kell aszfalton, ahol viszont szenvedés egy XC géphez képest. Persze valakinek 5-10 km-t kell tekernie, aztán ott van a Budai-hegység, de nem mindenki lakik olyan szerencsés helyen.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #130198 üzenetére
Biztos olyan nagy méret az?...nekem kicsit nagynak tűnik,általában ezek a kónuszméretek.
(#130197) jjeahh...amúgy rátetted az "i"re a pontot,ahova nem tudok feltekerni,onnan le sem akarok jönni,ez lehetne akár az xc mottója is...mondjuk Runner íbájkja ezt is felülírja. A vita meg fontos,hisz érvek-ellenérvek ütköztetéséből derül ki egyik-másik típus erőssége,gyengéje,csak nem kell túlzásba vinni a kardoskodást és kerülni kell a személyeskedést.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #130149 üzenetére
A bikeparkt téma engem is egyre többet foglalkoztat, így szintén elég sok videót nézegettem és kezd kialakulni bennem egy kép róla.
Azt szűrtem le, hogy a parkokban nagyon széles a nyomvonalak nehézségi spektruma, ahogy a sípályák nehézsége azzal egyező jelöléseket használnak, így indul a könnyebb kanyargós flow jellegű pályákkal, amiken még semmi ugrató, mag egy egy pumpálható bukkanó, majd egyre több és nehezebb akadály kerül beépítésre a nyomvonalakba, egészen odáig, hogy már az ugratók nem table top, hanem muszáj elugrani az érkező rámpáig, lehetne óriási több méter magas letörések. Sőt a fekete pályák olyan DH szekciókat tartalmaznak, amik olyan brutál kövesek, meredekek és annnyi gyökér áll ki belőle, hogy aki nem gyakorlott mtb-os az ott max letolja rajta, aki le mer menni az nagyon lassan szinte lépés tempóban (láttam ilyen videót pl Semmering kemény nyomvonaláról) és még úgy is átesnek és elesnek. Az ilyen nyomvonalak nekem nagyon brutálisnak és nehéznek tűnnek, nem egy seprűvel tisztítgatott flow menet, nagyon tudni kell ahhoz, hogy ott egyáltalán lemenjen valaki, sőt tempót menni még több bátorság kell. A nevesebb helyek ilyen keményebb nyomvonalai adják a DH világbajnokság pályáit, amin ilyenkor civilek is lemehetnek, ha van elég bátorságuk hozzá. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #130208 üzenetére
Ja megforgatod a kereket a tengelynél fogva 2 kezedben és nem érzed,hogy akadozik,akkor inkább ne bántsd.
(#130209) xy.zsolt...Egy:mi a bajod a csomagolással,hisz kerékpározni vetted,nem otthon becsomagolva kiállítani. Kettő:miért kérted maradjon eredeti csomagolásában,már ez elején téma volt átcsomagolása? Három:Mivel indokolták külön kérésed elleni átcsomagolását?
Amúgy végül melyiket,honnan és mennyiért vetted meg?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #130243 üzenetére
Köszi! Közben kimentem egy tesztkörre és hát lejtőn brutálisan visított, szerencsére volt nálam tartalék fékbetét és a hegyen kicseréltem, ez most rendben van csak kissé kopott.
Runner_fxr: Ok, akkor te nem, de a többiek viszont rá akartak dumálni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #128415 üzenetére
Visszakaptam a szerviztől a tagot. Hivatalos FOX diplomával rendelkező szerelő nézte át, elvittem az előző gumigarnitúrát is hogy nézze meg volt-e rajta sérülés.
Azt mondta hogy 2 kamra van benne, a felsőbe töltjük a fox olajat, de nekem az alsóban is volt folyadék ami nem kellene ott legyen... nyilván ezért folyt az olaj.
De arra a kérdésre hogy látott-e valamit hibát, helytelenül felhelyezett gyűrűt, stb, azt mondta hogy nem, és ezt így nem mondta ki, de nem tudja mitől folyhat az olaj, mert nincs benne sérülés.
Előre nem kellene károgni, de ez nekem úgy hangzik, hogy semmi hibát nem fedezett fel, tehát nem valószínű hogy megjavult volna bármi is benne.
Persze ehhez kell majd pár hosszabb kör hogy kiderüljön, de szinte hihetetlen hogy eddig az összes fox teló és tagommal masszív idegeskedés is járt.
És itt is a köv 5-10 tekerés arról fog szólni, hogy végig azon stresszelek, na most ami kifolyt az még a normális, vagy ez már megint túl sok, és vihetem vissza hogy kezdődjön megint elölről a 2017-es komédia, ami másfél hónapig tartott egy fox talas teló miatt, majd a végén ugyanúgy kotyogott. A hajam kihullott, és el is kellett adjam, az egészségem érdekében : ))))))
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #130352 üzenetére
Lehet,hogy az alsó,amúgy alapjáraton üres kamrába is töltött valami pancser olajat,ami aztán folydogált kifele?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #130455 üzenetére
Az apránként cserélgetésnek van egy olyan előnye egy új bringához viszonyítva, hogy nem ülök itthon évekig pénzt gyűjtögetve, hanem tekerhetek
Az első kereket nem csak a súly miatt akarom cserélni, kb ezek az indokaim:- súly, szerintem az első keréken, telón érzed meg a legjobban, máshol nem annyira
- tojás van benne, néhány küllőm recseg-ropog, nem bízok benne, szerintem túl voltak húzva
- gagyi az agyam
- legyen az első-hátsó kerék egyforma
- kéne egy téli kerékszett hóban terepezni, amin szegecses gumi van, a régi kerekek felújítva újrafűzetve jók lesznek erre a célraA fényképezőm milc, szal nincs 1kg és az akciókamerámnak hála ezután ritkán lesz nálam
A váz asszem 2012-es, én használtan vettem 2 éve, bár újszerű szinte gyári állapotban, semmi nem volt rajta kopott, úgy nézett ki, mint amit hajtottak egy hónapig, aztán fűtött garázsban tartottak. Ja, egyetértek azzal, hogy idővel a kopó alkatrészeket ha cserélgetem a többszörösét is rákölthetem, de melyikre nem? Emiatt még nem váltom le addig amíg nem érzem, hogy valami korlátoz és zavar rajta, vagy nem nyerek lottón . Bár a régi montis haverinám tavaly, amikor a montija már nagyon koszos és tenénsz*ros volt, nem mosta le, hanem inkább vett újat... lehet így is .deny330: Első blikkre én is csak ennyit csináltam, reméltem, hogy bekopik, aztán a hegyen ki kellett cserélnem a betétet, annyira vonyított. Szal ha van tartalék betéted szerintem vidd magaddal.
Hasaggymeg: Ja, ez ilyen, de szerintem azért értelme is van, reggel utánnanéztem és gyárilag, azzal a pedállal amit adtak hozzá, a szarvakkal amik rajta voltak elméletileg kb 15.5kg volt, 3kg súlykülönbség azért nem semmi
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #130455 üzenetére
én is hajlamos voltam azt gondolni, hogy egyben mennyivel olcsóbb bicót venni, de ez addig igaz, ameddig létezik az a modell, amin nem cserélnél semmit
Csábít is sokszor, a kinézett gravelt is akciózzák mindig.. más kormány, más nyereg, más kerekek, más hátsó sor, más fékkar, mint amit amúgy vennék rá. És akkor nekem nincsenek is 40-60 ezres nyergeim, de ha összeadom, már nem olyan fényes a helyzet.A kulacs víz / hátizsák / fogyjál le érvelés ott sántít, hogy ezeket ugyanúgy elhagyhatja könnyű biciklin is, és akkor ugyanannyival könnyebb :-P
Akinek nehéz biciklije van, kevesebbet igyon?Ha hosszú távra faja kereket vesz, akkor később cserélheti a vázat, és megtartja a kereket.
Én is úgy terveztem, hogy az olcsó kerékszettem megtartom, jó lesz a leendő vázamhoz. De van jelentkező az eladó vázamra, aki mégis kerekekkel vinné, akkor nem lesz kerekem. De ha veszek, már inkább jobbat veszek, és addig kihúzom egy kerékszettel, mert szerencsére átadapterezhető a két váz között, szóval ha így lesz, 3 vázban is lesz használva ugyanaz a szett.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #130463 üzenetére
Az új váz miatt valszeg telót is kéne cserélnem, amivel együtt már lassan ott vagyok, hogy vehetek egy új bringát egy jó akcióban. De amúgy ez eszembe sem jutna, geo ábrák alapján kb. be lehet lőni, hogy milyen a vázad geója és az enyémmel semmi gondom nincs. Oké egy modern csúcs Specivel nem vetekszik de rendben van, bőven akadnak 2019-es gépek, amiknek szarabb a geója, szal pár éve is voltak jó geók, most is vannak sz*rok.
Semmim nem XT amúgy, a hajtókar integrált Acera, a fogaskoszorú Alivio, középcsapi Saint, hátsó váltó Deore, fékek szintén Deorek... Gondolom ha kopik valami és cserélem XT-re vagy valami jobb Sram-ra, azzal megint faragok a súlyból, pont ezért örvendek a 12.x súlynak, mert nagyrészt belépő-középkategóriás alkatrészek vannak rajta, bármelyik kopó cuccot cserélem jobbra, valszeg még lejjebb fog menni a súlyAmúgy ha már új bringa, egy hete már GT-k is kaphatóak nálunk az egyik boltban, egy ilyen ki van állítva, b*romira jól néz ki élőben, elfogadnám.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #130530 üzenetére
Ezek nagy része tanyabike (csepel, wm, styria stb.) ezek inkább gyűjtemény jellegűek, de teljesen használhatók, utálom a múzeumi darabokat. A tanyabikeok kivéve egyet a nyaralóban teljesítenek szolgálatot, ott nagyon jól jön 7-8 bringa. (A legöregebb '30-as évek, legfiatalabb '80-as). Manapság már nem annyira, de 1-2 éve ezek még gombokért mentek.
Van egy tuningolt csepel túrám, az a kocsmába járós bringám. Két vintage monti azokból az egyik inkább monti, a másik túra jellegű. Egy kempó, azt mondjuk valószínűleg megkapja faterom. Meg egy csepel alapú zöld dobfékes izé, azt el akarom adni.
Illetve van a wilier országútim ami nagyjából értekben annyi, mint ezek összesen.
A padláson mondjuk vannak még vázak
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #130568 üzenetére
Nálad nem 25$ postát ír? Így már 50$ + ha elakad a vámon... szerintem nem éri meg. Nem értek hozzá, de abba a bringába nem megy bele mondjuk egy ilyen ilyennel? Mert ha igen, ez jobb cucc és a méret mizériát is elfelejtheted.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
pc360
addikt
válasz trialboj #130591 üzenetére
Nemtom, nekem eddig mindig sikerült... Ezért van hatszögletű töve, ott meg lehet csavargatni akkor is, ha már széjjel van zúzva a feje. A régi Wellgomhoz külön adtak is egy szerszámocskát. Szerintem te valami hulladékot használhattál. Rendes acélból kell, hogy készüljön, és az se baj, ha kap egy réteg zsírt a csavar.
Ez az egyenesen lecsapott csavarka a legjobb típus általános (de nem teljesen kezdő) felhasználásra. Ezen kívül van még az üreges szegecs, de arról már esett szó, hogy az csak sípcsontvédővel ajánlott. Legömbölyítettből pedig nem szokott cserélhető lenni. Az utóbbiból elég valami low end darab is, mert úgy legalább egyszerre kopik el a felület és a csapágyazás. Más megoldásról nem tudok.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #130668 üzenetére
Én nem vennék sem "V" nyakút (kivágott,ahol berepülhet valami csípős rovar),sem hátsózseb nélkülit,csak aláöltözőnek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
pc360
addikt
válasz trialboj #130843 üzenetére
Nem is terepezésre való a Hurricane, hanem aszfaltozásra és döngölt / poros utakra. Ez teljesen világos, hogy nem veheti fel a versenyt terepen egy 2,2-es, mintás darabbal. A 4 bar ajánlás sem véletlen. De ha arról van szó, át tud vágni egy féligmeddig sáros Kamaraerdőn is (persze csak lefele), de nem az a lételeme.
A felemás gumírozás értelmét nem vágom. Ha elöl fognia kell a keréknek, akkor hátul sem árt, ha nem pörögsz ki mászásnál, kanyarodásnál pedig mindkettőt terheled, tehát ugyanolyan fontosak. Most vagy haladni akarsz és csak a megfelelő körülmények között használod a gyors gumit, vagy terepezni, de akkor azt rendesen.
Annak semmi értelme, hogy elöl egy traktor durmogjon, amikor csak aszfaltozol. Akkor minek hátulra a Hurricane, mit nyersz vele? Az aszfalton végig egykerekezel? Mindegy, fura dolog, de nem hiszem, hogy bárki másnál megállna ez a különböző méretű és típusú külső dolog. Féktárcsából szoktak előre nagyobbat rakni érthető okokból.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #130848 üzenetére
Kösz! Akkor használom a szigszalaggal amíg megérkezik a rendes felniszalag, amúgy is nagyon alacsony a guminyomás. Defektem eddig a 2 év alatt egyszer volt és az sem terepen, hanem aszfalton, egy rozsdás szeg beleállt az első gyári Rapid Rob gumimba .
És akkor felniszalagos kérdés: ha a felnim 21mm széles, milyen felniszalagot kell bele vennem, 16, 18, 20, 22 vagy 25-öst?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
deny330
aktív tag
válasz trialboj #130870 üzenetére
Kétlem, hogy zavarná havert a kora. A váz remek állapotnak örvend a festést illetően, esztétikailag egyes egyedül a teleszkópba tudnék belekötni, mert kicsit ütött kopott a matrica rajta.
Hát úgy kezdtem, hogy körbe-e lehetne tapogatni? Mert még is csak "régi" bringáról van szó. A teleszkópokon kipróbáltam a lockout funkciókat, megnéztem a visszaút csillapítás működik-e, nem-e szorul valamelyik állító kar esetleg, olajat nem-e eresztik. Nem volt semmivel sem baj, a csapágyakat sem éreztem / hallottam, hogy rágnának vagy hangot adnának a forgáspontoknál. A dropper post szépen működik ha lenyomom a kart, egyedül talán egy kis olaj csíkot vettem észre rajta, ezen kívül semmi. Fékek fognak, nem hallottam nyivákolni egyiket sem, vagy hasonló. Kerekek sem kottyannak oldalra, hajtókar is egyben van, váltók közel egy kattintásra működnek, kicsit lassúnak tűntek mondjuk. Amíg mentem vele és végig tapiztam nem láttam hibát. Ha tudom lefényképezem, a váz tényleg elég makulátlan.
(#130871) ivana: Jaah neeem. Csak a gyári felszereltség miatt linkeltem, bocs!
Hát mint írtam feljebb kicsit eltér a gyári felszereltségtől, nekem egyedül a 3x10 szúrja a szememet. Ha jól láttam, hátul is átütőtengely van egyébként, a komplett kerékszett Mavicra lett cserélve. Mindenesetre elől biztos, azért a 35mm-es becsúszó és a 140mm-es rugóút sokat mondó volt elsőre is.(#130872) Runner_fxr: Nem találtam belekötni valót, de egyébként is egy olyan sráctól venné haver, aki bringa eladással foglalkozik és szervizzel. Az Avid fékemet is ő csinálta meg, amikor a dugattyúk megszorultak. Mindenesetre tisztábbnak láttam ha bekérdezek ide, mert úgy kezdtük, hogy 390, aztán lett belőle végül 360.
[ Szerkesztve ]
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131057 üzenetére
Az, hogy gyorsabb leszel-e vagy mennyire fáradsz lassabban sosem derül ki és az erőnlét valóban hasznosabb, viszont én nem értem ha nem vagy túlsúlyos és valamelyik alkatrészed elhasználódik, akkor az új alkatrész vásárlásakor miért ne néznéd meg az specifikációjában a súlyt is és miért ne vennéd a könnyebbet, ha nem kell a súly miatt sokkal többet rákölteni? Pl. nekem a pedálom megfizethető, mivel műanyag kompozit ezért könnyű és egyáltalán nem sz*rabb mint egy fém. A markolatom is nagyon könnyű és kényelemben is b*romira nagy előrelépés a gumi után.. egy normális bilincses gumi markolatnál az sem drágább. Gumiból az alap drótos kategóriánál egyel feljebb már szintén vannak nagyon könnyűek és jó esetben nem csak a súly miatt picivel drágább, hanem mert defektállóbb és jobb az anyagösszetétel is. Belsőből a 140 grammost ugyanannyiért vettem, mint a 260 grammost és semmivel nem érzem sz*rabbnak. Az ilyen dolgoknál tényleg azon múlik a dolog, hogy ész nélkül vásárolsz-e vagy elolvasod mit ír a specifikációban. Szerintem. Persze ha a testsúlyod magas, akkor érdemes lehet nehezebb masszívabb cuccokat venni. Vagy ha nagyon türelmetlen vagy, nincs időd a súlyadatokat böngészgetni, csak megnyomnád minél hamarabb a "pay now" gombot, hogy legyen letudva . Szal dióhéjban: gyorsabb leszel miatta vagy sem, ha könnyebb lehet egy kis odafigyeléssel a bringád, akkor miért ne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #131057 üzenetére
Felmérések szerint a könnyítés grammja az ezüstével vetexik. ...amúgy meg nagyon túl van tolva,mint a migráns-kampány.
Néhány gondolat a Cervélo és a Brit Kerékpáredzők Szövetségének szakemberétől: "...effect of light rims and tyres, though real, is so small as to become practically insignificant."
"Aero nearly always beats light weight"
‘I know people who have put titanium bolts on their chainrings because they think it makes them lighter, and therefore faster. And it does make them faster, because they believe it does...This is a complex issue, scientifically, practically and emotionally. We are real people."
''A two-week training camp is invariably a better investment for performance than a carbon fibre widget that saves a few grams.’'...és ezek a profikról beszélnek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #131093 üzenetére
Én ilyenkor felmálházom a bringát, és magamat is minden szir-szarral, hogy nehéz legyen, és edződjek
Ez is tévhit, edzésen nem a súly számít, csak a pulzus, pedálfordulat, meg a wattok. Mindegy min csinálod. Ha számítana a bringa, nem lenne értelme a görgőzésnek.
De példaként megint felhoznám a profikat, akik ugyanazzal a könnyű karbonnal edzenek (ha nem könnyebbel, mert ugye a versenyen UCI korlátos), holott ha ettől erősödnének, mehetnének aluval is. Reklámnak az is reklám, és 20-30-40 %-kal több súly.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #131127 üzenetére
+IMIIKE1998: erősítésről volt szó, nem arról mi a gyorsabb. Erősítő edzést magas pulzuson, alacson pf-tal kell, amit emelkedőn lehet elérni. Tök mindegy mivel mész fel, az számít, milyen terhelést kap a szervezeted. Nem kell nekem hinni, kérdezzetek egy edzőt v olvassatok utána.
Más: betekertem a váltót a küllők közé a vason. Ennyi volt a bringának...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
pc360
addikt
válasz trialboj #131127 üzenetére
+ IMIIKE1998
A mászásnál ugyanúgy ki tudod hozni magadból a maximumot a könnyebb géppel, de ez igaz síkra is. A végeredmény pedig a gyorsabb haladás lesz, de terhelésben ugyanott tudsz lenni. Nyilván megvannak az ideális értékek, amik az edzéshez kellenek, azt pedig el tudod érni bármilyen bicajjal, maximum egy nehéz dögön kisebb áttétellel dolgozol, lassabb leszel, és még használni is szarabb. Ezt tök egyszerű felfogni szerintem.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131155 üzenetére
Értem, ha majd szénné hajtottam a Recon-t, vagy épp nincs amire a "zsebpénzemet" költsem, akkor veszek egy Rebát . Minden Reba tokenezhető? Most viszont addig így nem tudom minimum mennyire merjem belőni a nyomást, jelenleg 85 psi-n terepen 40km/h fölött sem mozog többet 50mm-nél, de ha felkapom az elejét és izomból ráhasalva rakom le, akkor kb 99mm-t kimozog . Mivel én nagyokat nem ugratok, kb. ez lenne a maximum, amivel terhelem.
A féktisztítót én ajánltam? Emlékeim szerint én csak lánctisztító spray-t meg benzint használtam erre a célra, de már ezekre sincs szükségem a Squirt miatt. Féket én sem tisztítottam eddig soha ilyesmivel, csak mosás után száraz bugyival törölgettem át, de most fékolaj csere után befújtam a tárcsákat vele és áttörölgettem. Hát kb. sz*rt sem ért, az olajat valszeg nem vitte le rendesen, mert továbbra is vonyított, tiszta száraz rongyal alaposan megsikáltam, az többet segített. A betétekre én nem fújnék semmit, ha olajasak, akkor a mosogatós-csiszolós módszered segít, igaz nálam azzal sem lett elsőre tökéletes a fékerő, de végül bekopott. Azért elhasználtam én is a spray-t végül de nem féktisztításra, hanem az agyak csapágygolyóit takarítottam meg vele, meg ilyeneket . A biztos, hogy többé nem veszek ilyen sprayt sem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #131155 üzenetére
Nem érzel meg minden felütést, csak mikor nagyot hibázol, és a 100m nem elég hogy korrigáljon. Már írták, de nem okos dolog úgy belőni hogy a kedvenc útvonalaidon tökéletes legyen, de ha 1x ismeretlen terepre tévedsz, bajban legyél. Maradjon min 1.5 2 cm, tartalék, az a biztos.
Reba 100 körül volt 70kghoz, 4 tokennel 2 extra, pedig 55 re leengedhettem, és eddig még nem értem el az utolsó centit ugratás után sem, szóval óriási különbség.
pc360 ajánlotta, a lánc - féktisztítót csak elfelejtettem odaírni, tőle kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
pc360
addikt
válasz trialboj #131155 üzenetére
Eleve féktisztító ez a Dynamic cucc. A lánctisztításra én csak akkor használom, ha nincs türelmem leszedni és beáztatni. Arra kell csak odafigyelni, hogy fékpofákat ne érjen (ha muszáj, azt alkoholozni / reszelgetni szokták tudomásom szerint).
Tiszta papírral együtt kell áttörölni, így jó a tárcsára és a felnikre is. Utána egyetlen alapos fékezés kell, hogy bejáratódjon a dolog, és úgy fog fogni a cucc, ahogy kell. 1-2 hetente tudom ajánlani minden tárcsára, de főleg szerelés után, ha esetleg meg lett fogdosva, vagy valaki hozzányomkodta a vádliját. Eléggé alapnak tartom minden tárcsaféktulajnak, mert sokat tud dobni a fékerőn a megfelelő tisztaság.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131233 üzenetére
Talán neked is érdemes lenne egy szintel feljebb lépni gumiban és drágábbat venni? . A Conti nem tudom, de a Schwalbe meg a Maxxis tudtommal magasabb árkategóriában jobb anyagösszetételt használ.
Ez a zajosság meg látszik mennyire viszonyítás kérdése, én el vagyok ájulva, hogy a Rekon mennyire simán és hangtalanul suhan a Nobby után (rekon vs ikon )Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
StLui
veterán
válasz trialboj #131233 üzenetére
Én szinte egész nyáron a téli (őszi) kesztyűmben vagyok, mert úgy érzem jobban véd és már bizonyított is
Toobee: ez nagyon jó, már régen is tetszett amikor mutattad, most időszerű is a vásárlás
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131267 üzenetére
Milyen a 2.4 XC-n? Ilyent még sosem láttam, enduróra szoktak ilyen széles gumikat rakni. Illetve a haveromnak a Scottján most 2.35-ös Maxxis Forekaster van, de az a tolómérő szerint ugyanolyan keskeny, mint a 2.25-ös Rekon-om
Jó ez a kép, a közelben is van egy ileyn erdő, de mivel eléggé medvés, még sosem volt merszem jó fényekben ott fotózkodni[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131287 üzenetére
Ismerős ez, ezért nem merek semmit rendelni, csak és kizárólag schwalbe-t, az anyagösszetételük nem olyan jó, mint a maxxis-nak, de a méret legalább mindíg minden modellnél pontos. A maxxis rekon-t most havertól vettem, ha élőben látod, hogy valójában milyen széles, úgy más... személy szerint engem nagyon zavar, hogy a conti meg a maxxis teljesen lesz*rja a valódi szélességet, kb. azt írnak rá találomra amit akarnak . A haverom is azért adta el nekem a 2.25-ös maxxist, mert szélesebbet akart, rendelt helyette 2.35-öst és miliméterre ugyanolyan széles, mint a 2.25-ös, ugyanazon a felnin . Mostmár beletörődött a dologba, de következőben valszeg schwalbe-t rendel.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Apple notebookok
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen