- Programozás topic
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Mobilinternet
- Linux - haladóknak
- Apple TV+
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- SkyShowtime
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz trialboj #54362 üzenetére
WD -t ne, attól még jobban le fog tapadni!!! Szilikon spray!! Az jó!
Lágy szilikon zsírt rakj bele, ezerszer jobb lesz tőle!(#54351) Runner_fxr
Csepel.. nem mondok semmit. Hihetetlen hogy pl a szlovákok biciklijeit kell árulnunk, és még dicsérjük őket mert még ráadásul jók is! Pl CTM, ennek az országnak meg nincs egy normális biciklije.. Magellan RIP(#54360) BMW001
Az nagyon Like az a fék! Csak működjön is jól!(#54361) Slownz
SKS nek létezik gumi bilincses normális országúti sárvédője, az marha jó, igaz nem olcsó![ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz trialboj #57943 üzenetére
Sárral még véletlenül se tisztítsd! (Ekkora butaságot rég hallottam)
Attól csak retkes lesz, meg összekarcolod a tárcsát, de tiszta biztosan nem.
Nézd meg, hogy nem-e olajos esetleg a tárcsa és amiatt nem fog!
Egy ronggyal és féktisztítóval le tudod tisztítani.
A betéteket célszerű kivenni és megcsiszolni a felületüket.Ha még mindig nem ok, levegős lehet a rendszer.
A mínuszok semmi kárt nem tesznek benne.
Ez egyébként használt bringa?
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz trialboj #57943 üzenetére
Tárcsa féknek kell idő hogy bekopjon, ha megmosod a bringát, utána sem fog fogni jól egy darabig, vagy ha letisztítod teljesen tisztára féktisztítóval, kell neki egy idő mire jól összekopik, ezt lehet gyorsítani ha esetleg vizet locsolsz rá, és úgy fékezgetsz, de a legjobban a poros erdei terepen fog bekopni.
Az a sárga dolog az igen érdekes, lehet tényleg jó lenne ha a tárcsát és a betéteket átmosnád féktisztítóval, meg át is törölgetnéd egy tiszta ronggyal, ügyelve hogy mindig a tiszta rész érjen a tárcsához, mert a ronggyal is könnyen fel lehet vinni rá olajat, zsírt, innen onnan. Valamint ara is vigyázz hogy a kerék tengelyét ne érje a féktisztító, mert ha egy kicsi is bejut a csapágyazáshoz, az teljesen hazavágja benne a zsírt. Utána mint mondtam lehet hogy még rosszabb lesz, de már zsírtalanítva egy idő után be kell kopnia. Kivéve ha a fékbetét beszívott olajat, mert akkor cserélni kell, ki lehet esetleg égetni féktisztítóba áztatva, de nem lesz az igazi.
BR-M446 egyébként nem fog erősen, megbízható jó fék, könnyen is szerelhető, légteleníthető, de nem az a nagyon harapós fajta. Esetleg másik fékbetéttel érdemes próbálkozni, fémessel, vagy szinteres fémessel, ha a gyári gyantás van benne. Csak ezeknél a keményebb fékbetéteknél meg azt szem előtt kell tartani, hogy a hozzá adott tárcsát nem javasolják ilyennel használni, mert hamarabb kopik el mint ami a normális élettartama lenne.[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #57943 üzenetére
Kösz a tippeket.
Letisztogattam a tárcsát és féket is. A hátsóról rengeteg kosz jött le. És kis idő után mondhatni meg is javult. Persze még mindig nem tökéletes. (az 1000 éves v-fékem határozottan jobban fog egy másik bringán ) De legalább már nem életveszély vele közlekedni.
Viszont most az első szarakodik a tisztítás után. Lehet csak azért mert többnyire csak a hátsót koptattam.Összességében viszont eddig nem dobom el az agyam a hidraulikus tárcsaféktől. Tudom hogy nem ez a legjobb típus, de akkor is egy shimano márka. A 6-8 éve vett a bike positive v-fék, mai napig 1 ujjal bárhol megfog (utcán).
A bringa 130k volt, és lehet hogy itt sokaknak a kulacstartó szerkezete többe kerül, de ennyiért nagyobb fejlődést vártam. Az eddigi tektro draco mechanikus tárcsánál annyival jobb, hogy könnyebb húzni(télen).
A tárcsán azt írja h Resin pad only, ez most mit jelent? Mást nem szabad v nem ajánlott használni? Azt olvastam hogy a low end tárcsákon írja ezt. Elég szomorú, hogy ennyi pénzért egy használt bringa is low end cuccokkal van felszerelve.
Bele sem merek gondolni mit raknak a 100-150k-s új gépekre.Továbbá azt akartam még kérdezni hogy a RS recon silver solo air telón a pop-lock, pontosan milyen felhasználásra van. Tehát mikor érdemes használni? Ha sűrűn kapcsolgatom elromolhat? Egyik ismerős azt mondta hogy nem ajánlja hogy állva tekerjek hogy ha be van kapcsolva... pedig annak még értelmét is láttam, mert sokkal kevésbé fáradtam 8-10 körbetekerés után.
Köszönet ismét,
Szép estét"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Tothgera30
Ármester
válasz trialboj #57987 üzenetére
A féknek (tárcsa és betét) össze kell kopnia, ha letakarítottad, akkor még jó pár fékezés, mire használható fékhatást érsz el vele.
Shimano belépő-közép kategóriás tárcsákon rajta van, szóval fémessel (metal) ne gyilkold, mert megeszi a tárcsád.
A RockShox Recon nagyon jó kis teleszkóp, és használtam (visszakereshető. Kapcsolgatástól nem lesz baja, kopó alkatrészek kopnak, évente egy szerviz kell neki, munkatársam egy ideig XC versenyre is használt ilyet. Kiállva azért érdemes lockolni, mert így minden egyes teljesített wattot az aszfaltra tudsz átvinni és a legkisebb erőveszteséget is elkerülheted.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
maximilian4
addikt
válasz trialboj #57987 üzenetére
Nekem br-m395-ös fékem volt az előző bicajomon, tehát a legalapabb shimano hidraulikus fék. Nekem már az első használatkor nagyon jól fogot, sőt blokkolt is első, hátsó egyaránt (bár nem tudom sokaknak miért jó ha állandóan blokkol...). Szóval csak pozitív tapasztalatom van vele. Volt olyan hogy a fékbetét magába szívott valami szutykot és nem fogott rendesen. Ki lett cserélve és lőn csoda, működött, fogott stb..
Tehát ez az általánosításod a te rossz fékedből (mert a tiéddel van a baj) az összes hidrás fékre egy nagy nagy bullshit. Miért nem cseréled ki azt a fene fékbetétet? Előző hozzászólásomban is írtam, hogy sokszor csak ez jelenthet megoldást, Hiába tisztogatod a tárcsát vagy a betétet, ha olyan mértékben tönkre ment.
Szóval nincs semmi baj a hidraulikus fékekkel, a tiéddel van valami gebasz, emg kell csinálni oszt csókolom. Sok sikert!Maxi
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #58039 üzenetére
A fékkar hátranyúlása nem állítható?
A rozsdás lánc, racsni kombóra:
- Nem volt rendesen kenve télen jobban kell figyelni a lánc olajozásra ha kimész akkor lehet, hogy naponta kell
- Sajnos mind a lánc mind a racsni nagyon low end ezek úgy rozsdásodnak mint a franc felület kezelés nagyjából nincs, a racsni még elmegy de ez a lánc a legolcsóbb kmc ami nyúlik mint a kolbász és darabokra esik ha szétszeded, meg ocsmányul rozsdásodik, szóval lánccsere mindenképpen... -
maximilian4
addikt
válasz trialboj #58039 üzenetére
Nincs kötelező sorrend. Úgy állítsd be ahogy neked kézre esik. Az előző tulaj 1 ujjasnak használhatta a féket, én azt közelebb raknám a markolathoz, inkább 2 ujjas fék ez. A váltókarokkal is nyugodtan játszhatsz, hogy a fülek neked ujjra essenek. Ha például messze van a markolattól és el kell venned a kezed a helyes pozicióból váltáshoz vagy fékezéshez, nyugodtan told jobbra-balra a fékkart/váltókart. Nyugotan fel is cserélheted, ha most úgy érzed nem jó.
Nem muszáj 2. bringa télre, de ha használid hóban, sárban, latyakban, akkor több ápolást is igényelnek az alkatrészek, illetve a rövidebb élettartam adott. Ha meg nem ápolod, akkor így fog kinézni mint a tiéden.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Because
őstag
válasz trialboj #58039 üzenetére
ilyenkor is bringával járok melóba, természetes a rozsda, de ez csak felületi. 3 naponta ronggyal letörlöm olaj és mehet újra
ja ma voltam Hervisben törzsvásárlói napok kacc kacc... bringából itt Tatabányán 2db volt (többi felszívódott, gyerekbicókkal nem számoltam) azon is 40% Off címke, az eladó szerint még a raktárban sincs nekik semmi ahhhaaammm
mondjuk nem volt egy pár papucs se amire ne aggattak volna valami akciós jelzést... ennyit a kuponozásomról[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz trialboj #58081 üzenetére
Nem biztos hogy sokba fog fájni, de én elvinném egy szervizeshez tuti. Lehet csak állítani kell. Nekem 6k-ből kijött a generál szervíz, úgy hogy átnézett mindent, kitisztított mindent, amit vittem alkatrészt kicserélte.
Viszont ha használt bicajt veszel, simán bele kell kalkulálni általában az új koszorút és láncot (sztem).Maxi
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #58081 üzenetére
Készítettem egy rövid videót a problémáról, vagyis arról nem mert azt csak bringán lehet előidézni, és ez a fő ok, amiért félek hogy nem szakszerűen közelítik meg a kérdést a z itteni"szakik". Az itteni boltok ahogy én ismerem a szervizeseket, meghallgatják mi van, aztán ha tudják megjavítják ha nem értik akkor kicserélik, semmi esély nincs rá hogy felüljenek és kipróbálják ők is, hogy mi a gond.
A videón azt próbálom szemléltetni, hogy elég nagy a holt rész két, fogáspont között, vagy ez normális?
Tehát a hiba még1x: 2/7 es sebesség alatt, tehát minél könnyebb annál intenzívebb, hallatszik egy fura daráló hang, hátulról. Olyan mintha a recés gumi beleérne a vázba, de érződik hogy a fogaskoszorúból jön.3/7-8-9-10 nél nem mutatkozik, habár lehet azért mert ott nem bírom annyira terhelni.
Ha cserélni kell, akkor mire érdemes, ami nem fogja megadni magát a nyári terepezéstől... ?
Ezt találtam ami jó árban van: Shimano SLX FH-M665"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #58114 üzenetére
Videó alapján nehéz eldönteni nagy-e az a játék,valószínűleg nem.Hallod mind2 kalapácsot? Ha lassan forgatod nem teljesen egyszerre "ütnek" így kettőt kell hallanod. A leírás viszont olyan "darálásra" emlékeztet mint mikor kopott lánc/hátsó sor olyan fogakon van futtatva melyeket ritkán használtak,így nem koptak együtt a többivel+lánccal.Tény,hogy ha ez igaz,akkor ugyanazok a hátsó koszorúk kell daráljanak,attól függetlenül,hogy elől melyiken van.Ha jól tévedek,akkor 6,5,4,3,2 és egyes fogakon fog darálni,függetlenül,hogy melyiken van elől.Ha így van,akkor együtt lác+hátsó sor csere szükségeltetik,az SLX szint már jó. Ez persze csak akkor áll,ha a darálás kizárólag hajtás közben észlelhető.Ha sima gurulásnál is hallod,az már az agy lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #58647 üzenetére
A sima wd40 nem a legjobb mert bár tisztít,nem ken eléggé.Van a specialized pfte változata,na az jó.Drótkefét meg ne közelíts bringádhoz.Sehova!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz trialboj #58647 üzenetére
Amig nem arra ebredsz, hogy elfelejtetted legalabb letorolgetni es kb kenoanyag nelkul alldogallt egy ejszakat, addig ne felj. Nekem ezutan is ment meg sok sok km-t, miutan letakaritottam.
Tegnap bronzkefevel surolgattam kicsit, aztan letoroltem rola az olajat es ujrakentem, utana egesz szep volt, szerencsere most csinalhatom ujra..
Everybody lies.
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #59202 üzenetére
Sebbenzin segített nekem ilyennel, illetve utána valamilyen clorox, de szerintem ha van nő a közeledben aki szokott mosni jobban jársz ha megkéred, mert nem egyszerű és rosszabbítani is lehet. Anyukám kb. a harmadik mosásra szedte ki valahogy a tenyérnyi olaj foltot a gatyámból, mondjuk az barna, ha világos akkor nem igazán lehet vele mit tenni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #59202 üzenetére
Levágod min2 szárát és nem csak rövidnadrágod lesz,hanem törlőrongyod is.
(#59203) ivana...cloroxot csak fehér nadrágon!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz trialboj #59216 üzenetére
Nem, ez nem olyan teleszkop, hogy ilyenekre szukseg legyen.
Leszedem a ket csavart a villa labanal, aztan kiemelem a becsuszokat es letorlom a szimeringek belso oldalat, szilikon spray-el fujok egy tiszta rongyra egy keveset, azzal pedig korbekenegetem a szimering belso oldalat, a becsuszokat letorolgetem, esetleg bezsirozom, majd visszarakom es racsavarom a labnal a csavarokat, kesz.
Ez csak gyorsszerviz, teljesen szetszedni nem szoktam, de tel kornyeken adtam le nagyszervizbe, mig dolgozni voltam, akkor tudtommal szetszedtek es atneztek rajta mindent, bezsiroztak, beallitottak, szoval most nincs is szukseg ra, megfelelo homersekleten meglepoen "jol mozog", csak most meg hideg van neki..
Videot talalsz neten, de ha nem erzed magadban a potencialt, hogy jol ossze tudd rakni utana, valmint, hogy nem teszel semmiben kart, akkor ne kezdj neki, inkabb add le egy rendes szervizben, ahogy vegul en is tettem, azota ugy mukodik az egesz es kesz, nem kellett meg semmihez komolyabban hozzanyulnom
(#59222) Hasaggymeg
Mutatsz egy kepet, hogy nezett ki a vegen a lanc? Nem tudom elhinni, hogy csak nekem koszos mindig a lancom..
Szemenkent szoktam csepegtetni a lancolajat, eleg gyakran, meg attorlom, de itt mindig olyan patika allapotu kepeket dobalnak be, hogy rendszeresen szegyellem magam[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz trialboj #59459 üzenetére
Személyes tapasztalatom ugyan nincs, de biztos nem indulnék el lötty nélkül. Ha defekted lesz mit csinálsz? Ha a peremnél sérül a gumi vagy a felni, akkor is betömi a tej a lyukat. Itt egy kis írás róla amúgy. [link]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #60743 üzenetére
Volt ez valaha takarítva? Nedves puha ronggyal le tudod törölni, aztán meg szárazra.
Vannak speciális olajok, amivel lehet kezelni, ha nincs, akkor fújd be szilikonolajjal a szárat, ha nincs, akkor én néha láncolajjal csinálom. Utána mozgasd meg, az még felnyomja a szimeringről is a koszt, utána pedig töröld át, hogy ne maradjon rajta kosz. (Szervizesek javítsanak ki, ha nem jó, én így csinálom. )Azért is jó az olajos mozgatás, mert ha csíkot húz, látod, hogy kopott a szimering.
Miért gondoltad amúgy, ha kilóg alóla a szivacs, akkor az megfelelően működik?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fred23
nagyúr
válasz trialboj #60836 üzenetére
Én kifejezetten az a típus vagyok, aki melegben és napsütésben szeret tekerni, mégpedig fürdőzésekkel tarkítva a tekerést. Ettől még nagyon messze vagyunk. Így is jó a szabadban túrázgatni bringával, de számomra még nagyon nem az igazi.
Még képről is lejön, hogy hideg és borús az idő; nem az igazi. A pákozdi ingóköveknél készült amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz trialboj #63071 üzenetére
Na várjunk csak..
Az üzletben az árakat valószínűleg a Shimano Magyarországi forgalmazója által meghatározott ajánlott kiskerár alapján határozták meg, ott ahol voltál. Ezt az árat ne hasonlítsd egy webáruházban olvasottakhoz, akik lehet nagyobb kedvezménnyel vásárolnak több agyat, és kisebb haszonnal árusítják, netán kikerülik a magyar forgalmazót, vagy árukészleten maradt áruból csinálnak kiárusítást. Valamint ők nem tartanak nyitva üzletet, nincs annyi kiadásuk, nincs akkora rezsi költségük, folyamatos kiszámítható forgalommal rendelkeznek, nem zaklatják őket személyesen tanácsadás igénnyel, ha nem jó amit rendeltél nem tudod az orruk elé dugni stb stb.. Ezek egy vállalkozásban mind plusz költségként merülnek fel, ami miatt nem tudják "ingyen" adni az alkatrészt.Második dolog, hogy a dobot, kazetta testet, hub body-t, ahogy tetszik, a szalajtás észrevétele után szét kellett volna szedni, fel kellett volna mérni a hibát, lehet csak beleszáradt zsír okozza a racsni mechanika helytelen működését, amit egy sima tisztással, és újrakenéssel orvosolni lehet. Ha sokszor szalajtattad meg, akkor lehet hogy már károsodott, ilyen esetben tényleg csak cserélni lehet az agyat, mivelhogy külön dobot elég nehézkes beszerezni.
Mire kell figyelni? Ha meg akarod tartani a tárcsát, akkor arra hogy center lockos legyen. Ha a felnit meg akarod tartani, akkor arra hogy azonos legyen a lyukszám. Ha a küllőt meg akarod tartani, akkor a küllő perem átmérőre, valamint a küllő perem szélességre, tehát igazából ilyen esetben egy hasonló dimenziójú agyat kell vásárolni, feltételezve ha az eredeti küllő méret jó méretű volt az adott konfigurációban..
Nem tudod leszedni, nincs hozzá szerszám.. ezzel nem tudok mit kezdeni.. vidd el szervizbe, ha nem találsz jó szervizt, vagy derogál bevinni és pénzt adni érte, akkor vedd meg a szerszámot, tanuld ki a szakmát, jöjj rá, tanulj hibáidból.. én is így kezdtem anno, nem úgy születtem, hogy tudtam.
Az XT agy nem rossz, de vehetsz belőle akár régebbi cr-mo tengelyest is, azok is tartósak, viszont egyre figyelj, ha nincs beállítva a csapágyhézag, nincs bezsírozva újonnan, akkor tönkre fog menni, és nem fog úgy forogni ahogy kellene.
Az SLX sem rossz, de sokkal kevésbé precíz a csapágyazása mint annak az új fajta XT agynak, és rosszabb a minősége mint a régebbi XT agyaknak, pl a 756 osnak.
Ha részletesebben érdekel hogy mi a különbség köztük, arra csak sokkal hosszabban tudnék választ adni.A 36 küllős kerekek nem érdekességek, régen a fűzött kerekek többsége 36 küllős volt, tudod 360 fok a kör, osztva 10 el, hoppá 36, logikus, erős kereket ad eredményül. Viszont ma már divatosabbak a 32 küllős kerekek, így a 36 os felnik és agyak kevésbé elérhetőek. De még mindig ez a kettő a legnépszerűbb. A 28 as sokkal ritkább, a 24 es fűzött MTB keréknek meg már értelme sincs, így alig fordul elő.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz trialboj #63164 üzenetére
A hátsó kereket a vázban középre kell centrírozni, ha precízek akkor ezért kérni fogják hogy hagyd ott a vázat.
Váltó állításhoz nem árt ha ott van a bringa, mert elvileg szabványosak a távolságok, de mindig lehet egy kis eltérés, ami miatt a korlátozó csavarokat és a bowden feszességét is hozzá kell állítani az új agyon levő kazettához. -
-
-=RelakS=-
veterán
válasz trialboj #63208 üzenetére
1perc volt kb átimportálni
Google MyMapszoli03, Darco
A Navitel vagy a Locus hajlandó abba az irányba állni, amerre haladok? A Google térképnél már elegem van abból, hogy ha a telefon rosszul határozza meg az északi irányt, akkor a Térkép szerint néha oldalazva, uram bocsá tolatva közlekedem...[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #63682 üzenetére
A hajtás felőli kattogásból nem igazán értem, hogy jutottak el a hátsó agyig. Az ilyen jellegű kattogást okozhatja a pedál, nincs rendesen meghúzva, vagy nincs zsírozva a menet. A hajtókar lelazulása, a középrész lelazulás. Illetve pedál csapágy probléma vagy maga a monoblokk csapágy problémája. Sok esetben egy pedál menet zsírozás vagy monoblokk meghúzás megoldja a problémát. Szerintem okkal vagy rájuk mérges.
-
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #63682 üzenetére
Sokkal kevésbé lennék rájuk mérges ha azt mondja nem tudja mi a pontos hiba de szerinte cserélni kell a hátsó agyat. Akkor elgondolkozom rajta, és rajtam állt volna hogy megszívatom magam vagy sem.
A pedál kilazulás stb nem játszik, ezekre tudok figyelni, illetve kb 1 hónapja jártam ott, és akkor kivette, megkente és visszarakta a középcsapágyat. Viszont még rájöttem hogy az a hiba jártam vele legalább 1 hetet (én azt hittem hogy a pedál, és 3 fajtát próbáltam ki, mire leesett hogy máshol van a hiba). Ez a pattogás viszont már ezelőtt is jelen volt, csak sokkal ritkábban 2-3 hét is eltelt és nem hallottam.
A láncot is átnézte és mondta hogy néha lehet 1-1 láncszem szorul kicsit és az okozza, de ez is kizárt mert 3-4 naponta tisztítom és kenem, az más dolog hogy szerintem ez még az eredeti lánc, de meg lett mérve és még van benne legalább egy 1000-es.
Mekkora az esélye hogy a Deore hátsó agy amit berakott, újonnan hibás? Az eddigi pattanásoknál kicsit ugrott is a lánc nem is keveset, most viszont úgy vettem észre, hogy alig mozdul, inkább csak pattan.
Amúgy ez a bringa: [link]
Elismerem hogy nem egy könnyű eset, (és remélem hogy nem csak nálam fordul elő hogy olyan problémáim vannak amelyekről még nem is hallott senki), de elég elkeserítő a helyzet, ha most elkezdik majd találgatni hogy vegyek új láncot, v monoblokkot, esetleg teljes hajtáscsere, akkor seperc alatt a bringa áránál leszünk. 120k volt januárban, külföldről szinte új állapotban, pormentesen(azóta sem sikerült úgy megtisztítani, pl a váltókarok, v hátsó váltó labirintusait), közepesen kopott lánc és 7.-8.-9. sebesség a fogaskoszorún.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #63694 üzenetére
A pedál menetének és pl. a hasonló hangú nyeregcső,nyeregcsőbilincs éles reccsenését nem tudom hogyan lehet a hajtóműtengely,agy vagy kazetta kattanásával,esetleg megszorult láncszem pattanásával összekeverni.Esetleg egy süketnek de nem szerelőnek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz trialboj #64295 üzenetére
En 5 vagy 6 ezerert vettem platform pedalt egy kerekparboltban, nem vekony design, de még nincs vele semmi gondom, ismerosom kb ugyanilyet hasznal, csak mas marka van rairva.
Az alacsony árnak is megvan a maga "költsége", csak kicsit később jön elő..
A kínai lámpáknál is mindkét példánynál, amivel rendelkezem, magamnak kellett "szervizelnem" őket, mert a kapcsoló elég hamar elhalálozott. Ha van kedve az embernek, meg nem idegen tőle a dolog, akkor megoldhatja a problémákat és jól járhat az alacsony árral, egy kis befektetett munkáért cserébe, de egy pedálnál talán nem kockáztatnék, mert rosszabbul is jarhattal volna.Nekem eddig a legdurvabbak, amit kapott a pedal, azok az utesek voltak, amikor veletlenul beleertem padkakba vele, nem volt oszinte a mosolyom, de nincs semmi baja.
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen TV-t vegyek?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- BestBuy topik
- Milyen processzort vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Dragon Age: Origins
- Programozás topic
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs