- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Netflix
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsohi
őstag
válasz trialboj #94225 üzenetére
A megfelelő sebesség és a helyes testtartás a titok nyitja. Jómagam is csak a nagyon kezdők táborát erősítem, de itt egy videó amit nem rég készítettem: [link] 1:40-nél szerintem jól látszódik, hogy nem bűvészkedek semmivel, csak egyszerűen 'átmegyek rajta'.
Az első kereket pedig soha nem kézzel rántjuk fel, hanem egy erős pedálozással megemeljük, különben csak pofára esés lesz a vége, mint ez.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #94257 üzenetére
Á, most nézem, hogy a kínai komputer használati utasításban lévő táblázatban nincs 29er kerékméret. Akkor ezt most be lehet állítani vagy nem kompatibilis sem az én sem a haverom montijával és kidobtuk az ablakon azt a pár dolcsit?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tothgera30
Ármester
válasz trialboj #94269 üzenetére
Elég nehéz lenne szétbarmolni egy Reba-t. De a lényeg, ha olyan mint a Sid-em, akkor egyszerű az egyszer egy. Bovdent kikötöd a remote lock-ból, lent imbusz kulccsal oldod, (lecsíped a bovdenvéget) és simán ki lehet húzni belőle a bovdent. A műanyag rögzítőt is kicsavarhatod, de nem lényeges, nélküle is kijön.
Ezeket lehet 80-100-120mm-re belőni, attól függ milyen a geo-d. Viszont nekem egyértelműnek tűnik a jelzés, eleve én úgy szoktam belőni hogy ráülök, 1-1,5cm-t beül, akkor általában rendben van a súlyomhoz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #94277 üzenetére
Hát én még össze-vissza akartam tekeregni Gyimest, Tusnád és Szent Anna tó környékét meg a Nagyhagymás-hegységet is idén, de a lábam kicseszett, szal nem, messze nem sikerült teljesíteni a kitűzött célokat és m*rha mérges vagyok miatta . Egyelőre abban reménykedek, hogy a lábam egyáltalán helyrejön műtét nélkül...
3 bringa... Jó neked.Más: végül 3db km órát rendeltem , egy megy a haveroknak meg kettő nekem, ebből 2db olyan amilyent ajánltál és jön még egy Inbike, mert picit tartok az általad ajánlt km óra anyagminőségétől, képeken elég gagyinak tűnik, + testbikeon is azt írják, hogy nagyon rendben van, csak gagyi a háza... No de majd élőben kiderül mennyire zavar a dolog és melyik válik be, kíváncsi vagyok. A 3 km óra mindenestől $14 volt Az egyiket majd max rádumálom valamelyik haveromra vagy elajándékozom... És ha már rendelgetés, megint 10 csomagom jön kínából és az összes bringás cucc, a helyi postással már haverok vagyunk
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz trialboj #94425 üzenetére
Ezzel a mostanival az a bajom, hogy a szivacs alatt van még egy műanyag réteg, ami felcsúszik a kormányra. Emiatt a szivacs még vékonyabb, alig pár mm és elég kemény tud lenni néha. Ezért szeretnék valami vastagabbat, plusz amúgy is elég nagy kezeim vannak, elfér a nagyobb.
-
Játékos
addikt
válasz trialboj #94442 üzenetére
Sajnos nem jogos kérés/elvárás a szerviz felé!
Nincs végtelen kapacitásuk, nem kérték, hogy küldd hozzájuk. Legjobb tudásom szerint az ide vonatkozó hatályos Magyar jogszabály szerint a szerviznek "TÖREKEDNIE KELL, hogy 15 napon belül elvégezze a munkát"! Teház nincs szabályzás rá gyakorlatilag...Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #94586 üzenetére
én átérzem, de azért nem gondolom, hogy bárki fog tartani külön dobozt csak kormányoknak, kormánynak pár aprósággal, kormánynak hajtóművel, hajlított nagymama-kormánynak, dobozt kormánynak és 29er keréknek, szóval érted...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
SOAD19
addikt
válasz trialboj #94598 üzenetére
Mikor észrevettem a rozsdásodást, akkor lockoltam, azóta úgy használom. Amúgy, sima városi bringás vagyok, persze, ha kicsit inger dúsabb helyen élnék, akkor lehet többet bicajoznék. Tudom, vegyek bele egy új teleszkópot... Csak mostanában próbálom nagyon fogni a pénzt, és csak arra költeni, amire nagyon kell. Lehet jövőre felmegyek Pestre, ha minden jól alakul, ott meg ki tudja, hogy fogok-e bicajozni. Kicsit nagyobb távok vannak ott, mint itt Debrecenben, ahol fél óra alatt áttekerek a városon, de szerintem, még ezzel is sokat mondtam.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #94612 üzenetére
Picit feszítesz a gyors-száron nem szorul meg? Nagyon pici kotyogás még elmegy,de ha nagyobb,és ha a kiszerelt kereken is érzed félő,hogy nagyobb lehet,szerintem pont úgy károsodik mintha kicsit túl lenne húzva...de majd Runner megmondja ha nem így van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
-
#27813376
törölt tag
válasz trialboj #94620 üzenetére
Gázspray-t már kellett használnom kutya ellen, egy kuvasz volt nagyon mérges kinn a határban. Dobhatod is el, semmit sem ért.... szerencsésen pofán tudtam baszni a hátsó agy egyik oldalával mikor nekemjött, aztán elszaladt. Egyedüli ami sikeresen használ és hosszabb időre harcképtelenné teszi, az a paprikaspray. Medvére is kiválóan működik, bár azt még nem kellett kipróbálni
-
IMIIKE1998
őstag
válasz trialboj #94620 üzenetére
Én szépen lassan leszálltam, megfordítottam a bringát a másik irányba és rápattanva örült iramban kezdtem tekerni. Szerencsére megunták a hajszát, mert nem sokon múlott, hogy elkapjanak... De lehet jobb lenne nekem az aszfalt, ez a kis "malőr" felidézte bennem a gyermekkori "rossz" emléket.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #94612 üzenetére
Szereztem kulcsot, de ahelyett hogy megszorítottam volna és vége, bele akartam nézni hogy minden okés-e. Erre a porfogóról az összes kosz beesett, és kiderült hogy nem tudom csak úgy kiszedni a tengelyt, le kell kapni a fogaskoszorút is.
Úgyhogy beraktam a hangulathoz leginkább passzoló muzsikát és összedobtam ezt .
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-=RelakS=-
veterán
válasz trialboj #94639 üzenetére
Elrontottad a zene linkjét
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tufa_
aktív tag
válasz trialboj #94634 üzenetére
Koszi a tanacsot. Utazasokhoz is hasznalnam igy nem lenne rossz ha a video minosege is top top 5 Session nekem is szimpatikusabb a meret illetve hogy alapbol vizallo viszont az uj Yi 4k Plus osszehasonlito videok alapjan (foleg a rezgeseket osszehasonlitva) jobbnak tunik mint egy Hero 5...
Franc se tudja.. Vizallosag azert kell leginkabb mert ha esik en akkor is uton vagyok.. Itt Londonban pedig az hogy esik, egyaltalan nem ritka.. -
SOAD19
addikt
válasz trialboj #94656 üzenetére
Elég sok mindent árulnak a Lidl-ben, többek között bicajos cuccokat is: [link]
Gondolom, nálatok sincs ez másként.Más: Lehet hétfőn mégis nekivágok egy nagyobb túrának Romániába. Kérdésem az lenne, hogy túlparázom-e a dolgot. A környéken lenne ez a látnivaló, ahova ez az út vezet be, kb. 10 km-en át. Egyedül nem nagyon tudom, hogy be merjem-e vállalni. Az a macis tábla, se arról győz meg, hogy jó ötlet lenne egyedül nekivágni. A macin kívül is történhet az emberrel baleset, és ki tudja mennyire látogatott hely...Vagy túl fosos volnék? Ha esetleg valakinek lenne kedve jövő héten egy ilyen túrára, szóljon nyugodtan... Teljesen ráparáztam, erre a medveveszélyre, már egy csomó cikket elolvastam, hogyan lehet elkerülni egy medvetámadást.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #94656 üzenetére
Szoktak lenni ott bringás cuccok felénk is, de csak néha és gyorsan elkapkodják. A múltkor láttam mindenféle lánctisztitókat meg olajakat és szilikon spray-t, de mire másnap visszamentem, már egy sem volt és azóta sem találok
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
#27813376
törölt tag
válasz trialboj #94667 üzenetére
Nem, nem az a szabály. Ha olvasod a fórumot, láthatod, hogy verhetetlenek a lidlis cuccok. Nekem nem csak kerékpáros dolgok vannak, hanem akkus fúrók, csavarhúzók, minden egyéb. Az említett állvány vetekszik a négyszer drágább márkásabb cuccokkal pl. Tökéletesek, ráadásul hosszú garancia van rajtuk.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #94612 üzenetére
Kónuszos agyaknál az a helyes beállítás, amikor a kereket kivéve egy minimálisan kottyan a tengely. Ehhez érdemes kihúzni belőle a gyorszárat, mert a gyors zár kotyogása is megtévesztő lehet. Ha úgy állítod be a kónuszt, hogy picit sem kottyan a tengely, akkor már a gyorszárral túl fogod húznia csapágyat. Ha tökéletesen be van állítva a kónuszod, akkor a gyorszárat úgy kell meghúzni, hogy a zár vízszintesen kezdjen el kicsit fogni, ennyinek elégnek kell lennie, hogy már ne kotyogjon a kerék. Amikor a kereket visszatetted a vázba, és ráhúztad a gyorszárat, érdemes pár centinként haladva körbeforgatni a kereket és minden állásba megnézni, hogy nem e kottyan e a kerék. Van, hogy csak bizonyos szögben kottyan. Ha picit kottyan, akkor még egy minimálisat feszíthetsz a gyorszáron. Ha nem szűnik meg a kotyogás, akkor kerék ki megint, és egy kicsit feszesebbre kell húzni a kónuszt, de természetesen még továbbra is kell maradnia egy kis kottyanásnak kiszerelt állapotban. A hátsó gyorszár nagyobbat tud feszíteni mint az első, ezért általában az első kerékben egy minimálisan kevésbé kell kottyanósra hagyni a tengelyt.
Egyébként ha kotyogva használod az majdnem ugyan olyan káros, mintha túl lenne húzva, szét fogja verni a kónuszokat, majd később az agy belsejét is. Mihamarább állítsd be. Egy 15-ös kónuszkulcsra és egy 17-es villáskulcsra lesz mindössze szükséged a hátsó kerékhez, az első kerékhez általában 13-as kónuszkulcs fog kelleni. El lehet vele szórakozni, pláne akkor amikor még nincs rutinod a beállításban. De megéri, mert az agyak élettartama jelentősen nagyobb ha helyesen van beállítva a csapágy hézag.
[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
válasz trialboj #94777 üzenetére
Dehogy nincs net nelkul terkep. Komoot megy offline is, navigal is offline, csak le kell tolteni a regiokat meg az utvonalakat. Ott van az offline store kapcsolo. Az igaz, hogy ingyen csak egy regiot enged offline letolteni, de akciokkor par ezerert meg lehet venni a full vilagterkepet.
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #94777 üzenetére
Nem találtam semmilyen videót v tippet mit csináljak az összeragadt headset és villanyak kombóval, ezért visszaraktam a kormányt, kihagytam egy hézagolót és mentem 1 fél kört, 2 fékezés és egy erősebb kigyorsítás szétugrasztotta.
Talán érdemes lett volna megpróbálni csak helyben is feszegetni a kormánnyal a helyén, hézagot hagyva a nyaknál, de ez rettenetesen egyben volt.
Sajnos nem ipari csapágyas, rendes golyós csapágyak vannak benne, kár pedig nem olyan régi modell, de gond ezzel sem volt, szóval remélem miután összerakom is hasonlóan megy majd.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #94798 üzenetére
Ne mossuk össze a fixit és az egysebit, ez csak egysebi, de szabadonfutós.
Akkor biztos újat mondok vele, hogy ilyennel indulnak maratonokon, még itthon is. Én egyszer voltam, na nem azért, mert bárkire veszélyt jelentettem volna így, vagy akár váltóssal is, de mindig akartam ilyet, és amikor egy előző sarasabb marcin feltekertem a váltómat, pár hónapig nem volt biciklim, ez a vázszett meg pont ott figyelt az aprón. A súlya 13-assal kezdődik, ha jól emlékszem, ami ahhoz képest, hogy nem egy túlszofisztikált acélváz (kb. mintha baltával faragták volna a papucsot pl.), szerintem nem vészes. Ez külön műfaj, 29-esen a 32:20 körüli áttétel a szokásos, és elég sok hegyre fel lehet jutni vele. Engem sokkal inkább legyilkol a vízszintes terep, igaz, abból erre a Vértesben nem sok van, de ezzel vagy gurulsz, vagy mászol, de a kettő között tud igazi szenvedés is lenni. Aki szereti a letisztult dolgokat, az lehet, hogy élvezné ezt isBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #94817 üzenetére
A töltést azért nem tartom akkora problémának pedelec bringánál, mert egy mai modern gép viszonylag elég kellemes hatótávval rendelkezik. Egy 500-as akkuval bőven lehet menni 1500-1800m szintet és egy olyan 70-80km-t komolyabb terepen. Illetve ha szükséges, tartalék akkut is tudsz magaddal vinni egy nagyobb túrára, akkor meg ezt a távot és szintet szorozd meg kettővel. Az ilyen kapacitású lithium akkuk 2,5kg súlyúak, nem olyan veszélyes magaddal vinni, egy minőségi táskában. Ha meg ez a hatótáv kevés, akkor inkább normál hajtásban kell gondolkodni, mert ez esetben nincs rá feltétlen szükség.
A legolcsóbb kínai vackok élettartama olyan amilyen, ott sajnos a hibakeresés is hajtépős szokott lenni. Én elsősorban a már népszerű, nevesebb gyártókra gondoltam (Bosch, Shimano, Yamaha, Brose, Bionx).
Ezek a rendszerek nagyon ritkán romlanak el, nagyon strapabíróak, és ha még is probléma lenne velük, a számítógép kiírja a hibakódot, azonnal lehet cserélni a hibás alkatrészt. Vidéki helyzetet nem ismerem ezen a téren, de Budapesten már több helyen is szervizelik ezeket a gépeket, megbízhatóan. (ebikeshop, AMbringa, Evobike)
De egyébként én is szereltem már ki a motort, nem olyan nagyon bonyolult művelet egy fő alkatrész cseréje.
Pár szó az élettartamról. Az akkuk kb 500-1000 ciklus körül halnak meg. Ha csak 500-al számolsz, bár akkor még általában csak csökken a teljesítménye, az 50km távval beszorozva, 25 ezer km! Ez azért nem kevés, és ez a leg óvatosabb számítás. A motorok pedig általában 3 akkut kibírnak. Az meg a legóvatosabban számolva is 75 ezer, de szerintem inkább 100 ezer km. Ez kerékpár mércével azért baromi sok.
Ennél több km-t nem csak a motor, de nagy eséllyel egy váz sem fog kibírni.Természetesen pedelec-ben is van jó és kevésbé jó ár/érték arányú. De azért elég jó vételek vannak most is az aprón, többek közt a sajátom is: Bergamont E-Line Trailster C 9.0
De akár ez sem rossz ennyiért: Ghost Kato FS4
A villany hajtás nélküli új bringák is horror áron mennek ha valami felsőbb kategória, használtan meg kb azonos lesz az ára, az azonos felszereltségű pedelec-nek is. Tehát én ezért sem akadnék fent a pedelec árakon. Amennyivel drágább, általában annyival több pluszt is nyújt. Én tapasztalatból tudom mondani, hogy ha egyszer megszoksz egy komoly pedelec montit, utána dög unalom lesz a normál hajtású, de még akkor is ha egy másfél millás felső kategóriás gép. Maximum a fanatikus bringásoknak, akik az életük nagy részét a bringán töltik, ezeknek lehet kevés a hatótáv, meg úgy általában véve szükségtelen az elektromos hajtás.
Egyébként pont a hardtail pedelec montinak nem látom semmi értelmét. Iszonyú merev váza van, és a hatótávja nem lesz sokkal nagyobb mint egy komolyabb fully-nak. Sokkal több értelme van egy össztelós pedelec-nek, lehetőleg legalább 130-140mm rugóúttal. Semmit nem nyersz a merev vázas pedelec-el, még súlyban sem lesz sokkal könnyebb. Én személy szerint úgy látom, hogy a pedelec rendszer egyszerűen le fogja tarolni a monti piacot, közép kategóriától fölfelé, AM, Enduro kategóriában. Itt egyszerűen ez hatékonyabb mint a sima, élvezetesebb vele bringázni. Az országútiknak, XC montiknak meg megmarad a normál hajtás, abból én sem látom értelmét a rásegítősnek.
Egyébként Nyugat-Európában irdatlan nagy rá a kereslet, sőt már Magyarországon sem kicsi. Külföldön a pedelec monti már kb jobban fogy mint a sima. Szóval ezt a kérdést már a piac rég eldöntötte.
Milán13: Szerintem ez attól is függ, hogy milyen papírok vannak hozzá (azért itt észnél kell lenni, hogy mit veszünk meg), de az tény, hogy a magyar piac rendkívül árérzékeny, aki ma használtan akar venni pedelec vagy akár normál hajtású komolyabb gépet, az valóban elég jól tud járni. Külföldön magasabbak a használt árak. Az új bringa nem jó befektetés, ez sajnos így van, ez független a hajtástól, hogy sima vagy villany.
Hasaggymeg: Szerintem ha el tudunk vonatkoztatni a felől, hogy érzelmi alapon nézzük ezt a kérdést, és csak a tényekre koncentrálunk, illetve arra, hogy mi, hogy érzetük, mit tapasztaltunk, akkor az emberek jelentős részélnek a pedelec monti, pláne ugye AM/Enduro kategóriában, sokkal jobban fog tetszeni. És több értelme is van. A piac erre felé halad, aztán majd előbb utóbb egyre több kételkedő is belátja. Persze ehhez szükséges lenne egy kiadós tekerés a hegyekben egy ilyen géppel. Mert addig sok olyan dolgot is bele látunk, ami valójában nem is létező dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #94851 üzenetére
Én természetesen MTB felhasználás mellett mondtam azt, hogy nem igazán látom az értelmét a merev vázas pedelec montinak. Ha valaki inkább light terepen túrázna, vagy inkább Cross stílusba használná, akkor persze lehet létjogosultsága egy merev vázas gépnek is. Biztos én gondoltam rosszul, de ha valaki MTB-ot szeretne venni, akkor feltételezem, hogy menne vele rendes terepre is. Amikor normál hajtású gépet veszünk, akkor persze egy csomó előnye lehet a hardtail-nek a fully-val szemben. Legfontosabb a kisebb súly és a merevsége, ami miatt sokkal jobban fogsz vele haladni síkon és fölfelé, mint mondjuk egy AM/Enduro géppel, és ha ugye nem vagy egy vadulós, nem használod ki a rugóutakat, akkor adja magát, hogy merev XC gépet kell venni. Viszont pedelec hajtás mellett ez kb pont lényegtelen. Én használtam már mindenféle pedelec montit, merevet, fully-t, kisebb és nagyobb rugóúttal. Őszintén szólva, mindegyikkel ugyan olyan faszán mentem fölfelé, sőt, a fully még talán jobb is fölfelé. A hardtailben a motor egy kicsit erősebbnek hat, amikor megindulsz vele, de kb ennyi. A közepe meg olyan batár merev a motor miatt, hogy el sem hinnéd. Lefelé meg nem kérdés, hogy melyik a jobb, élvezetesebb, még akkor is ha nem használod ki teljesen. Én sem használom ki közel sem tudását, ennek ellenére sokkal jobban élvezem a fully-t. A nagyobb költségű karbantartás számomra kissé viccesen hangzik, ne haragudj érte. Amikor 1-1,5 milliós gépekről beszélgetünk, akkor plusz egy teló időszakos karbantartása, és mondjuk nem verseny szintű felhasználás mellett a forgáspont csapágyainak a cseréje pár évenként, nem hinném, hogy akkora érvágás lehet, vagy egyáltalán érv lehet egy hardtail mellett. Véleményem szerint, aki rendes MTB felhasználásban gondolkodik és pedelec gépet szeretne, annak erősen megfontolandó a 140-160mm közötti AM/Enduro kategória, mivel itt van a legnagyobb értelme a rásegítésnek, ezek a gépek a legélvezetesebb pedelec montik.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #94851 üzenetére
Egyenesen jön le a dombról, nem az úton.
Szerintem Runner arra gondol (szerk.: egyszerre írtuk), hogy ha már rásegítéssel mászol, akkor nem 8-9 km/h-val fogsz felfelé mókus kerekezni, mint HT-lel, hanem nagyobb sebességed lesz. A fully felfelé is jobban tapad. Lefelé meg egyértelmű, hogy jobb lesz.
Cserében felfelé is ad olyan önbizalmat, hogy azt hiszi valaki, hogy tud biciklizni, aztán lendületből dobja be magát a hegyoldalba.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
smkb
őstag
válasz trialboj #94928 üzenetére
Nem kell aktivalni kulon semmit. PC-n megtervezed az utvonalat, elmented. Appon belul pedig letoltod azt is offlinera. Ha a terkep es az utvonal is offlineban is le van toltve akkor siman megy, nem kell kulon semmit allitgatni. Alapvetoen azt a regiot probalja betolteni, ahol a gps erzekel. Ha az nincs offlineban tarolva akkor nem megy neki. Akkor oda kell gorgetni a kepernyon ahhoz a reszhez ami megvan. A felso sorban levo 4 ikon kozul a bal elsot valasztva lehet nezelodni. Itt tudsz tevezni is, de azt PC1n konnyebb.
-
veterán
válasz trialboj #94950 üzenetére
Nekem ez rendszeresen eljatszodik, ha sietve indulok munkaba pl biciklivel es egy rovidebb uton megyek, van benne egy foldutas lefele kb 100-200 meter de az utobbi napokban ketszer is epp, hogy meg tudtam fogni a kanyar elott, hogy nem kenodtem fel, mindmetszer az elso telo mentett meg, hogy valamennyi tapadas maradt az elso kereken is es tudtam kormanyozni
Ovatosan kell, meg ha rovid is a szakasz, bat na.Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs