Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    Kerestem de nem találok róla videót, ami bemutatná, hogy mekkora különbség van egy aszfalt és egy terep gumi közt ugyan azon a montin.

    26os bringám van, 2.25ös schwalbe akármi gumival, de többnyire csak aszfalton járok. Viszont néha 2 hetente kb eljutok egy egész király erdőbe, ahol lehet csapatni neki, és kicsit félek, hogy óriási esések lennének ha simán lecserélném. Illetve olyan nagyon jól sem állok, hogy két alig kopott gumit leselejtezzek.

    Nem tud valaki videót mutatni, vagy valami támpontot adni hogy mekkora lenne a gyorsulás az aszfalton?

    Jelenleg pl jó napokon 30 at tudom tartani simán, szembe szélnél 24-26, és a dombokon kitekerve 58-62 de ez csak mpig.

    Most ehhez képest úgy kellene elképzelnem hogy könnyebb lenne tekerni, de kb pont ugyan ennyivel mennék? Vagy gyorsulnék jelentősen?

    Mivel kb 3 óra aszfalton való tekerés után már nem bírok a nyeregben maradni, a fáradtság annyira nem zavar, tehát ha nem lenne jelentős sebességbeli gyorsulás akkor számomra nem érné meg.

    Remélem érthető a kérdés és valaki tud segíteni hogy én is tisztábban lássak.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák