- Facebook és Messenger
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mesterséges intelligencia topik
- Mikrotik routerek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen switch-et vegyek?
- ASUS routerek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ShiTmano #69489 üzenetére
Szóhoz sem jutok! Viccet félretéve Lasali,Runner esetleg Ivana fórumtárs tűnik elég tájékozottnak ehhez,tőlük szívesen várok egy ilyesmit...csak most éppen nem érek rá újabb 1-2 hétig. Talán Lasali már írt egy ilyent korábban,remélem még ír egyet és a másik 2 említett kolléga(meg akárki)kiegészítéseivel összerakhatom,majd beszerkesztjük a témaösszefoglalóba.Ahogy ráérek megmókolom.Jöhet priviben ne kelljen órákig keressem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kacsyx
aktív tag
válasz samspade #69378 üzenetére
Nekem a 2015-ös Cube Cross van. Úgy emlékszem a 2016-os kicsit gyengébb felszereltségű már, de szerintem bátran megveheted. Az XT, SLX váltás szuper, az M355 fékek is bőven megfogtak a Mecsekben 95 kilóval. A villa 4000 km után hibátlan, bár ha tudnék szerezni egy normális karbon villát, lecserélném rá, mert feleslegesnek érzem. A fékbetétek most koptak el, a Smart Sam gumik már 2000 km körül, ezekre kellett igazából költeni 11 hónap alatt.
-
truefx
aktív tag
Eurovelo 6: Tass es Dunavecse kozotti szakasz = szegyen. Terdig er a gaz, es egy nyomsavban kell haladni, ami max 10cm szeles. Szall a por, arnyek nincs. Mo, en igy szeretlek, stb.
-
Colos1
őstag
Sziasztok!
Tök jó, hogy amikor lecserélek egy alkatrészt a kerékpáromon, mindig kiderül, hogy valami más is szar
Szóval, most 7 sebességes hátsó váltót szeretnék. A váltókarom Shimano ST-EF50-7R. Shimanokat nézegettem, max. a Deore lenne optimális árban, de egyrészt nem találtam belőle 7 sebességeset, másrészt nem biztos, hogy ezt a váltót ki tudnám használni az Acerához való váltókarral. Viszont ha tartósságban jobb, akkor csak az kellene Mennyivel jobb a Deore az Acerától? Ha jól tudom egy szinttel fölötte van, de ez inkább pontosságban, vagy tartósságban jelentkezik?
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
pc360
addikt
válasz Colos1 #69506 üzenetére
Sokkal jobb szerintem, tartósságban is. 7 sebességest semmiből sem érdemes megvenni, inkább egyben cseréld a szettet fogassorral, váltóval, lánccal, mindennel 9-esre - már ha egyáltalán az adott masinára van értelme költeni. Vagy keress valami moderáltan használt cuccot rá!
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Colos1
őstag
Van értelme rá költeni, de annyit nem, hogy 9-esre szereljem át. Megnéztem az eredeti váltó "márkáját", a gugli egy Taiwani nyelvű weblapot dob fel Namost ha abból indulok ki, hogy ez a váltó 13 évig bírta, akkor gyanítom, hogy egyik Shimanoval sem nyúlok nagyon mellé. Vagy igen?
Most nézem, a Deore és az Acera közt van egy Alivio is. Abból is van 7/8 sebességes.
(#69507) Crytec210: Elvileg így szoktam. De nemrég egyszerűen szétesett a fékem, szerencsére csak a karbantartás közben, nem utána. Aztán eszembe jutott, hogy 13 éves a canga, és amikor vettem még fősulis voltam, így nem volt akkor rá 150k -m. Eleinte új kerékpárban gondolkodtam, de a váza elég jó - nem azon spóroltak - , ezért most inkább cserélgetem rajta a cuccokat.
Azt hittem már kész, de váltó csak kellene még, mert 2-3 mm holtjátéka van, így vagy úgy állítom be, hogy felfele vált normálisan, vagy úgy, hogy lefele
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
pikszel
őstag
válasz Hasaggymeg #69441 üzenetére
+1
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
Colos1
őstag
Azt próbáltam, pontosabban nem kicseréltem, hanem megszüntettem a több mm -es lötyögést, de a probléma megmaradt, bár kétségtelen, hogy sokkal pontosabb lett. A 2-es kerékre ha az 1-esről váltok, akkor a lánc hozzáér az 1-es kerék oldalához. Ha a 3-asról váltok a 2-esre, akkor jó. Ha beállítom, hogy 1-esről 2-esre váltva ne érjen hozzá a lánc az 1-eshez, akkor meg nehezen vált fel a többi fokozatnál.
Ekkor vizsgáltam meg a váltótestet, a csuklók meg vannak kopva, és lötyög az egész. Ezért vagy felfele jó, vagy lefelé Találtam egy olyan kompromisszumot, hogy csak picit ér hozzá a 2-eshez 1-esről váltva, és csak a 7-ről 6-ra váltásnál kell a kart egy picit túlfeszíteni, de ezt csak addig akarom így használni, amíg meg nem lesz az új hátsó váltó
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Zola007
veterán
válasz Pttypang #69507 üzenetére
Én most a felújítandó városi cirkálóval (boltbajárós) vagyok így.
Kivettem a villát, hogy cserélem, aztán azon kaptam magam, hogy ripityára van szedve a gép.
Fejcsapágy cserés, fékpofák cserések, hátsó váltó kuka, bowdenek, bowdenház, na bammeg három ezer forint költség a semmibőlMost éppen a monoblokk és hajtókaron kívül nincs rajta semmi
Új hátsó agy is kellene, mert a golyópálya kráteres, de akkor már kellenek új küllők, felni is már műemlék szimplafalú, az is cserés.
Ez minimum így 8-10e
Így végül arra jutottam, hogy hagyom a p.csába, letakarítom a kazettát és sort, rakok bele 2 új kónuszt + golyókat, aztán megy ameddig ki nem hullik alólam!Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
Érdekesen jellemzi a jelenlegi kerékpáros világot ez a 7-ről 9-re tartósság miatti csere javaslatod.
Emlékszem, 3-4 éve még ment itt a hőbörgés a fórumban, hogy fele annyit bírnak a 9 és 10-es sorok, láncok, kazetták mint a régi 7-8 sebességes és hányan megbánták, hogy váltottak 8-ról 9-re.
Most meg sz.r a 26 col, eladhatatlan, semmire nem jó (érdekes, 40 évig nem volt gond), csak a 27,5 -29 a király.
Sz.r a 7-8 sebesség, semmire nem jó, csak a 9-10 a király.Úgy látom szüksége van egy újabb trendre a kerékpáros közösségnek, kíváncsi vagyok mi lesz az.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
pc360
addikt
válasz Zola007 #69517 üzenetére
Nem azért, csak tudom, hogy egy normális 9-es szett bírja, és jobban elérhetőek, mint a 7/8-asok (abban a minőségi kategóriában, ami alá személy szerint nem mennék). De most, hogy már sejtem, milyen gépről van szó, valóban nem javasolnék semmit. Marad akkor az Alivio, használtan pár fillért biztosan megér.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Zola007
veterán
egy normális 8-as szett minimum annyi ideig bírja mint egy ugyanolyan kategóriás 9-es
ha minden gatya, akkor érdemes 9-re váltani, de amíg váltó és lánccsere is kellene hozzá, addig nem rentábilis lépés[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ivana
Ármester
válasz Zola007 #69517 üzenetére
40 évig Hol volt 40 éve 26-os monti? Akkor szinte csak 700B volt (tanyabike), szingó, meg fostalicska félverseny gépek 630mm-je, épp kezdett bejönni a 622 az országúti középkategóriába. Illetve létezett 26-os tanyabike 650B (igen ez a 27.5"-ös monti felni ) vagy 650A felnivel. Meg volt mindenféle szabvány nélküli gyerek bicikli.
-
veterán
válasz Zola007 #69516 üzenetére
Igen, en ezert is nem nyulok hozza, most lancot csereltem volna 1740 vagy 1640 km utan, de ugy tunik, hogy keson eszmeltem, mar a sort is kene, inkabb visszatettem a regi lancot, megy ameddig megy.
Akkor a konuszoknal a nagyszerviz ota nem tortent semmi, az tavaly december, november kornyeken volt, a fekpofakat szinten cserelni kene, de ej, raer az jovo honapban, a legutobbi esesnel konkretan eltort az egyik bovdenhaz, a hatso feke a fekkar utan nem sokkal, de azzal sincs gond, mukodik, joaz.A gumikat is illene lassan cserelnem, de ugyanmar, birjak még.
Nincs most az a helyzet, hogy rakoltsek ennyit, majd cserelgetem, ahogy szukseges, maximalom a kihasznaltsagot, ameddig nincs gond, problema.(#69517) Zola007
Az a baj, hogy a 26-os potalkatreszek ara viszont megy felfele, mar otezr egy hetes sor nekem hatra, a legalapabb tourneyrol beszelunk ugye. Azert a haromezerrol otezerre torteno novekedes eleg szamottevo, igy mar tenyleg minimum nyolcasra illene valtanom, ha egyszer ugy alakul. Egyszer.. vagy nem.
Everybody lies.
-
ivana
Ármester
válasz Pttypang #69521 üzenetére
Rohadt drágák a racsnik és ráadásul olyanok mintha vajból lennének. Érdemes bepróbálni a sunracet az olcsó és állítólag nem rossz. Shimanotól alsó kategória az borzasztó. Mondjuk most összeszedték magukat, de régebben még a sorával is voltak bajok. Jelenleg az alivio/sora szint már bőven jó és nem esik szét.
-
Colos1
őstag
A 9 sebességes váltó nem tudna működni a 7 sebességes rendszerben? Vagy annyival keskenyebbek a görgői, hogy nem tudná pontosan vezetni a láncot, és ugyanott lennék, mint a jelenlegivel
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
samspade
csendes tag
válasz kacsyx #69502 üzenetére
Köszi a véleményt! Igen, ahogy néztem a 2015-ös egy hangyányival jobb felszereltségű: Deore vs. Alivio agyak, LX vs. Deore első váltó. Mondjuk a jelenlegi őskori bringámhoz képest nekem már egy alap Tourney szett is hatalmas előrelépés lenne
A Smart Sam gumi szimpatikusnak tűnik, de a testbike-on is eléggé megoszlanak róla a vélemények. Végülis ez kopóeszköz, előbb utóbb úgyis cserélni kell. Te milyet vettél helyette? Milyen arányban használtad aszfalton és terepen?
-
kacsyx
aktív tag
válasz samspade #69528 üzenetére
Nagyrészt aszfalton használtam, kisebb részt murván és a puszta homokjában. Nagyon jó tapadású gumi, tetszeni fog szerintem, de nem túl tartós.
Vredestein Fiammante DuoComp-ot vettem rá kb. 3 hónapja és nagyon gyors gumi. Sima a felülete, nem terepre való, de városban ingázni tökéletes és olcsó (rose-ról akciósan).
Ősszel az esős időkre viszont veszek rá valami 29er külsőt. Szerencsére a váz és a felni enged variálni.vendingo: akkor itt lehet a különbség. Az első pár alkalom után igyekeztem óvni és adagolni a fékezést. Meg a Mecsek nem is túl forgalmas, ritkán kell valami idióta miatt vészfékezni.
[ Szerkesztve ]
-
Konflikt
addikt
volt vki a 24 oras Hungaroringen? vagy az orason? mi az utobbin csapattuk, allat volt a tukorsima aszfalt nekem 6 kor fert bele.
ma vki Bartok Belara?Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
fpeter07
veterán
Mai kihívás teljesítve! [link]104 m-t emelkedik 700 m alatt, 8,45 %-os a teljes emelkedő. Ez így annyira nem tűnik vészesnek. De fele 12%-os. Egyben, pihenés nélkül ezt megcsinálni nem gyerekjáték. Elsőre a feléig sem jutottam fel. Másikra sem tudtam azon a nagyon meredeken felmenni, de folytatásában azért félig még eljutottam. Harmadikra spóroltam már az energiával és csak a meredeken kezdtem el "menni". (igaz kiskónuszról van szó ) Nyeregpontra izomból felmentem. Kis pihi után ez folytatódik. Nem lehet látni alulról, hol az emelkedő vége. Ez mentálisan is aggasztja az embert. 188 pulzussal sikerült abszolválni, mintha lelocsoltak volna.
-
atok666
őstag
válasz fpeter07 #69532 üzenetére
Az szep Kovetkezonek johet pl. egy Stelvio Pass
Atok
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #69535 üzenetére
Majd vasárnap mászhatsz több ilyet is! De ha lehet idén legyél türelmesebb, és ne fordulj vissza értem! Majd felérek én is valamikor
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
gergo5991
őstag
válasz fpeter07 #69532 üzenetére
Nekem ma egy kis hegymászás is szó szerint bele esett a bringázásbaez itt bár nem igen tudtam saját magam kitenni a pontokat a tiédről áthuzogattam szlovákiára. Lefele jövet a patak + szikla kombón elkopott mind2 fékem, egész hazafele jövet kb 40km-en át csoszogott + fékezéskor mostmár durva hangot ad ki mint egy morgó kutya. xD
80km-es kör volt egész jó tempóban végig mentem ahhoz képest hogy tegnap óta nem aludtam
-
fpeter07
veterán
válasz rétisün #69535 üzenetére
1,5 barra levettem a nyomást, nehogy elkaparjon a kerék. Idei versenyeken eddig mindenhol fel tudtam menni. (jó volt egy 10-15%-os rész egyiken, ami nem ment, mert feltorlódott a nép, egyébként kiszenvedtem volna) Ezt eddig kerültem, mert gyalog is nehéz felmenni rá.
Stelvióra vezet montis út?
-
imyourfriend
őstag
válasz Pttypang #69526 üzenetére
Furcsa, nálam az x10sl már majd 4500km óta fent van és nem tapasztalok nyúlást se a soron se a láncon pedig a 10-es rendszer érzékenyebb. Apropó ma kicseréltem a váltógörgőket, bowdent és a bowdenházat s most príma módon vált a szerkezet. Persze ez mind semmiség másoknak, csak szeretek igényes lenni a hobbimat nézve. Amúgy csak ajánlani tudom ezt a kmc láncot, shimanohoz képest ég és föld..
-
Zola007
veterán
Akkor 35 éve
pl: 1982, Raleigh Trail Rider. [link]
26 x 2.12510 évesen kaptam az első mountain bike-om 95'-ben
A miskolci Centrumban már akkor forgalmaztak vagy 6-8 éve 26-os MTB-ket, mert tesómnak korábban vették anyámék pár évvel a szintén 26-os női montit.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz Pttypang #69521 üzenetére
ha új sort veszel, vegyél 2 láncot és váltogasd
Tudom, hogy plusz befektetésnek tűnik, de kifejtemCsak az egyszerű matek kedvéért tegyük fel 2000 km-t bír egy lánc 1% kopásig
míg 4000-et egy sor (2 láncot azért illik kiszolgálni)a lánc már ez alapján 0,75% kopáson van 1500km körül
Innentől öli a sort minden kilométeren. Ha 2000-nél veszel rá egy új láncot, akkor lesz egy új láncot és egy, a kopott lánc által lehasznált sorod.Ha 2 lánccal használod, akkor váltogatva együtt 3000 km-nél érik el a láncok a 0,75% kopásukat
Ott már a sor is kezdi megenni a kenyere javát, de együtt elmegy 4000-ig.
4000 km-re vetítve ugyanannyiba került az 1 sor, 2 lánc, de 3000km-ig problémamentesen tudtad használni, utána is még van 1000 km amíg ráérsz gondolkozni a következő összeállításon és nem áll fenn az a gond, mint SOAD fórumtársnál.
Ez csak vélemény, nem szentírásMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Konflikt
addikt
válasz #48525824 #69543 üzenetére
ugye? pont ezt mondtam en is mkinek aki kerdezte milyen volt; senki nem akar elcsapni, nem fordultak eled, nincsenek gyalogos telefonnyomkodok a bringauton, kamion se szorit le, stb
es a tukorsima szeles aszfalt.. hmm. idealis iven csapatas, allatCommodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
Fred23
nagyúr
Ha a patkófékem karját a kormányon lecserélem egy gyűrűre, amit a hüvelykujjammal húzhatok meg, szólnak érte a rendőrök szerintetek? A kerékpárnak nem kell műszaki vizsgán megfelelni, de vajon mi az a határ, amit a tulaj nem léphet át az átalakításaival? Elismerem, hogy csökkenne a fékezésem ereje, de ha az első féket amúgy is csak a hátsó mellett használom, és sosem magában?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Zola007 #69542 üzenetére
Én 4 láncot váltogatok.
Legalábbis ez volt a terv
Most már 5 láncom van:
-KMC: megnyúlt a használt soron, mint a rétes, várom, hogy hozzá kopjon a többi lánc
-Sunrace: megnyúlt a ... az ÚJ SORON, mint a rétes , várom, hogy hozzá kopjon a többi lánc
-KMC: véletlenül rosszul tároltam, megrozsdult, eltört :S
-SRAM: egy leeséskor megcsavarodott, már nem bízom benne, de azért még használom. (és kipróbálom rajta, milyen, ha zománccal le van kenve )
-KMC: vettem másik KMC-t, mikor megláttam, hogy miért is ment tönkre. Ez máris nekiállt ugrálni, pedig még csak olyan 1600km volt a sorban, de már kezd beállni.Szóval a végén én is két láncot használtam, de még mindig jobban jártam, mint előtte a Shimano lánccal, ami 800km után láncmérős beesősre nyúlt, és vitte magával a sort is (ezen nyúlt meg az első KMC).
Ha ezek elkoptak, akkor újra próbálom jobb Shimano sorral, egy Shimano, és három Sram lánccal, majd kiderül, milyen leszItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Colos1
őstag
Ez a gond, mert akkor cserés a hátsó fogaskoszorú, meg alighanem az első is. Azt sztem elfelejtettem modnani, hogy eredetileg 6 sebességes volt. Az volna a jó, ha menne 6/7/8 -as lánccal is.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Horgász topik
- Politika
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...