- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
-
Zola007
veterán
válasz zoli03 #69413 üzenetére
köszönöm zoli03 fórumtársnak a tippet, ma még volt 2db a Lidlben, sikerült is szert tenni egy ilyen állványra.
Masszívnak néz ki!Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Colos1
őstag
válasz Zola007 #69553 üzenetére
Ezt tudom 7 sebességes a váltóm, de cserélni kellene, viszont 7 sebességest már nem nagyon lehet kapni újonnan, ami viszonylag jó is. 9 sebességeseket lehet kapni, azt szerettem volna megtudni, hogy a 7-es karral, 7-es fogaskoszorúval rendesen együtt tudna-e működni a 9 sebességes váltó? Gondolom ennek keskenyebb a görgője, ami viszont a pontosság rovására mehet. De ehhez nem értek
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #69536 üzenetére
nem türelmetlenség volt, hanem edzés.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ati007
őstag
Megint akcióznak a Canyonnál , két országúti között vacillálok 300euró különbség van a kettő között, megéri?
Canyon Endurace CF 7.0 SL vagy Canyon Endurace CF 9.0
A kerékszett jóval jobb a drágábbikban de hogy ezt én mennyire érezném meg ...... -
ShiTmano
aktív tag
válasz -=RelakS=- #69549 üzenetére
Connexet nem próbáltad? Ilyen sorminta után már csak az hiányzik a listából. Állítólag elég jók. Pár sorral feljebb is dicséri imyourfriend.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
6030D
Ármester
Ha már úgyis lánc meg sor téma van, akkor leírom a mai élményemet. 3000 km / 11 hónap után a KMC X10-es lánc megnyúlt, és vitte magával a sor alját is. A kínai láncmérőnek a 0,75-ös oldalát itthon nem ejtette be, a szervizesnek a 0,1-es német szerszáma úgy beleesett, hogy lötyögött benne. Felettébb boldog vagyok, nem lesz olcsó tanulópénz. Főleg, hogy nem rendeltem webshopról láncot, mert gyorsan akartam cserélni, így picivel drágábban, de vettem itt a városban. Semmi jele nem volt, se váltásban, se láncugrásban. Most én is izgulhatok, hogy Rose-os bögrét vagy sálat kapok vajon.
Ha esetleg van valakinek 10-es SRAM sorhoz két kicsi, nem kopott lánckereke, akkor szólhat.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz dokee78 #69551 üzenetére
Ejtőpapucsos, bár legalább átlós. Ami azt jelenti, hogy vagy szívás fixiként használni (nagyon ki kell számolni a láncszemeket, és pici nyúlás után lehet már cserélni kell a láncot, mert ugye kicsi mozgástered van megfeszíteni), vagy drága (olyan monoblokk kell ami mozgatható). Illetve ha nem féknélküli fixiként akarod használni, akkor szívás, mert nagy benyúlású fék kell rá, ami azt is jelenti hogy relatív drága, meg azt is hogy sose lesz normális fékerőd.
Ezen kívül ugye mindenképp cserés a teljes hátsó kerék, a monoblokk, fékek mert tuti használhatatlan ami rajta van, a kormány ha nem koskormányt szeretnél, fixiként túl alacsonyan van a pedál, szóval mindenképp rövidebb hajtókar kell. Jó eséllyel külsőket úgyis cserélni kell. Lényegében marad a váz meg az első kerék, de szerintem akkor már jobban jársz ha veszel egy vázat magában
Amúgy majdnem ugyanilyenem van, az Puch (csak azon a stucnin van a váltó, na az egy borzalmas szerkezet, soha olyat ne vegyen senki), én is azért vettem hogy majd átalakítom SS vagy fixivé, de hiba volt. -
-=RelakS=-
veterán
-
Zola007
veterán
válasz zoli03 #69413 üzenetére
köszönöm zoli03 fórumtársnak a tippet, ma még volt 2db a Lidlben, sikerült is szert tenni egy ilyen állványra.
Masszívnak néz ki!Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
rétisün
veterán
mekkora lánckerekek kellenének? mert valószínűleg lesz.
amúgy lehet kapni lánckerekeket egyesével, igaz shimanot, de sztem simán jó sram sorba is.
ja, az enyémek is shimanok.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
atok666
őstag
Mokasak ezek a HR adatok . Dombnak felfele 100-120-as pulzus
Atok
-
szjoci
őstag
válasz -=RelakS=- #69571 üzenetére
Ez ilyen, de ennyi pénzért bőven jó. Emiatt szoktam az első kereket földön hagyni. Problem solved
-
Tendd
tag
Segítsetek megoldani a problémám!
A harmadik belsőm lyukad ki ugyanolyan módon. Nem a futófelület oldalon, hanem az ellentétesen, a szelep felől. Kb 1500km megtétele alatt. Mi okozhat ilyen sérülést? Felni, felniszalag, külső gumi, gyártási hibás a belső gumi?
[kép1] [kép2] [kép3] [kép4] [kép5] [kép6]
Ahogyan a képeken bejelöltem, egy vágás fut végig szabályosan körbe. Van ahol nagyobb a mélyedés, van ahol nincs is. Egy ponton aztán elenged és kilyukad.
Az én tippem a felniszalag. -
6030D
Ármester
válasz atok666 #69563 üzenetére
Ha marad a megnyúlt lánc, akkor a hajtókart is koptatja, nem? Azon kívül el is szakadhat, ami meg nem kellemes, főleg az erdőben.
r.levente75: idén kezdtem versenyezni, amatőr szinten. De van sok olyan túra/edzés, amikor kap sarat a rendszer, és nincs lehetőség tisztítani csak otthon. 3000 km/40.000 m szintemelkedéssel, gondolom az sem mindegy. Most én is azt a tanácsot kaptam, hogy sűrűn érdemes cserélni a láncot, mert az "filléres tétel". Most egyébként pont ezért nem is olyan drága lánc van rajta, ha 1500 km-t elmegy, akkor örülni fogok neki, mert olcsóbban kijövök, mint az X10-zel. Ami gondolom kb 2000-2500 km-t tudhatott, 0,75-ig.
rétisün: most nincs nálam a bringa, de SRAM 11-36 van rajta, ahogy nézem 11-13-15 azoknak az alja, tehát ezek kellenének. Hova valósi vagy?
Még valami: most volt szétszedve először az RS telóm is (tudom, tanultam belőle...). A srác ki volt akadva, hogy rakhat össze egy ekkora cég így egy villát.... gyűrve volt a szivacs benne, minimálisan látszik nyom a becsúszón is, de takarítás után patentul működik, és magában tart mindent. Számomra hihetetlen, hogy minden évben emelkednek a bicikli árak (vagy a felszereltség csökken, mindegy), és még így is ki kell fizetni a júzernek az első nagy generált egy új bringára. Röhej.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz ghost364 #69579 üzenetére
Ja ezt max. kontrással, de arra meg van jobb Ilyen vázat kb. 5000Ft-ért szerzel max. kormánnyal és kiröhögi ezeket. A régi csepelek nehezek, de legalább nincsenek kolbászból. Plusz a hátrafelé nyíló papucsos jó fixinek is.
-
Zola007
veterán
622- 13 felnin mi a legszélesebb gumi amit használtok gyakorlatban?
(nem a gumi-felni táblázat érdekel, azt az élet már több ponton megcáfolta)Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Halkow.
senior tag
Nagyobbat vagy kisebb vázméretet válsszak országuti kerékpárnál?
-54cm-re gondoltam mivel 1cm csak nem olyan sok, vagy tévedek?
55cm-t ajánl a testbike, de a csepelnél nincs csak m(51cm),L(54cm),XL(57cm),XXL(59cm) méret.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz Halkow. #69591 üzenetére
Ez azért erősen függ a belső lábhosszodtól, meg a karod hosszától is, satöbbi, de én biztosan a kisebbel mennék. Hosszabb stucni, jobban kihúzott nyeregcső és kész. Sok nagyobb bringám volt, mint a méretem, és szenvedés megfelelően megcsinálni...
Zola007: 28-ast el kell bírnia, felette már nem próbálkoznék nyugodt szívvel.
[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
A Lidl akció meddig van? Amíg a készlet tart? A weboldalon csak annyit írnak, hogy "07.07. csütörtöktől"
Jester
-
JackFeryll
őstag
válasz imyourfriend #69588 üzenetére
Csinálj egy tempót követően 30-40 másodperc maxot, kijön a max pulzus is .
A lightos 50x13 nem egy sprinter áttétel, de emelkedőn még tudok játszani vele. Nyeles lósz után is szar ezzel menni. Az ugrások hiányát viszont imádom. (13-26 -> 13,14,15,16,17,18,19,21,23,26)
Többek közt ezért lenne jó 11 sebire váltani.:
11-25 (11-12-13-14-15-16-17-19-21-23-25)
12-25 (12-13-14-15-16-17-18-19-21-23-25)[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz JackFeryll #69597 üzenetére
11 sebességes soron egy 12-28-as sor nekem bárhova elég is lenne. Most 10-esen azért két sort cserélgetek (12-25 itthon, 11-28 külföldre).
Més que un club!
-
deicide
veterán
válasz r.levente75 #69564 üzenetére
Lánc és gondoskodás kérdése is biztosan, a Dura-Ace láncom és a sort most cseréltem a Balaton-Felvidék előtt, de csak a biztonság kedvéért, mert meg volt ugyan nyúlva, de nem ugrott, meg semmi. 8000km felett volt benne, pedig nem kíméltem, az nyilvánvaló.
Napfénysüti: Egy Börzönce a Tour de Zalakaroson, na ott lehet, hogy kevés a 11-28. Bár ha 34-es a kistányér, akkor oké. Én lejjebb mentem most, 11-25-re, elöl meg 52/36, azt még cserélni fogom 53/39-re.
JackFeryll: Úgy-úgy, vasárnap a versenyen nekem is 188 lett a max pulzus, amit a pánt mért, ráadásul nem is felfelén, hanem a kicsit lejtős sprintbefutón.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride