- Milyen program, ami...?
- PR-Telecom
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Synology NAS
- Donald Trump a tech szektort is felkavarja, Musk vihetné a TikTokot
- Hálózati / IP kamera
- Asustor NAS
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
Attól függ. Kolléganőm Csepel Budapest biciklijén kicseréltem múlt héten a bowdenezést és a fékpofákat. Az első tök jól ment és sikerült (Saccon V-fékek vannak rajta), a hátsón nem lett tökéletes. Az egyik gond, hogy az alacsony átlépésű váz miatt elég girbegurba módon lehet csak elvezetni a bowdenházat, ami nem tesz jót sosem, másrészt ez egy 7s lánc váltós változat. Emiatt a hátsó kerék, hogy beférjen racsnistól kicsit balra van gyárilag. A V-fék jobb oldala ezért nehezen ér be a felnihez, ami nagyon nem optimális és a fékbetétet sem lehet annyira ferdén rögzíteni, így nagyon nem ideális ahogy ráfog. Eggyel több kúpos alététet tettem alá, így már jobban állt, de fékerő elveszik a bowdenezés miatt. Így nyugodtan írhatom, hogy szinte beállíthatatlan a V-fék hátul normálisan.
Aki ezek után azt mondja nem jobb a tárcsafék. Komolyan a mechanikus fajtával nincs ennyi gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- OLED TV topic
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest