Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
loszerafin #1135 üzenetére
megcsináltam az alábbi módon
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)
int[] tomb1={25,85,145,25,85,145,25,85,145};
int[] tomb2={50,50,50,110,110,110,170,170,170};
int[] gombtomb={512,2,1024,4,256,32,2048,64,4096};
Random rnd=new Random();
int veletlen=rnd.nextInt(8);
dx=tomb1[veletlen];
dy=tomb2[veletlen];
sprite.next(dx,dy,veletlen);
lm.paint(g,0,0);
flushGraphics();
int keyStates=getKeyStates();
if (keyStates==gombtomb[veletlen]){
pontszam++;
}
else{
if(keyStates!=0){
pontszam=(pontszam)-1;
}
}Apró szépséghiba, hogy az időzítések össze-visszasága miatt a jó billentyűleütéseket is néha rossznak veszi és fordítva, illetve valamiért a 2,4,5,6,8 gombok értéke nulla
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Építő/felújító topik
- PlayStation 5
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bestbuy játékok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen TV-t vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest