-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz
Flashback #15 üzenetére
az ESi, LSi és a VTi, nem motortípust takar hanem felszereltségi szintet, illetve amolyan hondásan a kettőt vegyesen
az ESi: 1.6-os dohc vtec 126 le, ez ment a japán civicbe és a crx del sol-ba is
az LSi már két félét is takart:
1.5 sohc vtec-e 115le, ez az über gazdaságos csoda csak a japán civicben
1.6 sohc 116le, ez az angol 5D-ben volt, ez is pofátlanul keveset fogyaszott
VEi: 5 gen japán civic 90le
aztán volt még földgázas verzió is, annak nemtom a típusjelzését
VTi:
1.6 dohc vtec 160le, csak a japán civicben
1.8 dohc vtec 170le, csak az angol 5D civicben
illetve utóbbi volt egy speciális type s változatban amit csak európába magánrendelésre importáltak és a japán 3 ajtós civicbe rakták bele.
Type R: 1.6 dohc vtec 185le, csak japán 6gen 3D civicben
naggyából így van, de bizonyos motorok átcsúsztak más generációs civicekbe is
volt amúgy i, iS, LSi, ESi, VTi kódrendszer, az i volt a legszegényebb felszereltségű, az iS már szinte fullos volt. a VTi volt a legfelszereltebb.
néha mikor valami akció volt, akkor az elektromos tető belement a verdába, de nem mindig van mindegyik azonos típusjelzésű autóban benne...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A kézkomfort mentén fejlesztik az S25 Ultrát
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gyengék az EV-eladások, van, ahol vészhelyzetet hirdettek
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Wise (ex-TransferWise)
- Mobil flották
- Kés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen