-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
eisento
addikt
válasz tboy93 #55391 üzenetére
Reggel nem indult az auto. akku kuka... annyi volt szerelo bebikazta hogy a muhelyig elmenjunk, ott leallitottam 10 perc megint nem indult. elmentunk exide akkuert kicserelte, azota roccpoff hibajelzo nem vilagit megy mint a meszes... furikaztam vele varosban meg kulteruleten tapostam neki gyorsitottam lassitottam idaig minden oke vele.... olajcseret vagy ma vagy jovo heten megejtunk rajta. koszi mindenkinek a segitseget.
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
Topice
újonc
Sziasztok.Nekem egy olyan kérdésem lenne felétek,hogy adott egy d14a4-es motorkódú honda civic 6gen.Azt szeretném kérdezni,hogy valaki pakolt-e már át ilyen blokkra d16z6-os dolgokat(szívósor,hengerfej..stb)?Arra lennék kiváncsi mennyire bonyolult és egyáltalán megéri-e vele szórakozni?(gondolok itt fogyasztás és teljesítmény növekedésről) válaszotokat előre is köszönöm.
-
tboldi
nagyúr
Nekem meg olyan érzésem van, hogy a GE-ben sincsenek olyan részek eltakarva, ami a GD-ben igen. De komolyan.
És a rolós kalaptartó mencibb.
És létezik hozzá Haynes manual.Egyébként jó az új Jazz is, de közel 5 millióért mást vennék (csak a fullosban van digit. klíma, azért azt veszem alapul), ha meg városi kisautót szeretnék, akkor meg inkább egy új Swiftet vennék olcsóbban, még ha kisebb is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #55410 üzenetére
Nem tudom de a japókra amúgy nem jellemző a nagy árengedmény.
De ha már az S betűsöknél tartunk nem rég voltam Subaru márkakereskedésben és ott egész komoly kedvezményt adtak volna (persze gyurmázni kellett érte sokat). Ott bukott el a dolog, hogy a meglévő Imprezámat csak nevetséges összegért számolták volna be.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Napfénysüti #55410 üzenetére
Nekem 400k-es kedvezményt adtak volna egy új 1.5T Civic Sportra (nem Plus, csak sima).
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
senior tag
válasz tboldi #55414 üzenetére
Nekem anno 200ezret adtak az 1.0 Comfort-ra. Sőt...talán kicsit többet is, mert a White Orchid Pearl fényezés felára nem volt benne az 5.899milliós alapárban.
Ha jól emlékszem 130ezer volt a metálfény. Akkor 320 volt össz, mert 5.7-ért hoztam el.Amit nem értek még...az átírás költsége. Amikor új autót néztem, a legtöbb cég 120-140 ezer között mozgott. A Mazda volt kiugróan drága (190ezer ft - Mazda 3 esetében), a Suzuki volt a legolcsóbb 94-ért átírtak volna egy 1.6-os Vitarát. Oké, a törzskönyv, forgalmi,rendszám...minden autóhoz kell, ezek fix költségek.A vagyonszerzési illeték köbcentinként eltér az is oké. De hogy pl. az én ezres Civic-em átírása miért volt 160.....míg az 1.6-os Focus is 130, nem is említve a 94ezres 1.6-os Vitarát.
A különbözet a nullrevízió költsége pusztán. Amit ugye a márkakereskedés határoz meg.
[ Szerkesztve ]
-
Oli330
csendes tag
Üdv ! 2007-es Jazz , segítene valaki hol találom a hűtő - fűtő rendszer előtét ellenállását... Valszeg az ment tönkre , a mókuskereket kiszedtem az külső áramforrásról működik. Köszönöm .
-
N0S
csendes tag
Én ezeket az ajánlatokat kaptam nem rég a civic-re.
HONDA CIVIC4D 2017 1.5 ELEGANCE NAVI 18 6MT
Listaár: 7 639 001 Ft
Kedvezmény (model + extrák) 755 401 Ft
Kedvezményes bruttó vételár 6 883 600 FtÜzembe helyezési költség: 107 500 Ft
Illeték (vagyonszerzési illeték, rendszám-, törzskönyv-, forgalmi engedély- és rendszám matrica költsége): 114 000 FtHONDA CIVIC5D 2017 1.5 SPORT 18 6MT
Listaár: 7 588 999 Ft
Kedvezmény (model + extrák) 375 200 Ft
Kedvezményes bruttó vételár 7 213 800 FtÜzembe helyezési költség: 107 500 Ft
Illeték (vagyonszerzési illeték, rendszám-, törzskönyv-, forgalmi engedély- és rendszám matrica költsége): 114 000 FtHONDA CIVIC5D 2017 1.0 ELEGANCE NAVI 18 6MT
Listaár: 6 639 000 Ft
Kedvezmény (model + extrák) 550 000 Ft
Kedvezményes bruttó vételár 6 089 000 FtÜzembe helyezési költség: 107 500 Ft
Illeték (vagyonszerzési illeték, rendszám-, törzskönyv-, forgalmi engedély- és rendszám matrica költsége): 71 000 Ft -
-
agabe
addikt
5.1 nem olyan rossz ár...annyiért használt sincs
Igaz kivitel függő, és gondolom azok comfort csomagosak használtan hirdetve meg most csak elegance-től van, de azért nem rossz ár.
Minden autó rossz befektetés hosszú távon, vagy cserélgeted 1-2 évenként és kevesebbet vesztesz ha szerencséd van, vagy ha nincs és belefutsz valami problémásba akkor a végén ugyanott lehetsz mint az újak értékvesztésénél.
Most 10 évesen nem lestrapáltan nehéz találni 2milla alatt civic-et, így ha azt nézed, hogy 10 év múlva hasonló értéken eladod a most kb 5millás kocsit akkor az havi 25ezer Ft amit értékvesztesz. Persze 10+ év jöhet ki jobbra is rosszabbra is, de az arány ilyesmi, és akkor valószínűleg nem kell nagyon bajlódnod a kocsival, hogy elromlik ez-az. -
tboldi
nagyúr
válasz Oli330 #55425 üzenetére
Nem vagyok autóvillamossági szerelő, de ez talán segít. Sajnos konkrét pozíciót nem említ a szerelési könyv.
-
Jaffa75
őstag
válasz runner 125 #54559 üzenetére
Részben igazad is lehet... Volt Hondám (lesz is mert keresek Accordot), de most egy Miata van a seggem alatt napi használatra.. Naponta járok vele, annyiban egyedi8esebb) darab, hogy 2002-es létére minden elem, fényezés gyári darab, rohadás nélkül. Van ilyen, ha szeretnéd töltök fel képeket, tuti tetszene... Van kevés kivétel... Gyári ív. gyári fényezéssel és vastagsággel..
Ami igaz, és melletted szól, hogy az alváz és üregvédelem gyárilag a Hondánál 100x jobb a 2000-es évek eleje óta, de ami megdöbbentőbb, hogy egy 10 (!) éves Mazda is porrá éhet rohadva.. ja nem is feltétlenül a lesajnált, 2-es, hanem a 6-os is könnyedén. Az hogy az elmúlt 5 évben kibocsátottak hogy állnak, arról is volt már néhány publikus cikk, és nem a Mazda strapabíróságát igazolta... A Honda mellett el lehet mondani hogy a Mazda is g@ci jó(pláne a Skyactive) motorokat gyárt, de a köret sajnos messze van a Hondától! Ezért sem fogok venni még 1 Mazdát, inkább egy 8-as Accord a cél... vagy egy nagyon zsír 7-es...
-
Otisz
őstag
Valóban nem rossz az ár.
Voltunk tegnap megnézni - arról most nem beszélek, hogy senki hozzánk se szólt, mintha ott sem lettünk volna....
5.1-ért nekem marhára bejött volna, de semmilyen vezetéstámogató rendszer nem volt benne. Full 'fapad'. Miközben máshol a Comfortra azt írják, hogy benne vannak a vezetéstámogató rendszerek...a hirdetésben szerepelt, hogy adnak mellé ugyanolyan felnit téli gumikkal. Amikor rákérdeztem, a válasz az volt: sajnos ezek elfogytak, rá kell kérdezzen a központban...Van egy tesztautó is, ami már navis Elegance, kétezer valahány km-el. Az is szürkés volt, de kékes beütéssel (nem tetszett). Azt tudtam 5.45-re lealkudni. Újonnan ugyanerre 5.75-öt mondott az értékesítő, valamikor október-novemberre.
Amit próbálok találni: egy lekövethető előéletű 2-3 éves 1.8-as benzines Civic Tourert (anélkül is jöhetne jól felszerelve), de itthon nem nagyon van.
Más márkáknál is nézelődöm, és bár nagyon csábító az új, de sajnálok ennyi pénzt kiadni érte.
(OO[IIII][IIII]OO)
-
agabe
addikt
válasz #31733248 #55430 üzenetére
Jo, de az 6,1 volt O meg 5,1-ert nezett es nem akar annyit se adni erte akkor meg felejtos a dragabb meg ha tenyleg jo ar is erte.
Ahogy nezem 3-4 millional tobbet nem akar kocsira kolteni es ha ennyit szan ra, akkor ennyit.
En is ugy vagyok vele, hogy nem tudom kovetkezo mi legyen teljesen uj, vagy par eves hasznalt jo allapotu, igaz nem 10+ evre tervezek, de azert 4-5 evig megtartanam. Na meglatjuk. -
yodamester10
őstag
Hétfőre beszéltem megtekintésre ezt az autót,viszont ha valaki tud segíteni 2 kérdésben megköszönöm.
Az egyik,hogy céges autó lett volna 3,5 év alatt 164 ezerrel?
A másik,ha van lámpa mosó miért nem xenon?
Köszi. -
Czimby
addikt
válasz yodamester10 #55434 üzenetére
Évi 47e Km futást nem sok magánszemély engedhet meg magának.
Cserébe tuti, hogy nagyrészt autópályán tették bele ami jó, és gondolom a szervizelés is a márkakereskedőnél történt.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #55434 üzenetére
A lámpamosó nem csak a xenon kiváltsága. Ahhoz kötelező, a halogénhez nem, de attól még lehet.
-
Jaffa75
őstag
válasz yodamester10 #55434 üzenetére
ha előbb írsz, elszaladtam volna megnézni - na nem hogy megvegyem előled.. - hanem mert tőlem max 10 km-re van...
Lehetett céges, az egyik barátom éves szinten 75k km-t megy, magánszemély szerintem inkább 25-30 ezer körül használja általában.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamester10 #55434 üzenetére
Máshogy kell nézni ezt a "céges autó" kérdést. Kulcsos autó volt, amit nem kímélve boldog-boldogtalan hajtott? Vagy csak a cégvezető, vagy egy cégautóval kiegészített javadalmazású alkalmazott járt vele és a munka mellett gyakorlatilag családi autóként használta? 3,5 év alatt 164 ezer pedig nézőpont kérdése, hogy sok-e - én mármost is valamivel többet megyek, jövőre a hosszabb külföldi utak miatt még többet fogok.
-
Jaffa75
őstag
válasz yodamester10 #55439 üzenetére
A dpf attól függ leginkább, hogy városiban vagy városon kívül használták.
Ennyit nem mehettek csak városban szerintem vele, így van esély, hogy állapotra jobb. Városban nincs ideje regenerálni (pedig gyakrabban kellene!!) , illetve gyakran e folyamat közben állítják le, így könnyebben eltömődhet... Elvileg meg tudják mondani %-ra az állapotát, egy márkaszervizben meg végképp! Kérdezd meg, felteszik gépre - és meglesz a válasz.
Szerintem normál használatnál 250-t el kellene mennie - van tisztításra is lehetőség, vagy kényszerregenerálással (programozzák), vagy sok helyen mechanikusan is megoldják (nem tudom milyen hatásfokú ez a megoldás, csak olvastam róla). -
tboldi
nagyúr
válasz Jaffa75 #55440 üzenetére
Nem csak, hogy ideje nincs regenerálni, hanem a kellő hőmérséklet és az állandó (magas) fordulatszám sincs meg városozva. Ráadásul a szüttyögés közben eleve hamarabb megtelik.
De én sem tartom valószínűnek, hogy az említett példány sokat futott volna lakott területen belül.
-
Jaffa75
őstag
válasz tboldi #55441 üzenetére
Teljesen igazad van, én csak és kizárólag arra válaszoltam, hogy a dpf-fel mi zajlik. Azt hogy a melegedés, kenés oldalról mit kap a motor, nem is szerettem volna idefűzni... csakúgy mint azt sem, hogy pályázás (vagy komolyabb igénybevétel ) után illik a turbót legalább 1-2 percig járó motorra visszahűteni. Te mennyi ilyen tulajt láttál? Én elég keveset...
-
Aladdin
senior tag
válasz yodamester10 #55443 üzenetére
Az ujjunknak külön hűtése van?
-
Jaffa75
őstag
válasz yodamester10 #55443 üzenetére
csakis abban az estben, ha vízhűtéses.. ennek nézz utána majd, én sem olvstam utána! De artani akkor sem fog...v
Tboldi: amikor énmég Óvárra jártam az egyetemre (93-94) meg sem születtél...))))))))))))))))) figyellek,fejlődőképes vagy, ! Nem bántásból..
[ Szerkesztve ]
-
lejo
csendes tag
Sziasztok!
Gondoltam hozzátok fordulok és a véleményeteket kérném ki.
Adott egy Honda civic 1.4i S (1998) Hatchback(160 e km).Svájcból behozott autó.Viszont van egy kis probléma.Svájcban már feltűnt a vételkor,hogy szivárog a váltóolaj(leginkább járatás után).Nem tudjuk hogy mióta.Tréleren hazajött,állt egy darabig(papírmunka).Kiderült,hogy az egyik tömítésnél(nyelestengely szimering ha jól tudom),pontosabban egy csavarnál csöpög(pár csepp járatás után).majd most jön a kötelező alkatrészcsere és azt a választ kaptam a szerelőtől,hogy nem olyan sürgős, a cseréje ráér még.
Valaki járt-e már így?Valójában mennyire sürgős?
Válaszotokat előre is köszönöm!"szemet szemért,s a világ megvakul"
-
Czimby
addikt
Mennyire vagy igényes attól függ, bár az ilyen szerelőt én elkerülném inkább.
Ha szépen csöpög belőle az olaj(menetközben nem látod mennyit hagysz az úton) egyszercsak eléri azt a szintet, hogy kevés és rohamosan kopni kezd a váltó, akkor már váltócsere is lesz nem csak szimmering csere.
Igaz nem drága manapság egy bontott váltó hozzá, de a szimmering csere azért nagyságrendekkel olcsóbb.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Star Wars rajongók
- Apple notebookok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Ukrajnai háború
- Projektor topic
- Autós topik
- Windows 11
- Motoros topic
- További aktív témák...