- Milyen program, ami...?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- DIGI internet
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mesterséges intelligencia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózatokról alaposan
- Jelszókezelők
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz BlacKSouL #43600 üzenetére
Ha jó a termosztát, akkor ki sem nyit, hanem egy rövidzárt csinál, és csak engedi a vízpumpának hogy keringesse a motorban a folyadékot. Tehát ennek semmi értelme, nem idióták tervezték ezeket az autókat, maximum tönkretenni tudod ha okosabb próbálsz lenni, szerintem. Ha nem elég meleg a motor, a hűtőben a vizet nem használja semmire.
Én pl lefalaztam az EGR -t, na azóta később melegszik fel a motor.. de a szerelő szerint nem nyit alapjáraton indítás után..Hűtősapka hiba miatt, nekem forrt fel már a hűtőben a víz egyszer úgy, hogy a motor hőfok alig emelkedett pár fokot, mert a termosztát még szerencsére nem nyitott ki teljesen.
Ha a vizet töltöd fel és légteleníted, akkor is addig kell járatni a motort, míg addig fel nem melegszik hogy a termosztát elkezdjen nyitni, különben nem lesz jó a feltöltés.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz ---Lasali--- #43601 üzenetére
A semmi értelme kijelentést az elmúlt 6 év gyakorlati tapasztalatai alapján vonom kétségbe.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jaffa75
őstag
válasz ---Lasali--- #43601 üzenetére
Kicsit OFF, de az biztos hogy Focus II-n (1.6 Tdci) jól működött a hűtő részleges elfedése...
A Hondánál nem tudom még hogy működik hidegben a fűtés, de Focusnál leesett a vízhőfok akár 40-re is (!!!) ha elkezdtem városban fűteni
-
Bandi18
tag
Felteszek én is egy képet a szerzeményről. Még műszaki és 120-es szervíz vár rá
Alufelni a garázsban pihen várja a tavaszt meg az új gumikat
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz honda23 #43605 üzenetére
Akkor gyári kora óta rossz? Mert az első tél óta így viselkedik.
Na nem az üzemmeleg állapotban, mert akkor valóban nem változik, de melegedés közben, amikor még csak 3-4 pöttyig melegedett fel akkor a ráengedett fűtés miatt hajlamos 1 pöttyel visszaesni. Aután melegszik tovább, de a rendszer és a hőmérő észreveszi a radiátorról az utastérbe befújt hőveszteséget.
Az új céges buszban nincs hőfokmérő csak egy kék ikon. A múltkor mikor elaludt, rákapcsoltam az utastérfűtést, erre újra kigyulladt. Szóval nem mindegy, hogy mennyi hőt vonunk el az egésztől a fűtéssel.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok.
7 gen accord fényszórója szétszedhető? Vagy ha kiszedtem a fényszórót a tompított projectora kiszerelhető?
A problémám hogy párásodott a lámpa (előző tulaj okosan utólagos xenont rakott bele és ki volt vágva a kupak a xenon kábelei végett) és koszos belülről a plexi. Idén nyáron a kupakokat cseréltem a lámpákat sikerült kiszárítanom, egy ideje nem jelentkezik a pára. Csak a "vízkő" foltok a búrán belül. Van rá esély hogy hozzá tudok férni a búra beléhez? Köszi köszi[ Szerkesztve ]
-
senior tag
A mai napsütéses, igazán melegnek érződő időben elővettem egy 40km-es karikára. Összetalálkoztam egy Hondás hölggyel aki úgy láttam nem a középső ujját mutatta, hanem a hüvelyket
A kép a West Side Garage előtt készült, aminek többek között én is szerkesztem a Facebook oldalát. [link]RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
zsole84
senior tag
válasz razzorr #43595 üzenetére
Üdv!
Nekem eddig még csak Hondám volt, Civic 6gen-Accord 6 gen, most Civi 8gen. Mindegyik bevált, de ha új autót vennék biztosan kipróbálnám a szóba jöhető típusokat. Nálam pl. az új Civic nem gyere be, de a Mazda3 igen... Ha van rá keret, megéri az időt az új autó kiválasztására
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #43607 üzenetére
Nem a kivágott kupak miatt párásodott. Gyári típushiba a 7 gen accord lámpa párásodás. Engem is érint néha sajnos. A reflektor résznél legbelül párásodik autómosás után, télen, marha nagy páratartalomnál. Bár lekopogom, 2 3 hónapja semmi.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43614 üzenetére
Hajszáritó! Már írták itt
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
czirok000
csendes tag
válasz z123456789 #43614 üzenetére
Nyáron a napsütés segített a legtöbbet, leszedtem a kupakot és úgy hagytam.
Mikor úgy éreztem hogy remélhetőleg kiszáradt új kupakok fel + szilika zacsik.
Autó mosás után sem tapasztaltam ezidáig párát, előtte ha felkapcsoltam a tompítottat ( nyáron) majd lekapcsoltam már jött is elő a pára a lámpa bal sarkában. Viszont úgy tűnik becumiztam , a héten políroztattam fel a lámpákat és sajnos a bal első belülről is koszos az állandó párásodás miatt, a jobb első hibátlan. Szép lett a végeredmény de 1-2 méterről látni hogy a bal első lámpám mattabb mint a jobb , nem komoly a dolog de akkor is, na Valahogy ki kéne puceválni , de hogyan ?! -
sunny84
senior tag
anno nekem is párásodott a bal első , darabokra szedtem kiszárítottam radiátoron és azóta semmi ..
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #43600 üzenetére
A fedés amúgy nem olyan "gagyi" módszer mint sokan hiszik, láttam én már gyári megoldást páréves bmw-n azt hiszem. Bizonyos fok alatt automatikusan zárt a műanyagretesz. Amúgy én sem fűtök amíg a hideget jelzi a műszerfal. (obd olvasó szerint 54-55 fok) Amúgy utána ha kapcsolok fűtést látható is, hogy 1-2 fokot esik a hőmérséklet, majd pár percig stagnál mielőtt újra emelkedne. De akkor is keveslem azt a végső 82 fokot.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #43622 üzenetére
Azt azért ne feledjük el, hogy abban igaza volt a kollégának, hogy a hűtőben nem áramlik a víz, csak ha üzemmeleg a motor és felmegy a hőfok. Termosztát nyit, víz megindul a hűtő felé és lehűl.
Amit segíthet a letakarás az az átáramló levegő csökkentése, így hamarabb melegszik be a blokk.
Mondjuk ilyen céllal én nem a hűtő elé tennék takarót, hanem a maszk (grill rács) belső felére, ahol bejut a menetszél.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
czirok000
csendes tag
válasz yodamester10 #43617 üzenetére
Az én járgányom is ugyanilyen színű, imádom az accordocat ebben a színben A gyöngyház fehér a másik kedvenc színem A balos lámpámat sikerült feljavítanom, remélem nem látott közben senki mert azt hihették hogy ez tuti egy idióta. Összemelegítettem 2 régi vékony viszonylag erős szívószálat, a végére kis darab antisztatikus törlőkendő rátekerve, szikszalag, refi h1 es égője ki és szépen elkezdtem játszani... pár centi bőr bánta a kezemről de miután nekiálltam ennek az agyi rokkant ötletnek el kezdete leszedni a kis rongydarab a lerakódást a lámpa belső feléről. Több mint 2 óra ment el az életemből de szebb lett a végeredmény. Tavasszal ha elkap a hév lökös le, lámpa ki és kiszerelem a projectort és rendesen megcsinálom (youtube on találtam róla videót hogy kapják szét) de az is lehet hogy így marad, most már nem böki annyira a szememet. Amennyi időt és energiát elcsesztem a sufni megoldásra lehet jobban jártam volna ha szétszedem a lököst és a lámpát
-
bbubby00
őstag
Van itt a forumban, vagy mas autos topicban, olyan ember, aki kifejezetten nagy penge atirasban?!
Lenne 1-2 kerdesem.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz z123456789 #43626 üzenetére
Kicsit osszetett a dolog, ezert kerdeznek meg valami koponyat. Bar holnap/holnaputan kiderul aminek ki kell
Kicsit izgulok az uj kocsi vegettEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
csabi94
őstag
Sziasztok! Mennyire normális 2007-es 1.8-as Civicnél a hűtővíz ingadozása? Egy hete Anyumé az autó, párszor ránéztem a hűtővízre, és mindig kicsit kevesebb volt mint előtte. 3-400 km-t mentünk eddig vele. Most feltöltöttem maxra, de kicsit félek, hátha az autónak van baja. 110.000 km van amúgy benne, és ez garantált. Nem hinném, hogy egy Hondának ennyi idő alatt hengerfej problémája lenne... Inkább max valahol csöpög, vagy ilyesmi. Nívó, olaj sapka nem habos, teljesen normálisnak tűnik. Kérlek nyugtassatok meg.
-
nagyúr
válasz csabi94 #43631 üzenetére
Az ingadozas normalis, a folyamatos fogyas nem. 2 eves autot is hengerfejesre lehet vagni, ez nem a koron mulik. Figyelgesd a szintet, nezd meg olajos-e a viz vagy habos-e az olaj. Kipufugo fustre most nem nagyon tudsz hagyatkozni, ahhoz mar hideg van hogy abbol meg lehessen allapitani.
Ha tutira fogy a viz es nem habos az olaj, akkor lehet tomites, gumicso stb. is...
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Köszönöm a tippeket, ezekre gondoltam én is, és utána fogok járni, hogy nem folyik-e, csak mivel az autó alja szinte teljesen be van burkolva, nehéz megállapítani, hogy mi, honnan folyt, illetve ha csak pár csepp tűnik el, lehet hogy nem is ér le a garázs padlójára, hanem felfogja a műanyag, majd onnan elpárolog. Most figyelni fogom mindenképpen ezt is.
-
bbubby00
őstag
Gyors helyzetjelentes. A kocsival minden ok. Friss muszakit kapott. Ha lesz egy kis szabadidom, megirom a sztorit, de jelenleg most keszulok ebedelni.
Addig itt egy friss kep a gepcsodarol, topicgazda nyomhat egy adatlapfrissitest nalam! Koszi!!Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
csabi94
őstag
válasz csabi94 #43634 üzenetére
Infókkal jelentkeznék a hűtővíz fogyással kapcsolatban, és kíváncsian várom a véleményeket!
Most ért haza vele Anyukám, direkt meleg motornál néztem a nívót is, illetve az olajbetöltő nyílás kupakját. Egyik sem habos, a motorba belenézve gyönyörűen látszik a láncos vezérlés, ahogy csupa olaj. Ilyet még nem is láttam, ezért már megérte leszedni a sapkát.
Ami viszont fura, és nem tudom mennyire normális: leállítás után ilyen szivárgó hangot ad a vízrendszer. Leginkább a hűtő aljától jön a hang. Próbáltam videóra venni, hogy hallhassátok, amennyiben felnyomjátok maxra a hangot, hallható (nem szopatás, nem fogtok megsüketülni a végén ).
Videó link: [link]
Vajon ott szivároghat ki a víz, ahol ezt a hangot adja? Vagy ez normális jelenség? Az én Fiatom is ad ilyen hangokat, de az nem jó összehasonlítási alap, mert annál ha feltöltöm a vizet, másnap reggel ez vár az autó alatt: [kép]
-
BlacKSouL
addikt
2008 május, és 135 000 km óta a következő izzócserék voltak eddig:
Jobb első helyzetjelző kiégett, csere a ballal együtt párban.
Jobb első tompított kiégett, csere után 1 hónappal a bal oldali is, kvázi párban cserélve.
Jobb hátsó helyzetjelző kiégett, ballal együtt párban cserélve.
Jobb oldali rendszámvilágítás kiégett, külön cserélve.Ami bosszantóbb, az a műszerfalvilágítás. Először a hőfokszabályzó, majd a szélvédő párátlanítás és az OFF gomb közös izzója, illetve a Sel/Reset gomb háttérvilágítása ment ki. Ezeket még nem cseréltem, de nagyon idegesítenek. És alig 3x olyan nehéz cserélni őket, mint a jobb első tompítottat... ami nettó 45 perc szopás volt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #43636 üzenetére
Sok balesetmentes km-t! Ezzel nem fogtál mellé azt garantálom!
Kellene egy szép kormány bele, nekem ilyen 2év után a Momo.
Jut eszembe tegnap megjöttek a "téli" gummák. (r888r)
Remélem a 2017-es szezont kibírja. Cél bemenni 2:20alá a Hungaroringen.Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen